Zou best kunnen gezien de leeftijd ja (in de 40).quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:15 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Waren dat niet die ouders met dat kindje? Dat kindje werd nog net op tijd de Kruidvat (?) binnengetrokken door een personeelslid.
Pff zou wat zijn, om op die manier je ouders kwijt te raken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:15 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Waren dat niet die ouders met dat kindje? Dat kindje werd nog net op tijd de Kruidvat (?) binnengetrokken door een personeelslid.
Ik mag hopen dat je ook boodschappen moet doen en je er normaliter ook boodschappen deed, anders vind ik je toch wel een beetje een ramptoerist.quote:
Welcome back to plannet earth.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:57 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ik hoorde vanmorgen over dit drama, wat erg zeg... is er al bekend wat er nu precies heeft plaatsgevonden?
Den sensatie was afgelopen zaterdag, als je dat had gewild ben je nu te laat. Rest nu om je respect te kunnen betuigen en je bloemen er bij te leggen als je wilt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:22 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Welcome back to plannet earth.
O my god. Zijn er ECHT Fok! users speciaal ernaar toe gegaan voor de sensatie? WTF??
Condoleanceregister tekenen en bloemen leggen is nu ook al ramptoerisme?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik mag hopen dat je ook boodschappen moet doen en je er normaliter ook boodschappen deed, anders vind ik je toch wel een beetje een ramptoerist.
Dat zei ie toch niet. Hij ging even kijken...quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Condoleanceregister tekenen en bloemen leggen is nu ook al ramptoerisme?
2 pleegkinderenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:15 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Heftig man!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:39 schreef zoefbust het volgende:
Ik hoorde net op de radio (1) een gesprek met een ex collega van die Tristan ,
die zei dat hij hem verteld had dat hij soms hasj ,paddo's en coke gebruikte.
Big deal. Dat deed ik vroeger ook.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:39 schreef zoefbust het volgende:
die zei dat hij hem verteld had dat hij soms hasj ,paddo's en coke geBigbruikte.
Potentiële shooter hier!quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Big deal. Dat deed ik vroeger ook.
Ik vertrouw al die verhalen van bekenden en ex collega's voor geen meter meer. En de media is ook lekker makkelijk te foppen. Kan zo contact met ze opnemen, mijzelf Jan Doedel noemen en ik ben jarenlang een goede vriend van Tristan geweest.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:39 schreef zoefbust het volgende:
Dat zijn inderdaad ouders van 2 kinderen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:15 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
De radio ploeg was bij een bedrijf waar die Tristan gewerkt heeft ,was niet zomaar iemand die ff belde . eh over welke "meldplicht" heb je het ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:44 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik vertrouw al die verhalen van bekenden en ex collega's voor geen meter meer. En de media is ook lekker makkelijk te foppen. Kan zo contact met ze opnemen, mijzelf Jan Doedel noemen en ik ben jarenlang een goede vriend van Tristan geweest.
Hij was een eenling, maar inene kent iedereen hem en weet alles van hem? Waarom heeft dan nooit iemand ingegrepen, als je sommige "verhalen" leest dan zijn enkele mensen toch echt wel een beetje medeplichtig omdat ze in hun meldplicht hebben verzuimd.
Het OM is het bezig met een ongekend diep en breed onderzoek naar Tristan. Daarom zitten er 70 rechercheurs op de zaak, ze pakken het echt heel hoog op en ze willen alles uit de kast hebben. Zoals de hoofdofficier van Justitie het noemt; tot achter de komma.
Over een tijdje komt er dus wel meer duidelijkheid; als in feiten die na onderzoek zijn vastgesteld.
Een beetje wat roepen dat kan iedereen.
Wel eens in een distributiecentrum geweest en gekeken wat voor volk daar rondloopt?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:50 schreef zoefbust het volgende:
[..]
De radio ploeg was bij een bedrijf waar die Tristan gewerkt heeft ,was niet zomaar iemand die ff belde .
Ja maar dan nog? Wat is de nieuwswaarde van dergelijke berichten? Iedereen weet toch al lang dat je geen dope moet gebruiken als je geestelijk niet stabiel bent. Toch gebeurt het. Verbieden is echt de oplossing niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:50 schreef zoefbust het volgende:
[..]
De radio ploeg was bij een bedrijf waar die Tristan gewerkt heeft ,was niet zomaar iemand die ff belde . eh over welke "meldplicht" heb je het ?
Dat doe ik regelmatig, ben ik nu een moordenaar?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:39 schreef zoefbust het volgende:
Het was een spawncamperquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:49 schreef Temlin het volgende:
"ik speelde vaak Modern Warfare 2 online met Tristan, hij gebruikte alleen maar claymores" de lafaard.
Laat ik het dan zo zeggen : als ik iemand hoor praten hoor ik al snel (na 3 zinnen) of het een sensatie zoeker is ,deze jongen kwam bij mij vrij normaal en serieus over .quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:54 schreef Auti het volgende:
[..]
Wel eens in een distributiecentrum geweest en gekeken wat voor volk daar rondloopt?
Is toch schitterend man zo'n microfoon voor je neus en al die aandacht.. is weer eens wat anders. Niet dat ik het volledig onzin noem, maar ik wantrouw het dus wel. En het OM is Tristan helemaal aan het profilen en de uitkomst van dat onderzoek dat wacht ik lekker af. Dáár staan de échte feiten in.
jij natuurlijk niet maar dit las ik eroverquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat doe ik regelmatig, ben ik nu een moordenaar?
Oh, ik niet. Maar alle andere drugsgebruikers zijn wel massamoordenaars?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:13 schreef zoefbust het volgende:
[..]
jij natuurlijk niet maar dit las ik erover
heb ik dat ooit gezegd dan ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh, ik niet. Maar alle andere drugsgebruikers zijn wel massamoordenaars?
Waarom is het eventuele drugsgebruik van Tristan dan zo belangrijk?quote:
Altered states of consciousnessquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarom is het eventuele drugsgebruik van Tristan dan zo belangrijk?
Dus alle drugsgebruikers en gelovigen zijn massamoordenaars?quote:
Dus in één bad trip heeft hij ofwel geleerd hoe hij vuurwapens kan ombouwen ofwel een illegale gekocht en vervolgens ook nog brieven geschreven en ergens 100 patronen gevonden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:13 schreef zoefbust het volgende:
[..]
jij natuurlijk niet maar dit las ik erover
Paddo's kunnen een "bad trip" veroorzaken die met angst en verwarring gepaard kan gaan. Dit kan voor jongeren erg bedreigend zijn. Bij mensen met psychiatrische of ernstige psychische problemen of mensen die in het verleden een psychose of depressie hebben gehad, kunnen beter geen paddo's nemen
Wie zegt dat ie onder invloed was?quote:
Straks weer in Nieuwsuur, je zag net alweer het bekende stukje uit MW2. Ben benieuwd of het weer zo'n goedkoop item wordt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:20 schreef Auti het volgende:
Nergens in de media wordt het terroristen level van Modern Warfare 2 écht uitgediept. De mensen die dit spel spelen of gespeeld hebben en de single player kennen die weten dat je daar als undercover bent. Het is niet eens het doel van het spel of het level, daarom maakt het ook niet uit of je op burgers schiet of niet, en als je wilt kan je het level nog overslaan ook.
het antwoord: ja.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Straks weer in Nieuwsuur, je zag net alweer het bekende stukje uit MW2. Ben benieuwd of het weer zo'n goedkoop item wordt.
Ook niet iedereen in een psychose gaat mensen vermoorden, maar daarom is het nog wel van invloed.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus alle drugsgebruikers en gelovigen zijn massamoordenaars?
Waarom?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:11 schreef Skillstorm het volgende:
Ik wil de beveiligingsbeelden nou wel eens zien.
Nou ik denk geen psychose maar eerder een dissociative identity disorder .quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wie zegt dat ie onder invloed was?
De gast blijkt een soort psychose te hebben gehad volgens de officier van justitie. Op zijn computer zijn teksten gevonden waaruit blijkt dat hij in een soort "overgod" geloofde... whatever that might be. Dat vertelde ze gisteren in Nieuwsuur.
Dit krijg je te zien: Een jongen van 4 pixels met iets wat lijkt op een zwarte stok loopt rond en een menigte rent weg in paniek. Whuhu...quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:17 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Gewoon... (nee geen leedvermaak) ben gewoon benieuwd.
Cool story bro. Toch wil ik het zien.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:18 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dit krijg je te zien: Een jongen van 4 pixels met iets wat lijkt op een zwarte stok loopt rond en een menigte rent weg in paniek. Whuhu...
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:14 schreef Skillstorm het volgende:
Overigens wel weer toevallig dat je van de datum ook 9/11 kan maken(maar dan het jaar en de dag)
De echte gankstah die gaat gewoon naar de oostelijke EU landen om zonder grens controle zijn AK en uzi te scoren dus ik vind het een goed plan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:39 schreef kontknager het volgende:
Ik vind dat de wapens op de vereniging moeten blijven. Bij een club van circa 300 leden heb je dan maar ongeveer 1.000 wapens en ongeveer 2 tot 5 miljoen patronen in één ruimte op de schietvereniging. Moet toch kunnen? Er worden nooit wapens gestolen. Die 200 glocks bij defensie was gewoon een incident.
Goed idee!quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:39 schreef kontknager het volgende:
Ik vind dat de wapens op de vereniging moeten blijven. Bij een club van circa 300 leden heb je dan maar ongeveer 1.000 wapens en ongeveer 2 tot 5 miljoen patronen in één ruimte op de schietvereniging. Moet toch kunnen? Er worden nooit wapens gestolen. Die 200 glocks bij defensie was gewoon een incident.
Precies. Het is ook een kleine moeite om iemand 24/7 op de vereniging te laten die de wapens kan uitgeven en in kan nemen. Want er moeten natuurlijk ook wedstrijden geschoten worden in het buitenland en op andere verenigingen. O wacht.. maar dan komen de wapens buiten de vereniging... en dat mag niet... Dus wedstrijden zijn helemaal niet meer mogelijk met deze regel...quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:41 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De echte gankstah die gaat gewoon naar de oostelijke EU landen om zonder grens controle zijn AK en uzi te scoren dus ik vind het een goed plan.
Ik speel minecraft.. Loop ik nu risico om een creeper te worden? BOEM!!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:50 schreef xyzyx het volgende:
Ik las op telegraaf app op mijn iPhone dat meneer het constant over mw2 had.
Ik heb het met bepaalde mensen ook constant over games, als je alleen gamers als vriend hebt dan zal het inderdaad vrijwel altijd over games gaan_!
Ach al die wapenwetgeving is een wassen neus. Verboden maken is leuk maar totaal niet effectief. Eisen stellen zoals één kluis voor zowel ammo als gun die je na de installatie 1 keer komt controleren zodat de kinderen er niet zomaar bij kunnen en een minimaal 12 keer oefenen per jaar en een beetje besef van sociale controle bereikt hetzelfde doel. De brave burger heeft een wapen als diegene het wil en het aantal ongelukken wegens onkunde zal laag zijn. Tevens inbrekerts zou je gewoon naar buiten moeten mogen knallen/knuppelen nadat je ze een kans tot overgave hebt gegeven.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:49 schreef kontknager het volgende:
[..]
Precies. Het is ook een kleine moeite om iemand 24/7 op de vereniging te laten die de wapens kan uitgeven en in kan nemen. Want er moeten natuurlijk ook wedstrijden geschoten worden in het buitenland en op andere verenigingen. O wacht.. maar dan komen de wapens buiten de vereniging... en dat mag niet... Dus wedstrijden zijn helemaal niet meer mogelijk met deze regel...
Willen die schietverenigingen een oorlog beginnen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:39 schreef kontknager het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |