ja daar zouden we toch ook nog beelden over krijgen??quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:39 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ja daar is iets gebeurd op de geheime zolder
Het gesprek ging ook nog eens nergens over want Flip had met 2 stemmen ook genomineert gestaan zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieve Roevka, ze hebben gewoon gelijk. Hij dreigde Mo te nomineren als ze het niet met hem en Djoon eens was. Dat gesprek was echt te erg.
insteken, overslaan en doorhalenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:39 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ja daar is iets gebeurd op de geheime zolder
Ik heb het nu over 3 of 4 weken geleden, dat gesprek kon echt niet.. Voor de rest eens hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:38 schreef henkbarte het volgende:
Hoe Monique op alles reageert is te heftig. Je ziet toch wel aan die populariteitspolls dat ze gewoon teveel zeikt en jankt? Als ze dat allemaal niet had gedaan had ze gewoon in de top 3 of 4 gestaan.
Eens. Het is een zwaktebod bovendien als je het niet anders kunt formuleren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik word schijtziek van je nazi Flip.
Op deze manier mensen veroordelen en tegen het licht zetten is naar en humorloos.
Psies.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:41 schreef Blackprinces het volgende:
Weet je, het kan mij geen bom schelen hoe andere bewoners worden genoemd.
Hoer, smegmageval en weet ik veel wat nog meer.
Als ik me irriteer aan een woord, lees ik eroverheen.
duizendbommenengranaten. Jullie COssen op FOK, hou dat in jullie achterhoofd. Ik zie wel ergere dingen voorbij vliegen. Lees er over heen en als je er niet tegen kunt zoek dan een forum op waar men "netjes" cost. Word hier zooooooooooo moe van. COS= Commentaar op Streams en niet opelkaar. stelletje Joanna's en Mootjesquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Eens. Het is een zwaktebod bovendien als je het niet anders kunt formuleren.
Helemaal mee eens. Maar jij bent dan wel de Karim hier door deze post, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:42 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
duizendbommenengranten. Jullie COssen op FOK, hou dat in jullie achterhoofd. Ik zie wel ergere dingen voorbij vliegen. Lees er over heen en als je er niet tegen kunt zoek dan een forum op waar men "netjes" cost. Word hier zooooooooooo moe van. COS= Commentaar op Streams en niet opelkaar. stelletje Joanna's en Mootjes
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:43 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ook mooi (Mo niet, maar je cap wel)
Wij zijn de oude Cossen gewendquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:42 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
duizendbommenengranaten. Jullie COssen op FOK, hou dat in jullie achterhoofd. Ik zie wel ergere dingen voorbij vliegen. Lees er over heen en als je er niet tegen kunt zoek dan een forum op waar men "netjes" cost. Word hier zooooooooooo moe van. COS= Commentaar op Streams en niet opelkaar. stelletje Joanna's en Mootjes
Ik vind mezelf niet mooi, maar ik kan wel zeggen dat ik er met mijn 45 berer uit zie als Mo, ze lijkt daar wel 50quote:
Vind je dat?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:43 schreef Urb het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar jij bent dan wel de Karim hier door deze post, dat dan weer wel.![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:45 schreef beequeen het volgende:
Luira is er redelijk klaar mee. Ik zou zeggen, daar is het gat van de deur.
Ze is te nieuwsgierig wat er allemaal nog kan gaan komen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:45 schreef beequeen het volgende:
Luira is er redelijk klaar mee. Ik zou zeggen, daar is het gat van de deur.
Is ook hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:45 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Vind je dat?Ik zie dat als compliment
ongelovelijk die moet toch echt helemaal doorlig plekken hebben , moet ze inmiddels geen tombose spuit hebbenquote:
Ja irritant hoe vaak ze dat zegt he?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:46 schreef MargrietV het volgende:
het stopwoordje absoluut van Laura kun je ook haast uit haar waffel slaan. Haar vocabulaire is werkelijk minimaal.
Tsja, als je het liggend kunt bekijken is dat natuurlijk geen probleem.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze is te nieuwsgierig wat er allemaal nog kan gaan komen.
Mark, capper bij uitstek. Geef jou mening eens over de bewoners, je caps zijn prachtig maar ik lees nooit iets van je over de bewoners. KOm op schatje, lucht je hart eensquote:
Ik weet niet waar je was gebleven...Laura heeft geheim niet goed iigquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:47 schreef Poezewoes het volgende:
Nog spannend? internet deed het niet hier!
Absoluut, schatjuhhhh.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:46 schreef MargrietV het volgende:
het stopwoordje absoluut van Laura kun je ook haast uit haar waffel slaan. Haar vocabulaire is werkelijk minimaal.
Flip is bas de barman.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:48 schreef chufi het volgende:
Jo vindt alleen Bas leuk..... Wie is Bas? Ziet die achter?
Hahahahaquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:48 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je was gebleven...Laura heeft geheim niet goed iig
Bas is het alter ego van Flip, die wilde haar wel tongelen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:48 schreef chufi het volgende:
Jo vindt alleen Bas leuk..... Wie is Bas? Ziet die achter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |