Jamaar dat is erg subjectief natuurlijk, ik vind het geen vervelend nummer maar hij is wel een beetje fout, gewoon vanwege de zoetsappigheid.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kokje zegt dat ie niet fout is, dus hij moet op kokjes favorieten lijstje
Goedzo!quote:
tja wat moet ik zeggen... ik denk dat ik het nummer meer had gewaardeerd als het van Liesbeth List en Ramses Shaffey was geweest....quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jamaar dat is erg subjectief natuurlijk, ik vind het geen vervelend nummer maar hij is wel een beetje fout, gewoon vanwege de zoetsappigheid.
kan erbij in de opquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
Vanaf nu is het zelfbediening![]()
[ afbeelding ]
zal degene moeten doen die de volgende lapo pakt en opendquote:
Voor jou dan:quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
tja wat moet ik zeggen... ik denk dat ik het nummer meer had gewaardeerd als het van Liesbeth List en Ramses Shaffey was geweest....
ahum.... As the World Turns draait als sinds 1956 ga je die nu ook kijkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:01 schreef versabommie het volgende:
Ik ga nu maar eens na lang wachten en twijfelen toch maar aan de serie smallville beginnen .. hij zal niet voor niets 10 seizoenen draaien
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ahum.... As the World Turns draait als sinds 1956 ga je die nu ook kijken
[..]
Als ik daar de streams en vrouwen met een puber-instelling mee kan vermijden misschien welquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als ik daar de streams en vrouwen met een puber-instelling mee kan vermijden misschien wel
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:09 schreef Ceetje.. het volgende:
wat te eten bij het wijntje is natuurlijk ook niet weg
[ afbeelding ]
hoe lang bestaat "The Bold & The Beautyful eigenlijk al? MIsschien ook wel iets voor Bommiequote:Op dinsdag 12 april 2011 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
ik hoor dan graag van je wat je erger vindt.... de streams, de vrouwen met puber-instelling of ATWT veel plezier
Ik hou het bij de worteltjes,maar vind kaas ook lekkerquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:09 schreef Ceetje.. het volgende:
wat te eten bij het wijntje is natuurlijk ook niet weg
[ afbeelding ]
Sinds 1987...quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hoe lang bestaat "The Bold & The Beautyful eigenlijk al? MIsschien ook wel iets voor Bommie
Johquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
ik hoor dan graag van je wat je erger vindt.... de streams, de vrouwen met puber-instelling of ATWT veel plezier
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
JohEerst 10 seizoenen smallville, dan kan ik fringe en supernatural gaan kijken tot einde seizoen en dan is true blood wel weer begonnen
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
True blood![]()
![]()
[ afbeelding ]
Duw dat atwt maar lekker in je *PIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP*![]()
*Hey pssst Bommie, je hapt wel weer heel hard he....? *quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
JohEerst 10 seizoenen smallville, dan kan ik fringe en supernatural gaan kijken tot einde seizoen en dan is true blood wel weer begonnen
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
True blood![]()
![]()
[ afbeelding ]
Duw dat atwt maar lekker in je *PIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP*![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
*Hey pssst Bommie, je hapt wel weer heel hard he....? *
ja heb wat griepquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
*Hey pssst Bommie, je hapt wel weer heel hard he....? *
Goh, niets is wat het lijkt blijkbaar....quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
Danny poste zojuist linkje in de COS Gesjoemel met de poll?
zag het, maar we weten toch al vanaf het begin dat het een oplichtersbende is?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
Danny poste zojuist linkje in de COS Gesjoemel met de poll?
een maarquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
ben nu aan het wachten hoelang het duurt voor er weer tig nieuwe COSsen geopend worden
ik ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
ben nu aan het wachten hoelang het duurt voor er weer tig nieuwe COSsen geopend worden
dat hangt ervanaf als je een fan van mo en jo bent wel... anders nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:27 schreef Ceetje.. het volgende:
mis ik overigens iets als ik geen streams aan heb?
bitchfightquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:27 schreef Ceetje.. het volgende:
mis ik overigens iets als ik geen streams aan heb?
dat wordt het pas als ze aan haren gaan trekken, spugen en krabbenquote:
zo lang dat nog niet het geval is, geen bitchfight, tot die tijd vermaak ik me wel effe met new kidsquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat wordt het pas als ze aan haren gaan trekken, spugen en krabben
als het nog ff zo door gaat komt het vanzelf. Wat een stomme kudt die limboquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Psies, dit is alleen nog maar nagels scherpen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
waarschuw mij dan ff ik heb ze nu op mute gezet, kon dat gebler niet meer aanhoren, maar een echte btchfght wil ik niet missenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
als het nog ff zo door gaat komt het vanzelf. Wat een stomme kudt die limbo
nog niet, maar ik offer me wel op om te troostenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:32 schreef Ceetje.. het volgende:
denk ik dat het interessant worddt, zit laura te janken, pfffff
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
nog niet, maar ik offer me wel op om te troosten
ja da's een goeie, bij een echte bitchfight graag even een seintje, dan schakel ik inquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
waarschuw mij dan ff ik heb ze nu op mute gezet, kon dat gebler niet meer aanhoren, maar een echte btchfght wil ik niet missen
ik zie 'm al staan, superkokje, op schipholquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja faalex we weten het inmiddels wel
ben bang dat we dat niet gaan krijgen... dan is kokje lautje aan het troostenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:34 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja da's een goeie, bij een echte bitchfight graag even een seintje, dan schakel ik in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |