Ben jij alweer 8,5 week zwanger?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:27 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ow, zeker in de ochtend: standaard nog een uurtje in bed. Kan zij lekker drinken en kan ik nog wat 'slapen'.
Mazzelaar! Ik hoop dat het zo blijft voor jequote:Op donderdag 14 april 2011 15:54 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik merk er zelf niets van, behalve dan dat het drinken een tikje gevoeliger is. Ik heb er op dit moment gelukkig geen last van, ik hoop dat het zo blijft. Of Annicka er wat van merkt weet ik niet. Ze drinkt nog steeds veelvuldig, dat is niet veranderd. Ze knikt nog steeds als ik tijdens het drinken vraag of ze het lekker vindt en er komen nog steeds druppels uit als ik handmatig kolf, soms zelfs een straaltje. Hopelijk blijft dit natuurlijk zo en vindt ze de colostrum straks ook wel best. Ze is namelijk nogal een kieskeurige eter, dus dat zou een probleem kunnen zijn...
Nee man! Das hendig joh. Hoef je ej niet om te draaien 's nachts maar kun je gewoon hoppa de hele boel over je schouder heen slingerenquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:50 schreef Patrickovik het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwen die borstvoeding geven.
Eindelijk een gratis borstvergroting, is het weer niet goed?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:50 schreef Patrickovik het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn man vindt het geweldig!quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:50 schreef Patrickovik het volgende:
[ afbeelding ]
Wil je eerst toestemming vragen voordat je foto's van me plaatstquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:50 schreef Patrickovik het volgende:
[ afbeelding ]
Mag jouw dreumes bij jou in de keuken tijdens het koken? Wat gevaarlijk!quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:04 schreef Twinkly het volgende:
Die van mij komen inmiddels tot aan mijn knie. Handig joh, om je dreumes koest te houden tijdens het koken
Tuurlijk, hoe moeten ze anders voor je koken?quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:18 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Mag jouw dreumes bij jou in de keuken tijdens het koken? Wat gevaarlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |