Jij hebt een naam, of hebben jullie een naam?quote:Op donderdag 21 april 2011 18:02 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb een jongensnaam! denk ik!
en hij is normaal
Dattequote:Op donderdag 21 april 2011 19:27 schreef innepin het volgende:
[..]
Jij hebt een naam, of hebben jullie een naam?
en anyway, jij bakt toch een meiske dus geef maar aan mij die naam. Wij komen geen steek verder hier
Da's helemaal niet raarquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:23 schreef calilov3 het volgende:
Wij hebben meisjes naam eigenlijk ookal voordat we zwanger zijn.
Raar eigenlijk...
hadden wij ook, zijn allemaal overboord gegooid ondertussenquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:23 schreef calilov3 het volgende:
Raar eigenlijk...
Dat hadden wij dan weer nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:54 schreef Beregd het volgende:
[..]
hadden wij ook, zijn allemaal overboord gegooid ondertussen
Ik geloof dat Dennis en Femke de ouders zijn die deze pareltjes verzonnen hebbenquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Dennis, Femke en Kiabi? Dat schreeuwt tweede leg![]()
Oooh, ik zat weer niet op te lettenquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik geloof dat Dennis en Femke de ouders zijn die deze pareltjes verzonnen hebben
hehe nee hoor 'Aspen' heb ik gelijk van de lijst gestreept. Lijkt teveel op jouw Espen en dat moet gewoon jouw Espen blijvenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:20 schreef Jeetjejom het volgende:
Kd, pm mag best hoor!!!
En espen telt ook 5 letters!
waarom raar? wij hadden de compromis dat ik de jongens naam en hij de meiden naam.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:23 schreef calilov3 het volgende:
Raar eigenlijk...
Joolz heet mijn kinderwagenquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:17 schreef Jeetjejom het volgende:
David is mooi kd!!!
Calilov3, voor een meisje zou het Joolz zijn geworden, maar mijn nr 1 meisjesnaam is nog altijd Dant(h)e
Jacob heeft hier ook lang op het lijstje gestaanquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:35 schreef oh-oh het volgende:
David is net zo mooi krachtig en kalm als Jakob
De mooiste noem ik nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:54 schreef Popples het volgende:
KD ik ben benieuwd of Elin ook een broertje krijgt.![]()
ik lees allemaal bijbelse namen hier. was bang dat die van ons genoemd werd
jup wij hebben een bijbelse naamquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:43 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
De mooiste noem ik nietMaar jullie dus ook een bijbelse naam? Ik heb niks met geloof, maar wel een voorkeur voor bijbelse namen kom ik nu tijdens de zwangerschap achter
Dan kan Elias mooi voor nummer driequote:Op zaterdag 23 april 2011 17:12 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind Elias t mooist.
maar Elin & Elias is wel heel erg ellerig.
en t wordt een zusjeeeeeee
dat zeg ik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |