Yupquote:
Wat moeten we raden?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:49 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
Mag ik nu volgende?
EDIT: Raad maar,ik ben er zo niet dus morgenochtend kijk ik na (Vroeg)
Wat denken jullie?
Welkom & lees aub de OP door, hoe vragen te stellen en hoe te posten, bvdquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:53 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
[ afbeelding ]
Raad maar mensen,tis een aardig nieuwe film
Weer niet!
Het zou wel prettig zijn als je het nu nog even wil controleren, er zijn toch al een paar antwoorden gegevenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:55 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
Ik chek morgenochtend wie het eerste was,raadze
daar zit Sean Bean niet in voor zover ik weetquote:
Tot morgen wachten..als hij ooit nog terugkomtquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:03 schreef De-Sombrero het volgende:
Ik kan bevestigen dat het Percy Jackson is, maar hoe doen we het met de puntenverdeling? Of moeten we toch tot morgen wachten?
Dan mag jij 'm nu doen ok?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:40 schreef Sands het volgende:
Ik wilde een vraag stellen...maarja toen stond er al eentje
Excusesquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:40 schreef Sands het volgende:
Ik wilde een vraag stellen...maarja toen stond er al eentje
Dat haal ik nu niet meer ,want ik moet maar eens gaan slapen , moet zoals altijd veel te vroeg op.… een andere keer dus maar weerquote:
denk aan je hart !quote:Op woensdag 13 april 2011 08:44 schreef DragonFodder het volgende:
Is dat niet die Urbanus film? Niet koko flanel maar... damn!
tja...quote:Op woensdag 13 april 2011 08:48 schreef DragonFodder het volgende:
't ligt op het puntje van mijn tong...
Dat klopt inderdaad... zondequote:Op woensdag 13 april 2011 08:53 schreef DragonFodder het volgende:
Ik kom er niet op. Volgens mij is het de eerste Urbanus film, als dat zo is moet iemand anders hem ff inkoppen.
that's the game!quote:
graag gedaanquote:
Nog 4:quote:Op woensdag 13 april 2011 09:25 schreef DragonFodder het volgende:
Escape from L.A.(?)
Backdraft
Stargate
Critical Decision(Executive decision was ook goed geweest)
Overboard?
...
Nog 3quote:
Zeker omdat hij er in de jaren 90 maar 10 gedaan heeftquote:Op woensdag 13 april 2011 09:46 schreef DragonFodder het volgende:
dat jaren 90 maakt het moeilijk, eigenlijk.
2001 zelfsquote:Op woensdag 13 april 2011 09:53 schreef Gillingham het volgende:
K-Pax? (zal wel '00 zijn)
Daar speelt hij niet in, dat is The Dude. In Vanilla Sky zit hij wel, maar die is zeker '00.
quote:Op woensdag 13 april 2011 09:58 schreef Asap het volgende:
Tombstone
Soldier
Broken Down?(wel bijna)
3000 miles to graceland?
quote:
De ingesproken stem is geen tekenfilm....quote:
quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 10:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Friday
Next Friday
Friday After Next
The Barbershop
The Barbershop II
The Barbershop III
Dus:quote:Op woensdag 13 april 2011 10:33 schreef Dopekoe het volgende:
Trespass
Three Kings
XXX2
Ghosts of mars
en toen hield het wel ff op...
Misschien toch psychopathic yuppie serial killer moeten weghalenquote:
Dat was inderdaad genoeg.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:53 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Misschien toch psychopathic yuppie serial killer moeten weghalen
Je hebt 'm wel gezien hoor.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:58 schreef Dopekoe het volgende:
Moet weer denken aan dat grote zwarte blok in a space oddysee....
Geen flauw idee dus
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:01 schreef Asap het volgende:
Die rechter doet me denken aan of Nicholas Cage of Sean Bean?
Dus een gok voor Season of the Witch?
Maar dat grote zwarte vlak zit zo in de weg....quote:
Nu begrijp je dat eerste plaatje zeker ook wel.quote:
Het valt idd nu op z'n plaats jaquote:Op woensdag 13 april 2011 11:12 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Nu begrijp je dat eerste plaatje zeker ook wel.
En weg is de spierbundelquote:
Te makkelijk.quote:
Klownsquote:
De 3 namen wist ik, maar de film ken ik nietquote:Op woensdag 13 april 2011 12:01 schreef Gillingham het volgende:
Boyz n the Hood
Laurence Fishburne
Cuba Gooding Jr.
Ice Cube (of was het Ice T?)
Lijkt me goed volgens imdbquote:Op woensdag 13 april 2011 12:06 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Oef...
Gaat iemand checken of wachten we op Asap?
quote:
Hier tussen.quote:
Eindelijk...quote:
Mainport +1quote:Op woensdag 13 april 2011 13:58 schreef Mainport het volgende:
Oja en vier is Harry Potter and the goblet of fire
Bijna goed.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:04 schreef Asap het volgende:
Ik weet alleen dat volgens mij de eerste 3? door Chris Columbus zijn geregisseerd.
DIe Mexicaanse regisseur van o.a. Children of Men heeft er ook een geregisseerd. Prisoner of Azkaban ofzo?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:04 schreef Mainport het volgende:
Harry Potter is een mijlpaal in de kinderfilmgeschiedenis!
port +1quote:
Rambo?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:50 schreef Gillingham het volgende:
Quote uit welke film?
Pain can be controlled - you just disconnect it.
Dat is 'm wel.quote:
Dat was toch in het winkelcentrum ?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm Arnold zegt wel iets vergelijkbaars in 2 toch als ze Hamilton uit gesticht halen?
Zou ook kunnen, het staat me niet ech heel duidelijk meer bijquote:Op woensdag 13 april 2011 16:06 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat was toch in het winkelcentrum ?
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:04 schreef Dopekoe het volgende:
Vreemd, kan me die 2e quote toch alleen maar herinneren in deel 2
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm Arnold zegt wel iets vergelijkbaars in 2 toch als ze Hamilton uit gesticht halen?
Ik weet het ook niet precies. Dit is in ieder geval wat IMDb zegt. En de combinatie van beide qoutes komt in ieder geval niet in deel twee voor.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:06 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat was toch in het winkelcentrum ?
Veel nieuwerquote:Op woensdag 13 april 2011 16:21 schreef Gillingham het volgende:
Dr. Strangelove is toch ook zeker niet...?
Die bedroevend slechte Gulliver's Travels met Jack Black?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:12 schreef Dopekoe het volgende:
Sixty knots? No way, Barnes. The Reds don't have anything that fast.
Nopequote:Op woensdag 13 april 2011 16:23 schreef picodealion het volgende:
[..]
Die bedroevend slechte Gulliver's Travels met Jack Black?
Ik heb hem echt niet gezienquote:Op woensdag 13 april 2011 16:23 schreef Gillingham het volgende:
Van een film als Dr. Strangelove ga ik er van uit dat zo'n beetje iedereen hier die wel gezien heeft.
Heb nu geen idee meer. Reds?
Maar is niet de film die ik zoekquote:Op woensdag 13 april 2011 16:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
PG-13 is de schuld van Temple of Doom
Ook warmquote:
SamuelofSEK +1quote:
Dat lijkt me ook niet iddquote:Op woensdag 13 april 2011 16:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
Nee wacht Aliens kan nooit pg-13 zijn
Hehe, das snelquote:
Overige 2x heb ik gemist dan, anders had ik natuurlijk een andere vraag gesteld.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:13 schreef Michelangelo2 het volgende:
Derde keer deze maand dat ik een punt win met een pic van Persona
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |