Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Ik introduceer haar niet in de wereld van Fokquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze hoopt dat Faithy het in de KSC gooit, zodat daar de single mannen op haar afkomen! Smart move!
Awwww nee dat doe ik hem niet aan hoorquote:
Wat heeft MoBlo hiermee te makenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze hoopt dat Faithy het in de KSC gooit, zodat daar de single mannen op haar afkomen! Smart move!
Iets met grenzen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
MPG zocht nog iemand
Verder:
[KSC #3342] DM: IJS AAN naar Charmed_Angel
Staan ze al in de wikiquote:
C_A's account op live niet kennenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat heeft MoBlo hiermee te maken?
[..]
Iets met grenzen.
Wat heb je gewonnenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:41 schreef suikertaartje het volgende:
Sjonge. Win ik eens wat, kan ik niet..
Kaartjes voor de 3FM Awardsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Wattanquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:41 schreef suikertaartje het volgende:
MoBlo's eerdere account op FOK! niet kennenquote:
I know. Die was wat eerder, maar gebruikt het volgens mij niet zo heel vaak meer. Een van de twee was eerst haar werkaccount of zoquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wilde me hier inderdaad registreren met Faithy toen, maar helaas was al bezet
Door MoBlo
Waar staat dat dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:43 schreef MPG het volgende:
[..]
MoBlo's eerdere account op FOK! niet kennen.
Jijquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:44 schreef Crazy-M het volgende:
zo, OP weer bijgewerkt, wie gooit hem ff op WIKI ??
heb geen WIKI accountquote:
Goed zo, delegeren!quote:
Dan maak je dat aan.quote:
je bent al ingelogdquote:
Hoeveel DM's heb je al?quote:
Ik nietquote:
Wat heb je gewind?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:41 schreef suikertaartje het volgende:
quote:
Whahaha, iedereen in GC natuurlijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
best veel
Ook van onbekende
Ow nu nog een spannende DM
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:43 schreef Pheno het volgende:
krijgen we dat ieder topic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik het beste een IJS-EET-MEET plannen
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dat is wel leuk
Alleen de line up valt tegen geloof ik
leukquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
en Blof, Go Back To The Zoo, Laura Jansen, Guus Meeuwis en Jacqueline Govaert en De Jeugd van Tegenwoordig
Jumquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:51 schreef Panda72 het volgende:
Menselijke resten gevonden bij tuinieren
Uitgegeven: 12 april 2011 14:25
Laatst gewijzigd: 12 april 2011 14:25
ENSCHEDE - De bewoner van een woning aan de Eenhoornstraat in Enschede deed afgelopen vrijdag tijdens het tuinieren een lugubere ontdekking. Tijdens het wroeten in de aarde stuitte de bewoner op beenderen.
© ANP
Het Nederlands Forensisich Instituut (NFI) onderzocht ze en het blijkt om menselijke resten te gaan, maakte de politie in Enschede dinsdag bekend.
De politie is begonnen met een buurtonderzoek en kijk ook naar de lijst van vermiste personen. De politie kon nog niet zeggen hoe lang de menselijke resten er hebben gelegen.
valt tegen dusquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
en Blof, Go Back To The Zoo, Laura Jansen, Guus Meeuwis en Jacqueline Govaert en De Jeugd van Tegenwoordig
wil jij ze als Toek niet wil?quote:
Hebben ze gewoon soep van getrokken!quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:51 schreef Panda72 het volgende:
Menselijke resten gevonden bij tuinieren
Uitgegeven: 12 april 2011 14:25
Laatst gewijzigd: 12 april 2011 14:25
ENSCHEDE - De bewoner van een woning aan de Eenhoornstraat in Enschede deed afgelopen vrijdag tijdens het tuinieren een lugubere ontdekking. Tijdens het wroeten in de aarde stuitte de bewoner op beenderen.
© ANP
Het Nederlands Forensisich Instituut (NFI) onderzocht ze en het blijkt om menselijke resten te gaan, maakte de politie in Enschede dinsdag bekend.
De politie is begonnen met een buurtonderzoek en kijk ook naar de lijst van vermiste personen. De politie kon nog niet zeggen hoe lang de menselijke resten er hebben gelegen.
Ben je lekker in je tuintje aan het graven vind je zoiets.quote:
zij woont dichterbijquote:
Het is op een zondag?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
zij woont dichterbijen ik kan mijn geld op het moment beter gebruiken en ook mijn vakantieuren
Dus geef ze maar aan LL
Wel lief dat ik ze mocht
Govaertquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Voldoende cijfer is voldoende!quote:
Tuurlijk mocht jij ze, want jijquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
zij woont dichterbijen ik kan mijn geld op het moment beter gebruiken en ook mijn vakantieuren
Dus geef ze maar aan LL
Wel lief dat ik ze mocht
doe het lekker zelfquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Lovely, vraag het yuki, zal ze vast leuk vinden
Ik ookquote:
wij werken ook op zondagquote:
Niet?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat gaat ik niet redden natuurlijk
ik? nee jijquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tuurlijk mocht jij ze, want jij
Ik wist niet dat het donderdag was, maar nee na gister ben ik ook een beetje blutquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
wij werken ook op zondag
En donderdag heb ik geen geld en geen tijd!
Uhm neequote:
Sjiek hendig en zo. Ik had altijd een 5 of zo voor dat vak. Ik zag het nu niet zo om hoeken en zo te kunnen uitrekenen dus deed er ook echt niet mijn best voor. Dat compenseerde ik wel met mijn talenquote:
Doe een:quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:57 schreef charmed_angel het volgende:
blalalalalaallblablablablablabla mens (collega) hou je mond
ik dus ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sjiek hendig en zo. Ik had altijd een 5 of zo voor dat vak. Ik zag het nu niet zo om hoeken en zo te kunnen uitrekenen dus deed er ook echt niet mijn best voor. Dat compenseerde ik wel met mijn talen
lekker boeiend wat ik vanavond ga doenquote:
Kick her ass. Collega's die maar blijven beppenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:57 schreef charmed_angel het volgende:
blalalalalaallblablablablablabla mens (collega) hou je mond
"en ik ga ook mijn man batsen" En jij, wat ga jij doen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
lekker boeiend wat ik vanavond ga doen![]()
Dus ik zei: lekker lui zijn
Zij: Dus niet sporten
Ik: nee dat heb ik gister al gedaan
Zij: 3 keer in de week toch?
Ik: Ja op Ma/wo/vrij (al tig keer gezegd)
Zij: op vrijdag?
Ik: ja op vrijdag
Straks heb je der eentje die heel erg open is over der seksleven en een of andere fetish heeft.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
"en ik ga ook mijn man batsen" En jij, wat ga jij doen?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
"en ik ga ook mijn man batsen" En jij, wat ga jij doen?
nee ze is nog maagdquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Straks heb je der eentje die heel erg open is over der seksleven en een of andere fetish heeft.
Irritant hequote:Op dinsdag 12 april 2011 17:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Kick her ass. Collega's die maar blijven beppen
Sorryquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
Waarom win je nou 2 dagen van te voren kaartjes voor zoiets
*zucht*
Daar zouden we iets aan kunnen doenquote:
Een gesprek met de collega van c_aquote:
niet Muck en ik. Jij en ik bedoelde ikquote:
Weet ik heus, dat je dat bedoelde, maar ik draaide het omquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
niet Muck en ik. Jij en ik bedoelde ik
Muck
ze heeft gezegd dat ze nog nooit een relatie heeft gehad.quote:
Ja en dan ben jij druk bezig en word je afgeleid door dat gekakel. Hier werk er ook zo 1 die geen seconde haar mond dicht kan houden het gaat maar door en door en door. Lieve meid hoor maar als ze acht uur op kantoor is houd ze alleen tijdens de lunch haar mond dicht en dan ook niet altijd. Maar goed ik heb geleerd niet meer zo erg naar haar te luisteren maar af en toe is het nog wel storend.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Irritant he
En dan over de meest onzinnige dingen
Misschien heeft ze keiveel one-nightstands gehad.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze heeft gezegd dat ze nog nooit een relatie heeft gehad.
Maar dan heeft ze misschien ook nog nooit gezoend
quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja en dan ben jij druk bezig en word je afgeleid door dat gekakel. Hier werk er ook zo 1 die geen seconde haar mond dicht kan houden het gaat maar door en door en door. Lieve meid hoor maar als ze acht uur op kantoor is houd ze alleen tijdens de lunch haar mond dicht en dan ook niet altijd. Maar goed ik heb geleerd niet meer zo erg naar haar te luisteren maar af en toe is het nog wel storend.
en hoe oud is ze? oh 40...quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan is ze een nonquote:
One-night stands misschien?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 12 april 2011 17:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien heeft ze keiveel one-nightstands gehad.
En ze was 40? Nee, dat kan nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar dan nog... Maagd oke, dat zou dan nog kunnen... Maar nog nooit gezoendquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja echt... ze is de nederlandse Susan Boyle
ook met bijbehorende bankrekeningquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja echt... ze is de nederlandse Susan Boyle
echt hequote:Op dinsdag 12 april 2011 17:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja maar dan nog... Maagd oke, dat zou dan nog kunnen... Maar nog nooit gezoend
Ik las PMSquote:
Zoenen feministen niet?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:12 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, nonnen, feministen. Dikke trollen.
Dat weet ik niet, maar ze doet niks en geeft niks uit, dus kan bestquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ook met bijbehorende bankrekening
Nee, die zijn op de barricade aan het vechten voor (aan)rechten!quote:
ze heeft dus waarschijnlijk een goed "karakter"quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ze doet niks en geeft niks uit, dus kan best
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, die zijn op de barricade aan het vechten voor (aan)rechten!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze heeft dus waarschijnlijk een goed "karakter"
Nou, daar denk ik toch een beetje anders overquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:14 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, vinden ze vast vrouw onvriendelijk![]()
laters angelquote:
Jij bent ook 15quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou, daar denk ik toch een beetje anders over![]()
![]()
whehehequote:Op dinsdag 12 april 2011 17:16 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jij bent ook 15
Zij kwamen er na hun 40ste achter dat zij niemand hadden en kregen een hekel aan mannen
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:17 schreef Koen66 het volgende:
uit laatste staartje file. Bijna thuis en dan kids halen
die zit in de trein denk ikquote:
Onee, dan is er dus een kans dat ik het ook wordquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:16 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jij bent ook 15
Zij kwamen er na hun 40ste achter dat zij niemand hadden en kregen een hekel aan mannen
Stond je weer vooraan ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:17 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:17 schreef Koen66 het volgende:
friemelquote:
Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Onee, dan is er dus een kans dat ik het ook word
40?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo ver laat pgr het niet komen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
huh?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:18 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Neeeheee, je moet C_A een DM sturen met IJS AAN!
Deed ikquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:18 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Neeeheee, je moet C_A een DM sturen met IJS AAN!
De TTquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
huh?
waarom zou ik dat moeten doen
Ik hoop het ook niet...quote:
Wat gaat hij doen dan?quote:
ik nou ookquote:
quote:
Ik heb blijkbaar iets gemist?quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet ik heus, dat je dat bedoelde, maar ik draaide het om![]()
![]()
Want Muck en jij![]()
zit ik dan met mijn bruine brood met krab!quote:
lekkerquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
zit ik dan met mijn bruine brood met krab!
Wat erg... Het leven heeft nu echt geen zin meer...quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:30 schreef summer2bird het volgende:
Ik denken: heb ik een boek over dwergnegers geleend?
Wat?!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat erg... Het leven heeft nu echt geen zin meer...
Ik mag niet klikken, er staat seksquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:34 schreef summer2bird het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-doen-aan-seks.dhtml
Hier kan je om lachen!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:34 schreef summer2bird het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-doen-aan-seks.dhtml
Hier kan je om lachen!
Het gaat over verkeerslichten die zo bewerkt zijn door vandalisten zodat het lijkt alsof ze een erectie hebbenquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik mag niet klikken, er staat seks
Het zijn maar verkeerslichten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
*Steekt middelvinger opquote:
smakelijk rockyquote:
Een verschrikkelijk stout meisjequote:Op dinsdag 12 april 2011 17:39 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Wat ben ik dan wel niet? Ik kom met die link
zeur nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is lekker juist.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:44 schreef summer2bird het volgende:
He bah, ik eet macaroni vanavond.
Gelukkig, gelatinepudding als toetje
Nee, de gelatinepudding is lekker.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is lekker juist.De macaroni dan.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:46 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, de gelatinepudding is lekker.
Nah.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:46 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, de gelatinepudding is lekker.
dadelijk eens gaan kijken wat ik ga eten vanavondquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:44 schreef summer2bird het volgende:
He bah, ik eet macaroni vanavond.
Gelukkig, gelatinepudding als toetje
Ik ga zo spaghetti makenquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dadelijk eens gaan kijken wat ik ga eten vanavond
DMquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:47 schreef DaMart het volgende:
En weer thuis... dus waar blijft dat ijs uit de TT?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:52 schreef DaMart het volgende:
Is iedereen nu meteen onderweg met ijs hiernaartoe?
Dat ijs moet dus naar mij, zie TTquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
DM
[..]
dat zijn ze aan het opeten![]()
we eten vanavond kippenboutenquote:
Nee, jij moet het opsturen!quote:
Wacht maar tot ze 18 is dan gaat ze helemaal los!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg, gaat iemand Nijnertje nog opvoeden?![]()
Net 15 en ineens praatjes dat t niet meer normaal is![]()
Ja precies, daarom is NU actie nodigquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze 18 is dan gaat ze helemaal los!
ik iig nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
is al te laatquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies, daarom is NU actie nodig
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of 16... dan is ze legaalquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
belachelijk, zijn ze er nu nog niet?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Achterlijke hoeren kutzooi!Mijn bestelling uit Japan die later gedaan is dan mijn Nederlandse gympen is er gewoon eerder
![]()
Achterlijke selektvracht
SorryMoest even
Zijn die prutsers van Selektwachtmaareenpaarmaanden nou nog niet geweest?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Achterlijke hoeren kutzooi!Mijn bestelling uit Japan die later gedaan is dan mijn Nederlandse gympen is er gewoon eerder
![]()
Achterlijke selektvracht
SorryMoest even
He wat?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Nope en wederom geen briefjequote:Op dinsdag 12 april 2011 18:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
belachelijk, zijn ze er nu nog niet?
Nee, blijkbaar is zaterdagochtend tussen 9 en 12 pas ergens volgende week een keerquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zijn die prutsers van Selektwachtmaareenpaarmaanden nou nog niet geweest?.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Achterlijke selektvracht
SorryMoest even
Joh, ik ben al legaal in Nederlandquote:
Daar heb ik zo weinig aanquote:
Ik voorzie een boze klant aan de telefoon voor Selektbaggerquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nope en wederom geen briefjeDus ik ga ze morgenvroeg maar eens pissig bellen
[..]
Nee, blijkbaar is zaterdagochtend tussen 9 en 12 pas ergens volgende week een keerZul je zien dat ze em al ergens hier hebben afgegeven zonder mij dat te vertellen
PRUTSERS
ja maar dan ben je ook legaal aan het sexen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Joh, ik ben al legaal in Nederland
Hey PGRquote:
Ik ga ze schoppen samen met Muckquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik voorzie een boze klant aan de telefoon voor Selektbagger.
morgen tot 17:15quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar heb ik zo weinig aanMaar hai
Tot hoe laat werk jij morgen?
Mag dat onder de 16 niet?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja maar dan ben je ook legaal aan het sexen!
Owww joepiequote:Op dinsdag 12 april 2011 18:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey PGR
Oh en als bonusklacht: mijn achterband was ook verdacht zachtDus die is mogelijk ook lek, wat een heeeerlijke dag
hou mijn vrouw erbuitenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga ze schoppen samen met Muck
ligt eraan hoe oud te tegenpartij is of het gedoogd wordt.quote:
Oh ik dacht al. Nouja, voor m'n 16e zal er toch niet zoveel gebeurenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
ligt eraan hoe oud te tegenpartij is of het gedoogd wordt.
En of er aangifte wordt gedaanquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
hou mijn vrouw erbuiten
[..]
ligt eraan hoe oud te tegenpartij is of het gedoogd wordt.
Lijkt me niet als het vrijwillig zou zijnquote:
Oeh ik moet m'n fobo nog bijwerkenquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oeh ik moet m'n fobo nog bijwerken
Mag ik morgen blijven eten?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
morgen tot 17:15
ik doe mijn best je op te vrolijken!
Wat denkt ie zelf?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Owww joepie
En echt een slimme vraag vandaag van de baas van mijn baas
Ga je het redden in je eentje
Droplul
alsof jij aangifte gaat doen nadat je Nijn geprikt hebquote:
heb je met Muck overlegt?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mag ik morgen blijven eten?Dan kun je me live opvrolijken
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Owww joepie
En echt een slimme vraag vandaag van de baas van mijn baas
Ga je het redden in je eentje
Droplul
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
alsof jij aangifte gaat doen nadat je Nijn geprikt heb
Ja echt hequote:Op dinsdag 12 april 2011 18:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat denkt ie zelf?Jezus wat een oetlul...
Je hebt ook nog ouders die dat kunnen doen hequote:Op dinsdag 12 april 2011 18:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lijkt me niet als het vrijwillig zou zijn![]()
Alleen voor de koffiequote:Op dinsdag 12 april 2011 18:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
alsof jij aangifte gaat doen nadat je Nijn geprikt heb
[..]
heb je met Muck overlegt?
Hij heeft vast bij jullie op school gezetenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja echt he
Ik dacht dat ik me nergens meer over zou verbazen maar jeeej, het is hem weer gelukt
Oh, die weten dat soort dingen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt ook nog ouders die dat kunnen doen he.
weet ik veelquote:
ik vind het prima als je het maar samen met haar overlegt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alleen voor de koffie![]()
Ik sms haar zo wel even of ik ook mag blijven daarna
![]()
Goed ideequote:Op dinsdag 12 april 2011 18:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij heeft vast bij jullie op school gezetenMy god, zal ik z'n functie maar overnemen
Krijg je een opslag
Goed, moejquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Blij dat ik weer thuis ben en daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |