Bernie Taupin? Heeft/had die een baard?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Heeft het te maken met die bebaarde vriend van elton john (ik ben zn naam kwijt maar ik zie hem in de mojo altijd bij die gast staan)
Ik bedoel Leon Russell waar hij blijkbaar een album mee gaat opnemenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bernie Taupin? Heeft/had die een baard?
Die heeft er in ieder geval niets mee te maken...
Nee, conxie ligt niet bij de kust...quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:37 schreef peaceman het volgende:
Het Kuhrhaus? Daar hebben daar artiesten toch onlangs een ster gekregen? (bericht niet gelezen, enkel de kop van het artikel gezien..)
quote:Op woensdag 13 april 2011 09:00 schreef cafca het volgende:
Allemaal ooit een plaat opgenomen in de Wisseloord Studio's?
MadMaster +1quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:01 schreef MadMaster het volgende:
Maribelle/Marietje Kwakman (mocht niet van d'r ouders met de grote jongenss meedoen uiteindelijk)...
Dave Matthews...?quote:Op woensdag 13 april 2011 09:26 schreef cafca het volgende:
Ah, heb ooit eens bijna dezelfde vraag gesteld, volgens mij.
[ afbeelding ]
Wie?
De openingsact was wel een 'NL'-bandquote:Op woensdag 13 april 2011 09:55 schreef cafca het volgende:
Gruppo Sportivo, Herman Brood & His Wild Romance, The Police, New Adventures, Elvis Costello
Da's 4quote:Op woensdag 13 april 2011 10:43 schreef WeezerButler het volgende:
the Police, Rush, Peter Tosh, Mothers Finest, Elvis Costello
Toch, als ik terug in de tijd mocht gaan, was ik liever een jaar later gegaan.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:42 schreef Burnett het volgende:
Gaarne 5 acts die optraden op Pinkpop 1979
Nee hoor, Britse band, album in de series 'Historia de la Musica Rock' (zoals je al aan de onderkant van de gele letters had kunnen destilleren) dus niet echt zeldzaam of obscuur te noemen.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:07 schreef ralfseltje het volgende:
Is dat niet een plaat van een Nederlandse band die heel zeldzaam is?
Was gewoon een geintje eigenlijk. Kom je thuis van de beurs, kijk je wat je gekocht hebt... eh, waarom koop ik dit allemaalquote:Op woensdag 13 april 2011 15:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Misschien kun je subtiel uitwijden over het en waarom-gedeelte. Lijkt me een prima hint.
Wat van wie ?quote:Won't You Come, It's Emergency
Cool My Fire Yearnin'
Ik had ze niet herkend. 'k Heb toch hun eerste 5 platen, ofzow. Best lekker.quote:
Nee, The Who vind ik op zijn hoogst middelmatig. The Beatles zijn veel sterker, maar ook wel weer meer overdacht, daardoor mis je toch soms wat spontaniteit, hoewel het duo Rubber soul / Revolver wel een prachtig twee luik is. Geef mij uiteindelijk toch maar The Kinks.quote:
quote:Honey, Come Set Me Free
Don't You Know Now Is The Perfect Time
quote:We Can Dim The Lights
Just To Make It Right
Vorige beurs de eerste Kinks gekocht. Geweldigquote:Op woensdag 13 april 2011 20:41 schreef belsen het volgende:
Nee, The Who vind ik op zijn hoogst middelmatig. The Beatles zijn veel sterker, maar ook wel weer meer overdacht, daardoor mis je toch soms wat spontaniteit, hoewel het duo Rubber soul / Revolver wel een prachtig twee luik is. Geef mij uiteindelijk toch maar The Kinks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |