idd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
volgens mij is er geen juiste tactiekals je ver van te voren planned is iedereen int begin vaak enthousiast maar haakt dan aan het eind weer af. en als je kort van tevoren planned kunnen mensen weer niet ivm korte termijn.
tis n kwestie van geluk denk ik
meet laatst van KG in Noordwijk was dat min of meer welquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja maar dat hou je ook sowieso.. mensen kunnen nou eenmaal niet allemaal tegelijk, dus n ideale groep waarin niemand mist kan gewoon niet
Was ik daar? Nee. Niets perfects dan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meet laatst van KG in Noordwijk was dat min of meer wel![]()
die was redelijk compleet jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gemistquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zeg toch ook min of meer, paar uitzonderingenquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Was ik daar? Nee. Niets perfects dan.
was ERG geslaagd, vandaar dat KG weer enthousiast was het nog een keer te doenquote:
Die zijn er best veel toch? Dat ik bijna nooit kan/wil is wat anders, maar ze zijn er wel!quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
idd.
Er zijn niet voor niets al megaveel KSC meets geweest![]()
Hihi, okay.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zeg toch ook min of meer, paar uitzonderingen
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Was ik daar? Nee. Niets perfects dan.
Des te meer redenen om aanwezig te zijn op de volgende meet.quote:
ik vind grote meets wel grappigquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was ERG geslaagd, vandaar dat KG weer enthousiast was het nog een keer te doen
spontane meets zijn leukquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind grote meets wel grappigen spontane, dat je ineens zomaar met wat mensen in de kroeg beland ofzo
Oh, het is ook een geintje hoor, er zijn altijd mensen die niet kunnen of het georganiseerde niet leuk vinden. Jaren in de organisatie van de personeelsfeesten en uitjes gezeten, je weet gewoon dat je niet iedereen blij kan maken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
volgens mij is er geen juiste tactiekals je ver van te voren planned is iedereen int begin vaak enthousiast maar haakt dan aan het eind weer af. en als je kort van tevoren planned kunnen mensen weer niet ivm korte termijn.
tis n kwestie van geluk denk ik
Altijd afwachten wie er allemaal gaan en hoeveel geld ik heb.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:07 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
Des te meer redenen om aanwezig te zijn op de volgende meet.
Housewarming huppelmuts. Ezechielk, monopoly, Samzz, allemaal mensen van de ONZradio maar ik weet geen namen.quote:
En dan giet hij keihard melk in je theemuts!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |