quote:
Die jochies lijken echt sprekend op elkaar, het is gewoon grappig dat ze zulke verschillende namen hebben. En dat zij de naam van de oudste echt heel apart uitspreekt ook.quote:Op maandag 18 april 2011 12:21 schreef debuurvrouw het volgende:
zijn vader haar vader? ik vind het wel charmant
Dat voelt voor mij heel onafquote:
Geschreven op het naamkaartje van de cassierequote:Op maandag 18 april 2011 11:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zag je dat echt geschreven zo staan of riep iemand mss een meisje zo?
Dan kan ze mss nog Bo geheten hebben , hoop ik...
Oh!quote:
Oh wat erg, ik zou haar echt hardop uitlachen vrees ikquote:Op maandag 18 april 2011 13:40 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Geschreven op het naamkaartje van de cassiere
Wel op z'n Engels natuurlijk.quote:Op maandag 18 april 2011 13:32 schreef Vanyel het volgende:
Waarom zou je dat laatste doen? De naam geeft daar m.i. geen aanleiding voor.
Dat klinkt toch meer als het engelse Simon dan als Semen, goddankquote:
Ivy vind ik een vreselijke naam , Ava vind ik prachtig, maar de combi vind ik niksquote:Op maandag 18 april 2011 13:54 schreef calilov3 het volgende:
Ik vond het wel schattig... en ja Ivy en Ava <3
Ja maar daarvan is de uitspraak toch anders? Tieaas. Of niet?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:16 schreef oh-oh het volgende:
Nah, doet me iets te veel denken aan het meervoud van TIA
mij ookquote:Op woensdag 20 april 2011 11:16 schreef oh-oh het volgende:
Nah, doet me iets te veel denken aan het meervoud van TIA
Naja het doet mij er echt aan denken.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:25 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja maar daarvan is de uitspraak toch anders? Tieaas. Of niet?
Zeg, doe es een PM?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
wij hebben DE naamineens voelde het goed... dus dit wordt em...
hahah nou idd. zo ook een Draco in de WIJ laatst.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:55 schreef huuphuup het volgende:
Tias zou ik gewoon uitspreken als tie-as. Dat staat er toch ook?
Vanmorgen op zappelin, Darko/Darco (jongetje)
Ik kreeg er gelijk konijn-visioenen van
BJ ben wel benieuwd hoor!quote:Op woensdag 20 april 2011 17:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
wij hebben DE naamineens voelde het goed... dus dit wordt em...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |