Joolz heet mijn kinderwagenquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:17 schreef Jeetjejom het volgende:
David is mooi kd!!!
Calilov3, voor een meisje zou het Joolz zijn geworden, maar mijn nr 1 meisjesnaam is nog altijd Dant(h)e
Jacob heeft hier ook lang op het lijstje gestaanquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:35 schreef oh-oh het volgende:
David is net zo mooi krachtig en kalm als Jakob
De mooiste noem ik nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:54 schreef Popples het volgende:
KD ik ben benieuwd of Elin ook een broertje krijgt.![]()
ik lees allemaal bijbelse namen hier. was bang dat die van ons genoemd werd
jup wij hebben een bijbelse naamquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:43 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
De mooiste noem ik nietMaar jullie dus ook een bijbelse naam? Ik heb niks met geloof, maar wel een voorkeur voor bijbelse namen kom ik nu tijdens de zwangerschap achter
Dan kan Elias mooi voor nummer driequote:Op zaterdag 23 april 2011 17:12 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind Elias t mooist.
maar Elin & Elias is wel heel erg ellerig.
en t wordt een zusjeeeeeee
dat zeg ik!
quote:Op zondag 24 april 2011 22:14 schreef Sjeen het volgende:
Een klasgenootje van Isa heeft een zusje gekregen, Philo
Doet mij iets teveel denken aan filodeeg, geloof ikquote:Op zondag 24 april 2011 22:14 schreef Sjeen het volgende:
Een klasgenootje van Isa heeft een zusje gekregen, Philo
quote:Op zondag 24 april 2011 22:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Doet mij iets teveel denken aan filodeeg, geloof ik
quote:Op zondag 24 april 2011 20:35 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik heb een naam die niemand vast mooi vindt
Maar als 2e naam Matilda
normale namen aub?quote:Op maandag 25 april 2011 13:40 schreef calilov3 het volgende:
opt lijstje
nyne
fiene
bodil
liva
feven
flore
ninon
vienne (vjen) plus de puntjes op de e maar die doen het niet...
onze Philo is een afkorting van Philomena, een echt meisjequote:Op maandag 25 april 2011 11:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik wist niet eens dat dat een jongensnaam was...
Ah, je hebt ook Paris, Brooklyn, Chelsea, ... Een plaatsnaam geven is lang niet zo uitzonderlijk.quote:Op maandag 25 april 2011 22:22 schreef Finland. het volgende:
Ik hoor hier ook niet, maar ik kan het toch niet laten omdat ik hier zeer veel inspiratie op doe voor mijn Sims![]()
Moest afgelopen weekend werken, en jahoor, een pareltje: Milano (klemtoon op mi, inclusief boers accent). Moeders leek me niet intelligent genoeg om te weten dat dat een Italiaanse plaatsnaam is.
Verder ben ik verliefd op de naam Aleksej. Vraag me niet waarom.
Hier ook, ook zonder resultaatquote:Op maandag 25 april 2011 13:23 schreef innepin het volgende:
[..]Ook al zo'n naam waar ik voor gelobby'd heb... helaas zonder effect
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |