Op verschillende plaatsen in Nederland heeft het zelfs gehageld. Hier in Geldrop schijnt nu weer de zonquote:
Wie? Ik niet hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
al die monogame getrouwde mensen hier
verhuis naar het Midden Oosten!quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Koen jou interessant relatiemateriaal vindtquote:
ja ik ook gewoon om 14u eigenlijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij hebt gelukik moest gewoon om 13:00 beginnen
Ik ben sinegaam en ongetrouwdquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wie heeft het over relatiequote:Op dinsdag 12 april 2011 13:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Koen jou interessant relatiemateriaal vindt
wat is dat voor spel?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
al die mono-game getrouwde mensen hier
Das met jezelf spelenquote:
monogaam zijn en veel met jezelf moeten spelen, doe je toch iets foutquote:
Dan heb je de verkeerde partner getroffenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
monogaam zijn en veel met jezelf moeten spelen, doe je toch iets fout
denk dat sommigen dat weer anders zien (als bv manlief 10x in de week wil, en de vrouw dat niet tretkquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
monogaam zijn en veel met jezelf moeten spelen, doe je toch iets fout
ervaring koen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denk dat sommigen dat weer anders zien (als bv manlief 10x in de week wil, en de vrouw dat niet tretk)
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heb je de verkeerde partner getroffen...
ik heb zelfs vrienden die het letterlijk in de agenda plannenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]dat dus
moet er niet aan denken later zon sufmuts te worden die alleen nog maar seks heeft op zaterdagavond ofzo
WTFquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb zelfs vrienden die het letterlijk in de agenda plannen
Met kerstmis en pasenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]dat dus
moet er niet aan denken later zon sufmuts te worden die alleen nog maar seks heeft op zaterdagavond ofzo
Wat is er gebeurdquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
ik werd gebasht
Ik heb het netjes gehouden dus geloof niet dat ik een ban krijg
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niks meer dan![]()
En nu moet ik even hier gaan uithuilen
[..]
niks meer dan![]()
o ja, nieuwe agenda kopenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het was stokstaart, denk je nou echt dat dat ik me door zo'n zielige gast oh wacht dat was waarom ik achterbaks werd genoemd.. ik lul teveel over anderen achter hun rug omquote:
quote:
maar het is wel KSC dus een beetje mag welquote:
[..]
niks meer dan![]()
Eitjes leggen!quote:
ok, dan is het goedquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar het is wel KSC dus een beetje mag wel
Seks met jou!?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
stokstaartquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het was stokstaart, denk je nou echt dat dat ik me door zo'n zielige gast oh wacht dat was waarom ik achterbaks werd genoemd.. ik lul teveel over anderen achter hun rug om
Ooooowquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het was stokstaart, denk je nou echt dat dat ik me door zo'n zielige gast oh wacht dat was waarom ik achterbaks werd genoemd.. ik lul teveel over anderen achter hun rug om
omdat ze bezig zijn met een ivf traject ofzo? dan kan ik het me wel voorstellenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Knuffelen mag!quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ok, dan is het goed
Dan rommel ik af en toe een beetje met ST erbij
Ik vind het gewoon niet nodig om mij achterbaks te noemen als ik niet weet wat ik gedaan heb.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |