slaap girafje slaap.quote:
\quote:
hahaha er heeft een bij in der neus gestokenquote:
Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat dat helemaal níks helpt hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:50 schreef Stability het volgende:
[..]
\
die botten ....mennnnnnnn eet eens wat meer !
ciaooquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:51 schreef Stability het volgende:
mensjes, ik ga lekker ff shoppen in hilversum.....tot vanavond
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:51 schreef Stability het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:51 schreef Stability het volgende:
Ja jammer dat het zo weinig zin heeft.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:51 schreef Diamonds28 het volgende:
Ik vind het super mooi hoe Geer Mo en Lau iedere kEer terecht stelt over die punten waarover hun zo lopen te zeiken. Hahaha
oehhh shoppenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:51 schreef Stability het volgende:
dank je wel....ja ff schoenen en kleren halenquote:
Over bepaalde commentaar wat op de ( in dit geval) de vrouw af is moet je gewoon negeren. Lekker blijven posten zoals je deed!!! Marky moet je met een zak zout nemen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:49 schreef Blackprinces het volgende:
Ik heb eens zitten nadenken....vanaf nu ga ik proberen om alleen de goeie dingen van de bewoners te zien en daarover te spreken.
Ik zal niet veel posten meer denk ik
nee ging om iets anders.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:52 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Over bepaalde commentaar wat op de ( in dit geval) de vrouw af is moet je gewoon negeren. Lekker blijven posten zoals je deed!!! Marky moet je met een zak zout nemen.
Lekker blijven postenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:49 schreef Blackprinces het volgende:
Ik heb eens zitten nadenken....vanaf nu ga ik proberen om alleen de goeie dingen van de bewoners te zien en daarover te spreken.
Dat kan ze ook niet doorhebben. Ze kijkt geen streamsquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:53 schreef willllll het volgende:
gerard en sharon laten laura nu weten dat ze haar gespaard hebben en dat heeft ze duidelijk niet door
Zooooooooooo, ze is wakker????? Heeft ze pilletje gehad dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:53 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nee ging om iets anders.
Laura heeft wel haar grenzen. En ze slaapt nog steeds niet...
ze kan zich wel afvragen waarom zegt gerard zie dit over 5 weken maar eens terugquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat kan ze ook niet doorhebben. Ze kijkt geen streams
Gewoon alleen over Laura en Joanna posten, dan valt er genoeg te postenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:49 schreef Blackprinces het volgende:
Ze woont te ver bij mij vandaan. Ik ben soms iets te direct naar mensen hun zin, kunnen ze niet mee omgaan. En op mijn tong bijten vind ik pijnlijk. Mijn eigen tekortkoming denk ik, niet kunnen liegen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:54 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Zooooooooooo, ze is wakker????? Heeft ze pilletje gehad dan?Eneuh, op een oud bewoner afstappen en vertellen hoe jij hem of haar hebt beleeft? Mag best, je hebt ze 3 maand kunnen observeren en hebben jou een deel van hunzelf laten zien. Dussssssssss doe je ding
hoe hebben ze haar gespaard dan,... dat heb ik niet helemaal mee gekregenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:53 schreef willllll het volgende:
gerard en sharon laten laura nu weten dat ze haar gespaard hebben en dat heeft ze duidelijk niet door
Geer zegt wel meerquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:55 schreef willllll het volgende:
[..]
ze kan zich wel afvragen waarom zegt gerard zie dit over 5 weken maar eens terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |