als dat serieus is was dat best laag... en nu?quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:26 schreef zoalshetis het volgende:
ik stond op ongeveer 23.
Hoog genoegquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:10 schreef Re het volgende:
hey Yvonne,
ik zou nog terugkomen met een schaal voor het globaal functioneren.
Hier een test
http://www.dcf.state.fl.us/mentalhealth/mgaf.pdf
wat is je score?
en voor de anderen, wat zijn jullie scores?
rond de 79 oidquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:32 schreef Inekris het volgende:
[..]
Hoog genoeg
En de jouwe eigenlijk?
open de pdf, lees de beschrijving over hoe je dagelijks functioneert en kijk welk cijfer erbij hoortquote:
77 maagden vermoorden. uiteraard op gruwelijke wijze.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:31 schreef Re het volgende:
[..]
als dat serieus is was dat best laag... en nu?
je kunt het weer niet laten huh...quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
77 maagden vermoorden. uiteraard op gruwelijke wijze.
hey! die 23 zegt toch al genoeg?quote:
nee, mensen met een score van 88-90 zijn grove zelfoverschattersquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:59 schreef michiel5 het volgende:
Elk normaal mens heeft toch 90?
Wrom?!quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:14 schreef Re het volgende:
[..]
nee, mensen met een score van 88-90 zijn grove zelfoverschatters
ja en daarom dus is een perfecte score niet gewoon... iedereen heeft stress, of vergeet wel eens iets of maakt wel eens ruzie met partners of anderen...of heeft eens een keertje geen zin om naar het werk te gaan.... dit is het gewone leven hoor dus niet gelijk in "symptomen" denken maar gewoon functioneren... een score boven de 70 is geheel normaal...quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wrom?!
Waarom zijn dat geen gewoon opgewekte mensen?!
Moet dan alles een symptoom zijn?!
Als er dan per se een beoordeling moet zijn, dan zet ik mezelf toch in Groep G.
Dat je je even niet kunt concentreren na een conflict lijkt me normaal ende logisch.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:27 schreef Re het volgende:
[..]
ja en daarom dus is een perfecte score niet gewoon... iedereen heeft stress, of vergeet wel eens iets of maakt wel eens ruzie met partners of anderen...of heeft eens een keertje geen zin om naar het werk te gaan.... dit is het gewone leven hoor dus niet gelijk in "symptomen" denken maar gewoon functioneren... een score boven de 70 is geheel normaal...
als de gehele wereld uit 88-90ers bestond zou het maar verdomd saai zijn...
nee dat is de werkelijkheid...quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:32 schreef Bob-B het volgende:
[..]ja, als iedereen 70 heeft zou het een perfecte wereld zijn
Uhm, de GAF is toch geen zelfevaluatie, die in het PDFje niet als ik de instructie goed lees.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:14 schreef Re het volgende:
[..]
nee, mensen met een score van 88-90 zijn grove zelfoverschatters
Dat ben ik helemaal met je eens, Inekrisquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:37 schreef Inekris het volgende:
[..]
Uhm, de GAF is toch geen zelfevaluatie, die in het PDFje niet als ik de instructie goed lees.
Ja, dat is ook weer waar. Ik las Re's opmerking meer in het algemeen ja. Silly me.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:43 schreef barthol het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens, Inekris
Ik denk ook dat als het invullen een spelletje is, dat het dan met degene die het doet
allemaal redelijk in orde is. Welke score er ook uitkomt.
nee maar dat geeft toch ook niet... het is gewoon een indicatie over je globale functioneren meer niet...quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:37 schreef Inekris het volgende:
[..]
Uhm, de GAF is toch geen zelfevaluatie, die in het PDFje niet als ik de instructie goed lees.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |