volle 12 cm gok ik zo!quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:32 schreef beequeen het volgende:
Djoon hangt met haar blote tieten boven Flip. Karim vraagt of er iemand wil zwemmen, Flip wil wel. Het is wel te zien waarom.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:32 schreef beequeen het volgende:
Djoon hangt met haar blote tieten boven Flip. Karim vraagt of er iemand wil zwemmen, Flip wil wel. Het is wel te zien waarom.
Ik word schijtziek van jouquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik word schijtziek van je nazi Flip.
Op deze manier mensen veroordelen en tegen het licht zetten is naar en humorloos.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:32 schreef Urb het volgende:
[..]
Heeft ie toch echt aan zichzelf te danken door z'n nazi-praktijken toen hij Monique helemaal kapotmaakte samen met Joanna.
En het dan ook nog goedpraten....quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:33 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik word schijtziek van jou![]()
Ik veroordeel niet, ik stel feiten vast.
En als jij het gesprekje had gevolgd wat Flip en Joanne met Monique hadden, zover je het gesprek kon noemen.
Kwam dat aardig overheen met bv. nazi verhoren of misschien wel verhoren in de Abu Ghraib gevangenis![]()
Also, commentaar op streams.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:35 schreef akveor het volgende:
[..]
[..]
En het dan ook nog goedpraten....
Lieve Roevka, ze hebben gewoon gelijk. Hij dreigde Mo te nomineren als ze het niet met hem en Djoon eens was. Dat gesprek was echt te erg.quote:
Huppeldinges, zoals jij haar noemt, heeft meer levenservaringen en wijsheden dan Joanna Monique, Maik en Laura samen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:35 schreef suksan het volgende:
huppelkut... sharon.. kan zich blauw irriteren aan mensen die niet met plezier naar hun werk gaan en en niks aan doen... mien huppel dinges komt ook net kijken is net 20 jaar
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:37 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Huppeldinges, zoals jij haar noemt, heeft meer levenservaringen en wijsheden dan Joanna Monique, Maik en Laura samen.
dat kan best zo zijn, maar ik irriteer me aan mensen die denken dat ze alles wat een ander al heb mee gemaakt ook hebben mee gemaakt...quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:37 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Huppeldinges, zoals jij haar noemt, heeft meer levenservaringen en wijsheden dan Joanna Monique, Maik en Laura samen.
Hoe Monique op alles reageert is te heftig. Je ziet toch wel aan die populariteitspolls dat ze gewoon teveel zeikt en jankt? Als ze dat allemaal niet had gedaan had ze gewoon in de top 3 of 4 gestaan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieve Roevka, ze hebben gewoon gelijk. Hij dreigde Mo te nomineren als ze het niet met hem en Djoon eens was. Dat gesprek was echt te erg.
Ah ik dacht dat je het wel op prijs stelde dat als je je ergens aan ergert en je er hier over uit laat, dat je dan van die andere persoon hoort waarom die dat eigenlijk doet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:35 schreef akveor het volgende:
[..]
[..]
En het dan ook nog goedpraten....
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieve Roevka, ze hebben gewoon gelijk. Hij dreigde Mo te nomineren als ze het niet met hem en Djoon eens was. Dat gesprek was echt te erg.
Ja daar is iets gebeurd op de geheime zolderquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:38 schreef Blackprinces het volgende:
Jo trekt best vaak ook naar maik toe he?
Ik zeg haloooooo Geer, jij kan tenminste hier naar binnen komen en leuke dingen over jezelf hier terug lezenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:39 schreef shomila het volgende:
gerard zegt je mag 5 minuten op internet, doe maar fok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |