quote:
Tijd dat ik dan eens een captcha in ga bouwen dan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:56 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik hoef maar op een knopje te drukken
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tijd dat ik dan eens een captcha in ga bouwen dan.
hier staat ook een film over de ruimtevaartquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:01 schreef 3rdRock het volgende:
filmtip: La Casa Muda: http://www.imdb.com/title/tt1646973/
schijnt in 1 take opgenomen te zijn en je schrikt je de tering. alleen jammer dat mijn Engelse subs uit het Zweeds vertaald waren...en slecht!
*ril*quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:01 schreef 3rdRock het volgende:
filmtip: La Casa Muda: http://www.imdb.com/title/tt1646973/
schijnt in 1 take opgenomen te zijn en je schrikt je de tering. alleen jammer dat mijn Engelse subs uit het Zweeds vertaald waren...en slecht!
Zuig me opquote:
leukquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hier staat ook een film over de ruimtevaart
ehm...hole...moet jij niet eens uit de kast komen?quote:
verstoppertje is al voorbij?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm...hole...moet jij niet eens uit de kast komen?
buut Hole!quote:
kom jij maar eens uit je hunebedquote:
ehm, ik ben een geboren Gelderlander die via Groningen in Friesland terecht is gekomen. Vriendin woont in Overijssel dus wat moet ik in hemelsnaam onder een hunebed daar die voornamelijk in Drenthe staanquote:
te laat! Suikertaartje had er een paar....quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo. Kan ik hier nog kaarten voor de 3FM Awards krijgen? Ik wil zooooooooo graag!
Je gaat dus speciaal voor Kane en Miss montrealquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo. Kan ik hier nog kaarten voor de 3FM Awards krijgen? Ik wil zooooooooo graag!
misschein doen ze wel een duet! dat tick-tock-nummer dat eerst met Anouk was! godsamme, dat wordt een muzikaal oorgasme!quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:40 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Je gaat dus speciaal voor Kane en Miss montreal
Het album nu een aantal keer beluisterd, en ik denk dat wij de zelfde smaak hebbenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:33 schreef Timo20 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAA Katy B![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk![]()
![]()
![]()
![]()
Gisteren ook al bij Paul, het wordt nog wat
![]()
`t album is geweldigluister vooral eens track 10 "Easy Please Me" Wat `n track is dat
![]()
popular!quote:
Das zonde... Mijn draagbare radiootje hapert nooitquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
popular!
maar door streamhapering miste ik het begin
daar ben ik ook een beetje b ang voor, maar ik vind het vet klinken....quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:55 schreef Pino112 het volgende:
Nieuwe Nero, zal wel minder snel op 3FM worden gedraaid dan Me&You denk ik zo.
Ik vind em bruut.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar ben ik ook een beetje b ang voor, maar ik vind het vet klinken....
ja, ik vind dat wel een leuk liedje...quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, ik vind dat wel een leuk liedje...
en net Vanderbuyst...ik wil niet zeuren, maar volgens mij kon je eind januari stemmen op Vanderbuyst en "Boef en de Gelogeerde Aap" en 1 van die 2 zou hollandse nieuwe worden....volgens mij is dat niet gebeurd...
Eensquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:48 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Het album nu een aantal keer beluisterd, en ik denk dat wij de zelfde smaak hebben. Easy Please Me, idd wat een plaat
![]()
. Verder springen voor mij Go Away en Why You Always Here er uit. Gewoon een goed album
.
Tehfuck, zoveel opslag heb ik niet eens. Bijna 1TB vol, binnenkort dus nog maar 1TB kopen, die HDD's kosten geen drol meerquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
2terabyte per maand downloaden?? mijn God, en dan dacht ik dat ik aardig bezig was, maar ik kom in 9 maanden tot nog geen 3terabyte!
in totaal heb ik hier zo'n 2TB, maar ik kijk en luister ook vrij veel van wat ik download...quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tehfuck, zoveel opslag heb ik niet eens. Bijna 1TB vol, binnenkort dus nog maar 1TB kopen, die HDD's kosten geen drol meer.
Geweldigquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:27 schreef hole1988 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)a_oortje_google.html
Ik wilde een ruime 2 uur geleden al pittenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
nog ff Gers Live luisteren en dan naar bed hoor! ik zit hier alweer langer dan gepland
ik had met mezelf afgesproken tussen 11 en half 12 naar bed te gaan en dan nog wat te lezen...ach, daat laatste gaat nog wel lukkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wilde een ruime 2 uur geleden al pitten.
Dat andere nummer is wel leuk imo..quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
goed, ik vond Gers live niet zo heel veel soeps en ik ga pitten..
tot morgen allemaal en slaap lekker
Het is nu een enorm inkoppertje om er eentje te plaatsen, maar ik doe het nietquote:Op woensdag 13 april 2011 00:12 schreef minthy het volgende:
Blij dat Rock al slaapt, blijven we iig vrij van foto's van Beth Ditto
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is nu een enorm inkoppertje om er eentje te plaatsen, maar ik doe het niet![]()
Jij bent tof!!!quote:Op woensdag 13 april 2011 00:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is nu een enorm inkoppertje om er eentje te plaatsen, maar ik doe het niet![]()
Voor ¤ 100 miljoen miljard print ik er eentje...quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Robin (B&A)op 3fm
wat is het toppunt van een binnenpretjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
omdat het nog vroeg is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen!And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op woensdag 13 april 2011 07:12 schreef 3rdRock het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omdat het nog vroeg is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen!
GoedeMORGEN!![]()
Ik heb hier een schijf van 1,5tb en 640gb. 640gb is vol. 1,5tb is halverwegequote:Op dinsdag 12 april 2011 23:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tehfuck, zoveel opslag heb ik niet eens. Bijna 1TB vol, binnenkort dus nog maar 1TB kopen, die HDD's kosten geen drol meer.
In het geval van FF vind ik het juist wel meevallen, verschil tussen 3.6 en 4 is best groot. Chrome daarentegen maakt gewoonweg een gimmick van zichzelf met de versienummering...quote:Op woensdag 13 april 2011 09:13 schreef borisz het volgende:
Na Vuurvos gaat ook IE gaat ook mee in de hype om je software bij een kleine verbetering direct een nieuw nummer te geven. Heb het dan over Chrome.
Gouwe ouwe Mraz.quote:
Wat heb je toch een zwaar leven.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kunnen ze 3fm niet gewoon veranderen in Omroep Brabant?
Ik word gestoord van dat gewauwel van die bellers de hele dag.
www.itunes.comquote:Op woensdag 13 april 2011 11:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kunnen ze 3fm niet gewoon veranderen in Omroep Brabant?
Ik word gestoord van dat gewauwel van die bellers de hele dag.
Omdat ik brabants niet aan kan horen?quote:
Het was Limburgs, godverdomde kut.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Omdat ik brabants niet aan kan horen?
Nee hoor.
Simpelveld = Limburg.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Omdat ik brabants niet aan kan horen?
Nee hoor.
Ik faal niet, ik scheer alles over 1 kam.quote:
Okidoki.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ach alles met een zachte g is kut.
Nice, schiet ook al aardig op dus.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb hier een schijf van 1,5tb en 640gb. 640gb is vol. 1,5tb is halverwege
Ik wacht nog een half jaartje geloof ik.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nice, schiet ook al aardig op dus.
2TB HDD'tje is gewoon 'maar' 60 euro
Ongetwijfeld Gielquote:Op woensdag 13 april 2011 16:19 schreef Pino112 het volgende:
Wie zal morgen de 3FM Awards openen?
Foo Fighters?
Ik ook.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb haar dit wel eens beter horen zingen
Cruijff gedoogt alleen maar, maar durft niet op de voorgrond te treden...quote:Op woensdag 13 april 2011 16:34 schreef alors het volgende:
Cruijf en verantwoordelijkheid nemendat is net zulk iets als die Britt en intelligentie
Britt is tof.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:34 schreef alors het volgende:
Cruijf en verantwoordelijkheid nemendat is net zulk iets als die Britt en intelligentie
Ik zou Britt alleen nemen als schoonmaakster. Verder mag ze alleen met 'ja' en 'nee' communiceren...quote:
Via http://nos.nl/over-de-nos/contact/ kan je daarover bij ze klagen.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Cruijff gedoogt alleen maar, maar durft niet op de voorgrond te treden...
* Ofyles2 er overigens ziek van wordt dat elke dag Ajax-dag is voor de NOS...
Maar zolang van Gelder bij de Nos zit gaat dat nooit stoppen.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Via http://nos.nl/over-de-nos/contact/ kan je daarover bij ze klagen.
Of Arno Vermeulen...quote:Op woensdag 13 april 2011 16:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar zolang van Gelder bij de Nos zit gaat dat nooit stoppen.
Hier 4 tb sinds vandaag in een nasquote:Op woensdag 13 april 2011 14:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nice, schiet ook al aardig op dus.
2TB HDD'tje is gewoon 'maar' 60 euro
2 TB in iMac, 320 Gb in MBP, 3 TB in ReadyNAS, 2x 1 TB externe HD en 2 TB in Time Capsulequote:Op woensdag 13 april 2011 17:15 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Hier 4 tb sinds vandaag in een nas. Synology DS211J
Coen : Katy B - On a Missionquote:
jup!quote:Op woensdag 13 april 2011 18:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Coen : Katy B - On a Mission
Sander : Nieuwe single van Tim Knol.
Dus jij gaat voor Plaat Sander.
yupquote:
Dan pas ik de presentator nog even snel aan in RadioManager. De persoon die dat normaal gesproken doet was waarschijnlijk te druk met de Awards.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:17 schreef Pino112 het volgende:
Paul heeft een IN je dip-tip vanavond, Paul >>>>> Annemiek als vervanger
en staat in de radiomanager ook dat morgen de 3fm awards zijn, want dat was zondag niet het geval.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan pas ik de presentator nog even snel aan in RadioManager. De persoon die dat normaal gesproken doet was waarschijnlijk te druk met de Awards.
Tehfuck is RadioManager?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan pas ik de presentator nog even snel aan in RadioManager. De persoon die dat normaal gesproken doet was waarschijnlijk te druk met de Awards.
een webomgevingquote:
Het 3FM intranet waarin de programmering e.d. beheerd worden, evenals het aanmaken van programma-items en het knippen van audio- en videofragmenten en nog een bak meer.quote:
In dat geval had Hole hier allang de Awards-uitslag gelekt, en elke week de Megahit...quote:Op woensdag 13 april 2011 20:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lijkt me dus dat alleen 3FM-mensen daar in kunnen, en dat heb je zeker ook weer gehackt?.
ik heb de sms site wel gehackt en daardoor nu alleen via bepaalde ip adressen beschikbaarquote:Op woensdag 13 april 2011 20:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lijkt me dus dat alleen 3FM-mensen daar in kunnen, en dat heb je zeker ook weer gehackt?.
Ah top, danku.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het 3FM intranet waarin de programmering e.d. beheerd worden, evenals het aanmaken van programma-items en het knippen van audio- en videofragmenten en nog een bak meer.
de website wordt er ook in beheerd?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In dat geval had Hole hier allang de Awards-uitslag gelekt, en elke week de Megahit...
Gedeeltelijk, alle programmering-gerelateerde zaken komen daarvandaan (dat wat vanuit Radiobox is uit te lezen). De rest staat het in het website-CMS zelf.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]
de website wordt er ook in beheerd?
leuke pagina http://radiobox.omroep.nl/quote:Op woensdag 13 april 2011 20:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gedeeltelijk, alle programmering-gerelateerde zaken komen daarvandaan (dat wat vanuit Radiobox is uit te lezen). De rest staat het in het website-CMS zelf.
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:33 schreef hole1988 het volgende:
[..]
leuke pagina http://radiobox.omroep.nl/
Ik twijfel er niet aan dat jij die pagina al lang en breed kent.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:33 schreef hole1988 het volgende:
[..]
leuke pagina http://radiobox.omroep.nl/
jullie hebben nu ook icecast streams zie ikquote:Op woensdag 13 april 2011 20:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik twijfel er niet aan dat jij die pagina al lang en breed kent.
ik ben blijk dat je hartje nog kloptquote:Op woensdag 13 april 2011 21:22 schreef Jannekje7 het volgende:
Dag mensen, leven jullie nog?
Ik nl wel!
makebelieve is toch wel het minst mooiboy van de 3quote:Op woensdag 13 april 2011 21:24 schreef Pino112 het volgende:
MakeBelieve
Net zulks een mooiboybandje als Destine en Only Seven left. 13.gif
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:26 schreef hole1988 het volgende:
[..]
makebelieve is toch wel het minst mooiboy van de 3
Kun je meteen voor Editors gaan...quote:Op woensdag 13 april 2011 21:24 schreef Pino112 het volgende:
MakeBelieve
Net zulks een mooiboybandje als Destine en Only Seven left. 13.gif
Everyday I'm shuffling!quote:Op woensdag 13 april 2011 21:39 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee wat ze toch zingen in deze plaat!
Maar hij klinkt prima!
FM-radio zit er niet in, buurman heeft z'n zender weer aanquote:Op woensdag 13 april 2011 21:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als het goed is heb je weinig gemist, want snel posten en FM-radio.
Zucht.quote:AAAAAAAAAAAAAH net kaarten gewonnen bij @michielveenstra voor @MAKEBELIEVEBAND!!!!!!!!! Echt super is dit!!!
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:52 schreef Cee het volgende:
[..]
OMG I just wet my makebelievepanties WTF LOLLERCOASTER!
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:52 schreef Cee het volgende:
[..]
OMG I just wet my makebelievepanties WTF LOLLERCOASTER!
waar is toch de platen10daagse geblevenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:59 schreef Timo20 het volgende:
Recordstore day![]()
een goed excuus om de plaatselijke platenboer (de speciaalzaak, niet de Media Markt
) leeg te kopen
![]()
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:05 schreef hole1988 het volgende:
[..]
waar is toch de platen10daagse gebleven
in 2005 voor het laatst geweest, en toen kon je nog maar 1 cd krijgen (Made In Holland). In de jaren90 kon je nog kiezen uit 4 cd's Nationaal, Internationaal, Classics en Aanbevolen.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]damn dat is lang geleden
Toen je altijd een gratis cd kreeg bij 25 gulden aan cd`s
![]()
I knowquote:Op woensdag 13 april 2011 22:14 schreef hole1988 het volgende:
[..]
in 2005 voor het laatst geweest, en toen kon je nog maar 1 cd krijgen (Made In Holland). In de jaren90 kon je nog kiezen uit 4 cd's Nationaal, Internationaal, Classics en Aanbevolen.
ik moet er nog ergens een paar hebbenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
I knoween hoop van die cd`s heb ik nog steeds
iig deze plaat van aandachtshoer Anouk...quote:Op woensdag 13 april 2011 22:45 schreef alors het volgende:
rot es op met die high rotation muziek in dit program
Maar het is Anouk, dus dat moet 24/7 gedraaid worden, jwt.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:45 schreef alors het volgende:
rot es op met die high rotation muziek in dit program
wehehehehequote:Op woensdag 13 april 2011 22:46 schreef Jannekje7 het volgende:
Hee, steentje is ook hier!
Positief as ever!
Bah wat saai... Ik ben een onverbeterlijke optimist met flinke dosis zwarte humorquote:Op woensdag 13 april 2011 22:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
weheheheheik ben van nature een pessimistische realist
ik ben btw nooit echt weggeweest hoor! jij was zeldzamer de afgelopen maandenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:48 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Bah wat saai... Ik ben een onverbeterlijke optimist met flinke dosis zwarte humor
Helemaal waar, khad/heb andere dingen te doenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben btw nooit echt weggeweest hoor! jij was zeldzamer de afgelopen maanden
en zo hoort dat ook! maar mocht je niks te doen hebben...is hier soms nog wel iemand te vindenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:53 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Helemaal waar, khad/heb andere dingen te doen
ik doe mijn best...quote:Op woensdag 13 april 2011 23:26 schreef Jannekje7 het volgende:
Naja, hier hartstikke dood.
Mooi, want tis toch time for bed!
Twuste
jij ook slaap lekker!quote:
Hij gaat dus nietquote:Op donderdag 14 april 2011 05:48 schreef hole1988 het volgende:
een luisteraar die kwaad is op Bert, omdat hij niet naar de 3fm awards wil
en alleen maar, omdat hij denkt dat niemand hem mist.quote:
quote:
Dat dusquote:Op donderdag 14 april 2011 10:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom worden die mensen zo panisch van de 3fm Awards?
Ah, nooit van gehoord.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:49 schreef borisz het volgende:
http://www.powned.tv/programmas/echtejannen.html
Dankje! Ik it te denken over een carrière als schrijfster!quote:
Echte Jannen niet kennenquote:Op donderdag 14 april 2011 10:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ah, nooit van gehoord.
[..]
Dankje! Ik it te denken over een carrière als schrijfster!
Maar dat is ook logisch.quote:
Echte Johanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent dan ook een echte Johanquote:Op donderdag 14 april 2011 11:09 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb het 1 a 2 keer geluisterd maar het kon me niet echt boeien.
Ekstra Weekend vind ik wel leuk! Alleen dat is altijd als ik geen zin heb in gelul/als ik moet leren.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar dat is ook logisch.
Jij zet alleen de radio aan voor het muziek. Wie de nummers en gesprekken aaneen praat, interesseert je niet/kan je niet interesseren (doorhalen niet verplicht)...
Met alle plezier.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een echte Johan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |