Inderdaad.quote:
Is erg weinig naar moderne maatstaven anders.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
tering, in 2 jaar meer dan 25000 posts maken.
Welke moderne maatstaven, je bedoelt je tijd verdoen op het forum?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:33 schreef aight1 het volgende:
[..]
Is erg weinig naar moderne maatstaven anders.
Je bedoelt KKJquote:Op woensdag 13 april 2011 00:33 schreef aight1 het volgende:
[..]
Is erg weinig naar moderne maatstaven anders.
HEE HEE HEE dit is geen haattopic alleen lief doen anders wegwezen, potverdikkie.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Welke moderne maatstaven, je bedoelt je tijd verdoen op het forum?
Dit is een vraagstelling, en geen haat verdomme.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:34 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
HEE HEE HEE dit is geen haattopic alleen lief doen anders wegwezen, potverdikkie.
Ik zag je edit, stommerik.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dit is een suggestie, en geen haat verdomme.
Nog een edit, onnozel kind.quote:
Kijk maar naar de postgemiddelden van degenen die dagelijks in de dagcijfers top 100 staan. Dan ben je met 34 per dag verre van opvallend.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Welke moderne maatstaven, je bedoelt je tijd verdoen op het forum?
Wat lief.quote:
welkom bij de restquote:Op woensdag 13 april 2011 00:37 schreef Taartjeh het volgende:
38 , dat betekend officieel dat ik geen leven heb Jippie
Het begrijpen van je eigen zinnen lijkt lastig te zijn voor je? Je reageert namelijk op mijn reactie met een aanname dat mijn berichten vijandig is waarop je antwoord dat dit geen haat-topic is.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:35 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik zag je edit, stommerik.
Tevens zei ik niet dat je haatte, maar dat je niet lief doet. Dus.
Je negeert mij opmerking, die tevens deze gehele discussie overbodig maakt.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het begrijpen van je eigen zinnen lijkt lastig te zijn voor je? Je reageert namelijk op mijn reactie met een aanname dat mijn berichten vijandig is waarop je antwoord dat dit geen haat-topic is.
Ja is lastig, ik ben daarom ook blij dat je me er even op wijst. Ontzettend bedankt.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het begrijpen van je eigen zinnen lijkt lastig te zijn voor je? Je reageert namelijk op mijn reactie met een aanname dat mijn berichten vijandig is waarop je antwoord dat dit geen haat-topic is.
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:40 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Jij bent al lid sinds 2004 knappe prestatie!
Net alsof kinderen belangrijker zijn dan fokquote:Op woensdag 13 april 2011 00:41 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Nouja als je eenmaal kinderen hebt zie ik je niet meer fokken!
Ditquote:Op woensdag 13 april 2011 00:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Net alsof kinderen belangrijker zijn dan fok
Ik heb je reactie gelezen, wat overigens niet van belang is, aangezien het hier om een selecte groepje gaat. Niettemin blijft dit in verhouding met de meerderheid van de gebruikers hier een groot contrast te zijn waarbij mijn mening bevestigd wordt, dat 25000 berichten in 24 maanden een behoorlijk aantal is.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:39 schreef aight1 het volgende:
[..]
Je negeert mij opmerking, die tevens deze gehele discussie overbodig maakt.
Ik kinderenquote:Op woensdag 13 april 2011 00:41 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Nouja als je eenmaal kinderen hebt zie ik je niet meer fokken!
Oh oke, super.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik heb je reactie gelezen, wat overigens niet van belang is, aangezien het hier om een selecte groepje gaat. Niettemin blijft dit in verhouding met de meerderheid van de gebruikers hier een groot contrast te zijn waarbij mijn mening bevestigd wordt, dat 25000 berichten in 24 maanden een behoorlijk aantal is.
Prima dat je daar een eigen mening over hebt, maar daar is dit topic niet voor bedoeld. Respect wordt hier gegeven aan deze jongeman of je aanwezigheid wordt niet geapprecieerd.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik heb je reactie gelezen, wat overigens niet van belang is, aangezien het hier om een selecte groepje gaat. Niettemin blijft dit in verhouding met de meerderheid van de gebruikers hier een groot contrast te zijn waarbij mijn mening bevestigd wordt, dat 25000 berichten in 24 maanden een behoorlijk aantal is.
Ok dank je?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:50 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Oh daar leek je me wel een type voor![]()
Dude, wordt wakker en kom je kamer eens uit. Respect heb je voor mensen als Albert Einstein, Leonardo da Vinci, Thomas Edison, James Clerk Maxwell, Micheal Faraday, niet voor nutteloze users die hun dagen doorkomen met het plaatsen van berichten.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Prima dat je daar een eigen mening over hebt, maar daar is dit topic niet voor bedoeld. Respect wordt hier gegeven aan deze jongeman of je aanwezigheid wordt niet geapprecieerd.
Een hamstertjequote:Op woensdag 13 april 2011 00:55 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Als er dan zo'n kind ter aarde komt:
[ afbeelding ]
Wil jij mijn hamster zijn?quote:
|Ik ben een neger sorryquote:Op woensdag 13 april 2011 00:55 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Als er dan zo'n kind ter aarde komt:
[ afbeelding ]
Mag ik je dan de hele dag knuffelen?quote:
Wordtquote:Op woensdag 13 april 2011 00:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dude, wordt wakker en kom je kamer eens uit.
Die ogen zijn wel schattig alleen beetje hangwangetjesquote:Op woensdag 13 april 2011 00:58 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
kinderen moeten volgens mij een vol toetertje hebben.
Ja dat sowiesoquote:Op woensdag 13 april 2011 00:59 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Mag ik je dan de hele dag knuffelen?
Leer Nederlands pauper, daarnaast zouden inderdaad mensen zoals jij, met weinig tot geen intellect een ip-ban horen te krijgen door topics als deze aan te maken waarbij de inhoudelijke toegevoegde waarde hiervan ontbreekt.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
WordtBeetje komen haten hier. En waarom zou ik mijn kamer uit moeten komen? Denk jij dat je het ideale leven hebt ontdekt? Achterlijke mensen zouden direct een ip-ban moeten krijgen.
Ook als je geen hamster bent maar gewoon jij?quote:
In de zin "Dude, wordt wakker" dient "wordt" wel degelijk zonder t geschreven te worden.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Leer Nederlands pauper, daarnaast zouden inderdaad mensen zoals jij, met weinig tot geen intellect een ip-ban horen te krijgen door topics als deze aan te maken waarbij de inhoudelijke toegevoegde waarde hiervan ontbreekt.
Je bent geen negerrrrquote:Op woensdag 13 april 2011 00:58 schreef Beach het volgende:
[..]
|Ik ben een neger sorryhet wordt een halfbloedje
Vooruitquote:Op woensdag 13 april 2011 01:02 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ook als je geen hamster bent maar gewoon jij?
Oké manquote:Op woensdag 13 april 2011 01:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Leer Nederlands pauper, daarnaast zouden inderdaad mensen zoals jij, met weinig tot geen intellect een ip-ban horen te krijgen door topics als deze aan te maken waarbij de inhoudelijke toegevoegde waarde hiervan ontbreekt.
Nope, aangezien er geen sprake is van een ik vorm.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:03 schreef aight1 het volgende:
[..]
In de zin "Dude, wordt wakker" dient "wordt" wel degelijk zonder t geschreven te worden.
Het is gebiedende wijs en die is altijd in de ik-vorm, ammagad.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nope, aangezien er geen sprake is van een ik vorm.
http://webcache.googleuse(...)source=www.google.nl
quote:Op woensdag 13 april 2011 01:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nope, aangezien er geen sprake is van een ik vorm.
http://webcache.googleuse(...)source=www.google.nl
Dit.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:05 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Het is gebiedende wijs en die is altijd in de ik-vorm, ammagad.
Oh nu je het zegt. Ik ben eigelijk wel benieuwd hoe een kind eruit ziet van een neger en een chinees. Omdat ik dit nogal een apparte combinatie vind.quote:
Niks tegen rechtenstudenten....quote:Op woensdag 13 april 2011 01:09 schreef HappyBob het volgende:
Die rechtenstudenten van tegenwoordig ook..
Een bevelende strekking is niet altijd een gebod en dus niet ten alle tijden in ik-vorm geschreven. Al hoewel ik moet toegeven dat in dit geval wel zo is.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:05 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Het is gebiedende wijs en die is altijd in de ik-vorm, ammagad.
Sorry, even vergeten tochquote:Op woensdag 13 april 2011 01:10 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Niks tegen rechtenstudenten....
quote:Op woensdag 13 april 2011 01:07 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Oh nu je het zegt. Ik ben eigelijk wel benieuwd hoe een kind eruit ziet van een neger en een chinees. Omdat ik dit nogal een apparte combinatie vind.
Nee hij heeft ander roots, al lijkt me dit wel een logisch mengsel.quote:
Derhalve waren al je aantijgingen ongegrond en is je mening bij deze nietig verklaard.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Al hoewel ik moet toegeven dat in dit geval wel zo is.
Ik keek even terug en zag zijn edit in één van zijn postsquote:Op woensdag 13 april 2011 01:17 schreef aight1 het volgende:
[..]
Derhalve waren al je aantijgingen ongegrond en is je mening bij deze nietig verklaard.
Een man die deze mening heeft moet sowieso niet serieus genomen worden. Je hoort respect te hebben voor iedereen. Heeft jouw moeder je dan niets geleerd?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dude, wordt wakker en kom je kamer eens uit. Respect heb je voor mensen als Albert Einstein, Leonardo da Vinci, Thomas Edison, James Clerk Maxwell, Micheal Faraday, niet voor nutteloze users die hun dagen doorkomen met het plaatsen van berichten.
Nee, de mening blijft staan. daarnaast doet dit niets af aan hetgeen dat gesteld is.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:17 schreef aight1 het volgende:
[..]
Derhalve waren al je aantijgingen ongegrond en is je mening bij deze nietig verklaard.
Dan had je door moeten gaan op de reacties daarop en niet op mijn jouw gebrekkig Nederlands.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee, de mening blijft staan. daarnaast doet dit niets af aan hetgeen dat gesteld is.
Allereerst zal het je niet misstaan om je eens te verdiepen in definities, het kom namelijk behoorlijk knullig over met je kromme zinnen en drogredenen. Daarnaast hoor je niet voor eenieder respect te hebben dit is namelijk voor elk individu anders. Met dit argument zou je kunnen stellen dat jij bij voorbaat ook respect hebt voor criminelen, en mensen die ontucht met kinderen plegen. Nu terug naar de peuterschool jong.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik keek even terug en zag zijn edit in één van zijn posts
[..]
Een man die deze mening heeft moet sowieso niet serieus genomen worden. Je hoort respect te hebben voor iedereen. Heeft jouw moeder je dan niets geleerd?
De enige die hier gebrekkig Nederlands schrijft ben jij. Los van je vocabulaire dat niet verder reikt dan een vijf jarige kom je er inhoudelijk ook niet aan te pas.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan had je door moeten gaan op de reacties daarop en niet op mijn jouw gebrekkig Nederlands.
Aldus de man die "en" na een komma plaatst. Als ik dat op de basisschool deed werd dat al bestraft. Hoe schandalig is het wel niet dat een rechtenstudent deze kinderlijke fout maakt. En dan nog het lef te hebben anderen te durven betichten van kromme zinnen. Walgelijk.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Allereerst zal het je niet misstaan om je eens te verdiepen in definities, het kom namelijk behoorlijk knullig met je kromme zinnen en drogredenen. Daarnaast hoor je niet voor eenieder respect te hebben dit is namelijk voor elk individu anders. Met dit argument zou je kunnen stellen dat jij bij voorbaat ook respect hebt voor criminelen, en mensen die ontucht met kinderen plegen. Nu terug naar de peuterschool jong.
Geen behoefte aan..blablabla..nog meer onzin hier..blablabla..je kunt het ook te letterlijk lezen..teksttesktekst..quote:Op woensdag 13 april 2011 01:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Allereerst zal het je niet misstaan om je eens te verdiepen in definities, het kom namelijk behoorlijk knullig met je kromme zinnen en drogredenen. Daarnaast hoor je niet voor eenieder respect te hebben dit is namelijk voor elk individu anders. Met dit argument zou je kunnen stellen dat jij bij voorbaat ook respect hebt voor criminelen, en mensen die ontucht met kinderen plegen. Nu terug naar de peuterschool jong.
Gozer jij bent ontzettend dom.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:29 schreef aight1 het volgende:
[..]
Aldus de man die "en" na een komma plaatst. Als ik dat op de basisschool deed werd dat al bestraft. Hoe schandalig is het wel niet dat een rechtenstudent deze kinderlijke fout maakt. En dan nog het lef te hebben anderen te durven betichten van kromme zinnen. Walgelijk.
En weer ga je niet in op waar het nou echt om ging. Dus ook nu heb ik niet de behoefte om inhoudelijk op jouw post te reageren.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
De enige die hier gebrekkig Nederlands schrijft ben jij. Los van je vocabulaire dat niet verder reikt dan een vijf jarige kom je er inhoudelijk ook niet aan te pas.
Maakt me geen kut uit, eigenlijk.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Gozer jij bent ontzettend dom. Daarnaast is het voor de en en niet ''erachter'' zoals jij beweert.
http://www.onzetaal.nl/advies/kommaen.php
Ik zag je ninja-edit wel. En dan hem dom noemenquote:Op woensdag 13 april 2011 01:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Gozer jij bent ontzettend dom.
http://www.onzetaal.nl/advies/kommaen.php
Irrelevante informatie eruit halen noemt men dat. Of je dit gezien hebt is niet relevant. Maar zoals gewoonlijk is dit een criterium waarop je iemand herkent die er in een discussie niet van te pas komt.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zag je ninja-edit wel. En dan hem dom noemen
Precies. Faalhazen zijn het.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:34 schreef MarkyMarkx het volgende:
Wat een kutusers hier tegenwoordig![]()
Hersenloze kutkinderen die zichzelf als doel stellen om 25000 kutberichten te posten om er vervolgens één groot kuttopic over te openen!
Relevant of niet, het klopte gewoon niet wat jij zei.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Irrelevante informatie eruit halen noemt men dat. Of je dit gezien hebt is niet relevant. Maar zoals gewoonlijk is dit een criterium waarop je iemand herkent die er in een discussie niet van te pas komt.
Wat voor nuttige doelen heb jij in het leven?quote:Op woensdag 13 april 2011 01:34 schreef MarkyMarkx het volgende:
Wat een kutusers hier tegenwoordig![]()
Hersenloze kutkinderen die zichzelf als doel stellen om 25000 kutberichten te posten om er vervolgens één groot kuttopic over te openen!
Het klopt wel, verdiep je eens in de taal, dom kind.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Relevant of niet, het klopte gewoon niet wat jij zei.
Daar ging het mij niet om, maar geen behoefte om hier op door te gaan. Je zal wel weer gelijk hebben net als met 'wordt'quote:Op woensdag 13 april 2011 01:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het klopt wel, verdiep je eens in de taal, pauper.
Ik heb altijd gelijk, met onderbouwing en bronnen. Daarbij is niet elke vorm in het ''gebiedende wijs'' beschreven als ik-vorm zoals bevelende strekkingen.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Daar ging het mij niet om, maar geen behoefte om hier op door te gaan. Je zal wel weer gelijk hebben net als met 'wordt' [ afbeelding ]
Gewoon blijven volhoudenquote:Op woensdag 13 april 2011 01:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik heb altijd gelijk, met onderbouwing en bronnen. Daarbij is niet elke vorm in het ''gebiedende wijs'' beschreven als ik-vorm zoals bevelende strekkingen.
Voor jou staat deze vraag nog altijd open. En nee, ik ga er niet vanuit dat je hier een antwoord op hebt.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:45 schreef MarkyMarkx het volgende:
Het is gewoon nog erger dan ik dacht. TS kruipt in de reet van zijn eigen kloon in de hoop dat die dadelijk een topic voor hem aangemaakt als de teller op 25K staat (nu 24936)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Strontkind
quote:Op woensdag 13 april 2011 01:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat voor nuttige doelen heb jij in het leven?
Goed dat je inziet hoe zwakzinnig je wel niet bent.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon blijven volhouden [ afbeelding ]
Mooie conclusie, maar maakt dat mij minder gelukkig?quote:Op woensdag 13 april 2011 01:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Goed dat je inziet hoe zwakzinnig je wel niet bent.
Interessante stelling.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mooie conclusie, maar maakt dat mij minder gelukkig?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 01:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
quote:
Lekkaahquote:
Heb je zo met 42 per dagquote:Op donderdag 14 april 2011 12:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hey ik zit ook bijna op mijn 25k zie ik net
Flikker nou maar op.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Goed dat je inziet hoe zwakzinnig je wel niet bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |