quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
wilde net openen, stonden ze van monuta voor de deur![]()
Of ik interesse had
monuta? wat is datquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
Of ik interesse had
Lol, tijd voor een geen colporteurs aub sticker.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
Of ik interesse had
ik heb mijn leer niet uitgeleend, dus hoeven die ook niet terug te brengenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
net zo erg als die andere lui die hun voet tussen de deur proberen te zetten
dat dusquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, tijd voor een geen colporteurs aub sticker.Je een beetje van SST afhouden, belachelijk....
zo iets raars, Heb ik toch geen last van als ik dood benquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mensen die je uitvaart willen verzekeren.
Hmm, wederhelft en ik hebben wel een uitvaartverzekering, beetje lullig om de ander daarmee op te zadelen toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
zo iets raars, Heb ik toch geen last van als ik dood ben
ik krijg dat soort mensen niet aan de deur gelukkigquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mensen die je uitvaart willen verzekeren.
Verstandig, dan zadel je familie en vrienden er niet mee op.quote:
Lol, ik nu ook niet meer zoveel, eerder wel eens toen ik nog in een appartement woonde, daar hebben ze natuurlijk meer mensen op een kluitje.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:58 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik krijg dat soort mensen niet aan de deur gelukkig
dat woon ik ook, maar ze zijn hier niet gewenst en dat weten ze denk ikquote:[..]
Lol, ik nu ook niet meer zoveel, eerder wel eens toen ik nog in een appartement woonde, daar hebben ze natuurlijk meer mensen op een kluitje.
bij mij ook niet, en tref ze ook niet zo vaak omdat ik bijna nooit thuis benquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:02 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dat woon ik ook, maar ze zijn hier niet gewenst en dat weten ze denk ik
Lol, als ze hier gaan aanbellen hang ik deze op:quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:05 schreef MaryMouse het volgende:
zijn bij mij nog nooit aan de deur geweest, want anders zou ik deze ophangen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:05 schreef MaryMouse het volgende:
zijn bij mij nog nooit aan de deur geweest, want anders zou ik deze ophangen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, als ze hier gaan aanbellen hang ik deze op:
[ [url=http://gs14.rimg.info/da0b7786e6b3e3df404d31bc107780a5.png]afbeelding ] [/url]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, als ze hier gaan aanbellen hang ik deze op:
[ [url=http://gs14.rimg.info/da0b7786e6b3e3df404d31bc107780a5.png]afbeelding ] [/url]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:05 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:22 schreef MaryMouse het volgende:
ik had net mijn bordje gepost... ging bij mij de deurbel. Ik schrok mij rot... was de loodgieterben benieuwd of hij het gaat winnen van de afvoer
Lol, dat mag ik toch hopen, hij heeft er voor geleerd tenslotte.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:22 schreef MaryMouse het volgende:
ik had net mijn bordje gepost... ging bij mij de deurbel. Ik schrok mij rot... was de loodgieterben benieuwd of hij het gaat winnen van de afvoer
ik schrok omdat er een zij voor de deur stondquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, dat mag ik toch hopen, hij heeft er voor geleerd tenslotte.
Oh kan ook idd, magoed, hopelijk heeft zij dan benul van wat ze doet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik schrok omdat er een zij voor de deur stondZe zit nu met haar hoofd in mijn gootsteenkastje.... ik ben benieuwd
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, dat mag ik toch hopen, hij heeft er voor geleerd tenslotte.
dus als het een hij is dan ga je ervan uit dat hij ervoor geleerd heeft en als het een zij is dan hoop je maar dat ze benul heeft van wat ze doet?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh kan ook idd, magoed, hopelijk heeft zij dan benul van wat ze doet.
Als je goed leest dan reageer ik op de opmerking dat ze hoopt dat de loodgieter [m/v] het wint van de afvoer, daar reageer ik op met bovenste reactie, daar zeg ik dus dat je wel mag verwachten dat iemand die ervoor heeft geleerd het wint van een afvoer. Vandaar dus de onderste reactie waarin ik nogmaals help hopen dat een loodgieter [m/v] benul heeft van wat hij/zij doet. Om dit hele verhaal te omzeilen heb ik me wat korter uitgedrukt, als dit te cru was voor je hoop ik dat het zo duidelijk is....quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:35 schreef Vultarian het volgende:
dus als het een hij is dan ga je ervan uit dat hij ervoor geleerd heeft en als het een zij is dan hoop je maar dat ze benul heeft van wat ze doet?
Go Kahaarinquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als je goed leest dan reageer ik op de opmerking dat ze hoopt dat de loodgieter [m/v] het wint van de afvoer, daar reageer ik op met bovenste reactie, daar zeg ik dus dat je wel mag verwachten dat iemand die ervoor heeft geleerd het wint van een afvoer. Vandaar dus de onderste reactie waarin ik nogmaals help hopen dat een loodgieter [m/v] benul heeft van wat hij/zij doet. Om dit hele verhaal te omzeilen heb ik me wat korter uitgedrukt, als dit te cru was voor je hoop ik dat het zo duidelijk is....![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:44 schreef MaryMouse het volgende:
vriendjes toch.... liev zijn voor elkaar... ik leidt de loodgietster af met mijn gelach
Alleen met je lachquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:44 schreef MaryMouse het volgende:
vriendjes toch.... liev zijn voor elkaar... ik leidt de loodgietster af met mijn gelach
quote:
Met een knipoog, vergeet aub niet naar de emoticons te kijken anders is het hiet zometeen net zo gezellig als bij de buren.quote:
Ik ben heul lief, leg alles netjes uit toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:44 schreef MaryMouse het volgende:
Oei, zijn ze weer bezig bij de buren?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:46 schreef kahaarin het volgende:
Met een knipoog, vergeet aub niet naar de emoticons te kijken anders is het hiet zometeen net zo gezellig als bij de buren.
Ik ben heul lief, leg alles netjes uit toch?![]()
het verschil in reactie viel me gewoon op en ik denk dat het op zich best een vooroordeel is dat er wel is..quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als je goed leest dan reageer ik op de opmerking dat ze hoopt dat de loodgieter [m/v] het wint van de afvoer, daar reageer ik op met bovenste reactie, daar zeg ik dus dat je wel mag verwachten dat iemand die ervoor heeft geleerd het wint van een afvoer. Vandaar dus de onderste reactie waarin ik nogmaals help hopen dat een loodgieter [m/v] benul heeft van wat hij/zij doet. Om dit hele verhaal te omzeilen heb ik me wat korter uitgedrukt, als dit te cru was voor je hoop ik dat het zo duidelijk is....![]()
heb je geen koffie aangeboden?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oei, zijn ze weer bezig bij de buren?
Ja, je legde het heel lief uit.... en nu moet ik hier maar lief niet lachend blijven tikken, want de loodgietster heeft al een paar geïriteerde blikken naar mijn geworpen
nog steeds niet lachend..... de vorige mannelijke loodgieter was ten minste niet zo'n chagerijn als deze vrouwelijke loodgieterquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:48 schreef Vultarian het volgende:
[..]
het verschil in reactie viel me gewoon op en ik denk dat het op zich best een vooroordeel is dat er wel is..(ik bedoel niet bij jou maar in het algemeen gesproken)
quote:
gewoon chagerijnig dat ze moet werken en geen SSt kan kijken danquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
eerste wat ik vroeg... kan ik u iets te drinken aan bieden? maar het antwoord was nee
hey bolloquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:50 schreef bollokus het volgende:
hai kom stiekem even spieken en de updates lezen
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:50 schreef bollokus het volgende:
ze zijn nu even een wandeling aan het maken en ik kan niet zo snel lopen (goeie smoes hequote:Op dinsdag 12 april 2011 16:51 schreef Vultarian het volgende:
[..]
hey bollo![]()
de familie al goed aan het werk gezet?
he bolquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:50 schreef bollokus het volgende:
super, lig nog later te slapen dan met sstquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
he bol![]()
Heb je het een beetje gezellig
kan ze wel want ik heb een openkeuken en de tv staat op kanaal 14quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:50 schreef Vultarian het volgende:
[..]
gewoon chagerijnig dat ze moet werken en geen SSt kan kijken dan
dat kan bijna nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
super, lig nog later te slapen dan met sst
dat gaan we dan wel met je goed maken als ze weg zijn hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
super, lig nog later te slapen dan met sst
lag er vanmorgen om 5 uur in... en moest om 10 uur op de franse les zijn..........quote:
daar hou ik je aanquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat gaan we dan wel met je goed maken als ze weg zijn hoor![]()
lange BBQquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:57 schreef bollokus het volgende:
[..]
lag er vanmorgen om 5 uur in... en moest om 10 uur op de franse les zijn..........
das dus bijna net zo laat/vroeg als dat je normaal gesproken je bed uitkomtquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:57 schreef bollokus het volgende:
[..]
lag er vanmorgen om 5 uur in... en moest om 10 uur op de franse les zijn..........
doen wequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
ellelange gesprekkenquote:
Karim, ze hebben in slow motion nagekeken en Gerard stond net een fractie van een seconde eerder met zijn voet op de grondquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:00 schreef bollokus het volgende:
eey wie heeft er nu gewonnen met de sokkelopdracht staat niet in het streamverslag
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:00 schreef MaryMouse het volgende:
sjips was weer aan het lachen en de tv en streams heb ik nu al op mute staan. 'k zal blij zijn als ik dat mens de deur hier uit kan bashen
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
Zoals ik je ken heb je daar weinig moeite mee toch![]()
Krijg je als je je familie lang niet ziet
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Karim, ze hebben in slow motion nagekeken en Gerard stond net een fractie van een seconde eerder met zijn voet op de grond
dat blijkt nog niet uit de statistieken hier hoor... je staat nog steeds als ongekroonde tweedequote:Op dinsdag 12 april 2011 17:04 schreef bollokus het volgende:
[..]
uren aan een stuk en dat was ook het probleem iedereen sliep behalve mijn tante en ik die gewoon 5 uur aan een stuk en 4 flessen wijn toch ook maar gingen slapen ..... och ja ik heb soms ook een leven
het is ook pas 1 volle dag of zoquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat blijkt nog niet uit de statistieken hier hoor... je staat nog steeds als ongekroonde tweede![]()
hoe ging je franse les ?
ik heb ook zon tante. om twee uur vragen of we nog een wijntje nemen en om 4 urr twee flessen verder zijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:04 schreef bollokus het volgende:
[..]
uren aan een stuk en dat was ook het probleem iedereen sliep behalve mijn tante en ik die gewoon 5 uur aan een stuk en 4 flessen wijn toch ook maar gingen slapen ..... och ja ik heb soms ook een leven
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
het is ook pas 1 volle dag of zo
![]()
![]()
en de franse les was zwaar door het overmatig alcoholgebruik was het meer chinees geloof ik.....of japans of weet ik het welke taal maar het was kei gezellig!
ach super gezellig, en soms is het gewoon lekker om een keer serieus te praten als je beide heel wat te verduren hebt gehad de afgelopen tijd!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik heb ook zon tante. om twee uur vragen of we nog een wijntje nemen en om 4 urr twee flessen verder zijn
niet echtquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nog niet helemaal ontnuchterd de les in gegaan dus
we doen ons bestquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
ach super gezellig, en soms is het gewoon lekker om een keer serieus te praten als je beide heel wat te verduren hebt gehad de afgelopen tijd!
eey ik ben weer een beetje bij, doe jullie best om er leven in te houden hier ik ga er weer vandoor.....groetjes![]()
veel plezier nogquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
ach super gezellig, en soms is het gewoon lekker om een keer serieus te praten als je beide heel wat te verduren hebt gehad de afgelopen tijd!
eey ik ben weer een beetje bij, doe jullie best om er leven in te houden hier ik ga er weer vandoor.....groetjes![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:22 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
![]()
de loodgietster heeft het gewonnen van de afvoer en van mij
![]()
![]()
niet vaak zo'n chagerijn gezien... is waarschijnlijk grootgebracht met azijn ipv moedermelk
geen idee.... maar ze gebruikte wat krachttermen waar mijn zwager (die in de bouw werkt) nog rode oortjes van zou krijgen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zal wel hebben moeten overwerken
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
geen idee.... maar ze gebruikte wat krachttermen waar mijn zwager (die in de bouw werkt) nog rode oortjes van zou krijgen.
succesquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:25 schreef MaryMouse het volgende:
en nu de keuken weer van mij is ga ik beginnen met mijn spagetti maken, tot zo
Mmmm, mijn kindjes hebben net ook een berg macaron op, da's niet normaal hoor, hoeveel ze daarvan wegwerken. En tis het simpelste eten ooit!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:25 schreef MaryMouse het volgende:
en nu de keuken weer van mij is ga ik beginnen met mijn spagetti maken, tot zo
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:43 schreef mspoez het volgende:
Mmmm, mijn kindjes hebben net ook een berg macaron op, da's niet normaal hoor, hoeveel ze daarvan wegwerken. En tis het simpelste eten ooit!
toetsenbordquote:
Oh de jouwe is niet simpel...de mijne wel hoor; zak roerbakgroente van 6 ons, pot tomatensaus, italiaanse kruiden erover, elleboogjes koken en klaar. Dat is hun favoriete eten, 10 minuten en klaar. Als ze mogen kiezen tussen friet en mamacaroni dan is het dat tweede. We waren eens een keer in een italiaans restaurant en oudste had macaroni met rode saus gekozen en toen ie het kreeg zei hij 'Mama, waar is de groente?'quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
simpel, zoals het eruit ziet ja; ben net klaar met eten, gistermiddag al de bolognaise saus gemaakt, dus hoefde nu alleen maar de spagetti te maken en het gehakt aan te braden. 't was wel weer lekker
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
simpel, zoals het eruit ziet ja; ben net klaar met eten, gistermiddag al de bolognaise saus gemaakt, dus hoefde nu alleen maar de spagetti te maken en het gehakt aan te braden. 't was wel weer lekker
quote:
Ehm, ik bedoel eigenlijk avondeten.quote:
Lol, zelfgemaakte pizza!quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Joah!! Gekookte aardappelen, spinazie en worst. En appelmoes ofcourse.Nomnomnom.
En jij?
thuis niet en op het werk alleen speciaal ijsquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:05 schreef Vultarian het volgende:
[..]
![]()
maak jij niet zelf je ijs? valt me tegen hoor
Megavers dus?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ehm, ik bedoel eigenlijk avondeten.Of was dat je hele menu?
[..]
Lol, zelfgemaakte pizza!Met brooddeeg bodem en tomatensaus die eerder vandaag nog tomaten was.
sneetje brood met pindakaas en sambalquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ehm, ik bedoel eigenlijk avondeten.Of was dat je hele menu?
[..]
Lol, zelfgemaakte pizza!Met brooddeeg bodem en tomatensaus die eerder vandaag nog tomaten was.
bahquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
sneetje brood met pindakaas en sambal
Sterren niveau![]()
Jup, vind ik toch lekkerder dan uit een potje.quote:
Haha, hetzelfde als dat bij de loodgieter de kraan lekt en bij de stucadoor de muren niet gestuct zijn?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
sneetje brood met pindakaas en sambal
Sterren niveau![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, hetzelfde als dat bij de loodgieter de kraan lekt en bij de stucadoor de muren niet gestuct zijn?![]()
en zo is het. Werk iedere dag met eten, kan eten wat ik wil. Dan is lekker simpel een verademing.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, hetzelfde als dat bij de loodgieter de kraan lekt en bij de stucadoor de muren niet gestuct zijn?![]()
Lol, dat lijkt me ook niet echt leuk idd, dan ga je ongemerkt toch vergelijken denk ik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
en zo is het. Werk iedere dag met eten, kan eten wat ik wil. Dan is lekker simpel een verademing.
Ben ook niet iemand die graag uit eten gaat
dat dusquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, dat lijkt me ook niet echt leuk idd, dan ga je ongemerkt toch vergelijken denk ik.
Hmm, wie had dat eerder ook al eens, Vultarian geloof ik?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:31 schreef MaryMouse het volgende:
sjips... ik vond het hier al zo stil... stond mijn update stil
ja ik ga toch niet refreshen als ie iedere 5 sec dat automatisch zou moeten doen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, wie had dat eerder ook al eens, Vultarian geloof ik?Dan lijkt het idd net alsof er niets gebeurd, raar hoor.
ken datquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:31 schreef MaryMouse het volgende:
sjips... ik vond het hier al zo stil... stond mijn update stil
nee psies, heb ik nog nooit gehad, wel dat ik ineens door het verversen in een verkeerd topic was...quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja ik ga toch niet refreshen als ie iedere 5 sec dat automatisch zou moeten doen.
dat was ik eergisterquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, wie had dat eerder ook al eens, Vultarian geloof ik?Dan lijkt het idd net alsof er niets gebeurd, raar hoor.
door het verversen op de index pagina zag ik dat er nog in de SC gepost werdquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
nee psies, heb ik nog nooit gehad, wel dat ik ineens door het verversen in een verkeerd topic was...
updates worden gepauzeerd op het moment dat je in het tekstvak klikt en niet invoertquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
door het verversen op de index pagina zag ik dat er nog in de SC gepost werd
ik had gewoon niet met mijn moeder moeten bellen denk ikquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:39 schreef superkokje het volgende:
updates worden gepauzeerd op het moment dat je in het tekstvak klikt en niet invoert
Okay, kan ook, vandaar het vraagteken...?quote:
Maar je bent er weer!quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
door het verversen op de index pagina zag ik dat er nog in de SC gepost werd
ja ik ben er weerquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Okay, kan ook, vandaar het vraagteken...?Ik onthoud niet precies wie wat wanneer postte.
[..]
Maar je bent er weer!
lekker koffie graagquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:45 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
voor de liefhebber heb ik koffie, thee, water en koekjes
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:45 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
lekker hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:45 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
alsjeblieft 't is perrier maar ivm branding etc. overgegoten in een waterflesquote:
drink het met liefde opquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
alsjeblieft 't is perrier maar ivm branding etc. overgegoten in een waterfles
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:48 schreef markvanrinsum het volgende:
marymouse
vultarian
kahaarin
jesje1982
superkokje
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:48 schreef markvanrinsum het volgende:
marymouse
vultarian
kahaarin
jesje1982
superkokje
markquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:48 schreef markvanrinsum het volgende:
marymouse
vultarian
kahaarin
jesje1982
superkokje
ik heb iedere minuut hier gerefreshed hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:01 schreef kahaarin het volgende:
Lol, en toen was het stil....Ben wel benieuwd of het aan de uitzending ligt....
Wie kijkt er allemaal naar SST nu?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:06 schreef Ceetje.. het volgende:
en, hoe is 't hier? Ben weer een beetje kapot, net terug van m'n werk, tweede marathon deze week, gisteravond ook weer met laptop op schoot in slaapgevallen, vraag me af hoe lang ik vandaag m'n ogen open kan houden
ik en ik schrijf mee voor de updates dus vandaarquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:01 schreef kahaarin het volgende:
Lol, en toen was het stil....Ben wel benieuwd of het aan de uitzending ligt....
Wie kijkt er allemaal naar SST nu?
Ceetje is alweer in slaap gevallenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:06 schreef Ceetje.. het volgende:
en, hoe is 't hier? Ben weer een beetje kapot, net terug van m'n werk, tweede marathon deze week, gisteravond ook weer met laptop op schoot in slaapgevallen, vraag me af hoe lang ik vandaag m'n ogen open kan houden
ceetjequote:Op dinsdag 12 april 2011 20:06 schreef Ceetje.. het volgende:
doe op dit moment van allesquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:10 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik en ik schrijf mee voor de updates dus vandaar
echt welquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik wist niet dat jij professioneel hardloper (m/v) bent
quote:
nee, probeerde op de SST site te komen, hahahahaquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ceetje is alweer in slaap gevallen
da's toch in portugal die sitequote:Op dinsdag 12 april 2011 20:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, probeerde op de SST site te komen, hahahaha
gaat over de website en niet over de streams, ga jij eens ergens anders trollenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:15 schreef versabommie het volgende:
Dusssss........ COS, INHOUDELIJKE SHIT![]()
![]()
![]()
Doe 'ns nie!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:15 schreef versabommie het volgende:
![]()
![]()
Doe 'ns nie!
avond bommiequote:Op dinsdag 12 april 2011 20:15 schreef versabommie het volgende:
![]()
![]()
Doe 'ns nie!
goeienavond bommiequote:Op dinsdag 12 april 2011 20:15 schreef versabommie het volgende:
![]()
![]()
Doe 'ns nie!
bommiequote:Op dinsdag 12 april 2011 20:15 schreef versabommie het volgende:
![]()
![]()
Doe 'ns nie!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:24 schreef versabommie het volgende:
Hallo lieve mevrouwen, kokkie en nare Vultarian![]()
Terwijl het programma en de streams al dik onder nulpunt zijn gegaan, heb ik een debiel gevonden die nog erger is dan de bewoners:
http://www.nrcnext.nl/blo(...)t-heel-begrijpelijk/
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:24 schreef versabommie het volgende:
Terwijl het programma en de streams al dik onder nulpunt zijn gegaan, heb ik een debiel gevonden die nog erger is dan de bewoners:
Dat mag je niet zeggen van die mutsen bij ons in de SCquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:29 schreef Uberchica het volgende:
Tjeezus wat heeft die Maik een Fatal Attraction snol aan zijn fietsbel hangen zeg.
tjaquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:24 schreef versabommie het volgende:
Lol, tijd voor bordjes?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:15 schreef versabommie het volgende:
![]()
![]()
Doe 'ns nie!
Hi Bommie!quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:24 schreef versabommie het volgende:
Tsss, een gebeurtenis als dit aangrijpen om maatschappelijke kritieken te spuien.... Triest, die man doet zelf precies hetgeen hij tegen ageert.....quote:Terwijl het programma en de streams al dik onder nulpunt zijn gegaan, heb ik een debiel gevonden die nog erger is dan de bewoners:
P'don?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen van die mutsen bij ons in de SC
ik weet niet van welke wetenschapper dat een kloon is, want publicaties van deze meneer zijn hand heb ik zo snel niet kunnen vinden in de alpha en gamma databases.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:24 schreef versabommie het volgende:
Ik denk een schuilnaam.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik weet niet van welke wetenschapper dat een kloon is, want publicaties van deze meneer zijn hand heb ik zo snel niet kunnen vinden in de alpha en gamma databases.
gelukkig wijntje? peukie?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee hoor, zelfs niet in slaap gevallen
sinasje, worteltje?quote:
quote:
is niks fout aanquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
waarom is Bol er niet... nu moet ik deze onthouden voor het foute lijstje
http://www.sstnl.web44.net/4camsonly/quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:53 schreef Ceetje.. het volgende:
weet er iemand een andere site voor streams, behalve die sbs site?
Lol, deze bij je favorieten zetten misschien?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
waarom is Bol er niet... nu moet ik deze onthouden voor het foute lijstje
thankxquote:
ook thanksquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
http://www.sstnl.web44.net/4camsonly/
Voor Kokjequote:Op dinsdag 12 april 2011 20:53 schreef superkokje het volgende:
heerlijk ff die vienetta neutraliseren
bedankt mary, lekker, ben er aan toe!quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voor Ceetje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh goed van jou Ceetje! Hoe was het Jesje?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hey jesje, hoe was eigenlijk je eerste dag in je nieuwe functie?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, deze bij je favorieten zetten misschien?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voor Kokje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jamaar dat is erg subjectief natuurlijk, ik vind het geen vervelend nummer maar hij is wel een beetje fout, gewoon vanwege de zoetsappigheid.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kokje zegt dat ie niet fout is, dus hij moet op kokjes favorieten lijstje
Goedzo!quote:
tja wat moet ik zeggen... ik denk dat ik het nummer meer had gewaardeerd als het van Liesbeth List en Ramses Shaffey was geweest....quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jamaar dat is erg subjectief natuurlijk, ik vind het geen vervelend nummer maar hij is wel een beetje fout, gewoon vanwege de zoetsappigheid.
kan erbij in de opquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
Vanaf nu is het zelfbediening![]()
[ afbeelding ]
zal degene moeten doen die de volgende lapo pakt en opendquote:
Voor jou dan:quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
tja wat moet ik zeggen... ik denk dat ik het nummer meer had gewaardeerd als het van Liesbeth List en Ramses Shaffey was geweest....
ahum.... As the World Turns draait als sinds 1956 ga je die nu ook kijkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:01 schreef versabommie het volgende:
Ik ga nu maar eens na lang wachten en twijfelen toch maar aan de serie smallville beginnen .. hij zal niet voor niets 10 seizoenen draaien
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ahum.... As the World Turns draait als sinds 1956 ga je die nu ook kijken
[..]
Als ik daar de streams en vrouwen met een puber-instelling mee kan vermijden misschien welquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als ik daar de streams en vrouwen met een puber-instelling mee kan vermijden misschien wel
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:09 schreef Ceetje.. het volgende:
wat te eten bij het wijntje is natuurlijk ook niet weg
[ afbeelding ]
hoe lang bestaat "The Bold & The Beautyful eigenlijk al? MIsschien ook wel iets voor Bommiequote:Op dinsdag 12 april 2011 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
ik hoor dan graag van je wat je erger vindt.... de streams, de vrouwen met puber-instelling of ATWT veel plezier
Ik hou het bij de worteltjes,maar vind kaas ook lekkerquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:09 schreef Ceetje.. het volgende:
wat te eten bij het wijntje is natuurlijk ook niet weg
[ afbeelding ]
Sinds 1987...quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hoe lang bestaat "The Bold & The Beautyful eigenlijk al? MIsschien ook wel iets voor Bommie
Johquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
ik hoor dan graag van je wat je erger vindt.... de streams, de vrouwen met puber-instelling of ATWT veel plezier
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
JohEerst 10 seizoenen smallville, dan kan ik fringe en supernatural gaan kijken tot einde seizoen en dan is true blood wel weer begonnen
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
True blood![]()
![]()
[ afbeelding ]
Duw dat atwt maar lekker in je *PIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP*![]()
*Hey pssst Bommie, je hapt wel weer heel hard he....? *quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
JohEerst 10 seizoenen smallville, dan kan ik fringe en supernatural gaan kijken tot einde seizoen en dan is true blood wel weer begonnen
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
True blood![]()
![]()
[ afbeelding ]
Duw dat atwt maar lekker in je *PIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP*![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
*Hey pssst Bommie, je hapt wel weer heel hard he....? *
ja heb wat griepquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
*Hey pssst Bommie, je hapt wel weer heel hard he....? *
Goh, niets is wat het lijkt blijkbaar....quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
Danny poste zojuist linkje in de COS Gesjoemel met de poll?
zag het, maar we weten toch al vanaf het begin dat het een oplichtersbende is?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
Danny poste zojuist linkje in de COS Gesjoemel met de poll?
een maarquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
ben nu aan het wachten hoelang het duurt voor er weer tig nieuwe COSsen geopend worden
ik ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
ben nu aan het wachten hoelang het duurt voor er weer tig nieuwe COSsen geopend worden
dat hangt ervanaf als je een fan van mo en jo bent wel... anders nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:27 schreef Ceetje.. het volgende:
mis ik overigens iets als ik geen streams aan heb?
bitchfightquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:27 schreef Ceetje.. het volgende:
mis ik overigens iets als ik geen streams aan heb?
dat wordt het pas als ze aan haren gaan trekken, spugen en krabbenquote:
zo lang dat nog niet het geval is, geen bitchfight, tot die tijd vermaak ik me wel effe met new kidsquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat wordt het pas als ze aan haren gaan trekken, spugen en krabben
als het nog ff zo door gaat komt het vanzelf. Wat een stomme kudt die limboquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Psies, dit is alleen nog maar nagels scherpen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
waarschuw mij dan ff ik heb ze nu op mute gezet, kon dat gebler niet meer aanhoren, maar een echte btchfght wil ik niet missenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
als het nog ff zo door gaat komt het vanzelf. Wat een stomme kudt die limbo
nog niet, maar ik offer me wel op om te troostenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:32 schreef Ceetje.. het volgende:
denk ik dat het interessant worddt, zit laura te janken, pfffff
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
nog niet, maar ik offer me wel op om te troosten
ja da's een goeie, bij een echte bitchfight graag even een seintje, dan schakel ik inquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
waarschuw mij dan ff ik heb ze nu op mute gezet, kon dat gebler niet meer aanhoren, maar een echte btchfght wil ik niet missen
ik zie 'm al staan, superkokje, op schipholquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja faalex we weten het inmiddels wel
ben bang dat we dat niet gaan krijgen... dan is kokje lautje aan het troostenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:34 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja da's een goeie, bij een echte bitchfight graag even een seintje, dan schakel ik in
je begint te stotteren.... ik neem aan dat je "te ver gaan" wilde zeggenquote:
moeilijk hè edittenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:35 schreef superkokje het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 12 april 2011 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja faalex we weten het inmiddels wel
/quote]ook jij kan te ver gaan
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
je begint te stotteren.... ik neem aan dat je "te ver gaan" wilde zeggen
nog een worteltje mijn lievquote:
quote:
prachtig werk, lekkerquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ik heb mijn best gedaan op het tourneren![]()
Nog een perrietje erbij?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
prachtig werk, lekker
perriertje is goed
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:43 schreef superkokje het volgende:
wat ben ik blij dat ik een vent ben zeg
niet nodig, nadat ik met haar klaar ben heeft ze toch weer tranen in de ogenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook al een doos zakdoekjes nodig om lautje te troosten?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
niet nodig, nadat ik met haar klaar ben heeft ze toch weer tranen in de ogen![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
niet nodig, nadat ik met haar klaar ben heeft ze toch weer tranen in de ogen![]()
heb genoeg vrouwen om me heen (gehad) om te weten dat dat zo isquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:45 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
denkt zeker dat dit standaard-vrouwengedrag is
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb genoeg vrouwen om me heen (gehad) om te weten dat dat zo is![]()
uitzonderingen daargelaten
pfffff......quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb genoeg vrouwen om me heen (gehad) om te weten dat dat zo is![]()
uitzonderingen daargelaten
moet haast welquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij zoekt ze gewoon onbewust op, net als Maik.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
ik ontwijk ze.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
daarom ben ik zo blij dat ik met mannen werkquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:51 schreef superkokje het volgende:
ik ontwijk ze.
Maar kan er niet omheen op mijn werk
heb 5 jaar geleden besloten om vrijgezel te blijven, dus neequote:Op dinsdag 12 april 2011 21:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
dat bedoel ik, een heel bedrijf vol mannen!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
daarom ben ik zo blij dat ik met mannen werk
Lol, oh dat kan ook natuurlijk, da's wel vervelend dan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ontwijk ze.
Maar kan er niet omheen op mijn werk
Haha, ik zat gewoon te klieren hoor, niet al te hard denken dat ik serieus ben....quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb 5 jaar geleden besloten om vrijgezel te blijven, dus nee
mijn rechtstreekse collegas wel gelukkig. heb een vrouw op de werkvloer, en die heeft het karakter van een kerelquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
daarom ben ik zo blij dat ik met mannen werk
valt mee, tussen dames keihard zeggen dat ze motten kappenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, oh dat kan ook natuurlijk, da's wel vervelend dan.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
valt mee, tussen dames keihard zeggen dat ze motten kappen
Als er eentje tegen mij begint, opzouten tot je weer rustig bent
nee hoor kan wat hebbenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, ik zat gewoon te klieren hoor, niet al te hard denken dat ik serieus ben....
Pfff, zijn die echt zo hysterisch dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
valt mee, tussen dames keihard zeggen dat ze motten kappen
Als er eentje tegen mij begint, opzouten tot je weer rustig bent
kan maar zo, Blijft horeca. heeft ook met frustatie te makenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Pfff, zijn die echt zo hysterisch dan?
Ja maar goed, je bent wel op je werk, daar moet je je wel een beetje inhouden natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan maar zo, Blijft horeca. heeft ook met frustatie te maken
denk dat arbeidsfeer en verhoudingen binnen de horeca iets anders zijn dan binnen andere bedrijfstakken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja maar goed, je bent wel op je werk, daar moet je je wel een beetje inhouden natuurlijk.
frustratie komt bijna overal op het werk voor hoor, misschien te jong, te onprofessioneel?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan maar zo, Blijft horeca. heeft ook met frustatie te maken
kan natuurlijk ook... ik ken alleen maar de ICT in diverse smakenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:02 schreef superkokje het volgende:
denk dat arbeidsfeer en verhoudingen binnen de horeca iets anders zijn dan binnen andere bedrijfstakken.
Vaak ookwel sterke privebanden tussen collega's
Misschien, neemt niet weg dat het natuurlijk niet echt aan te raden is om je op het werk zo druk te maken, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
denk dat arbeidsfeer en verhoudingen binnen de horeca iets anders zijn dan binnen andere bedrijfstakken.
kan het ook mee te maken hebben, bij ons is het nogal formeel allemaal, komt net zo goed frustratie voor, maar niet op deze manier (gelukkig!). Alhoewel: als ik beoordelingen van de secretaresses moet doen, altijd janken (kun je de klok op gelijk zetten)quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
heeft ook te maken met de gasten. Er zijn er die het bloed onder je nagels vandaan kunnen halen. Leeftijd kan gedeeltelijk een oorzaak hebben, maar als 4 personen het bijv. voor mekaar krijgen om iemand binnen 5 min 6 keer naar de tafel te laten komen voor een bestelling, kan ik me frustratie voorstellenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
frustratie komt bijna overal op het werk voor hoor, misschien te jong, te onprofessioneel?
Heb je in de consultancy ook..... ik heb heel wat keren mijn tong bij een klant er bijna af moeten bijten om deze niet de waarheid te zeggen.... dan nog reageer ik het niet op mijn collega's afquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:06 schreef superkokje het volgende:
heeft ook te maken met de gasten. Er zijn er die het bloed onder je nagels vandaan kunnen halen. Leeftijd kan gedeeltelijk een oorzaak hebben, maar als 4 personen het bijv. voor mekaar krijgen om iemand binnen 5 min 6 keer naar de tafel te laten komen voor een bestelling, kan ik me frustratie voorstellen
dat dus, en maar blijven lachen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je in de consultancy ook..... ik heb heel wat keren mijn tong bij een klant er bijna af moeten bijten om deze niet de waarheid te zeggen....
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:09 schreef superkokje het volgende:
dat dus, en maar blijven lachen.
En het ergste is, Vaak hebben die mensen geen benul, en durven dan nog te klagen dat iets te lang duurt ook
in mijn jongere jaren vakantiewerk gedaan bij Autotron, in het horecagedeelte.Daar diverse staaltjes van "terugpakken" van lastige klanten geleerdquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
alleen moet je in de horeca inderdaad iemand nog wel een maaltijd serveren, en ik kan het weer op krijgen van een server nog wel een beetje rekken
ik denk dat het publiek van autotron een iets andere doelgroep is dan die kokje moet bedienenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
in mijn jongere jaren vakantiewerk gedaan bij Autotron, in het horecagedeelte.Daar diverse staaltjes van "terugpakken" van lastige klanten geleerd
ik snap het, maar toch, in welk restaurant ik ook zit, ik moet er altijd nog aan denken, kan bij hem ook gedaan worden!quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik denk dat het publiek van autotron een iets andere doelgroep is dan die kokje moet bedienen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |