quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
wilde net openen, stonden ze van monuta voor de deur![]()
Of ik interesse had
monuta? wat is datquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
Of ik interesse had
Lol, tijd voor een geen colporteurs aub sticker.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
Of ik interesse had
ik heb mijn leer niet uitgeleend, dus hoeven die ook niet terug te brengenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
net zo erg als die andere lui die hun voet tussen de deur proberen te zetten
dat dusquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, tijd voor een geen colporteurs aub sticker.Je een beetje van SST afhouden, belachelijk....
zo iets raars, Heb ik toch geen last van als ik dood benquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mensen die je uitvaart willen verzekeren.
Hmm, wederhelft en ik hebben wel een uitvaartverzekering, beetje lullig om de ander daarmee op te zadelen toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
zo iets raars, Heb ik toch geen last van als ik dood ben
ik krijg dat soort mensen niet aan de deur gelukkigquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mensen die je uitvaart willen verzekeren.
Verstandig, dan zadel je familie en vrienden er niet mee op.quote:
Lol, ik nu ook niet meer zoveel, eerder wel eens toen ik nog in een appartement woonde, daar hebben ze natuurlijk meer mensen op een kluitje.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:58 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik krijg dat soort mensen niet aan de deur gelukkig
dat woon ik ook, maar ze zijn hier niet gewenst en dat weten ze denk ikquote:[..]
Lol, ik nu ook niet meer zoveel, eerder wel eens toen ik nog in een appartement woonde, daar hebben ze natuurlijk meer mensen op een kluitje.
bij mij ook niet, en tref ze ook niet zo vaak omdat ik bijna nooit thuis benquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:02 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dat woon ik ook, maar ze zijn hier niet gewenst en dat weten ze denk ik
Lol, als ze hier gaan aanbellen hang ik deze op:quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:05 schreef MaryMouse het volgende:
zijn bij mij nog nooit aan de deur geweest, want anders zou ik deze ophangen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:05 schreef MaryMouse het volgende:
zijn bij mij nog nooit aan de deur geweest, want anders zou ik deze ophangen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, als ze hier gaan aanbellen hang ik deze op:
[ [url=http://gs14.rimg.info/da0b7786e6b3e3df404d31bc107780a5.png]afbeelding ] [/url]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, als ze hier gaan aanbellen hang ik deze op:
[ [url=http://gs14.rimg.info/da0b7786e6b3e3df404d31bc107780a5.png]afbeelding ] [/url]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:05 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:22 schreef MaryMouse het volgende:
ik had net mijn bordje gepost... ging bij mij de deurbel. Ik schrok mij rot... was de loodgieterben benieuwd of hij het gaat winnen van de afvoer
Lol, dat mag ik toch hopen, hij heeft er voor geleerd tenslotte.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:22 schreef MaryMouse het volgende:
ik had net mijn bordje gepost... ging bij mij de deurbel. Ik schrok mij rot... was de loodgieterben benieuwd of hij het gaat winnen van de afvoer
ik schrok omdat er een zij voor de deur stondquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, dat mag ik toch hopen, hij heeft er voor geleerd tenslotte.
Oh kan ook idd, magoed, hopelijk heeft zij dan benul van wat ze doet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik schrok omdat er een zij voor de deur stondZe zit nu met haar hoofd in mijn gootsteenkastje.... ik ben benieuwd
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, dat mag ik toch hopen, hij heeft er voor geleerd tenslotte.
dus als het een hij is dan ga je ervan uit dat hij ervoor geleerd heeft en als het een zij is dan hoop je maar dat ze benul heeft van wat ze doet?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh kan ook idd, magoed, hopelijk heeft zij dan benul van wat ze doet.
Als je goed leest dan reageer ik op de opmerking dat ze hoopt dat de loodgieter [m/v] het wint van de afvoer, daar reageer ik op met bovenste reactie, daar zeg ik dus dat je wel mag verwachten dat iemand die ervoor heeft geleerd het wint van een afvoer. Vandaar dus de onderste reactie waarin ik nogmaals help hopen dat een loodgieter [m/v] benul heeft van wat hij/zij doet. Om dit hele verhaal te omzeilen heb ik me wat korter uitgedrukt, als dit te cru was voor je hoop ik dat het zo duidelijk is....quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:35 schreef Vultarian het volgende:
dus als het een hij is dan ga je ervan uit dat hij ervoor geleerd heeft en als het een zij is dan hoop je maar dat ze benul heeft van wat ze doet?
Go Kahaarinquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als je goed leest dan reageer ik op de opmerking dat ze hoopt dat de loodgieter [m/v] het wint van de afvoer, daar reageer ik op met bovenste reactie, daar zeg ik dus dat je wel mag verwachten dat iemand die ervoor heeft geleerd het wint van een afvoer. Vandaar dus de onderste reactie waarin ik nogmaals help hopen dat een loodgieter [m/v] benul heeft van wat hij/zij doet. Om dit hele verhaal te omzeilen heb ik me wat korter uitgedrukt, als dit te cru was voor je hoop ik dat het zo duidelijk is....![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:44 schreef MaryMouse het volgende:
vriendjes toch.... liev zijn voor elkaar... ik leidt de loodgietster af met mijn gelach
Alleen met je lachquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:44 schreef MaryMouse het volgende:
vriendjes toch.... liev zijn voor elkaar... ik leidt de loodgietster af met mijn gelach
quote:
Met een knipoog, vergeet aub niet naar de emoticons te kijken anders is het hiet zometeen net zo gezellig als bij de buren.quote:
Ik ben heul lief, leg alles netjes uit toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:44 schreef MaryMouse het volgende:
Oei, zijn ze weer bezig bij de buren?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:46 schreef kahaarin het volgende:
Met een knipoog, vergeet aub niet naar de emoticons te kijken anders is het hiet zometeen net zo gezellig als bij de buren.
Ik ben heul lief, leg alles netjes uit toch?![]()
het verschil in reactie viel me gewoon op en ik denk dat het op zich best een vooroordeel is dat er wel is..quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als je goed leest dan reageer ik op de opmerking dat ze hoopt dat de loodgieter [m/v] het wint van de afvoer, daar reageer ik op met bovenste reactie, daar zeg ik dus dat je wel mag verwachten dat iemand die ervoor heeft geleerd het wint van een afvoer. Vandaar dus de onderste reactie waarin ik nogmaals help hopen dat een loodgieter [m/v] benul heeft van wat hij/zij doet. Om dit hele verhaal te omzeilen heb ik me wat korter uitgedrukt, als dit te cru was voor je hoop ik dat het zo duidelijk is....![]()
heb je geen koffie aangeboden?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oei, zijn ze weer bezig bij de buren?
Ja, je legde het heel lief uit.... en nu moet ik hier maar lief niet lachend blijven tikken, want de loodgietster heeft al een paar geïriteerde blikken naar mijn geworpen
nog steeds niet lachend..... de vorige mannelijke loodgieter was ten minste niet zo'n chagerijn als deze vrouwelijke loodgieterquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:48 schreef Vultarian het volgende:
[..]
het verschil in reactie viel me gewoon op en ik denk dat het op zich best een vooroordeel is dat er wel is..(ik bedoel niet bij jou maar in het algemeen gesproken)
quote:
gewoon chagerijnig dat ze moet werken en geen SSt kan kijken danquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
eerste wat ik vroeg... kan ik u iets te drinken aan bieden? maar het antwoord was nee
hey bolloquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:50 schreef bollokus het volgende:
hai kom stiekem even spieken en de updates lezen
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:50 schreef bollokus het volgende:
ze zijn nu even een wandeling aan het maken en ik kan niet zo snel lopen (goeie smoes hequote:Op dinsdag 12 april 2011 16:51 schreef Vultarian het volgende:
[..]
hey bollo![]()
de familie al goed aan het werk gezet?
he bolquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:50 schreef bollokus het volgende:
super, lig nog later te slapen dan met sstquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
he bol![]()
Heb je het een beetje gezellig
kan ze wel want ik heb een openkeuken en de tv staat op kanaal 14quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:50 schreef Vultarian het volgende:
[..]
gewoon chagerijnig dat ze moet werken en geen SSt kan kijken dan
dat kan bijna nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
super, lig nog later te slapen dan met sst
dat gaan we dan wel met je goed maken als ze weg zijn hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
super, lig nog later te slapen dan met sst
lag er vanmorgen om 5 uur in... en moest om 10 uur op de franse les zijn..........quote:
daar hou ik je aanquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat gaan we dan wel met je goed maken als ze weg zijn hoor![]()
lange BBQquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:57 schreef bollokus het volgende:
[..]
lag er vanmorgen om 5 uur in... en moest om 10 uur op de franse les zijn..........
das dus bijna net zo laat/vroeg als dat je normaal gesproken je bed uitkomtquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:57 schreef bollokus het volgende:
[..]
lag er vanmorgen om 5 uur in... en moest om 10 uur op de franse les zijn..........
doen wequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
ellelange gesprekkenquote:
Karim, ze hebben in slow motion nagekeken en Gerard stond net een fractie van een seconde eerder met zijn voet op de grondquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:00 schreef bollokus het volgende:
eey wie heeft er nu gewonnen met de sokkelopdracht staat niet in het streamverslag
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:00 schreef MaryMouse het volgende:
sjips was weer aan het lachen en de tv en streams heb ik nu al op mute staan. 'k zal blij zijn als ik dat mens de deur hier uit kan bashen
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
Zoals ik je ken heb je daar weinig moeite mee toch![]()
Krijg je als je je familie lang niet ziet
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Karim, ze hebben in slow motion nagekeken en Gerard stond net een fractie van een seconde eerder met zijn voet op de grond
dat blijkt nog niet uit de statistieken hier hoor... je staat nog steeds als ongekroonde tweedequote:Op dinsdag 12 april 2011 17:04 schreef bollokus het volgende:
[..]
uren aan een stuk en dat was ook het probleem iedereen sliep behalve mijn tante en ik die gewoon 5 uur aan een stuk en 4 flessen wijn toch ook maar gingen slapen ..... och ja ik heb soms ook een leven
het is ook pas 1 volle dag of zoquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat blijkt nog niet uit de statistieken hier hoor... je staat nog steeds als ongekroonde tweede![]()
hoe ging je franse les ?
ik heb ook zon tante. om twee uur vragen of we nog een wijntje nemen en om 4 urr twee flessen verder zijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:04 schreef bollokus het volgende:
[..]
uren aan een stuk en dat was ook het probleem iedereen sliep behalve mijn tante en ik die gewoon 5 uur aan een stuk en 4 flessen wijn toch ook maar gingen slapen ..... och ja ik heb soms ook een leven
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
het is ook pas 1 volle dag of zo
![]()
![]()
en de franse les was zwaar door het overmatig alcoholgebruik was het meer chinees geloof ik.....of japans of weet ik het welke taal maar het was kei gezellig!
ach super gezellig, en soms is het gewoon lekker om een keer serieus te praten als je beide heel wat te verduren hebt gehad de afgelopen tijd!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik heb ook zon tante. om twee uur vragen of we nog een wijntje nemen en om 4 urr twee flessen verder zijn
niet echtquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nog niet helemaal ontnuchterd de les in gegaan dus
we doen ons bestquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
ach super gezellig, en soms is het gewoon lekker om een keer serieus te praten als je beide heel wat te verduren hebt gehad de afgelopen tijd!
eey ik ben weer een beetje bij, doe jullie best om er leven in te houden hier ik ga er weer vandoor.....groetjes![]()
veel plezier nogquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
ach super gezellig, en soms is het gewoon lekker om een keer serieus te praten als je beide heel wat te verduren hebt gehad de afgelopen tijd!
eey ik ben weer een beetje bij, doe jullie best om er leven in te houden hier ik ga er weer vandoor.....groetjes![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:22 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
![]()
de loodgietster heeft het gewonnen van de afvoer en van mij
![]()
![]()
niet vaak zo'n chagerijn gezien... is waarschijnlijk grootgebracht met azijn ipv moedermelk
geen idee.... maar ze gebruikte wat krachttermen waar mijn zwager (die in de bouw werkt) nog rode oortjes van zou krijgen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zal wel hebben moeten overwerken
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
geen idee.... maar ze gebruikte wat krachttermen waar mijn zwager (die in de bouw werkt) nog rode oortjes van zou krijgen.
succesquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:25 schreef MaryMouse het volgende:
en nu de keuken weer van mij is ga ik beginnen met mijn spagetti maken, tot zo
Mmmm, mijn kindjes hebben net ook een berg macaron op, da's niet normaal hoor, hoeveel ze daarvan wegwerken. En tis het simpelste eten ooit!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:25 schreef MaryMouse het volgende:
en nu de keuken weer van mij is ga ik beginnen met mijn spagetti maken, tot zo
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:43 schreef mspoez het volgende:
Mmmm, mijn kindjes hebben net ook een berg macaron op, da's niet normaal hoor, hoeveel ze daarvan wegwerken. En tis het simpelste eten ooit!
toetsenbordquote:
Oh de jouwe is niet simpel...de mijne wel hoor; zak roerbakgroente van 6 ons, pot tomatensaus, italiaanse kruiden erover, elleboogjes koken en klaar. Dat is hun favoriete eten, 10 minuten en klaar. Als ze mogen kiezen tussen friet en mamacaroni dan is het dat tweede. We waren eens een keer in een italiaans restaurant en oudste had macaroni met rode saus gekozen en toen ie het kreeg zei hij 'Mama, waar is de groente?'quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
simpel, zoals het eruit ziet ja; ben net klaar met eten, gistermiddag al de bolognaise saus gemaakt, dus hoefde nu alleen maar de spagetti te maken en het gehakt aan te braden. 't was wel weer lekker
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
simpel, zoals het eruit ziet ja; ben net klaar met eten, gistermiddag al de bolognaise saus gemaakt, dus hoefde nu alleen maar de spagetti te maken en het gehakt aan te braden. 't was wel weer lekker
quote:
Ehm, ik bedoel eigenlijk avondeten.quote:
Lol, zelfgemaakte pizza!quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Joah!! Gekookte aardappelen, spinazie en worst. En appelmoes ofcourse.Nomnomnom.
En jij?
thuis niet en op het werk alleen speciaal ijsquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:05 schreef Vultarian het volgende:
[..]
![]()
maak jij niet zelf je ijs? valt me tegen hoor
Megavers dus?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ehm, ik bedoel eigenlijk avondeten.Of was dat je hele menu?
[..]
Lol, zelfgemaakte pizza!Met brooddeeg bodem en tomatensaus die eerder vandaag nog tomaten was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |