Wat denk jezelf ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:12 schreef suikertaartje het volgende:
Is hier misschien iemand die kaartjes voor de 3FM Awards wil hebben?
Krijgen we geld toe?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:12 schreef suikertaartje het volgende:
Is hier misschien iemand die kaartjes voor de 3FM Awards wil hebben?
Als ik het dacht te weten, zou ik het dan vragen?quote:
Je hebt ze ertussen zitten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als ik het dacht te weten, zou ik het dan vragen?
quote:
Heb je de kaartjes gewonnen ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]maar nu even niet zo te zien..
quote:
Ik smste niet, ik kreeg een mail en de kaartjes krijg ik ook in de mail. Maar ik heb nergens naar gemaild of gesmst of aan meegedaan, geen idee waarom ik ze gewonnen heb ook.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:24 schreef alors het volgende:
waarom sms je dan?
Trouwens zijn het niet gastenlijstplekken die je niet zo makkelijk kunt inwisselen? Ik kan me niet voorstellen dat 3fm die zooi zo snel kan versturen.
toevallig gestemd voor de 3fm-awards? wellicht dat je daarmee gewonnen hebt...quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik smste niet, ik kreeg een mail en de kaartjes krijg ik ook in de mail. Maar ik heb nergens naar gemaild of gesmst of aan meegedaan, geen idee waarom ik ze gewonnen heb ook.
En ik dacht als iemand ze nou graag wil, dan mag die ze hebben
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik smste niet, ik kreeg een mail en de kaartjes krijg ik ook in de mail. Maar ik heb nergens naar gemaild of gesmst of aan meegedaan, geen idee waarom ik ze gewonnen heb ook.
Oh! Ja, dat heb ik wel gedaanquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:33 schreef 3rdRock het volgende:
toevallig gestemd voor de 3fm-awards? wellicht dat je daarmee gewonnen hebt...
ik heb btw geen interesse
Anders een topic aanmaken in :quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:35 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, mochten jullie er onverhoopt toch iemand voor weten, dan mag die me even een PM sturen
Ooh zooquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wil ze wel, mits je een treinkaartje Zwolle <>Amsterdam voor me koopt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:35 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, mochten jullie er onverhoopt toch iemand voor weten, dan mag die me even een PM sturen
Idd maar sowieso als je in de buurt woont en je tijd hebt is het best geinig om te gaan kijken, maar om er nou speciaal naartoe te rijden voor iets wat ook op tv is, tsja...quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Anders een topic aanmaken in :
FOK!kers helpen FOK!kers
Ik denk dat je er best wel iemand blij mee kunt maken, zullen vast wel mensen zijn die weleens naar zoiets willen maar het zich misschien niet kunnen veroorloven.
volgens deze test schijnt flash juist minder process te gebruiken in windows dan html5quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zal op een iPad ook wel lukken. 't Is vooral de overdreven processorkracht die Flash vergt.
Dat was mijn volgende stapquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Anders een topic aanmaken in :
FOK!kers helpen FOK!kers
Ik denk dat je er best wel iemand blij mee kunt maken, zullen vast wel mensen zijn die weleens naar zoiets willen maar het zich misschien niet kunnen veroorloven.
en ze zijn uitgedeeldquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
crosspost! [Aangeboden]Gratis kaartjes voor de 3FM Awards (do. 14 april in A'dam)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |