Nee Latijn en Grieks was ik echt heel goed in alleen Frans en Duits totaaaaaal nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:49 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dit.
Ik heb nooit hoger dan een 5 gehaald.
Mijn ouders wilden dat ik doorging, de school raadde het af
Ik ging niet door met latijn![]()
De leraar vroeg me om alsjeblieft hier niet mee door te gaanquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:49 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dit.
Ik heb nooit hoger dan een 5 gehaald.
Mijn ouders wilden dat ik doorging, de school raadde het af
Ik ging niet door met latijn![]()
i assume youre english is very good than?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:51 schreef mc-Piel het volgende:
Doe mij maar engels
Ik ga m'n CE's in met een 9.8
Ik had voor me CE een 10quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:51 schreef mc-Piel het volgende:
Doe mij maar engels
Ik speelde dat vroegst altijdquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:48 schreef Patje1987 het volgende:
Nee geen monopoly, ik speel Multi Theft Auto
yourquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:52 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
i assume youre english is very good than?
yourequote:Op dinsdag 12 april 2011 21:52 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
Gossie. Ik stond een 7, omdat ik zogenaamd bij m'n mondeling de vragen niet snapte die die kerel steldequote:Op dinsdag 12 april 2011 21:51 schreef mc-Piel het volgende:
Doe mij maar engels
XII bedoel je? Majestic Twelve?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:52 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik speelde dat vroegst altijdzat zelf in een clan enzo -XIII- jeweetog admin van server alles. Goeie tijd
Dat moet nog bewezen wordenquote:
Wat fijn, een persoonlijke groet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:53 schreef dralion13 het volgende:
Hoi bloemp en haarklip en alle anderen die er bij zijn gekomen toen ik even weg was
I guess so, I assume yours isn't ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:52 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
1 van mijn kwaliteiten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
My dearest, do not hesitate!
Let us now study the art of love.
Without you I cannot live
Now is the time to perfect our love!
Goed gevonden wel.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |