Mijn zoon wil die ook leren. Hij is nu bezig met de windmill en dan krachttraining en dan kan hij die over een jaartje welquote:
hij is goed bezig, hier hebben ze ook zo'n club opgericht... heeft in de krant gestaan en je ziet ze vaak bij het station op die muurtjes springen en hekjesquote:Op woensdag 13 april 2011 09:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon wil die ook leren. Hij is nu bezig met de windmill en dan krachttraining en dan kan hij die over een jaartje wel
Huppelkind mag niet freerunnen van mijquote:Op woensdag 13 april 2011 09:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij is goed bezig, hier hebben ze ook zo'n club opgericht... heeft in de krant gestaan en je ziet ze vaak bij het station op die muurtjes springen en hekjesecht knap
waarom niet?quote:Op woensdag 13 april 2011 09:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huppelkind mag niet freerunnen van mij
Ook al? Het is toch zuigend ook he.... Zullen we een kussen delen en samen nog even rusten?quote:Op woensdag 13 april 2011 09:18 schreef Patje1987 het volgende:
Ik moet nog even wakker worden, heb hoofdpijn
Ja ik wil nog wel even slapen, heb een beetje vast geslapen en schrok eigenlijk te laat wakker waardoor ik moest haasten. Ik heb net ook in de auto half geslapenquote:Op woensdag 13 april 2011 09:19 schreef NBT het volgende:
[..]
Ook al? Het is toch zuigend ook he.... Zullen we een kussen delen en samen nog even rusten?
Ik vind het breakdancen al eng genoeg.quote:
Ohwjee, vast slapen en dan wakker schieten, auwtjj!quote:Op woensdag 13 april 2011 09:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik wil nog wel even slapen, heb een beetje vast geslapen en schrok eigenlijk te laat wakker waardoor ik moest haasten. Ik heb net ook in de auto half geslapen
Zit wat in natuurlijk maar met breakdancen kan je ook soms lelijk terecht komen ...quote:Op woensdag 13 april 2011 09:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het breakdancen al eng genoeg.
En hij heeft zoveel talent daarvoor dat ik het zonde zou vinden als hij door freerunnen en blessure oploopt waardoor hij niet meer kan breaken
I know.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zit wat in natuurlijk maar met breakdancen kan je ook soms lelijk terecht komen ...
Nee, als je je request hebt ingediendquote:Op woensdag 13 april 2011 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
pas als je request is geweest dan 20 minuten wachten zeker?
Graag gedaanquote:Op woensdag 13 april 2011 09:23 schreef Patje1987 het volgende:
Dan is dit wel een lekker nummer om bij wakker te worden, bedankt huppel
Nee aanvraagtijdstip niet draaitijdquote:Op woensdag 13 april 2011 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
pas als je request is geweest dan 20 minuten wachten zeker?
Je weet dat die tijd veranderd he. Afhankelijk van hoe vol de queue is.quote:
Ah okequote:Op woensdag 13 april 2011 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat die tijd veranderd he. Afhankelijk van hoe vol de queue is.
Weinig verzoekjes dan kan je er 3 in een kwartier doen.
Queue iets voller dan 2 in 20 minuten
Queue behoorlijk vol dan 1 in 20 minuten
Zoiets geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |