Oh, de grapjas, ninja's kunnen nooit op tegen piraten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:40 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Niet bijzonder veel, SuperwormJim probeerde een [NIN] Ninja topic te maken.
En zijn vrouw wil geen bier voor hem pakken.
Verder niets bijzonders.
Dat vond smegmanus dus ook!quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:42 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, de grapjas, ninja's kunnen nooit op tegen piraten.
Wijze man wel.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:43 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat vond smegmanus dus ook!
Die heeft hem dan ook bekroond met een slotje.
Ronald Goedemondt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:43 schreef Bloempje. het volgende:
Of is het ninjas?
Of viekingen. Of vikkingen. Lastig, lastig.
Ik hoop nu dat er nog iemand is behalve Haarklip die weet waar ik heb over heb, anders vinden jullie me allemaal raar
Ik snap er geen drol van, maar dit is FOK!.. Hier is niets raarquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:43 schreef Bloempje. het volgende:
Of is het ninjas?
Ik hoop nu dat er nog iemand is behalve Haarklip die weet waar ik heb over heb, anders vinden jullie me allemaal raar
Wicky de Vikking, dus vikkingen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:43 schreef Bloempje. het volgende:
Of is het ninjas?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
hoi ik houd van poepen in een halflege pot appelmoes, goed roeren en dan lekker opsmikkelen. Gelukkig is dit fok anders was het raar geweest.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:43 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik snap er geen drol van, maar dit is FOK!.. Hier is niets raar
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wicky de Vikking, dus vikkingen.JIJ SNAPT HETSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HELDIN!
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Karissima, noli tardarequote:
Heuj, ik snap het ook.quote:
Interessant!quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:44 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
hoi ik houd van poepen in een halflege pot appelmoes, goed roeren en dan lekker opsmikkelen. Gelukkig is dit fok anders was het raar geweest.
Natuurlijk welquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:45 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Heuj, ik snap het ook.
Ben ik geen held?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:45 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Karissima, noli tardare
studeamus nos nunc amare
sine te non potero vivere
iam decet amorem perficere
Doe ik ook wel eens.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:44 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
hoi ik houd van poepen in een halflege pot appelmoes, goed roeren en dan lekker opsmikkelen. Gelukkig is dit fok anders was het raar geweest.
Agut, heb je geen kaartje om je er uit te kopen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:46 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zit verdorie weer in de gevangenis, kutspel
Je speelt Monopoly?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:46 schreef Patje1987 het volgende:
Speel je monopolyquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:46 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kan morgen wel wat voor je jatten?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:46 schreef mc-Piel het volgende:
Boh, heeft er iemand nog wat morfine voor me?
Last van zeurende pijn in mijn nek+schouders.
heroine werkt een beetje hetzelfd en dat kan je bijna overal kopenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:46 schreef mc-Piel het volgende:
Boh, heeft er iemand nog wat morfine voor me?
Last van zeurende pijn in mijn nek+schouders.
Wat. Ik liet je gewoon winnen met schaken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:46 schreef Bloempje. het volgende:
Monopoly is een kutspel. Ik verlies altijd. Keihard.
Maar ik verlies niet met alle spellen, he Haarklip?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |