quote:
Op donderdag 14 april 2011 13:36 schreef Morretje het volgende:Nou, dat ziet er keurig uit toch?

Moet je nog echt eten bij hem naar binnen proppen nu?
Davinia, verwennen is misschien niet het goede woord, gewennen op termijn wel? Ik merk dat hier, hoewel de mijne wel wat jonger is dan jouw dame, dat als ze een paar nachten niet lekker is en ik haar voed, ze daarna ook wakker blijft worden terwijl ze dan wel prima zelf weer in kan slapen.
Verwennen van kinderen heeft een beetje een negatieve klank gekregen, terwijl als je zegt: ik heb een verwenweekendje oid, het positief en fijn moet zijn.
Ik prop niks meer naar binnen. Dan eet hij maar niet

Hij eet heel wisselend maar hoe meer wij aandringen, hoe meer hij weigert (en dan weigert hij zelfs dingen die hij normaal wel eet).
De CB-arts vond het tof dat ik nog bv gaf

Ow en over verwennen. Uhm tja het is maar hoe het bekijkt. Als je 10x per nacht opstaat om er een speen in te doen, verwen je je kind dan? Als je je kind oppakt als het aan je been staat te jengelen, verwen je je kind dan? Als je je kind de borst geeft, omdat er weet ik veel wat aan de hand is, verwen je je kind dan?
Ik geef ook nog op verzoek. Zowel op eigen als op Harry's verzoek. Soms heb ik geen nachtvoeding, soms 2. Wel verbied ik sabbelen. Ik koppel hem af als hij niet doordrinkt. Dan wordt hij
soms wel erg boos, maar ik ben geen veredelde speen.
Ik heb wel ontdekt (per ongeluk ivm slaapgebrek) dat hij zich soms meldt (jengelen) en als je dan niet direct gaat, hij na 5-10 minuten gewoon weer in slaap valt.