abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95480727
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 09:59 schreef Maanvis het volgende:

[..]

En wat is de GAF score?
Geen idee, nooit van gehoord en nooit naar gevraagd. Ik ben zelf ook niet in bezit van het rapport, slechts een diagnose papier. Ik wil wel graag het hele rapport, dat ga ik nog opvragen.
Heb je misschien een linkje wat de GAF score precies inhoud?
-weg-
  donderdag 14 april 2011 @ 10:05:55 #62
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95480807
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 10:03 schreef Auti het volgende:

[..]

Geen idee, nooit van gehoord en nooit naar gevraagd. Ik ben zelf ook niet in bezit van het rapport, slechts een diagnose papier. Ik wil wel graag het hele rapport, dat ga ik nog opvragen.
Heb je misschien een linkje wat de GAF score precies inhoud?
http://nl.wikipedia.org/wiki/GAF-score
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_95481058
quote:
Thnxs, ik zal het eens gaan navragen. Maar ik lig momenteel een beetje overhoop met de zorg.
Vanmorgen nog lopen flippen bij de huisarts. Die heeft mijn hele dossier omdat ik zwaar overhoop lig met mijn psych.. ik ga het niet uitdiepen maar die man is erg fout bezig geweest. Ik ben zeer ernstig benadeeld door een andere patient van hem en hij neemt het voor hem op terwijl die kerel een regelrechte gek is en zelfs rechtzaken tegen hem heeft lopen. PIT zorg was het ook met mij eens, alleen die droplul niet :{ . Komt ook wel weer goed, maar het vreet energie enzo.

Tja, ik ben wel benieuwd eigenlijk. Het is niet zo dat het in mijn situatie een natte vinger in de wind diagnose is hoor, ben geen puber ofzo en mijn leven ligt al 15 jaar overhoop. Totdat dus 2 jaar geleden, nadat ik zelf door mijn knieeen ben gegaan (ik was altijd te trots en eigenwijs/koppig) ik heb doorgezet en goed door de molen ben gegaan. En toen werd er veel duidelijk. Kreeg ook hulp, maar er zijn weer factoren van buitenaf die dat traject weer verstoren..
Hele verhalen... maar het komt er op neer dat ik nog steeds constant vastloop en een zeer instabiel leven heb op dit moment. Maar ik werk er wel aan, en ik wil ook echt.. maar het is geen kwestie van met je vingers knippen of met je hakjes klakken.

Al dat gedoe in het verleden heeft er ook voor gezorgd dat ik er nu behoorlijk beroerd bij zit.
Daar probeer ik nu uit te komen maar dat is echt heel heeel lastig. Dat blijkt ook uit alles. Mijn IRO staat momenteel ook "on-hold" , met toestemming van het UWV. Want het loopt momenteel gewoon weer vreselijk onsamenhangend en chaotisch.
-weg-
  donderdag 14 april 2011 @ 10:15:13 #64
262 Re
Kiss & Swallow
pi_95481067
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_95481198
quote:
Die werkt niet meer? Ik voel me nu echt stom maar ik kan geen test vinden.. wil hem graag doen voor een vergelijking.
-weg-
  donderdag 14 april 2011 @ 10:21:49 #66
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95481233
quote:
quote:
This Page Has Moved
The Department of Children and Families have updated their website, and the page you are looking for has moved.
jammer, had die test graag gemaakt.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 14 april 2011 @ 10:32:02 #67
262 Re
Kiss & Swallow
pi_95481521
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 10:21 schreef Maanvis het volgende:

[..]

[..]

jammer, had die test graag gemaakt.
http://www.dcf.state.fl.us/programs/samh/mentalhealth/mgaf.pdf
pi_95481694
quote:
Hier moet ik écht voor gaan zitten, dit kost mij 200% aandacht, energie, concentratie en alles.
Wel vreselijk interessant, ik had nog nooit van GAF gehoord.
-weg-
  donderdag 14 april 2011 @ 11:26:36 #69
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_95483372
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 09:58 schreef Auti het volgende:

[..]

Hoi

[..]

Ik moet zeggen dat ik heel erg veel herken. Ik heb geen MCDD maar PDD-NOS met ADHD gecombineerde type gesuperponeerd op een dystimische stoornis (langdurige depressie)
met borderline kenmerken qua persoonlijkheid.

Dan zou het heel goed kunnen dat je MCDD hebt, aangezien het nu nog (ten onrechte) als een subcategorie van PDD-NOS wordt gezien die nog niet zelfstandig in de DSM staat.
Daarom worden veel mensen nog steeds als PDD-NOS'er gediagnosticeerd.
Men denkt van mij ook vaak dat ik borderline heb vanwege mijn hevige emotionele uitbarstingen en mijn negatieve zelfbeeld.
Of ze denken dat ik bipolair ben doordat ik veel last heb van stemmingswisselingen.

@Re: Ik moet je eerlijk zeggen dat ik niks snap van die test ...

@flap_konijn: Kun je wat dingen opnoemen waar hij last van had?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  woensdag 20 april 2011 @ 00:09:48 #70
249648 Niefke
Today again was a totall waste
pi_95744895
Ts zonder jou tekort te doen of voor t hoofd te willen stoten oid...
maar ik wil toch echt even aan de rest een voorbeeld geven..Ik heb gewerkt met een meisje van 11 met MCDD.
Dit meisje dacht dat ze een poes was.
Dat was geen fantasiewereldje zoals andere kinderen dit soms spelen..ze dacht het echt, handelde ernaar, leefde er naar..al heel d'r leven...

Om even duidelijk te maken dat MCDD niet 'weer een labeltje is om iemand aan een uitkering te helpen"
djiezus wat een asociale onbeschofte onnadenkende en vooral simplistische mensen zijn er toch op de wereld die allemaal wél werken maar misschien om de maatschappij een plezier te doen veel beter thuis zouden kunnen gaan zitten breien ofzo..
Pompiedompiedomm...
  woensdag 20 april 2011 @ 00:20:59 #71
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95745375
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 00:09 schreef Niefke het volgende:
Ts zonder jou tekort te doen of voor t hoofd te willen stoten oid...
maar ik wil toch echt even aan de rest een voorbeeld geven..Ik heb gewerkt met een meisje van 11 met MCDD.
Dit meisje dacht dat ze een poes was.
Dat was geen fantasiewereldje zoals andere kinderen dit soms spelen..ze dacht het echt, handelde ernaar, leefde er naar..al heel d'r leven...

Om even duidelijk te maken dat MCDD niet 'weer een labeltje is om iemand aan een uitkering te helpen"
djiezus wat een asociale onbeschofte onnadenkende en vooral simplistische mensen zijn er toch op de wereld die allemaal wél werken maar misschien om de maatschappij een plezier te doen veel beter thuis zouden kunnen gaan zitten breien ofzo..
De vraag die bij mij dan rijst is de volgende: Heeft het MCDD labeltje haar geholpen?
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 20 april 2011 @ 00:36:08 #72
249648 Niefke
Today again was a totall waste
pi_95745961
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 00:20 schreef Maanvis het volgende:

[..]

De vraag die bij mij dan rijst is de volgende: Heeft het MCDD labeltje haar geholpen?
Het is geen labeltje,
het is een benaming voor een ernstige stoornis die haar leven en haar pogingen (aanname) om 'normaal' te functioneren belemmert.
Door te weten wat het is, kun je vaak ook tips op handvatten krijgen die bepaalde dingen in je leven kunnen vergemakkelijken.
Een 'label' is niet in alle gevallen een etiketje voor de buitenwereld, maar kan ik veel gevallen voor de persoon in kwestie zó verhelderend zijn en je helpen om de juiste trucjes te vinden om met bepaalde dingen om te gaan.
Door in het geval van dat meisje die dacht dat ze een poes was te weten dat het bijvoorbeeld geen 'vlucht' was uit de realiteit, of dat het geen 'spelletje' was of dat het geen doorgeslagen fantasie was maar dat het meisje door haar stoornis écht dacht een poes te zijn, ga je anders met haar om, dan wanneer het wél door een van bovenstaande redenen zou zijn ontstaan.En dan ga je op een voor haar passender en fijnere manier met haar om dan wanneer je bijvoorbeeld herhaaldelijk (en zonder resultaat) tegen t kind blijft zeggen :' je bent geen poes, doe niet zo raar, ga gewoon met mes en vork eten"

En dan kunnen we massaal roepen dat mensen dit label 50 jaar geleden ook niet hadden, maar ook 'gewoon functioneerden en werkten" ... ook dat is onzin..
50 jaar geleden werden veel mensen die 'anders' waren in grote gestichten ergens diep in de bossen opgesloten zodat ze niemand tot last waren.

Vanwaar die tegenwoordige anti-label-hype???

btw excuus voor mijn felle post, maar ik begin er een beetje een allergie voor te krijgen..al die mensen die met hun stokpaardje ' uitkeringstrekkers en aanstellers' alle topics vervuilen..ga zelf iets nuttigs doen maar laat anderen in hun waarde..

Dit is overigens niet naar jou bedoelt maanvis
Pompiedompiedomm...
  woensdag 20 april 2011 @ 01:04:18 #73
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95746914
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 00:36 schreef Niefke het volgende:

[..]

Het is geen labeltje,
het is een benaming voor een ernstige stoornis die haar leven en haar pogingen (aanname) om 'normaal' te functioneren belemmert.
Door te weten wat het is, kun je vaak ook tips op handvatten krijgen die bepaalde dingen in je leven kunnen vergemakkelijken.
Een 'label' is niet in alle gevallen een etiketje voor de buitenwereld, maar kan ik veel gevallen voor de persoon in kwestie zó verhelderend zijn en je helpen om de juiste trucjes te vinden om met bepaalde dingen om te gaan.
Door in het geval van dat meisje die dacht dat ze een poes was te weten dat het bijvoorbeeld geen 'vlucht' was uit de realiteit, of dat het geen 'spelletje' was of dat het geen doorgeslagen fantasie was maar dat het meisje door haar stoornis écht dacht een poes te zijn, ga je anders met haar om, dan wanneer het wél door een van bovenstaande redenen zou zijn ontstaan.En dan ga je op een voor haar passender en fijnere manier met haar om dan wanneer je bijvoorbeeld herhaaldelijk (en zonder resultaat) tegen t kind blijft zeggen :' je bent geen poes, doe niet zo raar, ga gewoon met mes en vork eten"

En dan kunnen we massaal roepen dat mensen dit label 50 jaar geleden ook niet hadden, maar ook 'gewoon functioneerden en werkten" ... ook dat is onzin..
50 jaar geleden werden veel mensen die 'anders' waren in grote gestichten ergens diep in de bossen opgesloten zodat ze niemand tot last waren.

Vanwaar die tegenwoordige anti-label-hype???

btw excuus voor mijn felle post, maar ik begin er een beetje een allergie voor te krijgen..al die mensen die met hun stokpaardje ' uitkeringstrekkers en aanstellers' alle topics vervuilen..ga zelf iets nuttigs doen maar laat anderen in hun waarde..

Dit is overigens niet naar jou bedoelt maanvis
Ik ben niet anti-labeltje, maar wel in het geval dat ze een labeltje krijgen terwijl ze normaal functioneren in de maatschappij. If it ain't broken, don't attempt to fix it.
Mensen in het normale leven dealen met hun problemen op hun eigen manier. Of ze proberen het te veranderen, of ze proberen het te accepteren. Maar dit doen ze allemaal zelf, en op hun eigen manier. Ga je er vervolgens een label aan hangen dan wordt de oplossing voor deze problemen vaak extern gezocht. Ook vertellen andere mensen je dan dat je niet kunt werken wegens dit labeltje, en dat vind ik zo zonde in een groot deel van de gevallen.

Daarnaast is het zo dat DSM-IV een beetje de schijn tegen heeft vanwege de samenstelling van de commissies die dit boek samenstelt; 56% van de personen in deze commissies heeft banden met de farmaceutische industrie. Nu moet ik persoonlijk zeggen dat ik dat een beetje een aluhoedjestheorie vind, maar het is wel iets om in het achterhoofd te houden als men je kind medicijnen wil gaan toedienen om symptomen van een bepaalde stoornis te bestrijden.
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 20 april 2011 @ 07:59:49 #74
262 Re
Kiss & Swallow
pi_95749000
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 01:04 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik ben niet anti-labeltje, maar wel in het geval dat ze een labeltje krijgen terwijl ze normaal functioneren in de maatschappij. If it ain't broken, don't attempt to fix it.
Mensen in het normale leven dealen met hun problemen op hun eigen manier. Of ze proberen het te veranderen, of ze proberen het te accepteren. Maar dit doen ze allemaal zelf, en op hun eigen manier. Ga je er vervolgens een label aan hangen dan wordt de oplossing voor deze problemen vaak extern gezocht. Ook vertellen andere mensen je dan dat je niet kunt werken wegens dit labeltje, en dat vind ik zo zonde in een groot deel van de gevallen.

Daarnaast is het zo dat DSM-IV een beetje de schijn tegen heeft vanwege de samenstelling van de commissies die dit boek samenstelt; 56% van de personen in deze commissies heeft banden met de farmaceutische industrie. Nu moet ik persoonlijk zeggen dat ik dat een beetje een aluhoedjestheorie vind, maar het is wel iets om in het achterhoofd te houden als men je kind medicijnen wil gaan toedienen om symptomen van een bepaalde stoornis te bestrijden.
dat banden hebben met de farmaceutische industrie valt ontzettend mee hoor, dat bestaat meestal uit bijvoorbeeld een research grant voor een studie, of een klein bedrag om en presentatie te geven ... 't is niet zo dat ze miljoenen verdienen en dat geld gaat geheel naar het instituut, niet naar de persoon zelf. Maar goed, dat is offtopic enzo. En mensen die normaal functioneren in de maatschappij krijgen dan ook geheel geen medicatie, ik weet niet waar die gedachtenkronkel vandaan komt...
  woensdag 20 april 2011 @ 08:18:26 #75
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95749206
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 07:59 schreef Re het volgende:

[..]

dat banden hebben met de farmaceutische industrie valt ontzettend mee hoor, dat bestaat meestal uit bijvoorbeeld een research grant voor een studie, of een klein bedrag om en presentatie te geven ... 't is niet zo dat ze miljoenen verdienen en dat geld gaat geheel naar het instituut, niet naar de persoon zelf.
zo gedetailleerd heb ik dat onderzoek niet bekeken, maar daarin vertrouw ik dan maar op jouw woord :).

quote:
Maar goed, dat is offtopic enzo. En mensen die normaal functioneren in de maatschappij krijgen dan ook geheel geen medicatie, ik weet niet waar die gedachtenkronkel vandaan komt...
ik weet ook niet waarom je 2 ongerelateerde zaken uit die post samenvoegt tot 1 argument dat dan van mij afkomstig zou zijn ;). Ik kan nog verder ingaan op de situaties waar medicatie te vroeg of te snel wordt voorgeschreven, maar daarmee zouden we dit topique allene nog maar verder vervuilen.
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 20 april 2011 @ 08:22:02 #76
262 Re
Kiss & Swallow
pi_95749257
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 08:18 schreef Maanvis het volgende:

[..]

zo gedetailleerd heb ik dat onderzoek niet bekeken, maar daarin vertrouw ik dan maar op jouw woord :).

[..]

ik weet ook niet waarom je 2 ongerelateerde zaken uit die post samenvoegt tot 1 argument dat dan van mij afkomstig zou zijn ;). Ik kan nog verder ingaan op de situaties waar medicatie te vroeg of te snel wordt voorgeschreven, maar daarmee zouden we dit topique allene nog maar verder vervuilen.
met dat laatste ben ik het geheel met je eens hoor, daar niet van, maar op zich vind ik dat apart staan van het gediagnoseerd worden en een labeltje krijgen... (loopt een topic in BNW trouwens hierover)
pi_95757984
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2011 11:08 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik vind het sowieso interessante materie aangezien mensen wel altijd te koop lopen met hun labeltje maar niet met hun GAF score.
Een GAF score is ook niet altijd het zelfde. Het wordt vooral gebruikt voordat iemand in behandeling gaat om te kijken hoe erg de situatie is. Als het goed is, is de GAF score na de behandeling ook hoger dan op het begin.
signatuurloos
pi_95830346
Is er iemand die mij misschien iets meer hier over kan vertellen.. Of links kan geven met uitgebreide informatie? :)
  donderdag 21 april 2011 @ 22:39:09 #79
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_95830546
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 22:36 schreef irrisjepierrisje het volgende:
Is er iemand die mij misschien iets meer hier over kan vertellen.. Of links kan geven met uitgebreide informatie? :)
Ik heb MCDD, dus ik kan er uit ervaring dingen over vertellen.
Veel links zijn er niet, omdat het nog niet zo'n bekende stoornis is.

Dit zijn een aantal sites met een klein beetje informatie:

http://saskiamcdd.websitemaker.nl/mcdd/1738060
http://www.mcdd.be/informatie_McDD_mcddvspddnos_nl.htm
http://mcdd.webs.com/
pi_95835833
@ Madame_Paon

Bedankt voor de links :) Zou je mij misschien wat meer over de symptomen kunnen vertellen?

Ik zelf verander heel snel van gedachten, kan daarom ook geen keuze maken uit opleidingen, en kan zo op de ene dag beslissen dat ik bij me vriend wegga maar een paar uur later denk ik van nee ik hou van hem waarom zou ik weggaan. Ben ook heel snel boos, en vaak uit het niets. Als vriendinnen bijvoorbeeld iets met elkaar afspreken zonder mij te vragen ben ik heel erg beledigd en denk ik al snel: willen ze wel eens vriendinnen met me zijn, of gaan ze alleen maar met mij om als ze niks anders te doen hebben.
Ik ben het liefst alleen op mijn kamer, voel me dan somber en boos en heb ook dagen dat ik gewoon helemaal niks voel of denk. En in de dagen dat ik wel denk, denk ik te veel. Ik droom eigenlijk elke minuut van de dag. Over van alles en nog wat, vaak over iemand anders zijn, weggaan of dood zijn.

Volgens mijn vriend geloof ik teveel in mijn eigen gedachtes. Ik ben nooit erg tevreden geweest over mijn uiterlijk, vooral niet over mijn lichaam. Vind mijn lichaam namelijk heel erg lelijk en verberg het t liefst ook. Omdat ik helemaal op ging in mijn gedachtes geloofde ik ook niet meer dat mijn vriend mijn lichaam mooi vond. Hij mocht niks meer zien, gewoon omdat ik het niet meer durfde, k was bang dat hij mij met zijn exxen zou vergelijken en zou denken: goh zij had eigenlijk een veel mooier figuur. Daar hebben we erg veel ruzie door gekregen, zelfs zo erg dat we een lange tijd uit elkaar zijn gegaan. Gewoon omdat ik soms heel raar denk..
En zo zijn er wel meer voorbeelden dat ik een beetje doorschiet met mijn gedachtes.
Ik denk zelfs zo veel dat ik eigenlijk geen normaal gesprek met anderen kan hebben, dit levert vaak commentaar op van anderen zoals: ''waarom moet ik altijd de prater zijn in ons gesprek''.
Mijn humeur schommelt soms ook heel erg, maar meeste van de tijd ben ik verdrietig eenzaam en boos. Ook ga ik het liefst mensen uit de weg.. Lieg vaak om niet naar een afspraak te komen.
En zo heb ik nog wel meer eigenaardigheden..

Dat ik niet helemaal ''normaal'' ben is me al heel vaak gezegd, door mijn vriend, vriendinnen en ook mijn ouders zeggen dat vaak waneer ik weer eens loop te schelden en dingen kapot maak in mijn boosheid. Ook wouden ze mij vroeger op school al eens naar de psychiater sturen omdat ik mensen bang maakte en iedereen manipuleerde.
Nou heb ik me dus best wel verdiept in persoonlijkheidsstoornissen, ik vind dat namelijk interessant en ben er achter gekomen dat veel symptomen van persoonlijkheidsstoornissen op mij van toepassing zijn, maar ook weer veel niet.
Zijn dit symptomen van MCDD? Of vind jij dit meer de borderline of wat anders?
Sorry voor dat lange verhaal, maar omdat jij MCDD hebt kan jij mij het beste vertellen of dit erbij hoort..

Hoop dat je wil reageren, en nogmaals sorry voor dat lange verhaal.

[ Bericht 4% gewijzigd door irrisjepierrisje op 22-04-2011 00:35:00 ]
  vrijdag 22 april 2011 @ 01:07:02 #81
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_95837777
Het klinkt heel erg als borderline, maar MCDD kan ook veel weghebben van borderline.
Heb je bijvoorbeeld ook kenmerken van een autismespectrumstoornis?
Heb je last van denkstoornissen, zoals tijdens gesprekken van de hak op de tak springen?

Ik weet van mezelf dat mensen soms denken dat ik borderline heb, omdat ik ook heel erg last heb van stemmingswisselingen, woedeuitbarstingen, negatief zelfbeeld, angstaanvallen, etc.
Ik moet ook zeggen dat ik het ene moment mijn moeder het liefst nooit meer zou willen zien, en het andere moment juist heel blij met haar ben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Madame_Paon op 22-04-2011 01:56:08 ]
  vrijdag 22 april 2011 @ 02:58:14 #82
338174 flap_konijn
konijnen zijn lief!
pi_95839288
ik wil reageren op je vraag die je een tijdje terug aan mij vroeg maar ik kan het niet ik mis hem zo erg dat wanneer ik alleen al aan hem denk ik hele nare gedachtes krijg maar het is onbeleefd om je niets te laten weten sorry het lukt me nu niet.
pi_96409965
tvp
Nothing to see here, carry on
pi_96419819
Wat is er nou mis met van de hak op de tak springen?

En was die hele GAF score al helemaal vergeten, ben m'n eigen GAF score een paar keer in m'n dossier tegengekomen.

Een vriendin van me vertelde me een tijdje geleden hier veel in te herkennen, en dan vooral de plotslinge angst.
Een keertje ging ik met d'r mee naar de apotheek en ze was ZO bang dat ze letterlijk stond te trillen...en dat was alleen maar herhaal recept halen.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2011 15:19 schreef Madame_Paon het volgende:Het is niet zo dat men een label opgeplakt krijgt en zich daarna zo gaat gedragen, maar het is juist andersom
Voor klagers is 't gewoon te moeilijk om iets van dit niveau te snappen denk ik.
Ik weet niet waar ze vandaan komen, maar 't lijken wel konijnen, zoveel zijn 't er.

Heeft fok! dan zo erg een klaag cultuur??
En nog gekker, 't lijken vooral de niet-zieke posters te zijn die van veel klagen houden.
Misschien een idee om een topic te openen waarin klagers hun geklaag kunnen uitten zodat ze de serieuze topics niet meer hoeven te vervuilen? :P :P :P
In 't hoogbegaadfen topic komen die klagers geregeld even buurten.
pi_96420779
als iemand de afkorting voor mcdd even uit wil schrijven in de first post dan maakt het alles een stuk duidelijker.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 09:04:29 #86
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_96421359
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2011 09:20 schreef Lienekien het volgende:
Je schrijft het eigenlijk MCDD. Multiple complex developmental disorder.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 13 juni 2011 @ 16:26:05 #87
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_98116495
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 02:58 schreef flap_konijn het volgende:
ik wil reageren op je vraag die je een tijdje terug aan mij vroeg maar ik kan het niet ik mis hem zo erg dat wanneer ik alleen al aan hem denk ik hele nare gedachtes krijg maar het is onbeleefd om je niets te laten weten sorry het lukt me nu niet.
Ben je er nu klaar voor om er over te schrijven?
pi_99605625
tvp ik heb ook mcdd

[ Bericht 72% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2011 01:48:59 ]
  maandag 18 juli 2011 @ 21:25:20 #89
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_99637358
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 01:48 schreef redboyke het volgende:
tvp ik heb ook mcdd
Dat rijmt. :P
pi_99638683
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 21:25 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Dat rijmt. :P
ja ik weet dus niet of ik hier alles terug moet neerpennen. heb daar eigenlijk geen zin in om alles 2 keer te vertellen. vind ik ook zo kut in de psychiatrie dat als je naar ander afdeling of ergens anders gaat dat je altijd terug mag gaan uitleggen. wordt daar altijd zo moe van en is frustrerend dan heb ik zoiets van LEES MIJN DOSSIER!!! GRRR
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')