Jo vind het niet erg nu. Die is weer aan het ikke ikkequote:
Oh krijgen we dit.quote:
ja de hele tijd ikke ikke ikke ......quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Jo vind het niet erg nu. Die is weer aan het ikke ikke
Inderdaad! En nu gaan zitten jankenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:25 schreef Diamonds28 het volgende:
toch zijn die Lau en Mo 2 valse krengen zeg eerst lopen roddelen over Jo enzo en nu Jo beetje aanvallen alleen omdat ze balen dat ze die card gekregen hebt
Ja vind je het gek die mo komt ff aanhollen om te rennen en ff er lekker tegin te gaanquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:25 schreef suksan het volgende:
[..]
ja de hele tijd ikke ikke ikke ......
Hun mogen van mij nu oprottenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:25 schreef Diamonds28 het volgende:
toch zijn die Lau en Mo 2 valse krengen zeg eerst lopen roddelen over Jo enzo en nu Jo beetje aanvallen alleen omdat ze balen dat ze die card gekregen hebt
ze zaten in het winnende team hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:25 schreef Diamonds28 het volgende:
Hij is wel gaaf,.. ik ben toe aan een schapie,...quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:25 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Oh krijgen we dit.
Die vent loopt nu al tijden te zuigen hier, en ik reageer een keer. En dan dit.
Wie zuigt kan terug gezogen worden.
Hij doet het erom, let nou maar eens een keer op zijn posts.
Inderdaad!quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:25 schreef ToughLove het volgende:
Wat een slijmerds nu Jo bovenaan stond. Afgelopen dagen konden ze hun mond niet houden over haar.
Ze zegt juist heel vaak sorry, of het gemeend is is een tweede....quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:26 schreef Ransjih het volgende:
jo: als ik iemand pijn doe zeg ik sorry
nee jo... als je iemand ijn doet zeg je "grapjeeeee"
Precies en ik vind dat Jo veel minder achter iemands rug lelijk praat dan Mo en Lauquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:25 schreef ToughLove het volgende:
Wat een slijmerds nu Jo bovenaan stond. Afgelopen dagen konden ze hun mond niet houden over haar.
Sad but true.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:26 schreef Ransjih het volgende:
Denk dat die 2 liever Maik die kaart hadden zien winnenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:27 schreef afca_oc het volgende:
[..]
ze zaten in het winnende team hoor![]()
dit gaat over heel iets anders
+1quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:27 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Precies en ik vind dat Jo veel minder achter iemands rug lelijk praat dan Mo en Lau
Juist en net nog op tijd een opmerking over Sharon inslikken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:26 schreef Ransjih het volgende:
Mo wel ja, Lau niet. Dit spaart maik alleen vanwege Moquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:28 schreef Sonera het volgende:
[..]
Denk dat die 2 liever Maik die kaart hadden zien winnen
het END toetsje ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:26 schreef bazb het volgende:
Kent iemand van jullie een naar-beneden-scroll-plugin voor Chrome?
Zou wel lekker zijn...
Jo heeft de wildcard van Maik gestolen natuurlijk, alleen om Mootje te pesten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:26 schreef Sunshine1974 het volgende:
Die eMo kijkt naar Jo en ze kan haar bloed wel drinken
datquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:27 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Precies en ik vind dat Jo veel minder achter iemands rug lelijk praat dan Mo en Lau
vergeefse moeite hahahhahaquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:28 schreef Ireth het volgende:
Ik val net midden in het gesprek van Jo en Co... en snap er geen klote van... degenen die al langer luisteren, snappen jullie het nog? Of is het vergeefse moeite om te proberen te snappen?
Jo is de best en de rest zuigt,.... volgens psoriasis dusquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:28 schreef Ireth het volgende:
Ik val net midden in het gesprek van Jo en Co... en snap er geen klote van... degenen die al langer luisteren, snappen jullie het nog? Of is het vergeefse moeite om te proberen te snappen?
ja vind ik ook, Sharon past het beste bij Jo, dat zie je aan allesquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:27 schreef Flow3r het volgende:
Joanna past ook helemaal niet bij zo'n slome als Laura of bij zo'n hysterische als Mo, beter past ze bij Sharon
Ze voelt zich nu duidelijk heel erg popi..Gaat nog sneller praten en dan altijd in raadselsquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:24 schreef Urb het volgende:
Jo " Ik wil je geen woorden in de mond leggen"
Je doet niet anders, doos.
Ik heb meer van dat takkewijf gezien dan me lief isquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:29 schreef Sunshine1974 het volgende:
eMo: ik heb weinig kans gehad om mezelf te laten zien![]()
![]()
Beste grap vd avond
Lol, van alle dames daar hebben we van haar het meest gezien.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:29 schreef Sunshine1974 het volgende:
eMo: ik heb weinig kans gehad om mezelf te laten zien![]()
![]()
Beste grap vd avond
De uitzending van di 12 april #3 - Stemmen manipulatie via Mama Joquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:28 schreef Darakka het volgende:
Kan iemand mij de link geven van
De uitzending van di 12 april #3
kan hem niet terug vinden
pcies, want ik huilde helemaal nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:29 schreef mspoez het volgende:
Ah...Mo is néérgezet als het huilende kwetsbare meisje, allemaal dingen waar ze niks aan kan doen... wat lullig!
Mo en Luira zijn aan het zeiken en Jo is aan het winnen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:28 schreef Ireth het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:30 schreef ToughLove het volgende:
[..]
Mo en Luira zijn aan het zeiken en Jo is aan het winnen.
edit: verkeerd gelezen / begrepenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:28 schreef Darakka het volgende:
Kan iemand mij de link geven van
De uitzending van di 12 april #3
kan hem niet terug vinden
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
De uitzending van di 12 april #3 - Stemmen manipulatie via Mama Jo
Heeft ze al uitgesproken dat de stem altijd haar moet hebben? En dat ze haar portie wel gehad heeft?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jo heeft de wildcard van Maik gestolen natuurlijk, alleen om Mootje te pesten.
Ja! Direct nadat maik op het krukje moest.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:31 schreef Day het volgende:
[..]
Heeft ze al uitgesproken dat de stem altijd haar moet hebben? En dat ze haar portie wel gehad heeft?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:31 schreef Urb het volgende:
Jo je snapt Laura totaal niet, stop es met dingen invullen net als Servio.
Nou, Laura was emo en ging praten met Jo en Mo ging er zich mee bemoeien en die laatste 2 pakken nu alle aandacht op.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:30 schreef ToughLove het volgende:
[..]
Mo en Luira zijn aan het zeiken en Jo is aan het winnen.
Die komt vrijdag pas, kan die Maandag zo de uitzending in!quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:31 schreef MargrietV het volgende:
Roep Joanna naar de KvdW en geef haar die brief van Dennis!
NUquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:31 schreef MargrietV het volgende:
Roep Joanna naar de KvdW en geef haar die brief van Dennis!
Nja nja nja....quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:30 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Wat lult ze weer? Ze heeft zichzelf niet kunnen laten zien? Ik hoor al weken dat ze alles van zichzelf heeft laten zien. En dát hebben wij ook gezien.
Uhummm uhumm hmm uhummm
ik hoop het nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:31 schreef mangalie het volgende:
Ha Lau wil weer vriendjes worden met Jo...
Ja hoor, natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:31 schreef Day het volgende:
[..]
Heeft ze al uitgesproken dat de stem altijd haar moet hebben? En dat ze haar portie wel gehad heeft?
Zeker omdat Joanna de wildcard heeft gewonnenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:31 schreef mangalie het volgende:
Ha Lau wil weer vriendjes worden met Jo...
Luira had alleen een band met Falex en nu begrijpt ze dat ze buiten de groep ligtquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:31 schreef Flow3r het volgende:
Laura had ineens een sterke band met Joanna?![]()
Ze vergeet dat ze dik was met Mo maar die trekt naar Maik en laat haar barsten
Welnee, er zat een geeuw dwarsquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:32 schreef Ireth het volgende:
Lau gaat huilen? Ik hoorde een knik in haar stem.. ze brak!!
Vanavond wordt weer Mo-Ma soap, zouden ze er drank in gooien vanavond?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:31 schreef ToughLove het volgende:
[..]
Die komt vrijdag pas, kan die Maandag zo de uitzending in!
ik vind dat je in jezelf gekeerd was ( lees op je nest f op de bank lag )quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:32 schreef Stranger1977 het volgende:
Ik vind,... dat is ook gewoon zo.
Dus als psoriasis wat vind is het een feit
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:32 schreef Psychecn het volgende:
Jo--->> IK VIND...................En dat is gewoon zo!!
Ik hoop het. En veel!quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Vanavond wordt weer Mo-Ma soap, zouden ze er drank in gooien vanavond?
Standaard mute hier.... Vind het helemaal niet leuk dat zij WEER niet is genomineerd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:32 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Heb teveel van dat mens gezien.....gehoord ook trouwens
Ja, die laat zich niet manipuleren door die kuttekoppen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:33 schreef ToughLove het volgende:
Laura en Mo moeten Sharon gewoon niet, punt.
Private Spice?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:34 schreef Psychecn het volgende:
IK VIND---->> dat ik een nuttig programma moet gaan kijken nu...
Lol, kijken of ze er wat voor Lau bijdoen en of ze ook Aafke trekjes heeft als ze heeft gedronken.quote:
Ze sleept er van alles bij. Die klep staat niet stilquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:33 schreef suksan het volgende:
ik heb het gevoel dat Jo niet weet waar ze het over hebt..............en juist doordat zegt ze.:"Ik, Ik, Ik vond dat JIJ injezelf gekeerd wass...................mens
juist wel! super dit.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:35 schreef iBenny het volgende:
Echt... het gaat gewoon helemaal nergens over
Jaja, en ze gaat uitleggen hoe anderen zich voelenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:35 schreef Blackprinces het volgende:
Oh jee Jo gaat uitleggen aan sharon
Langdradig verhaal gaat volgen.
Ik ga naar andere stream
Is het altijd toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:35 schreef mangalie het volgende:
Jo denkt nu echt dat ze de hoofdrol heeft![]()
En vooral door Joanna.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:35 schreef Ransjih het volgende:
er wordt teveel gepraat en te weinig geluisterd
ja zij denkt nu echt dat zij de leading lady is................walgelijk hoe zij alles probeerd te manipulerenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:35 schreef mangalie het volgende:
Jo denkt nu echt dat ze de hoofdrol heeft![]()
Stom hč, dat je iets dat zo opzichtig is niet door kunt hebben van jezelf... Laura is n goeie tweede trouwens.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:36 schreef Flow3r het volgende:
Mo helmaal verbaast; "Ik, het minst sportief?"![]()
Hahaha IK! Ik heb toch stiekem af en toequote:Op dinsdag 12 april 2011 21:37 schreef SwitcheR het volgende:
Wie heeft er in godsnaam op Joanna gestemd?
Mevrouw dwingeland is weer (alleen) aan het woord.
Ja, dat is het enige negatieve eraan. Maik is best te pruimen zonder Mo.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Standaard mute hier.... Vind het helemaal niet leuk dat zij WEER niet is genomineerd.
Absoluut!quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:38 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Heeft ze al lieverd en absoluut gezegd??
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:38 schreef Ireth het volgende:
Ziejewel, Lau huilt wel... (en verklaar me maar voor gek...maar ik vind het heel erg sneu.. voel wat zij voelt door mijn verleden...)
Dat hij nog maar ff geniet van z'n 'vrijheid'. Zodra ze allebei thuis zijn, gaattie aan de ketting en is er geen ontsnappen meer aan het eMonster.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:38 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, dat is het enige negatieve eraan. Maik is best te pruimen zonder Mo.
Nou is dat ook niet verwonderlijk als je tegenspreekster Jo is...quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:39 schreef ToughLove het volgende:
Het is wel zo wat ze nu zeggen, Laura en Mo zeggen ook niks.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:39 schreef angeljacky het volgende:
Lau (maar ook zeker Mo) willen zich nu inlikken bij Jo en Sharon.
Lau omdat ze weet dat Mo nu meer bij Maik zal zijn de laatste dagen van zijn aanwezigheid in het huis. En Mo omdat ze weet dat Jo en Sharon veel populairder zijn
Precies, dan komt hij af en toe zelfs zowaar droog uit de hoek en is hij veel meer ontspannen, Mo heeft de ketting er nu al om liggen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:38 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, dat is het enige negatieve eraan. Maik is best te pruimen zonder Mo.
dat kan, maar toen Laura het gezellig had met Alex lag ze voornamelijk met hem in de slaapkamer en keek ze naar niemand anders om, ze heeft nu niemand, dat is het hele puntquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:38 schreef Ireth het volgende:
Ziejewel, Lau huilt wel... (en verklaar me maar voor gek...maar ik vind het heel erg sneu.. voel wat zij voelt door mijn verleden...)
Klopt, maar toch begrijp ik haar gevoel van 'nu' heel goed... en dat is absoluut geen leuk gevoel...quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dat kan, maar toen Laura het gezellig had met Alex lag ze voornamelijk met hem in de slaapkamer en keek ze naar niemand anders om, ze heeft nu niemand, dat is het hele punt
Joquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:40 schreef mangalie het volgende:
Iikke ik e ikvind ik doe ikkemaja ik ik ben ikke ik zeg dat lama..wat wilde ik ook alweer zeggen lama ik snapu ik mag het niet zeggen ikke ike straks snappen jullie alles...
Van wie is deze uitspraak??
Jo, 1000fakking%quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:40 schreef mangalie het volgende:
Iikke ik e ikvind ik doe ikkemaja ik ik ben ikke ik zeg dat lama..wat wilde ik ook alweer zeggen lama ik snapu ik mag het niet zeggen ikke ike straks snappen jullie alles...
euh............ikke?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:40 schreef mangalie het volgende:
Lekker offtopic maar geef je ff een knuffelquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Klopt, maar toch begrijp ik haar gevoel van 'nu' heel goed... en dat is absoluut geen leuk gevoel...
Ja ineens krijgt Sharon de schuld ipv Joquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:41 schreef Flow3r het volgende:
schijnheil Laura komt nu ineens met een heel verhaal over boze blikken van Sharon
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:42 schreef Urb het volgende:
Ik ben er weg van, heb genoeg van deze "Desperate Housewives"![]()
Trusse stre-amers.
je vergat...kuttekop....trut....ploert.....sletje.....sponsquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:42 schreef mazaru het volgende:
Schat... lieverd... schatje... moppie... honeybun.... poepie.... droppie....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |