DIe Mexicaanse regisseur van o.a. Children of Men heeft er ook een geregisseerd. Prisoner of Azkaban ofzo?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:04 schreef Mainport het volgende:
Harry Potter is een mijlpaal in de kinderfilmgeschiedenis!
port +1quote:
Rambo?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:50 schreef Gillingham het volgende:
Quote uit welke film?
Pain can be controlled - you just disconnect it.
Dat is 'm wel.quote:
Dat was toch in het winkelcentrum ?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm Arnold zegt wel iets vergelijkbaars in 2 toch als ze Hamilton uit gesticht halen?
Zou ook kunnen, het staat me niet ech heel duidelijk meer bijquote:Op woensdag 13 april 2011 16:06 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat was toch in het winkelcentrum ?
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:04 schreef Dopekoe het volgende:
Vreemd, kan me die 2e quote toch alleen maar herinneren in deel 2
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm Arnold zegt wel iets vergelijkbaars in 2 toch als ze Hamilton uit gesticht halen?
Ik weet het ook niet precies. Dit is in ieder geval wat IMDb zegt. En de combinatie van beide qoutes komt in ieder geval niet in deel twee voor.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:06 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat was toch in het winkelcentrum ?
Veel nieuwerquote:Op woensdag 13 april 2011 16:21 schreef Gillingham het volgende:
Dr. Strangelove is toch ook zeker niet...?
Die bedroevend slechte Gulliver's Travels met Jack Black?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:12 schreef Dopekoe het volgende:
Sixty knots? No way, Barnes. The Reds don't have anything that fast.
Nopequote:Op woensdag 13 april 2011 16:23 schreef picodealion het volgende:
[..]
Die bedroevend slechte Gulliver's Travels met Jack Black?
Ik heb hem echt niet gezienquote:Op woensdag 13 april 2011 16:23 schreef Gillingham het volgende:
Van een film als Dr. Strangelove ga ik er van uit dat zo'n beetje iedereen hier die wel gezien heeft.
Heb nu geen idee meer. Reds?
Maar is niet de film die ik zoekquote:Op woensdag 13 april 2011 16:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
PG-13 is de schuld van Temple of Doom
Ook warmquote:
SamuelofSEK +1quote:
Dat lijkt me ook niet iddquote:Op woensdag 13 april 2011 16:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
Nee wacht Aliens kan nooit pg-13 zijn
Hehe, das snelquote:
Overige 2x heb ik gemist dan, anders had ik natuurlijk een andere vraag gesteld.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:13 schreef Michelangelo2 het volgende:
Derde keer deze maand dat ik een punt win met een pic van Persona
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |