Hey wij moeten nog samen naar tdrone hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:49 schreef Michhas het volgende:
Ik voel hier toch wat seksuele spanning tussen mc-Piel en Trollscience...
Waaromquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey wij moeten nog samen naar tdrone hoor![]()
Ik ook, maar hij wil niet. Hij is bang dat hij er 34 hechtingen aan zijn anus aan overhoudtquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:49 schreef Michhas het volgende:
Ik voel hier toch wat seksuele spanning tussen mc-Piel en Trollscience...
Daar ben ik niet bang voor hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:51 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik ook, maar hij wil niet. Hij is bang dat hij er 34 hechtingen aan zijn anus aan overhoudt
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Daar ben ik niet bang voor hoor
And why's thatquote:
Komt wel goedquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, nou dan moeten wij dit gaan uitpraten anders weet ik het ook niet meer hoor!
quote:
Klacht verworpen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat ik stom ben![]()
![]()
[..]
Ja, het komt altijd goed zeggen ze.
quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Klacht verworpen!
Jij bent niet stom.
Kom op het is echt zo, ik zou om half 4 gaan leren. Maar ik zit nog steeds hier hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Geloof in jezelf, dan komt alles goed
Leren voor....?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kom op het is echt zo, ik zou om half 4 gaan leren. Maar ik zit nog steeds hier hoor.![]()
Ga dan gewoon leren, niet zo moeilijk doen jij, HUP!quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kom op het is echt zo, ik zou om half 4 gaan leren. Maar ik zit nog steeds hier hoor.![]()
Veelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |