omg je PI veranderdequote:Op dinsdag 12 april 2011 23:17 schreef Omdatappel het volgende:
Slaap lekker allemaal.
Ik vind jullie echt heel tof.
doe jij dat ook dan ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:18 schreef Omdatappel het volgende:
Hier, vrolijk. Lief doen. Geen gekke dingen enzo, terwijl ik weg ben.
Toedeloe.
Dus al die haat jegens mij.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind je gewoon stom nu. Alles wat ik ooit gevoeld heb is nu weg.
wat is dit ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lekker in je zure sloot hengelen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel weer snel vrolijk worden hequote:Op dinsdag 12 april 2011 23:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik haat je niet, kliek wel, ik niet.quote:
Een grapjequote:
Daar ben ik laatste tijd goed in gewordenquote:
Nice.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:21 schreef Flippiee het volgende:
Daar ben ik laatste tijd goed in gewordenEr is toch zo een gezegde van met wie je omgaat en alles. He
kquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:19 schreef Henkie94 het volgende:
ik wou ook lapo maar ik had m te snel gepost na mn vorige dus enge witte pagina met melding fout nummer zoveel blablabla en toen had beach al de lapo dus nu had ik de lapo niet en flips ook niet dus nu zijn flips en ik BOOS!1!1!_!
quote:
Ik had op zijn minst de foto verwacht waarop je haar edele delen zag.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:25 schreef Danger.Mouse het volgende:
Hoe sexy kunnen heksen zijn, nooit gedacht
[ afbeelding ]
Oude foto, hoaxquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:25 schreef Danger.Mouse het volgende:
[ afbeelding ]
Dit. Ik scrollde langzaam naar beneden en dacht "hey, auto". Toen, "hey, Emma". En toen, "KLEDING?!quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik had op zijn minst de foto verwacht waarop je haar edele delen zag.
zo sexyquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:25 schreef Danger.Mouse het volgende:
[ afbeelding ]
trustequote:
.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HAMSTEREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN GEWOON BIJ ALBERT HEIJN.
okquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HAMSTEREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN GEWOON BIJ ALBERT HEIJN.
Huh okee, ik wist niet dat daar aparte tijdschriften voor zijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Was eerste gedachte, maar ik ga even een tijdschrift lezen over knieblessures.
Trustequote:
Truste.quote:
Moest kabel strippen, maar ik lette niet op en toen stripte ik zeg maar mn vinger.quote:
Hardloopttijdschrift met een artikel daaraan toegewijdquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Huh okee, ik wist niet dat daar aparte tijdschriften voor zijn
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hardloopttijdschrift met een artikel daaraan toegewijdHeb een knieblessure waarschijnlijk, goede timing wel.
Wees blij, de pijn af en toequote:Op dinsdag 12 april 2011 23:35 schreef Beach het volgende:
[..]
ooh
ik heb gelukkig nooit een blessure gehad met hardlopen
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wees blij, de pijn af en toeDan kan ik 's avonds echt niets meer doen.
Daar ben ik dan ook erg blij meequote:Op dinsdag 12 april 2011 23:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wees blij, de pijn af en toeDan kan ik 's avonds echt niets meer doen.
Valt wel mee, ik hardloop 1 a 2x per week en 1x fitnessen en 1x met school sporten. Voor de rest fiets ik alleen naar mijn werk en that's it.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:38 schreef Beach het volgende:
[..]
verg je dan niet teveel van je lichaam?
Nieuwe album van Foo Fighters ben ik nu helemaal verslaafd aan btwquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik hardloop 1 a 2x per week en 1x fitnessen en 1x met school sporten. Voor de rest fiets ik alleen naar mijn werk en that's it.
En ik rust overdag verder genoeg
Je zitvlak trainen is ook belangrijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik hardloop 1 a 2x per week en 1x fitnessen en 1x met school sporten. Voor de rest fiets ik alleen naar mijn werk en that's it.
En ik rust overdag verder genoeg
Nicequote:Op dinsdag 12 april 2011 23:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nieuwe album van Foo Fighters ben ik nu helemaal verslaafd aan btw![]()
duurt meestal even bij me na een paar keer luisteren maar nu is dat moment gekomen dus
![]()
http://soundcloud.com/foofighters/sets/wasting-lightquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:40 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Nice
HEb je linkje, ik ben linkje kwijt
Misschien zoeken ze nog een nieuwe bedpartner voor Lucas.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:41 schreef HappyBob het volgende:
Ik wil een rolletje in GTST zodat ik Charlie en Danny kan afmaken
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:41 schreef HappyBob het volgende:
Ik wil een rolletje in GTST zodat ik Charlie en Danny kan afmaken
Ja nouja ik sta 25 juni gwn aan de startlijn hoor, al kom ik kruipend over de finishlijn. Als je dan komt kijken, hoop ik je bij de startlijn te zien.quote:
Zolang je er verder niets bij vreet etc. kan het geen kwaadquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:40 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Je zitvlak trainen is ook belangrijk
Trio met Lucas en Edwinquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Misschien zoeken ze nog een nieuwe bedpartner voor Lucas.
Ja ik kom sowieso.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja nouja ik sta 25 juni gwn aan de startlijn hoor, al kom ik kruipend over de finishlijn. Als je dan komt kijken, hoop ik je bij de startlijn te zien.
[..]
Zolang je er verder niets bij vreet etc. kan het geen kwaad
Dan sta ik wel bij de finishquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja nouja ik sta 25 juni gwn aan de startlijn hoor, al kom ik kruipend over de finishlijn. Als je dan komt kijken, hoop ik je bij de startlijn te zien.
[..]
Zolang je er verder niets bij vreet etc. kan het geen kwaad
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een geschikt moordwapen [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |