quote:
Die jochies lijken echt sprekend op elkaar, het is gewoon grappig dat ze zulke verschillende namen hebben. En dat zij de naam van de oudste echt heel apart uitspreekt ook.quote:Op maandag 18 april 2011 12:21 schreef debuurvrouw het volgende:
zijn vader haar vader? ik vind het wel charmant
Dat voelt voor mij heel onafquote:
Geschreven op het naamkaartje van de cassierequote:Op maandag 18 april 2011 11:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zag je dat echt geschreven zo staan of riep iemand mss een meisje zo?
Dan kan ze mss nog Bo geheten hebben , hoop ik...
Oh!quote:
Oh wat erg, ik zou haar echt hardop uitlachen vrees ikquote:Op maandag 18 april 2011 13:40 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Geschreven op het naamkaartje van de cassiere
Wel op z'n Engels natuurlijk.quote:Op maandag 18 april 2011 13:32 schreef Vanyel het volgende:
Waarom zou je dat laatste doen? De naam geeft daar m.i. geen aanleiding voor.
Dat klinkt toch meer als het engelse Simon dan als Semen, goddankquote:
Ivy vind ik een vreselijke naam , Ava vind ik prachtig, maar de combi vind ik niksquote:Op maandag 18 april 2011 13:54 schreef calilov3 het volgende:
Ik vond het wel schattig... en ja Ivy en Ava <3
Ja maar daarvan is de uitspraak toch anders? Tieaas. Of niet?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:16 schreef oh-oh het volgende:
Nah, doet me iets te veel denken aan het meervoud van TIA
mij ookquote:Op woensdag 20 april 2011 11:16 schreef oh-oh het volgende:
Nah, doet me iets te veel denken aan het meervoud van TIA
Naja het doet mij er echt aan denken.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:25 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja maar daarvan is de uitspraak toch anders? Tieaas. Of niet?
Zeg, doe es een PM?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
wij hebben DE naamineens voelde het goed... dus dit wordt em...
hahah nou idd. zo ook een Draco in de WIJ laatst.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:55 schreef huuphuup het volgende:
Tias zou ik gewoon uitspreken als tie-as. Dat staat er toch ook?
Vanmorgen op zappelin, Darko/Darco (jongetje)
Ik kreeg er gelijk konijn-visioenen van
BJ ben wel benieuwd hoor!quote:Op woensdag 20 april 2011 17:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
wij hebben DE naamineens voelde het goed... dus dit wordt em...
Ja hoi! Pm je mij ook even?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:00 schreef wickie het volgende:
[..]
BJ ben wel benieuwd hoor!
Wij hebben ook DE naam, we hadden 'm al voordat de baby was verwekt, maar ik denk dat we erover uit zijn dat deze het gaat worden.
Handig om het meteen een beetje op schoolniveau te kunnen polsen juistquote:Op donderdag 21 april 2011 08:15 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik haat namen verzinnen. En helemaal als de oudste erbij is (of nou juist weer niet)
Gaat ongeveer zo:
En Marek dan? Hoor je op de achtergrond: Marek gaat op zijn bek, gniffel gniffel. OKe dat is hem dus niet. Euh Jisse dan? Jisse die moet pisse, gna gna
En ga zo maar door.
quote:Op donderdag 21 april 2011 08:15 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik haat namen verzinnen. En helemaal als de oudste erbij is (of nou juist weer niet)
Gaat ongeveer zo:
En Marek dan? Hoor je op de achtergrond: Marek gaat op zijn bek, gniffel gniffel. OKe dat is hem dus niet. Euh Jisse dan? Jisse die moet pisse, gna gna
En ga zo maar door.
die pist in flessequote:Op donderdag 21 april 2011 08:55 schreef Vlindur het volgende:
[..]
![]()
Hij heeft wel humor![]()
Waarom geen Jesse?
Nee Jisse en Jesse was het zowiezo niet want klinkt raar met achternaam.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:55 schreef Vlindur het volgende:
[..]
![]()
Hij heeft wel humor![]()
Waarom geen Jesse?
Jij hebt een naam, of hebben jullie een naam?quote:Op donderdag 21 april 2011 18:02 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb een jongensnaam! denk ik!
en hij is normaal
Dattequote:Op donderdag 21 april 2011 19:27 schreef innepin het volgende:
[..]
Jij hebt een naam, of hebben jullie een naam?
en anyway, jij bakt toch een meiske dus geef maar aan mij die naam. Wij komen geen steek verder hier
Da's helemaal niet raarquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:23 schreef calilov3 het volgende:
Wij hebben meisjes naam eigenlijk ookal voordat we zwanger zijn.
Raar eigenlijk...
hadden wij ook, zijn allemaal overboord gegooid ondertussenquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:23 schreef calilov3 het volgende:
Raar eigenlijk...
Dat hadden wij dan weer nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:54 schreef Beregd het volgende:
[..]
hadden wij ook, zijn allemaal overboord gegooid ondertussen
Ik geloof dat Dennis en Femke de ouders zijn die deze pareltjes verzonnen hebbenquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Dennis, Femke en Kiabi? Dat schreeuwt tweede leg![]()
Oooh, ik zat weer niet op te lettenquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik geloof dat Dennis en Femke de ouders zijn die deze pareltjes verzonnen hebben
hehe nee hoor 'Aspen' heb ik gelijk van de lijst gestreept. Lijkt teveel op jouw Espen en dat moet gewoon jouw Espen blijvenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:20 schreef Jeetjejom het volgende:
Kd, pm mag best hoor!!!
En espen telt ook 5 letters!
waarom raar? wij hadden de compromis dat ik de jongens naam en hij de meiden naam.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:23 schreef calilov3 het volgende:
Raar eigenlijk...
Joolz heet mijn kinderwagenquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:17 schreef Jeetjejom het volgende:
David is mooi kd!!!
Calilov3, voor een meisje zou het Joolz zijn geworden, maar mijn nr 1 meisjesnaam is nog altijd Dant(h)e
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |