waar is toch de platen10daagse geblevenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:59 schreef Timo20 het volgende:
Recordstore day![]()
een goed excuus om de plaatselijke platenboer (de speciaalzaak, niet de Media Markt
) leeg te kopen
![]()
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:05 schreef hole1988 het volgende:
[..]
waar is toch de platen10daagse gebleven
in 2005 voor het laatst geweest, en toen kon je nog maar 1 cd krijgen (Made In Holland). In de jaren90 kon je nog kiezen uit 4 cd's Nationaal, Internationaal, Classics en Aanbevolen.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]damn dat is lang geleden
Toen je altijd een gratis cd kreeg bij 25 gulden aan cd`s
![]()
I knowquote:Op woensdag 13 april 2011 22:14 schreef hole1988 het volgende:
[..]
in 2005 voor het laatst geweest, en toen kon je nog maar 1 cd krijgen (Made In Holland). In de jaren90 kon je nog kiezen uit 4 cd's Nationaal, Internationaal, Classics en Aanbevolen.
ik moet er nog ergens een paar hebbenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
I knoween hoop van die cd`s heb ik nog steeds
iig deze plaat van aandachtshoer Anouk...quote:Op woensdag 13 april 2011 22:45 schreef alors het volgende:
rot es op met die high rotation muziek in dit program
Maar het is Anouk, dus dat moet 24/7 gedraaid worden, jwt.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:45 schreef alors het volgende:
rot es op met die high rotation muziek in dit program
wehehehehequote:Op woensdag 13 april 2011 22:46 schreef Jannekje7 het volgende:
Hee, steentje is ook hier!
Positief as ever!
Bah wat saai... Ik ben een onverbeterlijke optimist met flinke dosis zwarte humorquote:Op woensdag 13 april 2011 22:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
weheheheheik ben van nature een pessimistische realist
ik ben btw nooit echt weggeweest hoor! jij was zeldzamer de afgelopen maandenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:48 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Bah wat saai... Ik ben een onverbeterlijke optimist met flinke dosis zwarte humor
Helemaal waar, khad/heb andere dingen te doenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben btw nooit echt weggeweest hoor! jij was zeldzamer de afgelopen maanden
en zo hoort dat ook! maar mocht je niks te doen hebben...is hier soms nog wel iemand te vindenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:53 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Helemaal waar, khad/heb andere dingen te doen
ik doe mijn best...quote:Op woensdag 13 april 2011 23:26 schreef Jannekje7 het volgende:
Naja, hier hartstikke dood.
Mooi, want tis toch time for bed!
Twuste
jij ook slaap lekker!quote:
Hij gaat dus nietquote:Op donderdag 14 april 2011 05:48 schreef hole1988 het volgende:
een luisteraar die kwaad is op Bert, omdat hij niet naar de 3fm awards wil
en alleen maar, omdat hij denkt dat niemand hem mist.quote:
quote:
Dat dusquote:Op donderdag 14 april 2011 10:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom worden die mensen zo panisch van de 3fm Awards?
Ah, nooit van gehoord.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:49 schreef borisz het volgende:
http://www.powned.tv/programmas/echtejannen.html
Dankje! Ik it te denken over een carrière als schrijfster!quote:
Echte Jannen niet kennenquote:Op donderdag 14 april 2011 10:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ah, nooit van gehoord.
[..]
Dankje! Ik it te denken over een carrière als schrijfster!
Maar dat is ook logisch.quote:
Echte Johanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent dan ook een echte Johanquote:Op donderdag 14 april 2011 11:09 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb het 1 a 2 keer geluisterd maar het kon me niet echt boeien.
Ekstra Weekend vind ik wel leuk! Alleen dat is altijd als ik geen zin heb in gelul/als ik moet leren.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar dat is ook logisch.
Jij zet alleen de radio aan voor het muziek. Wie de nummers en gesprekken aaneen praat, interesseert je niet/kan je niet interesseren (doorhalen niet verplicht)...
Met alle plezier.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een echte Johan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |