Allemaal leuke grafiekjes, dat klinkt fijn. Ik ga downloaden!quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:23 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik gebruik overigens de applicatie van het WHO. Heb ik in een keer allemaal leuke grafiekjesEn vind ik makkelijker in gebruik dan het via de site van borstvoeding.com te doen.
Waar zie je dat?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:57 schreef WupWup het volgende:
Wat een leuk programma! Lijkt alsof dit door CB's gebruikt wordt (maar dan in de USA, gezien de NCHS-curves).
Ah OKquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:25 schreef WupWup het volgende:
Bij opties kun je kiezen voor de WHO- of NCHS-standaarden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens WHO-curve:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens is de laatste meting mijn schatting voor over een maand. Die telt dus nog niet mee![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan overigens niet vinden of die TNO-curves gebaseerd zijn op borstgevoerde baby's, kunstgevoede baby's of beide door elkaar.
[ Bericht 37% gewijzigd door CrazyPrincess op 12-04-2011 15:02:37 ]
Dat klinkt goedquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:08 schreef mrien het volgende:
Gisteren bij de LK de Breastflow fles opgehaald en vandaag 2x geprobeerd. Beide keren zo'n 100 cc gedronken, als hij dat donderdag op de creche ook doet vind ik het primaAls hij daar dan tevreden mee is natuurlijk
Morgen weer oefenen ..
Na de fles heeft hij overigens nog wel bij mij gedronken (even daarna), dus helemaal tevreden was hij nog niet, maar we gaan de goede kant weer op gelukkig
Maakt het uit in dit geval van de laatste tijd?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:49 schreef DaviniaHR het volgende:
Is voeden op verzoek bij een kind van 15mnd verwennen?
(Dus ook 's nachts, de laatste tijd wat meer, maar ze is niet lekker en ik weet niet wat er is)
Ik prop niks meer naar binnen. Dan eet hij maar nietquote:Op donderdag 14 april 2011 13:36 schreef Morretje het volgende:
Nou, dat ziet er keurig uit toch?Moet je nog echt eten bij hem naar binnen proppen nu?
Davinia, verwennen is misschien niet het goede woord, gewennen op termijn wel? Ik merk dat hier, hoewel de mijne wel wat jonger is dan jouw dame, dat als ze een paar nachten niet lekker is en ik haar voed, ze daarna ook wakker blijft worden terwijl ze dan wel prima zelf weer in kan slapen.
Verwennen van kinderen heeft een beetje een negatieve klank gekregen, terwijl als je zegt: ik heb een verwenweekendje oid, het positief en fijn moet zijn.
Ben jij alweer 8,5 week zwanger?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:27 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ow, zeker in de ochtend: standaard nog een uurtje in bed. Kan zij lekker drinken en kan ik nog wat 'slapen'.
Mazzelaar! Ik hoop dat het zo blijft voor jequote:Op donderdag 14 april 2011 15:54 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik merk er zelf niets van, behalve dan dat het drinken een tikje gevoeliger is. Ik heb er op dit moment gelukkig geen last van, ik hoop dat het zo blijft. Of Annicka er wat van merkt weet ik niet. Ze drinkt nog steeds veelvuldig, dat is niet veranderd. Ze knikt nog steeds als ik tijdens het drinken vraag of ze het lekker vindt en er komen nog steeds druppels uit als ik handmatig kolf, soms zelfs een straaltje. Hopelijk blijft dit natuurlijk zo en vindt ze de colostrum straks ook wel best. Ze is namelijk nogal een kieskeurige eter, dus dat zou een probleem kunnen zijn...
Nee man! Das hendig joh. Hoef je ej niet om te draaien 's nachts maar kun je gewoon hoppa de hele boel over je schouder heen slingerenquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:50 schreef Patrickovik het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwen die borstvoeding geven.
Eindelijk een gratis borstvergroting, is het weer niet goed?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:50 schreef Patrickovik het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn man vindt het geweldig!quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:50 schreef Patrickovik het volgende:
[ afbeelding ]
Wil je eerst toestemming vragen voordat je foto's van me plaatstquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:50 schreef Patrickovik het volgende:
[ afbeelding ]
Mag jouw dreumes bij jou in de keuken tijdens het koken? Wat gevaarlijk!quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:04 schreef Twinkly het volgende:
Die van mij komen inmiddels tot aan mijn knie. Handig joh, om je dreumes koest te houden tijdens het koken
Tuurlijk, hoe moeten ze anders voor je koken?quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:18 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Mag jouw dreumes bij jou in de keuken tijdens het koken? Wat gevaarlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |