omdat het nog vroeg is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen!And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op woensdag 13 april 2011 07:12 schreef 3rdRock het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omdat het nog vroeg is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen!
GoedeMORGEN!![]()
Ik heb hier een schijf van 1,5tb en 640gb. 640gb is vol. 1,5tb is halverwegequote:Op dinsdag 12 april 2011 23:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tehfuck, zoveel opslag heb ik niet eens. Bijna 1TB vol, binnenkort dus nog maar 1TB kopen, die HDD's kosten geen drol meer.
In het geval van FF vind ik het juist wel meevallen, verschil tussen 3.6 en 4 is best groot. Chrome daarentegen maakt gewoonweg een gimmick van zichzelf met de versienummering...quote:Op woensdag 13 april 2011 09:13 schreef borisz het volgende:
Na Vuurvos gaat ook IE gaat ook mee in de hype om je software bij een kleine verbetering direct een nieuw nummer te geven. Heb het dan over Chrome.
Gouwe ouwe Mraz.quote:
Wat heb je toch een zwaar leven.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kunnen ze 3fm niet gewoon veranderen in Omroep Brabant?
Ik word gestoord van dat gewauwel van die bellers de hele dag.
www.itunes.comquote:Op woensdag 13 april 2011 11:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kunnen ze 3fm niet gewoon veranderen in Omroep Brabant?
Ik word gestoord van dat gewauwel van die bellers de hele dag.
Omdat ik brabants niet aan kan horen?quote:
Het was Limburgs, godverdomde kut.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Omdat ik brabants niet aan kan horen?
Nee hoor.
Simpelveld = Limburg.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Omdat ik brabants niet aan kan horen?
Nee hoor.
Ik faal niet, ik scheer alles over 1 kam.quote:
Okidoki.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ach alles met een zachte g is kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |