Inderdaad.quote:
Is erg weinig naar moderne maatstaven anders.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
tering, in 2 jaar meer dan 25000 posts maken.
Welke moderne maatstaven, je bedoelt je tijd verdoen op het forum?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:33 schreef aight1 het volgende:
[..]
Is erg weinig naar moderne maatstaven anders.
Je bedoelt KKJquote:Op woensdag 13 april 2011 00:33 schreef aight1 het volgende:
[..]
Is erg weinig naar moderne maatstaven anders.
HEE HEE HEE dit is geen haattopic alleen lief doen anders wegwezen, potverdikkie.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Welke moderne maatstaven, je bedoelt je tijd verdoen op het forum?
Dit is een vraagstelling, en geen haat verdomme.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:34 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
HEE HEE HEE dit is geen haattopic alleen lief doen anders wegwezen, potverdikkie.
Ik zag je edit, stommerik.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dit is een suggestie, en geen haat verdomme.
Nog een edit, onnozel kind.quote:
Kijk maar naar de postgemiddelden van degenen die dagelijks in de dagcijfers top 100 staan. Dan ben je met 34 per dag verre van opvallend.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Welke moderne maatstaven, je bedoelt je tijd verdoen op het forum?
Wat lief.quote:
welkom bij de restquote:Op woensdag 13 april 2011 00:37 schreef Taartjeh het volgende:
38 , dat betekend officieel dat ik geen leven heb Jippie
Het begrijpen van je eigen zinnen lijkt lastig te zijn voor je? Je reageert namelijk op mijn reactie met een aanname dat mijn berichten vijandig is waarop je antwoord dat dit geen haat-topic is.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:35 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik zag je edit, stommerik.
Tevens zei ik niet dat je haatte, maar dat je niet lief doet. Dus.
Je negeert mij opmerking, die tevens deze gehele discussie overbodig maakt.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het begrijpen van je eigen zinnen lijkt lastig te zijn voor je? Je reageert namelijk op mijn reactie met een aanname dat mijn berichten vijandig is waarop je antwoord dat dit geen haat-topic is.
Ja is lastig, ik ben daarom ook blij dat je me er even op wijst. Ontzettend bedankt.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het begrijpen van je eigen zinnen lijkt lastig te zijn voor je? Je reageert namelijk op mijn reactie met een aanname dat mijn berichten vijandig is waarop je antwoord dat dit geen haat-topic is.
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:40 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Jij bent al lid sinds 2004 knappe prestatie!
Net alsof kinderen belangrijker zijn dan fokquote:Op woensdag 13 april 2011 00:41 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Nouja als je eenmaal kinderen hebt zie ik je niet meer fokken!
Ditquote:Op woensdag 13 april 2011 00:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Net alsof kinderen belangrijker zijn dan fok
Ik heb je reactie gelezen, wat overigens niet van belang is, aangezien het hier om een selecte groepje gaat. Niettemin blijft dit in verhouding met de meerderheid van de gebruikers hier een groot contrast te zijn waarbij mijn mening bevestigd wordt, dat 25000 berichten in 24 maanden een behoorlijk aantal is.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:39 schreef aight1 het volgende:
[..]
Je negeert mij opmerking, die tevens deze gehele discussie overbodig maakt.
Ik kinderenquote:Op woensdag 13 april 2011 00:41 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Nouja als je eenmaal kinderen hebt zie ik je niet meer fokken!
Oh oke, super.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik heb je reactie gelezen, wat overigens niet van belang is, aangezien het hier om een selecte groepje gaat. Niettemin blijft dit in verhouding met de meerderheid van de gebruikers hier een groot contrast te zijn waarbij mijn mening bevestigd wordt, dat 25000 berichten in 24 maanden een behoorlijk aantal is.
Prima dat je daar een eigen mening over hebt, maar daar is dit topic niet voor bedoeld. Respect wordt hier gegeven aan deze jongeman of je aanwezigheid wordt niet geapprecieerd.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik heb je reactie gelezen, wat overigens niet van belang is, aangezien het hier om een selecte groepje gaat. Niettemin blijft dit in verhouding met de meerderheid van de gebruikers hier een groot contrast te zijn waarbij mijn mening bevestigd wordt, dat 25000 berichten in 24 maanden een behoorlijk aantal is.
Ok dank je?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:50 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Oh daar leek je me wel een type voor![]()
Dude, wordt wakker en kom je kamer eens uit. Respect heb je voor mensen als Albert Einstein, Leonardo da Vinci, Thomas Edison, James Clerk Maxwell, Micheal Faraday, niet voor nutteloze users die hun dagen doorkomen met het plaatsen van berichten.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Prima dat je daar een eigen mening over hebt, maar daar is dit topic niet voor bedoeld. Respect wordt hier gegeven aan deze jongeman of je aanwezigheid wordt niet geapprecieerd.
Een hamstertjequote:Op woensdag 13 april 2011 00:55 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Als er dan zo'n kind ter aarde komt:
[ afbeelding ]
Wil jij mijn hamster zijn?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |