abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95421360
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:41 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

De echte gankstah die gaat gewoon naar de oostelijke EU landen om zonder grens controle zijn AK en uzi te scoren dus ik vind het een goed plan.
Precies. Het is ook een kleine moeite om iemand 24/7 op de vereniging te laten die de wapens kan uitgeven en in kan nemen. Want er moeten natuurlijk ook wedstrijden geschoten worden in het buitenland en op andere verenigingen. O wacht.. maar dan komen de wapens buiten de vereniging... en dat mag niet... Dus wedstrijden zijn helemaal niet meer mogelijk met deze regel...
pi_95421455
Ik las op telegraaf app op mijn iPhone dat meneer het constant over mw2 had.

Ik heb het met bepaalde mensen ook constant over games, als je alleen gamers als vriend hebt dan zal het inderdaad vrijwel altijd over games gaan :') _!
Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
pi_95422440
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:50 schreef xyzyx het volgende:
Ik las op telegraaf app op mijn iPhone dat meneer het constant over mw2 had.

Ik heb het met bepaalde mensen ook constant over games, als je alleen gamers als vriend hebt dan zal het inderdaad vrijwel altijd over games gaan :') _!
Ik speel minecraft.. Loop ik nu risico om een creeper te worden? BOEM!!!
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:49 schreef kontknager het volgende:

[..]

Precies. Het is ook een kleine moeite om iemand 24/7 op de vereniging te laten die de wapens kan uitgeven en in kan nemen. Want er moeten natuurlijk ook wedstrijden geschoten worden in het buitenland en op andere verenigingen. O wacht.. maar dan komen de wapens buiten de vereniging... en dat mag niet... Dus wedstrijden zijn helemaal niet meer mogelijk met deze regel...
Ach al die wapenwetgeving is een wassen neus. Verboden maken is leuk maar totaal niet effectief. Eisen stellen zoals één kluis voor zowel ammo als gun die je na de installatie 1 keer komt controleren zodat de kinderen er niet zomaar bij kunnen en een minimaal 12 keer oefenen per jaar en een beetje besef van sociale controle bereikt hetzelfde doel. De brave burger heeft een wapen als diegene het wil en het aantal ongelukken wegens onkunde zal laag zijn. Tevens inbrekerts zou je gewoon naar buiten moeten mogen knallen/knuppelen nadat je ze een kans tot overgave hebt gegeven.
pi_95422552
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:39 schreef kontknager het volgende:
Ik vind dat de wapens op de vereniging moeten blijven. Bij een club van circa 300 leden heb je dan maar ongeveer 1.000 wapens en ongeveer 2 tot 5 miljoen patronen in één ruimte op de schietvereniging. Moet toch kunnen? Er worden nooit wapens gestolen. Die 200 glocks bij defensie was gewoon een incident.
Willen die schietverenigingen een oorlog beginnen?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_95422732
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 23:04 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik speel minecraft.. Loop ik nu risico om een creeper te worden? BOEM!!!

[..]

Ach al die wapenwetgeving is een wassen neus. Verboden maken is leuk maar totaal niet effectief. Eisen stellen zoals één kluis voor zowel ammo als gun die je na de installatie 1 keer komt controleren zodat de kinderen er niet zomaar bij kunnen en een minimaal 12 keer oefenen per jaar en een beetje besef van sociale controle bereikt hetzelfde doel. De brave burger heeft een wapen als diegene het wil en het aantal ongelukken wegens onkunde zal laag zijn. Tevens inbrekerts zou je gewoon naar buiten moeten mogen knallen/knuppelen nadat je ze een kans tot overgave hebt gegeven.
Als de wapenwetgeving was nageleefd had meneer geen vergunning gekregen.

Oja, en heb politie op de hoogte gesteld van iemand die mogelijk koeien te lijf gaat met een pikhouweel
pi_95422800
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 23:05 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Je mag thuis 10.000 kogels hebben.. Dat is dus 2000 per wapen en vol automatische wapens zijn verboden dus wil je dat binnen een maand wegwerken mag je een redelijk snelle triggerfinger hebben..
pi_95422831
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 23:05 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Als je 300 leden hebt die bijna ieder weekend komen schieten omdat het moet van hun vergunning dan loopt het aantal patronen wat je nodig hebt aardig op hoor. 20 patronen gemiddeld per magazijn van pistolen en dat ding wat die dude heeft gebruikt*10 en dat dan nog eens keer 300 leden is 60.000 patronen iedere week.
pi_95422898
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 23:11 schreef xyzyx het volgende:

[..]

Je mag thuis 10.000 kogels hebben.. Dat is dus 2000 per wapen en vol automatische wapens zijn verboden dus wil je dat binnen een maand wegwerken mag je een redelijk snelle triggerfinger hebben..
Wat voor een kluis moet je hebben om 10.000 patronen in te bewaren???
pi_95422913
Maar deel 25 alweer... mensen blijven maar praten .. 8)7
pi_95423117
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 23:12 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Wat voor een kluis moet je hebben om 10.000 patronen in te bewaren???
Een aardig grote, ligt aan de wapens die je hebt.
pi_95423921
Schieten is fun! ^O^

quote:
cops ran us off from shooting because apparently the "pipeline" is private property we were lucky we were not charged with trespassing...among a few other charges lo
Amerika :')
pi_95423991
Ik snap niet wat er leuk aan is.
Station Arnhem foto's: http://www.flickr.com/photos/temlin/
pi_95424165
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 april 2011 23:29 schreef Temlin het volgende:
Ik snap niet wat er leuk is aan het uit een vliegtuig vallen... Toch doen mensen het.
pi_95424167
Was ironisch bedoeld ;)
pi_95424223
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 april 2011 23:29 schreef Temlin het volgende:
De kick?
pi_95424478
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 23:32 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik snap niet wat er leuk is aan het uit een vliegtuig vallen... Toch doen mensen het.
Dat doen ze niet voor hun lol maar het moet van een man die ze nog nooit gezien hebben.
Station Arnhem foto's: http://www.flickr.com/photos/temlin/
  dinsdag 12 april 2011 @ 23:40:36 #117
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_95424589
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 april 2011 23:38 schreef Temlin het volgende:

[..]

Dat doen ze niet voor hun lol maar het moet van een man die ze nog nooit gezien hebben.
:?
O)))
pi_95424646
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 23:40 schreef arucard het volgende:

[..]

:?
Hij snapt niet dat het over parachute springen gaat, denk ik
pi_95424678
Kan de leeftijd waarop je een vergunning kunt krijgen niet gewoon wat omhoog, gezien het feit dat de daders van dergelijke schietpartijen vaak (te) jonge volwassenen zijn, of zeg ik nu iets doms?
pi_95424797
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 23:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kan de leeftijd waarop je een vergunning kunt krijgen niet gewoon wat omhoog, gezien het feit dat de daders van dergelijke schietpartijen vaak (te) jonge volwassenen zijn, of zeg ik nu iets doms?
Hij had sowieso geen vergunning mogen krijgen.. Dus als de wet gehandhaafd was dan had meneer geen legale wapens gehad.. Dus na aanleiding van dit geval zie ik geen redenen om het aan te passen.
pi_95424905
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 23:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dan stellen ze het misschien gewoon uit, of nemen de wapens van hun vader.
pi_95425054
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 23:46 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Dan stellen ze het misschien gewoon uit, of nemen de wapens van hun vader.
Zou het? Zelfmoord stelt men niet langer uit als men er aan toe is, lijkt me.

En tja, het risico dat iemand de wapens van een ander kan bemachtigen is er altijd. Daarom moet je het wapen en de munitie ook apart van elkaar in een kluis opbergen.
pi_95425078
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2011 23:16 schreef xyzyx het volgende:

[..]

Een aardig grote, ligt aan de wapens die je hebt.
Ligt eraan wat je schiet. Als je 10.000 .22 long rifle patroontjes hebt kom je weg met een klein kluisje. Een .308 is wat anders:

Die malloot van zaterdag schoot met het patroontje helemaal rechts op de afbeelding.
pi_95425223
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 23:50 schreef kontknager het volgende:

[..]

Ligt eraan wat je schiet. Als je 10.000 .22 long rifle patroontjes hebt kom je weg met een klein kluisje. Een .308 is wat anders:

[ afbeelding ]

Die malloot van zaterdag schoot met het patroontje helemaal rechts op de afbeelding.
Oh.. ik dacht dat ie met een .50 rondliep :+

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2011 23:54:29 ]
pi_95425272
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 23:50 schreef kontknager het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Is dat al duidelijk dan? Ik dacht dat het nog niet duidelijk was welk type het precies was en het mogelijk ook een wat groter kaliber kon zijn..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')