werk jij bij een ziekenhuis danquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik kan morgen wel wat voor je jatten?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stagequote:
Al gedaan!quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:47 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
heroine werkt een beetje hetzelfd en dat kan je bijna overal kopen
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:47 schreef Furdinand het volgende:
[..]Dit stond letterlijk in mijn Latijn boekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2+2=5 met heel erg grote waardes van 2
Blijf Godverdomme van me bier af vuile kuthoer BAM
is dat als grand theft auto maar dan anders?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:48 schreef Patje1987 het volgende:
Nee geen monopoly, ik speel Multi Theft Auto
Tuurlijk liefjenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:47 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Wat. Ik liet je gewoon winnen met schaken.
Paracetamol is voor watjes.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Stagebeter doe ik het maar niet, straks word ik gepakt. Dan haal ik het nooit natuurlijk. Begin maar met wat paracetamol gewoon
Ja mod dat je online kunt met San Andreasquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:48 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
is dat als grand theft auto maar dan anders?
Latijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:48 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Dit stond letterlijk in mijn Latijn boek
Dat is echt 1 vak waar ik keigoed in benquote:
My dearest, do not hesitate!quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:45 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Karissima, noli tardare
studeamus nos nunc amare
sine te non potero vivere
iam decet amorem perficere
Dit.quote:
Ik heb het een jaartje gedaan, wist toen al dat het niks ging worden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:49 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dit.
Ik heb nooit hoger dan een 5 gehaald.
Mijn ouders wilden dat ik doorging, de school raadde het af
Ik ging niet door met latijn![]()
Nee Latijn en Grieks was ik echt heel goed in alleen Frans en Duits totaaaaaal nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:49 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dit.
De leraar vroeg me om alsjeblieft hier niet mee door te gaanquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:49 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dit.
i assume youre english is very good than?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:51 schreef mc-Piel het volgende:
Doe mij maar engels
Ik ga m'n CE's in met een 9.8
Ik had voor me CE een 10quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:51 schreef mc-Piel het volgende:
Doe mij maar engels
Ik speelde dat vroegst altijdquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:48 schreef Patje1987 het volgende:
Nee geen monopoly, ik speel Multi Theft Auto
yourquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:52 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
i assume youre english is very good than?
yourequote:Op dinsdag 12 april 2011 21:52 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
i assume youre english is very good than?
Gossie. Ik stond een 7, omdat ik zogenaamd bij m'n mondeling de vragen niet snapte die die kerel steldequote:Op dinsdag 12 april 2011 21:51 schreef mc-Piel het volgende:
Doe mij maar engels
XII bedoel je? Majestic Twelve?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:52 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik speelde dat vroegst altijdzat zelf in een clan enzo -XIII- jeweetog admin van server alles. Goeie tijd
Dat moet nog bewezen wordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |