Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
ik vind het best, wanneer, waar?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:58 schreef littledrummergirl het volgende:
oh goeiemorgengaan we meeten
?
was het maar zover... ik heb trek... maar moet nog een half uur wachtenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
of een meet plannen en wel zien of er meer mensen aanschuivenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:59 schreef Pheno het volgende:
Niet lastig hoor, je moet gewoon dagen noemen waarop mensen wel kunnen
Dit dusquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:59 schreef Pheno het volgende:
LDGquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:58 schreef littledrummergirl het volgende:
?
Yep, alleen lastig te regelenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:58 schreef littledrummergirl het volgende:
?
Ik wel, een afspraak in de USA en Curacaoquote:
Wat staat er op het menuquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:00 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo eve lekker lunchen in ons lesrestaurant.
Heb ik wel verdiend vind ik
volgens mij is er geen juiste tactiekquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:59 schreef Pheno het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:59 schreef Pheno het volgende:
Oh en welbekende tvpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
goeie tvp
Ehm, op 14 mei op de terugweg uit Belgique?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:51 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Die ook jah
MZ, Symph.. wanneer komen jullie langs??
ja, net als KG dusquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:59 schreef Barreltje het volgende:
[..]
of een meet plannen en wel zien of er meer mensen aanschuiven
Ga j e daar op vakantiequote:Op dinsdag 12 april 2011 12:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, alleen lastig te regelen
Gezien het familyleven heb ik ook nogal wat eisen
[..]
Ik wel, een afspraak in de USA en Curacao
ja maar dat hou je ook sowieso.. mensen kunnen nou eenmaal niet allemaal tegelijk, dus n ideale groep waarin niemand mist kan gewoon nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, net als KG dusmet als risico dat precies die mensen die je graag erbij wil hebben niet kunnen
idd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
volgens mij is er geen juiste tactiekals je ver van te voren planned is iedereen int begin vaak enthousiast maar haakt dan aan het eind weer af. en als je kort van tevoren planned kunnen mensen weer niet ivm korte termijn.
tis n kwestie van geluk denk ik
meet laatst van KG in Noordwijk was dat min of meer welquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja maar dat hou je ook sowieso.. mensen kunnen nou eenmaal niet allemaal tegelijk, dus n ideale groep waarin niemand mist kan gewoon niet
Was ik daar? Nee. Niets perfects dan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meet laatst van KG in Noordwijk was dat min of meer wel![]()
die was redelijk compleet jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gemistquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zeg toch ook min of meer, paar uitzonderingenquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Was ik daar? Nee. Niets perfects dan.
was ERG geslaagd, vandaar dat KG weer enthousiast was het nog een keer te doenquote:
Die zijn er best veel toch? Dat ik bijna nooit kan/wil is wat anders, maar ze zijn er wel!quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
idd.
Er zijn niet voor niets al megaveel KSC meets geweest![]()
Hihi, okay.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zeg toch ook min of meer, paar uitzonderingen
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Was ik daar? Nee. Niets perfects dan.
Des te meer redenen om aanwezig te zijn op de volgende meet.quote:
ik vind grote meets wel grappigquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was ERG geslaagd, vandaar dat KG weer enthousiast was het nog een keer te doen
spontane meets zijn leukquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind grote meets wel grappigen spontane, dat je ineens zomaar met wat mensen in de kroeg beland ofzo
Oh, het is ook een geintje hoor, er zijn altijd mensen die niet kunnen of het georganiseerde niet leuk vinden. Jaren in de organisatie van de personeelsfeesten en uitjes gezeten, je weet gewoon dat je niet iedereen blij kan maken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
volgens mij is er geen juiste tactiekals je ver van te voren planned is iedereen int begin vaak enthousiast maar haakt dan aan het eind weer af. en als je kort van tevoren planned kunnen mensen weer niet ivm korte termijn.
tis n kwestie van geluk denk ik
Altijd afwachten wie er allemaal gaan en hoeveel geld ik heb.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:07 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
Des te meer redenen om aanwezig te zijn op de volgende meet.
Housewarming huppelmuts. Ezechielk, monopoly, Samzz, allemaal mensen van de ONZradio maar ik weet geen namen.quote:
En dan giet hij keihard melk in je theemuts!quote:
en dan live op ONZ Radio?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Housewarming huppelmuts. Ezechielk, monopoly, Samzz, allemaal mensen van de ONZradio maar ik weet geen namen.
dan wel he?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dan ga ik wel even luisteren naar jullie
Maar patjen komt niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dan ga ik wel even luisteren naar jullie
Van alles, vanavond draai ik classic rockquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In het begin luisterde ik heeeeeeeeel veeel...
Wat voor muziek draai je?
WTF al die namaak socios UI'squote:Op dinsdag 12 april 2011 12:21 schreef MultiBanaan het volgende:
Dat wordt een harde meet als ik het zo zie
lovelyquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
GF![]()
Ok later dan gepland maar nu echt echt broodjestijd
Socios is tof.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WTF al die namaak socios UI's
Ik ga hem bijna weer weghalenquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WTF al die namaak socios UI's
Ja, dat deed het bij ons vanmorgen ook al.quote:
Hier niet!quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat deed het bij ons vanmorgen ook al.
Daarom heb ik het nu ook jullie kant op gestuurdquote:
Zonnetje nu hierquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat deed het bij ons vanmorgen ook al.
Hier ookquote:
is nu meer ene brunch danquote:
Ja, hier in Ehv ookquote:
Heel goed.quote:
Welquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Heel goed.
Want koffie + sigaret is geen ontbijt.
De koffie misschien. Deels. Maar koffie + sigaret is geen ontbijt, jongedame, heus nietquote:
Jummiequote:En ik ga zo choco taart maken
hier ookquote:
Mag best een stukkie deze kant opquote:
Werk zequote:Op dinsdag 12 april 2011 12:42 schreef Trevland het volgende:
Ik ben weer aan het werk, Bis Later Lui
![]()
echt welquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Heel goed.
Want koffie + sigaret is geen ontbijt.
werk ze trevquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:42 schreef Trevland het volgende:
Ik ben weer aan het werk, Bis Later Lui
![]()
Kom maar stukje halenquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Helemaal niet, daar kan je niet op leven.
Delen
Ik ga de taart bakken in de koelkastquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow lekker
Ik heb ook weer zin om iets te bakken
wokquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kom maar stukje halen
[..]
Ik ga de taart bakken in de koelkast
we lijken wat dat betreft erg veel op mekaarquote:
Vijf minuten regen, valt wel mee dusquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarom heb ik het nu ook jullie kant op gestuurd.
Het word alleen geen kwartaartquote:
Chocomoussetaart is ook lekkerquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het word alleen geen kwartaart
Maar chocomoussetaart kan ook wel in de oven
Muck is wel streng hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:55 schreef Toekito het volgende:
Ik mag van Muck niet over de tramrails lopen. A het is de snelste weg en B ze rijden er zelf toch niet.
Toek is gewoon onder de duimquote:
Je moest eens wetenquote:
Wordt er ook eentje wakkerquote:
ik heb geen batstentquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we lijken wat dat betreft erg veel op mekaar
hoe is het met wok?
voor mij zijn dat gewone uurtjesquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb geen batstenten ben in de late uurtjes niet online maar verder
![]()
gaat wel hooren jij?
een terrasje doen....., wat is dat voor standje?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor mij zijn dat gewone uurtjes
goedzo even weg boodschappen doen en even een terrasje doen
Met je lul in de parasolvoetquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een terrasje doen....., wat is dat voor standje?
quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
droog is niet goed hoor![]()
nat moet het zijn
Ze doet geen vrouwenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze is kritisch, mij vindt ze ook niet lekker
ik zal wel te oud zijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze doet geen vrouwendus ja dan valt er weinig lekker aan te vinden he?
zie mijn sigquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze is kritisch, mij vindt ze ook niet lekker
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:18 schreef DaMart het volgende:
Zo, de lunch is weer naar binnen. Beetje bijeengeraapt beleg, omdat mijn smeerworst een maand overdatum was.
Als mijn collega die de lunch heeft gemist straks terug is, zal ik hem nog even bedanken voor zijn pindakaasquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als mijn collega die de lunch heeft gemist straks terug is, zal ik hem nog even bedanken voor zijn pindakaas.
Vaker wassen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:18 schreef DaMart het volgende:
Zo, de lunch is weer naar binnen. Beetje bijeengeraapt beleg, omdat mijn smeerworst een maand overdatum was.
jij hebt gelukquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:15 schreef littledrummergirl het volgende:
yay voor later naar je stage kunnen door de ov staking
Op verschillende plaatsen in Nederland heeft het zelfs gehageld. Hier in Geldrop schijnt nu weer de zonquote:
Wie? Ik niet hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
al die monogame getrouwde mensen hier
verhuis naar het Midden Oosten!quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Koen jou interessant relatiemateriaal vindtquote:
ja ik ook gewoon om 14u eigenlijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij hebt gelukik moest gewoon om 13:00 beginnen
Ik ben sinegaam en ongetrouwdquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wie heeft het over relatiequote:Op dinsdag 12 april 2011 13:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Koen jou interessant relatiemateriaal vindt
wat is dat voor spel?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
al die mono-game getrouwde mensen hier
Das met jezelf spelenquote:
monogaam zijn en veel met jezelf moeten spelen, doe je toch iets foutquote:
Dan heb je de verkeerde partner getroffenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
monogaam zijn en veel met jezelf moeten spelen, doe je toch iets fout
denk dat sommigen dat weer anders zien (als bv manlief 10x in de week wil, en de vrouw dat niet tretkquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
monogaam zijn en veel met jezelf moeten spelen, doe je toch iets fout
ervaring koen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denk dat sommigen dat weer anders zien (als bv manlief 10x in de week wil, en de vrouw dat niet tretk)
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heb je de verkeerde partner getroffen...
ik heb zelfs vrienden die het letterlijk in de agenda plannenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]dat dus
moet er niet aan denken later zon sufmuts te worden die alleen nog maar seks heeft op zaterdagavond ofzo
WTFquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb zelfs vrienden die het letterlijk in de agenda plannen
Met kerstmis en pasenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]dat dus
moet er niet aan denken later zon sufmuts te worden die alleen nog maar seks heeft op zaterdagavond ofzo
Wat is er gebeurdquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
ik werd gebasht
Ik heb het netjes gehouden dus geloof niet dat ik een ban krijg
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niks meer dan![]()
En nu moet ik even hier gaan uithuilen
[..]
niks meer dan![]()
o ja, nieuwe agenda kopenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het was stokstaart, denk je nou echt dat dat ik me door zo'n zielige gast oh wacht dat was waarom ik achterbaks werd genoemd.. ik lul teveel over anderen achter hun rug omquote:
quote:
maar het is wel KSC dus een beetje mag welquote:
[..]
niks meer dan![]()
Eitjes leggen!quote:
ok, dan is het goedquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar het is wel KSC dus een beetje mag wel
Seks met jou!?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
stokstaartquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het was stokstaart, denk je nou echt dat dat ik me door zo'n zielige gast oh wacht dat was waarom ik achterbaks werd genoemd.. ik lul teveel over anderen achter hun rug om
Ooooowquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het was stokstaart, denk je nou echt dat dat ik me door zo'n zielige gast oh wacht dat was waarom ik achterbaks werd genoemd.. ik lul teveel over anderen achter hun rug om
omdat ze bezig zijn met een ivf traject ofzo? dan kan ik het me wel voorstellenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Knuffelen mag!quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ok, dan is het goed
Dan rommel ik af en toe een beetje met ST erbij
Ik vind het gewoon niet nodig om mij achterbaks te noemen als ik niet weet wat ik gedaan heb.quote:
Gewoon, negeren die gast, hij moet maar naar 'acteerlessen' ofzoquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet nodig om mij achterbaks te noemen als ik niet weet wat ik gedaan heb.
Maar goed hij zal wel gelijk hebben, ik moest iig hier gaan janken
hey, doet me aan Stuart denkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Gewoon, negeren die gast, hij moet maar naar 'acteerlessen' ofzo...
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet nodig om mij achterbaks te noemen als ik niet weet wat ik gedaan heb.
Maar goed hij zal wel gelijk hebben, ik moest iig hier gaan janken
nu al aan bier ?quote:
Eergisteren al om 11.00 uurquote:
ben jij met LLquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij wel met LL rommelen en ik niet met ST![]()
pff alcoholistquote:
hey hey zuster,quote:
Zuster Enfermerelquote:
mijn reputatiequote:Op dinsdag 12 april 2011 14:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ben jij met LLik dacht barretje oh wacht, die had je al gedumpt voor charmed_angel
vond het laatste tijd niet meer zo leuk op Fok geloof ikquote:
Hoezo alcoholist. Ik gedraag me altijd heel beschaafd qua drank. Vraag maar aan Joysaquote:
Ik was veel eerder hoor dan barretjequote:Op dinsdag 12 april 2011 14:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ben jij met LLik dacht barretje oh wacht, die had je al gedumpt voor charmed_angel
Ow jammerquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vond het laatste tijd niet meer zo leuk op Fok geloof ik
De ene alcoholist die de andere om hulp vraagt ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoezo alcoholist. Ik gedraag me altijd heel beschaafd qua drank. Vraag maar aan Joysa.
London meetquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow jammer
Ik zie hem volgende maand
zijn jullie eigk n stel ofzoquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoezo alcoholist. Ik gedraag me altijd heel beschaafd qua drank. Vraag maar aan Joysa.
ik zit alleen in de KSC, wat daarbuiten gebeurt bestaat niet voor mijquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was veel eerder hoor dan barretje
huh whut?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 12 april 2011 14:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zijn jullie eigk n stel ofzo?
Zoek nog een vrij iemandquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was veel eerder hoor dan barretje
ze denken dat je vast ook over je fokvriendin gaat mekkerenquote:
Ah, lekker, daar was ik aan toequote:Op dinsdag 12 april 2011 14:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pff alcoholist![]()
[..]
hey hey zuster,
geeft kopje koffie
Nice, 2e bakkie gaat er altijd inquote:
MPG!quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Zuster Enfermerel![]()
![]()
![]()
Hoe is het, behalve brak?
en koen is n propje?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vast welJe bent alleen niet mijn type
Ik val op lang en slank
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze denken dat je vast ook over je fokvriendin gaat mekkeren
Geen dankquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah, lekker, daar was ik aan toe![]()
![]()
[..]
Nice, 2e bakkie gaat er altijd in![]()
[..]
MPG!![]()
Goed, lekker veel gedaan al vandaagEn vanaaf komen er vrienden op bezoek, gezellig
En met jou?![]()
Koen
LL![]()
hmm lang slank.....quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik val op lang en slank
Mwah.. ik doe niet zoveelquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoe ist meis?Lekker dagje vandaag?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik val op lang en slank
O, haiquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik val op lang en slank
ah, behoor jij ook al tot die categoriequote:
Lekker tochquote:
Goed bezig! En gezellig inderdaadquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah, lekker, daar was ik aan toe![]()
![]()
[..]
Nice, 2e bakkie gaat er altijd in![]()
[..]
MPG!![]()
Goed, lekker veel gedaan al vandaagEn vanaaf komen er vrienden op bezoek, gezellig
En met jou?![]()
Koen
LL![]()
kleintjequote:
jij ook he? 1,90?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ah, behoor jij ook al tot die categorie
quote:
Heerlijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lekker toch![]()
Ik ook niet hoor
Zit nu uitgezakt op de bank met laptop op schoot XD
Hoiquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik val op lang en slank
ow dat ga ik vanavond doenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lekker toch![]()
Ik ook niet hoor
Zit nu uitgezakt op de bank met laptop op schoot XD
Doe zoals ik, niet gewild willen zijn!quote:
Ow maar jij bent wel leuk hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doe zoals ik, niet gewild willen zijn!
DM SLANK AAN naar Lovelyladyquote:
Maar wel in de juiste richtingquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
DM SLANK AAN naar Lovelylady
dit is een abbonementservice waarvoor u 18 jaar en ouder moet zijn. Indien u jonger bent dan 18 vraag dan je ouders of voogd voor toestemming
WTFquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:27 schreef Symphonic het volgende:
Zo, net een boze ouder afgewimpeld![]()
wat een sufkut was dat zeg
doe eens lief!quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:27 schreef Symphonic het volgende:
Zo, net een boze ouder afgewimpeld![]()
wat een sufkut was dat zeg
1.95quote:
Dat is koffiedik kijken...quote:
ik ben niet verantwoordelijk voor volle DM boxenquote:
Alleen met genoeg alcohol! Ik bedoel eerder niet iedere gebruikster te willen meeten omdat het kanquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow maar jij bent wel leuk hoor
het ligt er maar aan hoe je verantwoordelijk uitlegtquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ben niet verantwoordelijk voor volle DM boxen
Nee dat is niet waar, ik was met vlagen nuchter, vooral toen we dat stuk buiten liepen, op zoek naar Karaokequote:Op dinsdag 12 april 2011 14:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen met genoeg alcohol! Ik bedoel eerder niet iedere gebruikster te willen meeten omdat het kan
Uhhuhquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed bezig! En gezellig inderdaad![]()
.
Hier vandaag lekker rustig dagje... Ben ik wel aan toe na afgelopen weekend
![]()
...
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heerlijkmaar niet echt de bedoeling
Lekkerquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow dat ga ik vanavond doen
Eerst even wandelen met de hond en dan lekker lui zijn
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat is niet waar, ik was met vlagen nuchter, vooral toen we dat stuk buiten liepen, op zoek naar KaraokeIk heb iedereen goed bekeken, en je scoorde best hoog
![]()
3001quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:35 schreef MaleDuck het volgende:
wow wat een dag vandaag zeg...
eerst mn 15.000ste post en nu net zag ik in mn fobo dat ik 3000 views heb
3003quote:
Nice, ik word alleen maar gespammed door anoniempjes.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:35 schreef MaleDuck het volgende:
wow wat een dag vandaag zeg...
eerst mn 15.000ste post en nu net zag ik in mn fobo dat ik 3000 views heb
Jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Uhhuh
Lekker!Wattan, druk weekend gehad?
![]()
nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Nice, ik word alleen maar gespammed door anoniempjes.
verschil moet er zijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben bijna bij de 75.000 posts
wat houdt je tegen?quote:
Ow wacht dat ben ikquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:37 schreef Solique het volgende:
[..]
PriemBabequote:
Ik moet mijn fobo weer volgooien met wat foto's van de vakantie. Gewoon omdat het kanquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:37 schreef Solique het volgende:
[..]
dat idee had ik alquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
DM SLANK AAN naar Lovelylady
dit is een abbonementservice waarvoor u 18 jaar en ouder moet zijn. Indien u jonger bent dan 18 vraag dan je ouders of voogd voor toestemming
Je wordt bedankt he?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ben niet verantwoordelijk voor volle DM boxen
ik krijg alleen maar commentaar dat ik lurk... omdat ik niet anoniem kijkquote:
hehe geen dankquote:
Ik heb hetw eer uit gezetquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik krijg alleen maar commentaar dat ik lurk... omdat ik niet anoniem kijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |