que?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Dat vinden ze dan vast gek.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:57 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
que?
Ik ben een indoIk ben ook één achtste indo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
Wutwutwutwat?quote:
Dan reageer ik: "Nee, ik kom wel vaker in jou."quote:
Eigenlijk doe ik hetzelfde als jij.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat vinden ze dan vast gek.
Ik zeg niets, ik ben verlegen
Dus 1/16 indonesischquote:
Ik ga bellen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:58 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
Openingszin geslaagd mijn telefoonnummer is 06 - 53861032
Die gebruik ik niet bij iedereen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wutwutwutwat?Heel niet waar niet dit.
Jij zegt: sta jij toevallig op deze foto?
Nee, alleen bij meisjes die stom op de foto staanquote:
Guinnessquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:58 schreef killerbee911 het volgende:
Ik ben Iers en ik ga overmorgen weer terug naar Ierland
Sorry, ik rijm alleen bij toevalquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:56 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Rijmen is hier niet verboden!
Ga door
Hoax dat is mijn telefoon nummerquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:58 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
Openingszin geslaagd mijn telefoonnummer is 06 - 53861032
heb je rood haar?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:58 schreef killerbee911 het volgende:
Ik ben Iers en ik ga overmorgen weer terug naar Ierland
Ik moest toch lachenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan reageer ik: "Nee, ik kom wel vaker in jou."
XDD.
Tof!quote:
wat is een snuifzoen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:59 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Tof!
Heb je ook een oma die snuifzoenen geeft?
Dat doen indo oma's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |