Je faalt!quote:Op woensdag 13 april 2011 08:22 schreef Popje-popje het volgende:
Dit nummer wilde ik helemaal niet![]()
het is een andere versie
Er staan ook maar een paar versies van dit nummer in draakquote:Op woensdag 13 april 2011 08:22 schreef Popje-popje het volgende:
Dit nummer wilde ik helemaal niet![]()
het is een andere versie
Wil je een bitch-slap.. kan geregeld worden hoorquote:
Ja een paar maarquote:Op woensdag 13 april 2011 08:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er staan ook maar een paar versies van dit nummer in draak
Zo 1 dat ik een week later nog een blauwe handafdruk hebquote:Op woensdag 13 april 2011 08:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wil je een bitch-slap.. kan geregeld hoorbuk maar
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 13 april 2011 08:23 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja een paar maar![]()
volgens mij had ik die eerste moeten nemen
Dat lukt mij niet... zoveel kracht heb ik nietquote:Op woensdag 13 april 2011 08:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo 1 dat ik een week later nog een blauwe handafdruk heb
Het is hem sindsdien ook niet meer geluktquote:Op woensdag 13 april 2011 08:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat lukt mij niet... zoveel kracht heb ik niet
Maar wil het best proberen hoor
Ook goeiemorgen... wat is er?quote:
Ja of ik moet gaan bijtenquote:Op woensdag 13 april 2011 08:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is hem sindsdien ook niet meer gelukt![]()
En geloof me, hij probeerde het heus wel
Wie doet nou zoiets? Bijtenquote:Op woensdag 13 april 2011 08:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook goeiemorgen... wat is er?
[..]
Ja of ik moet gaan bijtenmaar dat is zo gemeen
![]()
Nee ik heb in haar tiet gebetenquote:
quote:
Het doet nog zeer van vorig jaarquote:
Ik heb echt in veel tieten gebetenquote:Op woensdag 13 april 2011 08:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daarom durf ik van het weekend ook niet te komen
[..]
Het doet nog zeer van vorig jaar
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
De rickroll is een half uur geleden al geweest dus je moet het hier mee doen babe
Heb je daar extra hard in gebeten?quote:Op woensdag 13 april 2011 08:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb echt in veel tieten gebeten![]()
Het leukst was in die van mono
Ez, vanaf nu vind ik je echt smerig hoor.quote:Op woensdag 13 april 2011 08:35 schreef Ezechielk het volgende:
Ik ben altijd veel te snel met het afvegen van mijn rectum aangezien anders mijn zuster en moeder gaan klagen dat het hele huis onplezant zal gaan ruiken. Dus er zitten nog stukjes achter bij mijn anus, dit gaat echter na een tijdje irriteren en als gevolg daarvan trek ik mijn onderbroek nog wat strakker op. Dit is echter erg onverstandig aangezien het daardoor nog erger gaat irriteren en ergste is. Ik krijg waarschijnlijk hierdoor een bruine landingsbaan op mijn mooie onderbroek .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |