Dat zal op een iPad ook wel lukken. 't Is vooral de overdreven processorkracht die Flash vergt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:16 schreef Pino112 het volgende:
Dumpert op mijn SGS werkt inderdaad perfect hoor.
Niet de Incredible S?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:49 schreef borisz het volgende:
Zo mobieltje besteld. Het is de Desire S geworden
Omdat iedereen ongelooflijk hard loopt te geilen op Adele.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zeg, Adele zit er in die live-uitvoering een paar keer naast. Waarom beweert elke DJ dan toch dat het spatzuiver is?
One-night stands gaan nogal moeilijk...quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat iedereen ongelooflijk hard loopt te geilen op Adele.
Jup. Toch even alles afgewogen en verder bekeken en de Desire S won.quote:
Won iig niet de specificaties. Door de prijs ofwa?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Jup. Toch even alles afgewogen en verder bekeken en de Desire S won.
Maar dat is ook logisch...quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Won iig niet de specificaties. Door de prijs ofwa?
Ehh die versie is 1 keer gedraaid en daarna werd niet beweerd dat het spatzuiver was. Dus ik denk dat je het ergens anders over hebt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zeg, Adele zit er in die live-uitvoering een paar keer naast. Waarom beweert elke DJ dan toch dat het spatzuiver is?
Giel beweerde dat haar hele optreden loepzuiver was. Nou weet ik ook wel dat dat haast onmogelijk is, maar ik word gewoon moe van dat gehype. Oke ze is goed, maar het is god op aarde.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ehh die versie is 1 keer gedraaid en daarna werd niet beweerd dat het spatzuiver was. Dus ik denk dat je het ergens anders over hebt.
Incredible S en Desire S zijn bijna gelijke toestellen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Won iig niet de specificaties. Door de prijs ofwa?
Ere wie eer toekomt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Giel beweerde dat haar hele optreden loepzuiver was. Nou weet ik ook wel dat dat haast onmogelijk is, maar ik word gewoon moe van dat gehype. Oke ze is goed, maar het is god op aarde.
Wat denk jezelf ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:12 schreef suikertaartje het volgende:
Is hier misschien iemand die kaartjes voor de 3FM Awards wil hebben?
Krijgen we geld toe?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:12 schreef suikertaartje het volgende:
Is hier misschien iemand die kaartjes voor de 3FM Awards wil hebben?
Als ik het dacht te weten, zou ik het dan vragen?quote:
Je hebt ze ertussen zitten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als ik het dacht te weten, zou ik het dan vragen?
quote:
Heb je de kaartjes gewonnen ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]maar nu even niet zo te zien..
quote:
Ik smste niet, ik kreeg een mail en de kaartjes krijg ik ook in de mail. Maar ik heb nergens naar gemaild of gesmst of aan meegedaan, geen idee waarom ik ze gewonnen heb ook.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:24 schreef alors het volgende:
waarom sms je dan?
Trouwens zijn het niet gastenlijstplekken die je niet zo makkelijk kunt inwisselen? Ik kan me niet voorstellen dat 3fm die zooi zo snel kan versturen.
toevallig gestemd voor de 3fm-awards? wellicht dat je daarmee gewonnen hebt...quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik smste niet, ik kreeg een mail en de kaartjes krijg ik ook in de mail. Maar ik heb nergens naar gemaild of gesmst of aan meegedaan, geen idee waarom ik ze gewonnen heb ook.
En ik dacht als iemand ze nou graag wil, dan mag die ze hebben
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik smste niet, ik kreeg een mail en de kaartjes krijg ik ook in de mail. Maar ik heb nergens naar gemaild of gesmst of aan meegedaan, geen idee waarom ik ze gewonnen heb ook.
Oh! Ja, dat heb ik wel gedaanquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:33 schreef 3rdRock het volgende:
toevallig gestemd voor de 3fm-awards? wellicht dat je daarmee gewonnen hebt...
ik heb btw geen interesse
Anders een topic aanmaken in :quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:35 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, mochten jullie er onverhoopt toch iemand voor weten, dan mag die me even een PM sturen
Ooh zooquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wil ze wel, mits je een treinkaartje Zwolle <>Amsterdam voor me koopt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:35 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, mochten jullie er onverhoopt toch iemand voor weten, dan mag die me even een PM sturen
Idd maar sowieso als je in de buurt woont en je tijd hebt is het best geinig om te gaan kijken, maar om er nou speciaal naartoe te rijden voor iets wat ook op tv is, tsja...quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Anders een topic aanmaken in :
FOK!kers helpen FOK!kers
Ik denk dat je er best wel iemand blij mee kunt maken, zullen vast wel mensen zijn die weleens naar zoiets willen maar het zich misschien niet kunnen veroorloven.
volgens deze test schijnt flash juist minder process te gebruiken in windows dan html5quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zal op een iPad ook wel lukken. 't Is vooral de overdreven processorkracht die Flash vergt.
Dat was mijn volgende stapquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Anders een topic aanmaken in :
FOK!kers helpen FOK!kers
Ik denk dat je er best wel iemand blij mee kunt maken, zullen vast wel mensen zijn die weleens naar zoiets willen maar het zich misschien niet kunnen veroorloven.
en ze zijn uitgedeeldquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
crosspost! [Aangeboden]Gratis kaartjes voor de 3FM Awards (do. 14 april in A'dam)
Vrijwillig?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:54 schreef Sirolf het volgende:
Miike Snow
Animal![]()
En ja, ik ga wél naar de 3FM Awards a.s. donderdagavond.
Ik ben d'r al een paar weken regelmatig mee bezig, dan is het toch wel zo leuk om er een mooi einde aan te kunnen maken.quote:
voor de artiesten (GBTTZ daar gelaten) hoef je het niet te doen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben d'r al een paar weken regelmatig mee bezig, dan is het toch wel zo leuk om er een mooi einde aan te kunnen maken.
Plus van wat ik ervan gezien heb gaat de show een stuk beter worden dan vorig jaar.
Dat is ook niet heel lastigquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben d'r al een paar weken regelmatig mee bezig, dan is het toch wel zo leuk om er een mooi einde aan te kunnen maken.
Plus van wat ik ervan gezien heb gaat de show een stuk beter worden dan vorig jaar.
Dus jij gaat liever naar de TMF Awards?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat is ook niet heel lastig. Maar heb er een hard hoofd in dat het hoogstaand wordt... Geldverspilling.
Inderdaad. En kritiek hebben mag niet, dan word je afgekafferd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat is ook niet heel lastig. Maar heb er een hard hoofd in dat het hoogstaand wordt... Geldverspilling.
Geen enkele awardshow.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dus jij gaat liever naar de TMF Awards?
vroegah stonden er nog wel eens beste grote namen op het podium. Nu is dat anders en is het onderscheid tussen 3fm- en tmf awards ver te zoeken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dus jij gaat liever naar de TMF Awards?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:18 schreef hole1988 het volgende:
Hoe ziek http://www.spitsnieuws.nl(...)ie_almeers_bedr.html
?? dat zal dan aan je oren/je radio liggenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:34 schreef Ferb het volgende:
Katy B.
Beetje jammer dat er amper bass in zit
Nee.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
?? dat zal dan aan je oren/je radio liggen
Denk `t wel, want er zit wel degelijk een flinke bass in die plaat hoor...quote:
Joequote:
hai haiquote:
Goede shit.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:33 schreef Timo20 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAA Katy B![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk![]()
![]()
![]()
![]()
Gisteren ook al bij Paul, het wordt nog wat
![]()
`t album is geweldigluister vooral eens track 10 "Easy Please Me" Wat `n track is dat
![]()
Na 2003 ging het bergafwaardsquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:15 schreef hole1988 het volgende:
[..]
vroegah stonden er nog wel eens beste grote namen op het podium. Nu is dat anders en is het onderscheid tussen 3fm- en tmf awards ver te zoeken.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goede shit.![]()
![]()
Binnenkort maar even alles luisteren.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |