quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ook dat klopt. Ze zijn ook nogal uitgesproken in hun mening.
Een meisje zegt niet zo snel tegen een kerel: "wat een prachtige blauwe ogen heb je".
Thanks!quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och dat lijkt me meer een grap, toch?
Maar je zal vast een leuke gozer zijn (no-homo bedoelingen).
Hij heeft gelijk, maar jammer dat het weer vanuit de bijbel moet komen.quote:
Je zou bijna denken dat Amerikanen een andere bijbel lezen dan religieuze Nederlanders.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, maar jammer dat het weer vanuit de bijbel moet komen.
Amerikanen hebben dan ook geen cultuur die ze inpepert dat "gewoon al gek genoeg is" vanaf hun jeugd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:52 schreef Picchia het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat Amerikanen een andere bijbel lezen dan religieuze Nederlanders.
Waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:52 schreef Picchia het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat Amerikanen een andere bijbel lezen dan religieuze Nederlanders.
Uitvinding van de laatste 20 jaar: interpretatie/contextquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:52 schreef Picchia het volgende:
[..]
Zielig beestje, hij is best lief hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:05 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dan maak je toch nieuw gehakt, van hem.
Hij liep naar buiten via de keuken, kleine moeite om even zijn bek over het aanrecht te halen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Daarom geef ik mijn katten altijd eten voordat ik zelf met voedsel in de weer ga
Klopt. Het schijnt dat hun voorouders er allemaal aan gestorven zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:09 schreef Morendo het volgende:
[..]
Rauw vlees is niet goed voor honden. Schijnt.
ik zie op National ook altijd de wolven bbq'en.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:09 schreef Morendo het volgende:
[..]
Rauw vlees is niet goed voor honden. Schijnt.
Ah bahquote:
Het is serieus waar dat honden zo'n 3-5 jaar langer leven indien je hun vlees laat eten dat gekookt is. In verband met bacterien en zo.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:10 schreef betyar het volgende:
[..]
ik zie op National ook altijd de wolven bbq'en.
Ojee, de sleur slaat toe. Bah.quote:
Ondanks dat,is het wel een land waar menigeen naar opkijktquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:54 schreef Voorschrift het volgende:
Amerikanen hebben dan ook geen cultuur die ze inpepert dat "gewoon al gek genoeg is" vanaf hun jeugd.
Dat ligt er maar net aan in welk deel van de VS je je bevindt. Iquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Amerikanen hebben dan ook geen cultuur die ze inpepert dat "gewoon al gek genoeg is" vanaf hun jeugd.
Teveel handelsondernemingen daar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:39 schreef EchtGaaf het volgende:
Markplaats is ook niet interessant meer.
Je weet zeker dat je teveel betaalt. Het systeem kloot alleen de prijs omhoog...
quote:
Ja en om 21:00 weer honger.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:42 schreef betyar het volgende:
[..]
mooie tijd toch? Nu hebben we nog tijd en zin om iets anders te doen.
"Towards a Buyer's Guide to Religion" is wat dat betreft nog steeds een van de meest treffende classificaties van de Amerikaanse religiemarkt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:52 schreef Picchia het volgende:
[..]
Wat voor mongool ben je dan.quote:
Vroeger verzamelde ik ook pennen, Parker en Sheaffer vulpennen behoorde tot mijn favorieten ondanks dat ik links ben.quote:
Kap eens met collega's pestenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:56 schreef du_ke het volgende:
BNW modjes laten zich wel heel makkelijk op de kast jagen
Nee!quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Kap eens met collega's pesten
Anders laat ik wat van die NWS tokkies hier los.
Sorryquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Kap eens met collega's pesten
Anders laat ik wat van die NWS tokkies hier los.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |