abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95406473
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 19:15 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Waren dat niet die ouders met dat kindje? Dat kindje werd nog net op tijd de Kruidvat (?) binnengetrokken door een personeelslid.
Zou best kunnen gezien de leeftijd ja (in de 40).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_95406495
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 19:15 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Waren dat niet die ouders met dat kindje? Dat kindje werd nog net op tijd de Kruidvat (?) binnengetrokken door een personeelslid.
Pff zou wat zijn, om op die manier je ouders kwijt te raken.
All good things are wild and free.
pi_95406553
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 18:51 schreef N.icka het volgende:

[..]

ik ga morgen ook even kijken
Ik mag hopen dat je ook boodschappen moet doen en je er normaliter ook boodschappen deed, anders vind ik je toch wel een beetje een ramptoerist.
  dinsdag 12 april 2011 @ 19:22:46 #56
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_95406814
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:57 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ik hoorde vanmorgen over dit drama, wat erg zeg... is er al bekend wat er nu precies heeft plaatsgevonden?
Welcome back to plannet earth.

O my god. Zijn er ECHT Fok! users speciaal ernaar toe gegaan voor de sensatie? WTF??
  dinsdag 12 april 2011 @ 19:24:54 #57
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95406934
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 19:22 schreef RobbieBoy het volgende:

[..]

Welcome back to plannet earth.

O my god. Zijn er ECHT Fok! users speciaal ernaar toe gegaan voor de sensatie? WTF??
Den sensatie was afgelopen zaterdag, als je dat had gewild ben je nu te laat. Rest nu om je respect te kunnen betuigen en je bloemen er bij te leggen als je wilt.
The truth was in here.
pi_95407088
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 19:18 schreef J0kkebr0k het volgende:

Ik mag hopen dat je ook boodschappen moet doen en je er normaliter ook boodschappen deed, anders vind ik je toch wel een beetje een ramptoerist.
Condoleanceregister tekenen en bloemen leggen is nu ook al ramptoerisme?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_95407150
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 19:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Condoleanceregister tekenen en bloemen leggen is nu ook al ramptoerisme?
Dat zei ie toch niet. Hij ging even kijken...
pi_95407835
quote:
2 pleegkinderen ;(
-weg-
pi_95407969
Ik hoorde net op de radio (1) een gesprek met een ex collega van die Tristan ,
die zei dat hij hem verteld had dat hij soms hasj ,paddo's en coke gebruikte.
pi_95408022
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 19:39 schreef zoefbust het volgende:
Heftig man!!
pi_95408165
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 19:39 schreef zoefbust het volgende:
die zei dat hij hem verteld had dat hij soms hasj ,paddo's en coke geBigbruikte.
Big deal. Dat deed ik vroeger ook.
  dinsdag 12 april 2011 @ 19:43:41 #64
154880 Bolter
Awesomeness
pi_95408233
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 19:42 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Big deal. Dat deed ik vroeger ook.
Potentiële shooter hier! :') Echt zo'n onzin om alles wat die gozer ooit heeft gedaan of wat ie aan anderen heeft verteld nu in het nieuws te brengen.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_95408295
quote:
Ik vertrouw al die verhalen van bekenden en ex collega's voor geen meter meer. En de media is ook lekker makkelijk te foppen. Kan zo contact met ze opnemen, mijzelf Jan Doedel noemen en ik ben jarenlang een goede vriend van Tristan geweest.
Hij was een eenling, maar inene kent iedereen hem en weet alles van hem? Waarom heeft dan nooit iemand ingegrepen, als je sommige "verhalen" leest dan zijn enkele mensen toch echt wel een beetje medeplichtig omdat ze in hun meldplicht hebben verzuimd.

Het OM is het bezig met een ongekend diep en breed onderzoek naar Tristan. Daarom zitten er 70 rechercheurs op de zaak, ze pakken het echt heel hoog op en ze willen alles uit de kast hebben. Zoals de hoofdofficier van Justitie het noemt; tot achter de komma.
Over een tijdje komt er dus wel meer duidelijkheid; als in feiten die na onderzoek zijn vastgesteld.

Een beetje wat roepen dat kan iedereen.
-weg-
pi_95408419
"ik speelde vaak Modern Warfare 2 online met Tristan, hij speelde altijd erg agressief en schreeuwde de gekste dingen over de voicechat" ..

snap je? net zo makkelijk.
-weg-
pi_95408612
"ik speelde vaak Modern Warfare 2 online met Tristan, hij gebruikte alleen maar claymores" de lafaard.
Station Arnhem foto's: http://www.flickr.com/photos/temlin/
  dinsdag 12 april 2011 @ 19:49:54 #68
308975 Strychnos
Ignorance is bliss
pi_95408660
quote:
Dat zijn inderdaad ouders van 2 kinderen.
pi_95408719
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 19:44 schreef Auti het volgende:

[..]

Ik vertrouw al die verhalen van bekenden en ex collega's voor geen meter meer. En de media is ook lekker makkelijk te foppen. Kan zo contact met ze opnemen, mijzelf Jan Doedel noemen en ik ben jarenlang een goede vriend van Tristan geweest.
Hij was een eenling, maar inene kent iedereen hem en weet alles van hem? Waarom heeft dan nooit iemand ingegrepen, als je sommige "verhalen" leest dan zijn enkele mensen toch echt wel een beetje medeplichtig omdat ze in hun meldplicht hebben verzuimd.

Het OM is het bezig met een ongekend diep en breed onderzoek naar Tristan. Daarom zitten er 70 rechercheurs op de zaak, ze pakken het echt heel hoog op en ze willen alles uit de kast hebben. Zoals de hoofdofficier van Justitie het noemt; tot achter de komma.
Over een tijdje komt er dus wel meer duidelijkheid; als in feiten die na onderzoek zijn vastgesteld.

Een beetje wat roepen dat kan iedereen.
De radio ploeg was bij een bedrijf waar die Tristan gewerkt heeft ,was niet zomaar iemand die ff belde . eh over welke "meldplicht" heb je het ?
pi_95408930
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 19:50 schreef zoefbust het volgende:

[..]

De radio ploeg was bij een bedrijf waar die Tristan gewerkt heeft ,was niet zomaar iemand die ff belde .
Wel eens in een distributiecentrum geweest en gekeken wat voor volk daar rondloopt?
Is toch schitterend man zo'n microfoon voor je neus en al die aandacht.. is weer eens wat anders. Niet dat ik het volledig onzin noem, maar ik wantrouw het dus wel. En het OM is Tristan helemaal aan het profilen en de uitkomst van dat onderzoek dat wacht ik lekker af. Dáár staan de échte feiten in.
-weg-
pi_95409015
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 19:50 schreef zoefbust het volgende:

[..]

De radio ploeg was bij een bedrijf waar die Tristan gewerkt heeft ,was niet zomaar iemand die ff belde . eh over welke "meldplicht" heb je het ?
Ja maar dan nog? Wat is de nieuwswaarde van dergelijke berichten? Iedereen weet toch al lang dat je geen dope moet gebruiken als je geestelijk niet stabiel bent. Toch gebeurt het. Verbieden is echt de oplossing niet.
  dinsdag 12 april 2011 @ 20:00:20 #72
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_95409395
quote:
Dat doe ik regelmatig, ben ik nu een moordenaar?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 12 april 2011 @ 20:00:39 #73
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95409422
quote:
13s.gif Op dinsdag 12 april 2011 19:49 schreef Temlin het volgende:
"ik speelde vaak Modern Warfare 2 online met Tristan, hij gebruikte alleen maar claymores" de lafaard.
Het was een spawncamper :{
The truth was in here.
pi_95409832
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 19:54 schreef Auti het volgende:

[..]

Wel eens in een distributiecentrum geweest en gekeken wat voor volk daar rondloopt?
Is toch schitterend man zo'n microfoon voor je neus en al die aandacht.. is weer eens wat anders. Niet dat ik het volledig onzin noem, maar ik wantrouw het dus wel. En het OM is Tristan helemaal aan het profilen en de uitkomst van dat onderzoek dat wacht ik lekker af. Dáár staan de échte feiten in.
Laat ik het dan zo zeggen : als ik iemand hoor praten hoor ik al snel (na 3 zinnen) of het een sensatie zoeker is ,deze jongen kwam bij mij vrij normaal en serieus over .
Overigens hoef je van het Om en het NFI niet al teveel te verwachten, die kunnen amper
6 borstharen onderzoeken 10.gif
pi_95410345
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dat doe ik regelmatig, ben ik nu een moordenaar?
jij natuurlijk niet maar dit las ik erover

Paddo's kunnen een "bad trip" veroorzaken die met angst en verwarring gepaard kan gaan. Dit kan voor jongeren erg bedreigend zijn. Bij mensen met psychiatrische of ernstige psychische problemen of mensen die in het verleden een psychose of depressie hebben gehad, kunnen beter geen paddo's nemen
pi_95410746
Het is gewoon een overvloed aan berichtgeving en het doet toch best aardig wat veel mensen wat. Zie al die aandacht en deze hele reeks, het is ook niet niets. Als die hypermedia er niet zo tiefushard opspringt krijg je al een stuk minder "verhalen".
Tuurlijk heeft iedereen een verhaal als je met een ploeg langs gaat bij een ex werkgever.
En zo ook voor de flat, de scholen, etc etc. Niet dat iedereen onzin loopt te vertellen, maar sommige dingen mogen echt wel in twijfel worden genomen.

Zoals ook de (en hierna aub niet op dit bewuste stukje ingaan aub, ze verdiend de aandacht niet) pedojaagster.. die had ook een "primeurtje" .. volledig slap gelul in de ruimte..
Ik zie verhalen dat hij prat was op zijn wapens, liet ze ook graag zien en het was "alles", maar ook dat hij raar was, in zich zelf praatte, dreigde... Ik heb geen zin om alles uit te typen maar je kan wel degelijk stellen dat mensen de jongen hebben zien ontsporen, gedaag wellicht maar toch. Wetende dat hij wapens in bezit heeft doet mij toch echt wel even afvragen waarom er niemand aan de bel heeft getrokken.

Ik wil ook geen kwaad woord spreken over zijn vader en diens vriendin, maar naar nu blijkt dat de vriendin (in paniek? ze hing meteen weer op) naar de schietbaan had gebeld om te vragen of Tristan daar was.. dat roept veel vraagtekens op. Ik kan de vader begrijpen dat hij, samen, zich er in kon vinden dat de schietsport hem rust gaf en een hobby.. het is ook niet niets als je eigen zoon wordt opgenomen voor ernstig suicidaal gedrag. Als je dan na die opname en misschien medicijnen of een geruststelling van het GGZ die jongen kan sturen dmv een hobby, dan doe je dat. Maar dit had hij moeten zien aankomen of iig weten te voorkomen door Tristan enkel met begeleiding toegang tot zijn wapens te geven. Maar dit is mijn mening.

Iedereen wil graag alles weten, en veel mensen willen ook graag wat roepen. Alleen al deze topic reeks is daar een mooie getuige van. Maar, en door de media, het wordt nu wel heel erg gehyped. En veel dingen worden over het hoofd gezien.

Nergens in de media wordt het terroristen level van Modern Warfare 2 écht uitgediept. De mensen die dit spel spelen of gespeeld hebben en de single player kennen die weten dat je daar als undercover bent. Het is niet eens het doel van het spel of het level, daarom maakt het ook niet uit of je op burgers schiet of niet, en als je wilt kan je het level nog overslaan ook.

De media, ook niet de social media, gaat echt niet met een betere analyse komen dan het OM.
Dus de hype van het jagen naar informatie en speculeren mag imho nu wel wat minder, toch?
Krijg je een stuk minder kromme verhalen van.
-weg-
  dinsdag 12 april 2011 @ 20:22:15 #77
pi_95410906
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:13 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Oh, ik niet. Maar alle andere drugsgebruikers zijn wel massamoordenaars?
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_95411041
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Oh, ik niet. Maar alle andere drugsgebruikers zijn wel massamoordenaars?
heb ik dat ooit gezegd dan ?
  dinsdag 12 april 2011 @ 20:26:23 #79
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_95411212
Goede wending in dit topic
  dinsdag 12 april 2011 @ 20:30:32 #80
pi_95411549
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:23 schreef zoefbust het volgende:

[..]

heb ik dat ooit gezegd dan ?
Waarom is het eventuele drugsgebruik van Tristan dan zo belangrijk?
pi_95412198
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Waarom is het eventuele drugsgebruik van Tristan dan zo belangrijk?
Altered states of consciousness
  dinsdag 12 april 2011 @ 20:45:13 #82
pi_95412510
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:40 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Dus alle drugsgebruikers en gelovigen zijn massamoordenaars?
pi_95412664
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:13 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Paddo's kunnen een "bad trip" veroorzaken die met angst en verwarring gepaard kan gaan. Dit kan voor jongeren erg bedreigend zijn. Bij mensen met psychiatrische of ernstige psychische problemen of mensen die in het verleden een psychose of depressie hebben gehad, kunnen beter geen paddo's nemen
Dus in één bad trip heeft hij ofwel geleerd hoe hij vuurwapens kan ombouwen ofwel een illegale gekocht en vervolgens ook nog brieven geschreven en ergens 100 patronen gevonden.
pi_95412755
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:40 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Wie zegt dat ie onder invloed was?

De gast blijkt een soort psychose te hebben gehad volgens de officier van justitie. Op zijn computer zijn teksten gevonden waaruit blijkt dat hij in een soort "overgod" geloofde... whatever that might be. Dat vertelde ze gisteren in Nieuwsuur.
  dinsdag 12 april 2011 @ 20:51:40 #85
330215 Monque
panta rhei
pi_95412894
Als het over de ouders gaat; juist als je er dicht bovenop zit, dan verlies je soms het overzicht. Als je iemand een jaar niet gezien hebt, dan zullen je veranderingen opvallen die je niet had gezien als je diegene dat jaar heel regelmatig had gezien. Komt nog eens bij dat ouders sowieso, maar zeker als het om een ziek kind gaat, de neiging hebben om positieve ontwikkelingen oneindig uit te vergroten en negatieve te bagatalliseren.
Aequam memento rebus in arduis servare mentem
pi_95413171
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:20 schreef Auti het volgende:

Nergens in de media wordt het terroristen level van Modern Warfare 2 écht uitgediept. De mensen die dit spel spelen of gespeeld hebben en de single player kennen die weten dat je daar als undercover bent. Het is niet eens het doel van het spel of het level, daarom maakt het ook niet uit of je op burgers schiet of niet, en als je wilt kan je het level nog overslaan ook.
Straks weer in Nieuwsuur, je zag net alweer het bekende stukje uit MW2. Ben benieuwd of het weer zo'n goedkoop item wordt.
pi_95413366
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:55 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Straks weer in Nieuwsuur, je zag net alweer het bekende stukje uit MW2. Ben benieuwd of het weer zo'n goedkoop item wordt.
het antwoord: ja.
  dinsdag 12 april 2011 @ 21:06:18 #88
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95414079
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dus alle drugsgebruikers en gelovigen zijn massamoordenaars?
Ook niet iedereen in een psychose gaat mensen vermoorden, maar daarom is het nog wel van invloed.
pi_95414232
Ik wil de beveiligingsbeelden nou wel eens zien.
pi_95414410
Overigens wel weer toevallig dat je van de datum ook 9/11 kan maken :') (maar dan het jaar en de dag)
  dinsdag 12 april 2011 @ 21:16:18 #92
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_95414549
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:11 schreef Skillstorm het volgende:
Ik wil de beveiligingsbeelden nou wel eens zien.
Waarom?
O)))
pi_95414612
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:16 schreef arucard het volgende:

[..]

Waarom?
Gewoon... (nee geen leedvermaak) ben gewoon benieuwd.
pi_95414655
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:49 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wie zegt dat ie onder invloed was?

De gast blijkt een soort psychose te hebben gehad volgens de officier van justitie. Op zijn computer zijn teksten gevonden waaruit blijkt dat hij in een soort "overgod" geloofde... whatever that might be. Dat vertelde ze gisteren in Nieuwsuur.
Nou ik denk geen psychose maar eerder een dissociative identity disorder .
Iemand kan dan meerdere persoonlijkheden bezitten en zichzelf vaak isoleren (terugtrekken)
en dan in een bepaalde sfeer of wereld leven en bij overschakeling naar een andere persoonlijk- heid niet op de hoogte zijn van de acties van de andere/vorige persoonlijkheid.
pi_95414693
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:17 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Gewoon... (nee geen leedvermaak) ben gewoon benieuwd.
Dit krijg je te zien: Een jongen van 4 pixels met iets wat lijkt op een zwarte stok loopt rond en een menigte rent weg in paniek. Whuhu...
pi_95414753
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:18 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Dit krijg je te zien: Een jongen van 4 pixels met iets wat lijkt op een zwarte stok loopt rond en een menigte rent weg in paniek. Whuhu...
Cool story bro. Toch wil ik het zien.
  dinsdag 12 april 2011 @ 21:21:36 #97
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_95414870
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:14 schreef Skillstorm het volgende:
Overigens wel weer toevallig dat je van de datum ook 9/11 kan maken :') (maar dan het jaar en de dag)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_95420591
Ik vind dat de wapens op de vereniging moeten blijven. Bij een club van circa 300 leden heb je dan maar ongeveer 1.000 wapens en ongeveer 2 tot 5 miljoen patronen in één ruimte op de schietvereniging. Moet toch kunnen? Er worden nooit wapens gestolen. Die 200 glocks bij defensie was gewoon een incident.
pi_95420799
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:39 schreef kontknager het volgende:
Ik vind dat de wapens op de vereniging moeten blijven. Bij een club van circa 300 leden heb je dan maar ongeveer 1.000 wapens en ongeveer 2 tot 5 miljoen patronen in één ruimte op de schietvereniging. Moet toch kunnen? Er worden nooit wapens gestolen. Die 200 glocks bij defensie was gewoon een incident.
De echte gankstah die gaat gewoon naar de oostelijke EU landen om zonder grens controle zijn AK en uzi te scoren dus ik vind het een goed plan.
pi_95420834
quote:
Goed idee! ^O^
pi_95421360
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:41 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

De echte gankstah die gaat gewoon naar de oostelijke EU landen om zonder grens controle zijn AK en uzi te scoren dus ik vind het een goed plan.
Precies. Het is ook een kleine moeite om iemand 24/7 op de vereniging te laten die de wapens kan uitgeven en in kan nemen. Want er moeten natuurlijk ook wedstrijden geschoten worden in het buitenland en op andere verenigingen. O wacht.. maar dan komen de wapens buiten de vereniging... en dat mag niet... Dus wedstrijden zijn helemaal niet meer mogelijk met deze regel...
pi_95421455
Ik las op telegraaf app op mijn iPhone dat meneer het constant over mw2 had.

Ik heb het met bepaalde mensen ook constant over games, als je alleen gamers als vriend hebt dan zal het inderdaad vrijwel altijd over games gaan :') _!
Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
pi_95422440
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:50 schreef xyzyx het volgende:
Ik las op telegraaf app op mijn iPhone dat meneer het constant over mw2 had.

Ik heb het met bepaalde mensen ook constant over games, als je alleen gamers als vriend hebt dan zal het inderdaad vrijwel altijd over games gaan :') _!
Ik speel minecraft.. Loop ik nu risico om een creeper te worden? BOEM!!!
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:49 schreef kontknager het volgende:

[..]

Precies. Het is ook een kleine moeite om iemand 24/7 op de vereniging te laten die de wapens kan uitgeven en in kan nemen. Want er moeten natuurlijk ook wedstrijden geschoten worden in het buitenland en op andere verenigingen. O wacht.. maar dan komen de wapens buiten de vereniging... en dat mag niet... Dus wedstrijden zijn helemaal niet meer mogelijk met deze regel...
Ach al die wapenwetgeving is een wassen neus. Verboden maken is leuk maar totaal niet effectief. Eisen stellen zoals één kluis voor zowel ammo als gun die je na de installatie 1 keer komt controleren zodat de kinderen er niet zomaar bij kunnen en een minimaal 12 keer oefenen per jaar en een beetje besef van sociale controle bereikt hetzelfde doel. De brave burger heeft een wapen als diegene het wil en het aantal ongelukken wegens onkunde zal laag zijn. Tevens inbrekerts zou je gewoon naar buiten moeten mogen knallen/knuppelen nadat je ze een kans tot overgave hebt gegeven.
pi_95422552
quote:
Willen die schietverenigingen een oorlog beginnen?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')