Bernie Taupin? Heeft/had die een baard?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Heeft het te maken met die bebaarde vriend van elton john (ik ben zn naam kwijt maar ik zie hem in de mojo altijd bij die gast staan)
Ik bedoel Leon Russell waar hij blijkbaar een album mee gaat opnemenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bernie Taupin? Heeft/had die een baard?
Die heeft er in ieder geval niets mee te maken...
Nee, conxie ligt niet bij de kust...quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:37 schreef peaceman het volgende:
Het Kuhrhaus? Daar hebben daar artiesten toch onlangs een ster gekregen? (bericht niet gelezen, enkel de kop van het artikel gezien..)
quote:Op woensdag 13 april 2011 09:00 schreef cafca het volgende:
Allemaal ooit een plaat opgenomen in de Wisseloord Studio's?
MadMaster +1quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:01 schreef MadMaster het volgende:
Maribelle/Marietje Kwakman (mocht niet van d'r ouders met de grote jongenss meedoen uiteindelijk)...
Dave Matthews...?quote:Op woensdag 13 april 2011 09:26 schreef cafca het volgende:
Ah, heb ooit eens bijna dezelfde vraag gesteld, volgens mij.
[ afbeelding ]
Wie?
De openingsact was wel een 'NL'-bandquote:Op woensdag 13 april 2011 09:55 schreef cafca het volgende:
Gruppo Sportivo, Herman Brood & His Wild Romance, The Police, New Adventures, Elvis Costello
Da's 4quote:Op woensdag 13 april 2011 10:43 schreef WeezerButler het volgende:
the Police, Rush, Peter Tosh, Mothers Finest, Elvis Costello
Toch, als ik terug in de tijd mocht gaan, was ik liever een jaar later gegaan.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:42 schreef Burnett het volgende:
Gaarne 5 acts die optraden op Pinkpop 1979
Nee hoor, Britse band, album in de series 'Historia de la Musica Rock' (zoals je al aan de onderkant van de gele letters had kunnen destilleren) dus niet echt zeldzaam of obscuur te noemen.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:07 schreef ralfseltje het volgende:
Is dat niet een plaat van een Nederlandse band die heel zeldzaam is?
Was gewoon een geintje eigenlijk. Kom je thuis van de beurs, kijk je wat je gekocht hebt... eh, waarom koop ik dit allemaalquote:Op woensdag 13 april 2011 15:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Misschien kun je subtiel uitwijden over het en waarom-gedeelte. Lijkt me een prima hint.
Wat van wie ?quote:Won't You Come, It's Emergency
Cool My Fire Yearnin'
Ik had ze niet herkend. 'k Heb toch hun eerste 5 platen, ofzow. Best lekker.quote:
Nee, The Who vind ik op zijn hoogst middelmatig. The Beatles zijn veel sterker, maar ook wel weer meer overdacht, daardoor mis je toch soms wat spontaniteit, hoewel het duo Rubber soul / Revolver wel een prachtig twee luik is. Geef mij uiteindelijk toch maar The Kinks.quote:
quote:Honey, Come Set Me Free
Don't You Know Now Is The Perfect Time
quote:We Can Dim The Lights
Just To Make It Right
Vorige beurs de eerste Kinks gekocht. Geweldigquote:Op woensdag 13 april 2011 20:41 schreef belsen het volgende:
Nee, The Who vind ik op zijn hoogst middelmatig. The Beatles zijn veel sterker, maar ook wel weer meer overdacht, daardoor mis je toch soms wat spontaniteit, hoewel het duo Rubber soul / Revolver wel een prachtig twee luik is. Geef mij uiteindelijk toch maar The Kinks.
quote:
quote:In The Night
Hit The Lovin' Spot
I'll Give You All That I've Got
quote:PYT van Michael Jackson?
quote:Doctor, ain't there nothin' I can take, I said
Doctor, to relieve this bellyache, I said
Doctor, ain't there nothin' I can take, I said
Doctor, to relieve this bellyache
'Chersez La Femme' kwam vanmorgen weer eens voorbij.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dr Buzzard's Original Savannah Band. Van ze broer.
De toetsenist (Dr. Buzzard) is zijn broer.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
August Darnell (Kid Creole) was ook lid van DBOSB, weet niks van een broer...
Ik geloof je, maar kan niets over zelfs maar een toetsenist vinden...quote:Op donderdag 14 april 2011 14:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De toetsenist (Dr. Buzzard) is zijn broer.
Lee Scratch Perry is goed.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Lee Scratch Perry
Battles
Hanoi Rocks
The Fall is de tweede goede.quote:
Dat nummer heet Scrape.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Owja, wie waren dat ook weer..
ranja maakt de 3 vol.quote:
ben nu even in overlegquote:Do my shit undercover,
Now it's time for the blubba,
blabba to watch that belly get fatter
fat boy on a diet
Don't try it I'll jack your ass like a looter in a riot
Nee, geen parodie.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:50 schreef cafca het volgende:
Fat van Blogman in zijn jonge jaren Weird Al Yankovich?
Blogman +1quote:Op donderdag 14 april 2011 17:26 schreef Blogman het volgende:
Cypress Hill - Insane in the Membrane ?
Oh ja: Wat van wie ?quote:The music video forwas filmed using a split screen technique, the video features
, who was six months pregnant at the time, performing "
" at block parties in two different eras: the mid-1960s and the late-1990s. The video was directed by duo Big TV!. It was filmed in Washington Heights, Manhattan.
quote:
Wat, van wie?quote:She wears diamonds she wears rubies
She wears stones as big as my ones
That came from the coliseum
And she says D'you wanna see them?
And I say
quote:U bent nog op zoek naar een onbezorgd, maar wel uiterst leuk niks-aan-de-hand-popplaatje voor in deze warme zomermaanden? Stop met zoeken en leg uw oor als de gesmeerde bliksem te luister bij dit Australisch/Engelse kwartet dat luistert naar de charmante naam![]()
, opgericht in januari 2009.
Al net zo charmant zijn de tien sobere doch zeer zachtaardige en pakkende indiepopliedjes op de titelloze debuutplaat die deze band eind vorige maand van uit Londen uitbracht. Catchy melodietjes te over in deze lekker los gespeelde nummers, ergens tussen het geluid van bands als The Go-Betweens, Belle and Sebastian en The Magnetic Fields in.
De grootste attractie is intussen de zoete stem van de van oorsprong Australische Elisabeth Morris. Zij is niet de beste nieuwe zangeres die je de laatste tijd hoorde, maar haar zang en teksten hebben iets ontwapenends. Leuke vondsten genoeg bovendien, zoals in het misdadig pakkende Kiss Your Lips, over een bezoekje aan de kermis waar haar vriendje haar favoriete Weezer-liedje voor haar zingt. En ja: het El Scorcho-citaat van Weezer is onmiskenbaar. En hoor hoe die schattige hipsters uit de Londense wijk Camden er subtiel van langs krijgen in het mooi breekbare Lets Go Swimming, waarin Belle and Sebastian het dichtstbij is.
Ja, maar minder groot.quote:Op vrijdag 15 april 2011 04:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
1e hitje eigenlijk, kwam voor Parachute.
Hello Hello Hello van Something Happens
quote:Op vrijdag 15 april 2011 07:15 schreef cafca het volgende:
En op basis van de smilies, Hello I Love You?
Idd, het wasquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:19 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Maar je denkt in de goede richting
Inderdaadquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:43 schreef MadMaster het volgende:
Guus Meeuwis, hoorde ik vanmorgen op 3FM...
Maar dan had ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Eigenlijk was 'met' een leukere gok geweest.
quote:Listening to Arthur Lee records
Making all your friends feel so guilty
About their cynicism
And the rest of their generation
Not even the government are gonna stop you now
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:54 schreef Berkery het volgende:
Are you ready to be heartbroken? - Lloyd Cole en zijn Commotions
Effe doorstromen: Welk album van wie ?quote:is the third album by American rock band
, released by Elektra Records in November 1967. In 2003, Rolling Stone magazine ranked
40th in its list of the 500 greatest albums of all time. It has also been chosen one of the all-time greatest rock albums by several other prominent publications. In addition, the album was inducted into the Grammy Hall of Fame in 2008.
quote:Dropping keyboardist Alban "Snoopy" Pfisterer and flautist/saxophonist Tjay Cantrelli, the remaining five-piece performed on nine of the album's eleven tracks. The album was the first to be produced by, with assistance from Bruce Botnick.
Originally, the album was to be produced by Botnick and Neil Young, but Young bowed out due to his commitments to Buffalo Springfield. However, according to the liner notes of the 1995 compilation Love Story, Young did stick with the album project long enough to arrange the track "".
nee, ik dacht ik doe een versnelde ronde en dus dat 'ie makkelijk zou zijn....quote:
dat soort vragen duren bij mij ook vaak het langstquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:28 schreef schaap001 het volgende:
nee, ik dacht ik doe een versnelde ronde en dus dat 'ie makkelijk zou zijn....![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:30 schreef ranja het volgende:
[..]
dat soort vragen duren bij mij ook vaak het langst
MadMaster +1quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:43 schreef MadMaster het volgende:
Guus Meeuwis, hoorde ik vanmorgen op 3FM...
gechecked en dat is goed.quote:
Ja, op die huwelijksreis naar Parijsquote:Op zondag 17 april 2011 14:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hij wordt hun persoonlijke chauffeur?
The Dears waren gisteren nog niet helemaal bekomen van de vorige avond. Zonnebrillen op, alles wat lager gedetunedquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:42 schreef TWP het volgende:
Hier nog een hint. Ik MOET nu genieten van optredens voor Record Store Day, dus ik moet er vandoor.
Inderdaad Peaceman +1, ondanks de vroegere goede relatie met lady Di mag hij helaas niet bij het partijtje zijnquote:Op zondag 17 april 2011 20:57 schreef peaceman het volgende:
Hij heeft speciaal voor het huwelijk You and I van Stevie Wonder ingezongen en dat nummer is nu gratis te downloaden, naar het schijnt.
Net hun nieuwe album 'Credo' beluisterd en ik hoop dus op veel (oer)oud werk van ze morgen...quote:
Laat maar, de stad opzoeken is niet echt eerlijk. Ik weet wel een band die er vandaan komt.quote:Op maandag 18 april 2011 09:46 schreef Berkery het volgende:
Mjah, vroeger was het ook wel een leuke band om naar te kijken
Allez:
Welke band, die rond dezelfde tijd ontstond als the Human league en uit dezelfde stad komt, brak pas jaren later door (jaren '90)?
Dus niet antwoorden dan...quote:
quote:Wat mag wel en wat mag niet?
• Vragen mogen gaan over alle zaken die met muziek te maken hebben.
• Er staat telkens slechts een vraag tegelijk open.
• Wees lief voor je mede-Triviaspelers.
• Opzoeken is verboden!!!
Lijkt me een goed planquote:
quote:Has he lost his mind?
Can he see or is he blind?
Can he walk at all
Or if he moves will he fall?
quote:It didn't work at all
She couldn't stand or fall
quote:Op maandag 18 april 2011 10:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat was Nits - Red Tape geweest.
quote:Feel the rhythm with your hands
Steal the rhythm while you can
Het is van Metallica maar niet master of puppets. Laatste album staat ie opquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 11:21 schreef MadMaster het volgende:
Het recentere werk van Metallica is mij niet echt bekend, dus ik haak af...
quote:Op maandag 18 april 2011 11:23 schreef Lon3 het volgende:
End of the line was het een van mijn favorieten. Zeker het luisteren waard als je hun oude nummers ook waardeert
Nee, maar volgens mij heb je het antwoord nu zelf gegeven (ik had even gespiekt) en had ik het niet in ieder geval niet goed, dus geen punt ook...quote:Op maandag 18 april 2011 11:46 schreef Lon3 het volgende:
Uuh jij krijgt het punt omdat je het dichtst bij zat? + nieuwe vraag? Ik kom hier nietzo vaak
quote:
Pipster +1quote:
[ b ] en [ / b ]quote:Op maandag 18 april 2011 12:19 schreef Lon3 het volgende:
Sorry ik zit via de mobile interface op mijn telefoon en dan moet ik al die bb codes voor uit mijn hoofd weten en die weet ik niet
n00biedoobiedodododiedoobieddo +1quote:The Thermals
quote:One of the quirkiest and most idiosyncratic groups to emerge from the early British new wave indie scene,(from Cardiff, Wales) were not so much new wave in sound as in strategy. They subverted conventional pop/rock methods by stripping both song construction and instrumentation to its essence. A reverberant funky bass, a shrill organ, short choppy bursts of guitar chords, a softly clicking drum machine -- that was all the trio needed.
Wist haar naam simpelweg niet...quote:Op maandag 18 april 2011 12:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tja, dat lijkt toch meer op een naam dan wat MadMaster zei, dus
Steelpuntjequote:
Dat idee had ik al. Maar aangezien ik onder de foto echt om een naam vroeg, vond ik dat toch wel eerlijker t.o.v. Traceyquote:
quote:It was revealed in the 2003 book Journals that the band were, along with Scotland's The Vaselines, Kurt Cobain's favourite band.
Geen probleem, ik had in ieder geval de juiste dame met de juiste redenatie...quote:Op maandag 18 april 2011 12:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat idee had ik al. Maar aangezien ik onder de foto echt om een naam vroeg, vond ik dat toch wel eerlijker t.o.v. Tracey
n00biedoobiedoo +1quote:Op maandag 18 april 2011 12:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Young Marble Giants? Dat is wel behoorlijk minimaal inderdaad.
quote:Graham Bonnet (born 23 December 1947) and Trevor Gordon (born Trevor Gordon Grunnill, 5 May 1948) are cousins. They were born in Skegness, Lincolnshire, England. While Bonnet stayed in England, Trevor Gordon grew up in Australia where he met The Bee Gees for the first time in 1964, and recorded four songs with them. In 1967 Bonnet founded a group called "The Blue Sect", and Trevor Gordon followed a request to join this band. In 1968 they becameand signed a recording contract with the Australian record label impressario, Robert Stigwood. They were befriended by Barry Gibb and Maurice Gibb who wrote six songs for them, and provided some background vocals.
were typical one-hit wonders because "Only One Woman" became their one and only major hit. It reached Number 5 in the UK Singles Chart in November 1968. Their second single "The Walls Fell Down" only reached Number 28 in the same chart. But in Holland it was more successful, where it reached Number 3 in their Top 40 in April 1969.
By 1969had split. While Gordon retired from the music industry, Bonnet started a lengthy solo career. From 1978 to 1980 he was the lead singer with Ritchie Blackmore's Rainbow.
quote:Op maandag 18 april 2011 15:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
John Lennon & Plastic Ono Band - Give Peace a Chance
Cats - Why
Serge & Jane - Je t'aime..moi non plus -> wel #1 in het jaaroverzicht maar dat was de vraag niet
Robin Gibb - Saved by the Bell
Elvis - In the Ghetto
Arn0 +1quote:Op maandag 18 april 2011 15:19 schreef Arn0 het volgende:
The Beatles - Get Back
The Beatles - The Ballad Of John & Yoko
Vier goed, niet slecht! Nog zes te gaanquote:Op maandag 18 april 2011 15:54 schreef Beregd het volgende:
geen enkel idee maar laat ik maar eens gokken
arcade fire
vampire weekend
the black keys
bright eyes
radiohead
band of horses
patrick wolf
animal collective
broken bells
deerhoof
Geen een en toch stond ik het boekje van roadburn dat het sunn niet gelukt was om boris te regelen omdat die op coachella stonden, niet waar dus.quote:Op maandag 18 april 2011 16:11 schreef Arn0 het volgende:
Hehe, goede ninja-edit, want daar zaten weinig goede namen tussen
Strokesquote:Op maandag 18 april 2011 16:06 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Vier goed, niet slecht! Nog zes te gaan
Oh dat had ik dus ook gelezen. Karigquote:Op maandag 18 april 2011 16:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Geen een en toch stond ik het boekje van roadburn dat het sunn niet gelukt was om boris te regelen omdat die op coachella stonden, niet waar dus.
Ook vier goed, nog 2 te gaan dusquote:Op maandag 18 april 2011 16:12 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Strokes
Kanye West
Bon Iver
Boris
Built To Spill
Interpol
The National
Hmm hij deed mee met een Kanye West nummer, al vind ik het niet echt onderdeel van de lineup, was het technische gezien wel een "deelnemende artiest". Vooruit dan! Nog 1 naam dus.quote:
Kings of Leon? Verder hou ik op met gokken, voorgaande had ik bijna allemaal op twitter voorbij zien komen iigquote:Op maandag 18 april 2011 16:18 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hmm hij deed mee met een Kanye West nummer, al vind ik het niet echt onderdeel van de lineup, was het technische gezien wel een "deelnemende artiest". Vooruit dan! Nog 1 naam dus.
Beady Eye en The Decemberists waren er niet.
Yep, die waren er ook!quote:Op maandag 18 april 2011 16:20 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Kings of Leon? Verder hou ik op met gokken, voorgaande had ik bijna allemaal op twitter voorbij zien komen iig
Over onderschatting gesprokenquote:Op maandag 18 april 2011 16:26 schreef Arn0 het volgende:
Red Zebra
Absynth Minded
Josh T. Pearson
ARctic Monkeys
Radiohead
Nirvana
Miles Kane
Hehe, tien had inderdaad ook nog wel gelukt.. Het is dat ik zelf releases heb gekocht op Record Store Day, maakt het gemakkelijker.quote:
quote:1.![]()
2. Rearrange
3. My Fantasy
4. Counting Down The Days
5. Happenstance
6. Quicksand
7.![]()
8. Kingcrawler
9. Take The Night From Me
10. Telepathy
11. Better Left Invisible
12. Colour Of The Trap
Nee, al komt die naar het schijnt in het najaar wel met een nieuw album.. Ben benieuwd.quote:
Hehe nee. En ook geen postume release van John Lennon of George Harrison, hebben we die ook gehadquote:
Ik dacht Arctic Monkeys, maar dat album krijgt dacht ik negen nummers. Dan zal het wel Miles Kane zijnquote:Op maandag 18 april 2011 17:13 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hehe nee. En ook geen postume release van John Lennon of George Harrison, hebben we die ook gehad![]()
Het is iig een vervolgvraag.
Het Arctic Monkeys album krijgt toevallig ook 12 tracks, maar het is inderdaad Miles Kane! (zal maar stoppen met vragen over hem te stellenquote:Op maandag 18 april 2011 17:19 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Ik dacht Arctic Monkeys, maar dat album krijgt dacht ik negen nummers. Dan zal het wel Miles Kane zijn
Ah mazzeltje danquote:Op maandag 18 april 2011 17:21 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Het Arctic Monkeys album krijgt toevallig ook 12 tracks, maar het is inderdaad Miles Kane! (zal maar stoppen met vragen over hem te stellen)
ralfseltje +1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bartrid +1quote:Bjork?
Bernard sumner?
quote:originated from the 1976 Sex Pistols gig at the Lesser Free Trade Hall in Manchester, England. Manchester art student
was one of the many young music fans present, along with Mark E. Smith of The Fall as well as original members of the bands Joy Division, The Smiths and Buzzcocks.
De smilies gaven het ook een beetje weg natuurlijk. Mick Hucknall it is.quote:Op maandag 18 april 2011 22:26 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik gok UB40 (in de film 24h party people zit er 1 die er niet tussen past) ben alleen de naam kwijt van de zanger het kan trouwens ook mick hucknell (of hoe je dat ook spelt zijn) van simply red zijn. Ja ik geloof die laatste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |