quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze 18 is dan gaat ze helemaal los!
Of 16... dan is ze legaalquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze 18 is dan gaat ze helemaal los!
belachelijk, zijn ze er nu nog niet?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Achterlijke hoeren kutzooi!Mijn bestelling uit Japan die later gedaan is dan mijn Nederlandse gympen is er gewoon eerder
![]()
Achterlijke selektvracht
SorryMoest even
Zijn die prutsers van Selektwachtmaareenpaarmaanden nou nog niet geweest?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Achterlijke hoeren kutzooi!Mijn bestelling uit Japan die later gedaan is dan mijn Nederlandse gympen is er gewoon eerder
![]()
Achterlijke selektvracht
SorryMoest even
He wat?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg, gaat iemand Nijnertje nog opvoeden?![]()
Net 15 en ineens praatjes dat t niet meer normaal is![]()
Nope en wederom geen briefjequote:Op dinsdag 12 april 2011 18:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
belachelijk, zijn ze er nu nog niet?
Nee, blijkbaar is zaterdagochtend tussen 9 en 12 pas ergens volgende week een keerquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zijn die prutsers van Selektwachtmaareenpaarmaanden nou nog niet geweest?.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Achterlijke selektvracht
SorryMoest even
Joh, ik ben al legaal in Nederlandquote:
Daar heb ik zo weinig aanquote:
Ik voorzie een boze klant aan de telefoon voor Selektbaggerquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nope en wederom geen briefjeDus ik ga ze morgenvroeg maar eens pissig bellen
[..]
Nee, blijkbaar is zaterdagochtend tussen 9 en 12 pas ergens volgende week een keerZul je zien dat ze em al ergens hier hebben afgegeven zonder mij dat te vertellen
PRUTSERS
ja maar dan ben je ook legaal aan het sexen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Joh, ik ben al legaal in Nederland
Hey PGRquote:
Ik ga ze schoppen samen met Muckquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik voorzie een boze klant aan de telefoon voor Selektbagger.
morgen tot 17:15quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar heb ik zo weinig aanMaar hai
Tot hoe laat werk jij morgen?
Mag dat onder de 16 niet?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja maar dan ben je ook legaal aan het sexen!
Owww joepiequote:Op dinsdag 12 april 2011 18:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey PGR
Oh en als bonusklacht: mijn achterband was ook verdacht zachtDus die is mogelijk ook lek, wat een heeeerlijke dag
hou mijn vrouw erbuitenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga ze schoppen samen met Muck
ligt eraan hoe oud te tegenpartij is of het gedoogd wordt.quote:
Oh ik dacht al. Nouja, voor m'n 16e zal er toch niet zoveel gebeurenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
ligt eraan hoe oud te tegenpartij is of het gedoogd wordt.
En of er aangifte wordt gedaanquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
hou mijn vrouw erbuiten
[..]
ligt eraan hoe oud te tegenpartij is of het gedoogd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |