leukquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
en Blof, Go Back To The Zoo, Laura Jansen, Guus Meeuwis en Jacqueline Govaert en De Jeugd van Tegenwoordig
Jumquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:51 schreef Panda72 het volgende:
Menselijke resten gevonden bij tuinieren
Uitgegeven: 12 april 2011 14:25
Laatst gewijzigd: 12 april 2011 14:25
ENSCHEDE - De bewoner van een woning aan de Eenhoornstraat in Enschede deed afgelopen vrijdag tijdens het tuinieren een lugubere ontdekking. Tijdens het wroeten in de aarde stuitte de bewoner op beenderen.
© ANP
Het Nederlands Forensisich Instituut (NFI) onderzocht ze en het blijkt om menselijke resten te gaan, maakte de politie in Enschede dinsdag bekend.
De politie is begonnen met een buurtonderzoek en kijk ook naar de lijst van vermiste personen. De politie kon nog niet zeggen hoe lang de menselijke resten er hebben gelegen.
valt tegen dusquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
en Blof, Go Back To The Zoo, Laura Jansen, Guus Meeuwis en Jacqueline Govaert en De Jeugd van Tegenwoordig
wil jij ze als Toek niet wil?quote:
Hebben ze gewoon soep van getrokken!quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:51 schreef Panda72 het volgende:
Menselijke resten gevonden bij tuinieren
Uitgegeven: 12 april 2011 14:25
Laatst gewijzigd: 12 april 2011 14:25
ENSCHEDE - De bewoner van een woning aan de Eenhoornstraat in Enschede deed afgelopen vrijdag tijdens het tuinieren een lugubere ontdekking. Tijdens het wroeten in de aarde stuitte de bewoner op beenderen.
© ANP
Het Nederlands Forensisich Instituut (NFI) onderzocht ze en het blijkt om menselijke resten te gaan, maakte de politie in Enschede dinsdag bekend.
De politie is begonnen met een buurtonderzoek en kijk ook naar de lijst van vermiste personen. De politie kon nog niet zeggen hoe lang de menselijke resten er hebben gelegen.
Ben je lekker in je tuintje aan het graven vind je zoiets.quote:
zij woont dichterbijquote:
Het is op een zondag?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
zij woont dichterbijen ik kan mijn geld op het moment beter gebruiken en ook mijn vakantieuren
Dus geef ze maar aan LL
Wel lief dat ik ze mocht
Govaertquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Voldoende cijfer is voldoende!quote:
Tuurlijk mocht jij ze, want jijquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
zij woont dichterbijen ik kan mijn geld op het moment beter gebruiken en ook mijn vakantieuren
Dus geef ze maar aan LL
Wel lief dat ik ze mocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |