Sorry, maar ik vind er geen reet aan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:10 schreef Rijstkoker het volgende:
Nou hier issie dan, soms dan missen er wat frames in de overgang maar overal is het wel te bekijken vind ikIk speel trouwens op sensitivity 10 nu, ik had eerst verlaagd na 4 maar dat vond ik echt niet te spelen.
2 of 3 is meestal zware anus....quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
2 of 3 is perfect of je moet l33t xXxXxxxxSnipperzzxXxXxxxx zijn
Neemt niet weg dat 56-7 toch wel een bazenscore is voor regular TDM (voor groundwar TDM ook trouwens). Jammer dat die crossbow niet de gamewinning was.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:38 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind er geen reet aan.
Dit soort shit is leuk om te kijken.
Het zou een bazenscore zijn als hij het zonder chopper en doggies deed.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:05 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat 56-7 toch wel een bazenscore is voor regular TDM (voor groundwar TDM ook trouwens). Jammer dat die crossbow niet de gamewinning was.
pfff die zou jij nog nieteens kunnen halenquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:07 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Het zou een bazenscore zijn als hij het zonder chopper en doggies deed.
Dit is toch wel zo'n bullshit he maar ik ga het niet nog en keer uitleggenquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:25 schreef BzP het volgende:
[..]
2 of 3 is meestal zware anus....
Als je met een AR campt misschien niet...
Maar om een beetje lekker aggressief te kunnen gamen moet die minimaal op 4-5 staan..
Tomahawks of shotty zelfs op 6-7..
10 is TE imo...
Je moet niet teveel naar die commentators kijken en blindelings die dingen opvolgen die hun doen..quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit is toch wel zo'n bullshit he maar ik ga het niet nog en keer uitleggen
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:50 schreef gniffie het volgende:
[..]
sowieso die 56-7 in tdm, dat is met dogs en chopper gunner enzo. dikke gayfag![]()
40-4 met een uav-counteruav-helicopter in radiation. dan ben je pas baas
Heb je het filmpje gekeken Stef?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zag hem toch zeer regelmatig gewoon zijn extended mag AK gewoon leeg sproeien op 1 persoon omdat hij er langs "swinged". Ik kan mijn sensitivity ook op 10 gooien en een goede score halen met een extended mags of dual mags AK met scavenger pro.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb je het filmpje gekeken Stef?
Doe maar, iedereen hier trouwens en aanschouw dat deze man op sensitivity 9/10 speelt, en gewoon fucking raak schiet.
Ik zie hem niet sproeien, ik zie hem niet zomaar losjes hipfiren, nee, hij shiet gewoon motherfucking raak.
En uiteindelijk is het heel simpel, als hij op sensitivity 10 raak schiet en daardoor een goede score haalt, BETEKEND DAT NIET DAT HIJ ZIJN SENSITIVITY MOET VERLAGEN, WANT RAKER DAN RAAK KUN JE NIET SCHIETEN, PERIOD.
Wat een fucking onzindiscussieMensen hier moeten maar eens leren de fucking feiten op een rijtje te zetten en die te bekijken, ongein hier
And bloody proud of it.... woof woof...quote:
Zeer regelmatig? Ga die shit nog eens checken en let er eens op man, hij schiet gewoon goed raak hoor, zo schiet ik ook met mijn sensitivity op 6.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zag hem toch zeer regelmatig gewoon zijn extended mag AK gewoon leeg sproeien op 1 persoon omdat hij er langs "swinged". Ik kan mijn sensitivity ook op 10 gooien en een goede score halen met een extended mags of dual mags AK met scavenger pro.
Heel goed voorbeeld is in het begin als hij dood gaat met tegen die kerel met de 74U en verder op 1.26 zie je het gewoon duidelijk nog en keer dat hij gewoon niet on target is door de hoge sensitivity verder heb ik geeneens de moeite genomen om het hele filmpje nog en keer te bekijken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zeer regelmatig? Ga die shit nog eens checken en let er eens op man, hij schiet gewoon goed raak hoor, zo schiet ik ook met mijn sensitivity op 6.
En waarom zou hij zijn sensitivity verlagen? Een goede score is een goede score, punt uit
So what, dat is het motherfucking spel gastquote:
Vind jij 56-7 in een regular TDM slecht?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heel goed voorbeeld is in het begin als hij dood gaat met tegen die kerel met de 74U en verder op 1.26 zie je het gewoon duidelijk nog en keer dat hij gewoon niet on target is door de hoge sensitivity verder heb ik geeneens de moeite genomen om het hele filmpje nog en keer te bekijken.
ik betaal voor een spel om leuke dingen te doen. Of het eigenlijk niet zo bedoeld was kan me aan me reet roestenquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
So what, dat is het motherfucking spel gast
Ik betaal geen 60 euro voor een spel om het vervolgens te gaan spelen zoals het NIET bedoeld is
Dat zeg ik toch ook niet of wel?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vind jij 56-7 in een regular TDM slecht?
wie weet hoe vaak die dood had kunnen gaan omdat zn aim niet snel genoeg on target was?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heel goed voorbeeld is in het begin als hij dood gaat met tegen die kerel met de 74U en verder op 1.26 zie je het gewoon duidelijk nog en keer dat hij gewoon niet on target is door de hoge sensitivity verder heb ik geeneens de moeite genomen om het hele filmpje nog en keer te bekijken.
Hoge sensitivity heeft 1 maybe 2 keer per potje zijn voordelen precies schieten zonder te sproeien heeft 20 keer een voordeel in een potje.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:09 schreef BzP het volgende:
[..]
wie weet hoe vaak die dood had kunnen gaan omdat zn aim niet snel genoeg on target was?
Of dat hij niet snel genoeg kon draaien?
zoveel afhankelijke dingen die meespelen..
its all personal preference...
Ik snap daarom ook echt niet dat je hem tipt om zn gevoeligheid omhoog te zetten terwijl hij een monster TDM score als proof neerzet....
Nouja, je doelt er overduidelijk op dat hij nóg beter zou kunnen zijn, als hij zijn sensitivity aanpast, anders begin je er niet overquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet of wel?
Je kan wel structureel betere scores halen natuurlijk. Maar beter kom jij vanavond ook weer eens BO knallen Michhasquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nouja, je doelt er overduidelijk op dat hij nóg beter zou kunnen zijn, als hij zijn sensitivity aanpast, anders begin je er niet over
Als ik 56-7 speel zal het mij een worst wezen of ik op 10 of op 1 speel, de score liegt er niet om.
Ligt eraan of je offensief of passief speeltquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoge sensitivity heeft 1 maybe 2 keer per potje zijn voordelen precies schieten zonder te sproeien heeft 20 keer een voordeel in een potje.
JIJ vindt datquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan wel structureel betere scores halen natuurlijk. Maar beter kom jij vanavond ook weer eens BO knallen Michhas
2 of 3 wint het iedere dag van de week, precieze boven snelheid. Maar misschien hebben jullie allemaal wel een accuracy van onder de 20.00% en sproeien jullie maar gewoon watquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:14 schreef BzP het volgende:
Als je bvb. de array binnenstormt om de campers uit te flushen
Wat is dan beter om elke hoek uit te kammen?
2-3 of 5-6?
Een stakeout op random sensitivity die je vol in jouw aars kan leegpompen terwijl je om het hoekje ligt te campen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:14 schreef BzP het volgende:
Als je bvb. de array binnenstormt om de campers uit te flushen
Wat is dan beter om elke hoek uit te kammen?
2-3 of 5-6?
Aight neger komt helemaal goed heb zelf ook amper gespeeld de laatste tijd maar vanavond en morgen ga ik er weer even voor zittenquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
JIJ vindt datAls hij elk potje zo speelt heeft het geen nut om sensitivity om laag te zetten
En het is overduidelijk dat hoge scores hem niet vreemd zijn, aangezien hij blackbird, chopper, doggies aan heeft staan. En als je elk potje 15 om 15 speelt haal je die niet hoor
Maar vanavond ben ik er wel weer even bijMits ik geen terrasje ga pakken natuurlijk
Druk geweest met de verhuizing enzo man, daarom weinig online geweest
Mijn accuracy ligt onder de 20, en wij hebben vaak genoeg samen gespeeld Stef, jij weet dondersgoed wat ik kanquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
2 of 3 wint het iedere dag van de week, precieze boven snelheid. Maar misschien hebben jullie allemaal wel een accuracy van onder de 20.00% en sproeien jullie maar gewoon wat
Ik wil jou wel eens een mooie score met een stakeout zien halen op Arrayquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:16 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Een stakeout op random sensitivity die je vol in jouw aars kan leegpompen terwijl je om het hoekje ligt te campen.
mn accuracy is idd 16 ofzo.. maar dat boeit me nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
2 of 3 wint het iedere dag van de week, precieze boven snelheid. Maar misschien hebben jullie allemaal wel een accuracy van onder de 20.00% en sproeien jullie maar gewoon wat
Zeg het zequote:Op dinsdag 19 april 2011 17:18 schreef Tauchmeister het volgende:
LitmanenAFCA heeft gewoon gelijk.
Waarom spelen nagenoeg alle players van Major League Gaming en GameBattles anders met sensitivity 2-3?
Zelfs zonder dropshots haal je makkelijk goede scores.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:18 schreef BzP het volgende:
[..]
mn accuracy is idd 16 ofzo.. maar dat boeit me niet
Maar met rushen en pre firing corners, drop shots etc. etc. heb ik niet bepaald een slechte ratio..
dit is precies wat ik bedoel........quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:18 schreef Tauchmeister het volgende:
Waarom spelen nagenoeg alle players van Major League Gaming en GameBattles anders met sensitivity 2-3?
Blijkt maar weer ik heb zelf redelijk wat GB ervaring met MW2 en COD4 maar daar speelt serieus niemand met een sensitivity boven de 5quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:21 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Het werkt wel, ze zijn gelijk stil.
Que pasa?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:21 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Het werkt wel, ze zijn gelijk stil.
Pubstompen kan iedereen die een beetje kan mikken de echte goede spelers zitten gewoon in GBquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:22 schreef BzP het volgende:
[..]
dit is precies wat ik bedoel........
Die mensen doen aan COMPETETIVE gaming...
in andere woorden, passief spelen tot je kloten er afvallen.
moet ik het in jip en janneke taal NOG eens uitleggen?
Leer nou eerst maar eens 'competitive' goed te schrijven.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:22 schreef BzP het volgende:
[..]
dit is precies wat ik bedoel........
Die mensen doen aan COMPETETIVE gaming...
in andere woorden, passief spelen tot je kloten er afvallen.
moet ik het in jip en janneke taal NOG eens uitleggen?
Allemaal leuk en aardig, maar heb je ooit wel eens een game uit de MLG bekeken?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:18 schreef Tauchmeister het volgende:
Sowieso betere scores dan met een sniper. En shotgun legt het in elke map af tegen volautomatische wapens, zelfs in kowloon, dus het zegt niet veel over je skills als je in een map als array geen goede scores haalt met shotgun. Daarbij ging het over campers.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mijn accuracy ligt onder de 20, en wij hebben vaak genoeg samen gespeeld Stef, jij weet dondersgoed wat ik kan
[..]
Ik wil jou wel eens een mooie score met een stakeout zien halen op ArrayEn dan mag je natuurlijk niet passief spelen he, want dat vind je gay, dus je mag niet de hele tijd binnen blijven.
Niet van subject veranderen....quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:23 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Leer nou eerst maar eens 'competitive' goed te schrijven.
Oh nou is het weer getroll?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:24 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Sowieso betere scores dan met een sniper. En shotgun legt het in elke map af tegen volautomatische wapens, zelfs in kowloon, dus het zegt niet veel over je skills als je in een map als array geen goede scores haalt met shotgun. Daarbij ging het over campers.
En dat je op m'n getroll ingaat.
Snipers in BO.
Ik heb een theorie.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:18 schreef Tauchmeister het volgende:
Kijk nou eens even naar m'n laatste 3/4 posts.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oh nou is het weer getroll?Jesus fuck man, hoe leef jij met jezelf
Wie zegt dat 'gewone' gamers niet zo defensief spelen? Ik in ieder geval wel. Dat dat niet voor jou geldt, betekent nog niet dat iedereen met een AK74U rondrent.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar heb je ooit wel eens een game uit de MLG bekeken?
Het is een fucking campfestijn, gelijk in het begin gaat hij al lekker stilstaan in een hoekje. Verder zie je het hele potje door iedereen een beetje achter hoekjes en balkjes en blokjes enzo zitten.
Het zal vast leuk voor hun zijn, ze zijn vast heel goed, maar 'gewone' gamers met MLG'ers vergelijken is als appels met peren vergelijken.
Typisch dat je met een voorbeeld van vrijdag komt. De 4 dagen die er nog tussen zitten zeker geen goede scores gehaald met shotty?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:26 schreef BzP het volgende:
LOL @ kabouter...
Ik had in Havana Vrijdag 60-7 met stakeout only equipped..
En iin cracked pak ik niks anders als shotties
Of ben je weer aant trollen?
Ik heb in de tussentijd geen BETERE scores gehaald met de shotty nee..quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:28 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Typisch dat je met een voorbeeld van vrijdag komt. De 4 dagen die er nog tussen zitten zeker geen goede scores gehaald met shotty?
Je bewijst m'n punt met deze post.
Iets met uitzondering is de bevestiging op de regel.
Gast ik heb de AK74U al 4 maanden niet meer gebruiktquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:26 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wie zegt dat 'gewone' gamers niet zo defensief spelen? Ik in ieder geval wel. Dat dat niet voor jou geldt, betekent nog niet dat iedereen met een AK74U rondrent.
Wat is je punt? Verandert er niks aan dat assault rifles en submachine guns gewoon 100 keer beter zijn dan shotguns op elke willekeurige map. En shotguns nog 100000000 x zo goed als snipers.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:31 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik heb in de tussentijd geen BETERE scores gehaald met de shotty nee..
Moet ik dan AL mn goede scores vermelden die ik in de tussentijd behaald heb?
ik stond in Cracked ook een x 18-0 met de stakeout tot ik mn eerste lethal killstreak inzette...
(No blackbird voorafgaand btw)
Ja wel interessant om te lezen de discussie, maar ben S&D aan het spelen met Bobbanz maar hij is eten nu.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:34 schreef BzP het volgende:
Vietnameesje is helemaal stil van de commotie die zijn vid veroorzaakt heeft
Ik heb wat tijd terug nog een met fatsoenlijke regels een private match gespeeld tegen Stoma en nog een paar lui maar dat is gewoon een gedeelte van de strategie. Sterke punten overnemen en zorgen dat je controle hebt over de map. Als dit moet gebeuren door te campen so be itquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar heb je ooit wel eens een game uit de MLG bekeken?
Het is een fucking campfestijn, gelijk in het begin gaat hij al lekker stilstaan in een hoekje. Verder zie je het hele potje door iedereen een beetje achter hoekjes en balkjes en blokjes enzo zitten.
Het zal vast leuk voor hun zijn, ze zijn vast heel goed, maar 'gewone' gamers met MLG'ers vergelijken is als appels met peren vergelijken.
Oh dan is het ineens wel geoorloofd?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb wat tijd terug nog een met fatsoenlijke regels een private match gespeeld tegen Stoma en nog een paar lui maar dat is gewoon een gedeelte van de strategie. Sterke punten overnemen en zorgen dat je controle hebt over de map. Als dit moet gebeuren door te campen so be it
Maar zo speel je toch niet in pubs?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb wat tijd terug nog een met fatsoenlijke regels een private match gespeeld tegen Stoma en nog een paar lui maar dat is gewoon een gedeelte van de strategie. Sterke punten overnemen en zorgen dat je controle hebt over de map. Als dit moet gebeuren door te campen so be it
Al weer klaar met essen (:quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:41 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ja wel interessant om te lezen de discussie, maar ben S&D aan het spelen met Bobbanz maar hij is eten nu.
Je kan dit niet vergelijken dus het is niet meten met 2 maten. Verder is er ook een verschil tussen in een hoekje zetten met equipment of een sterk punt in de map coveren wat je in GB niet eens een heel potje vol houdt omdat je dan non stop stuns om je oren krijgt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oh dan is het ineens wel geoorloofd?
Maar als wij met zijn allen een potje DOM spelen en er zit een camper van de enemy op flag C te campen die jou 4 keer achter elkaar neerknalt is dat zeker ineens een 'kankercamper' of een 'fucking homo'?
Meten met 2 maten staat je niet goed Stef
Deze discussie slaat dan ook werkelijk nergens op. Het kan hier nooit een keer een heel topic normaal zijn waar, als iemand een TDM speelt en daarbij 75% van de score van zijn team haalt, te horen krijgt dat hij het eigenlijk best aardig gedaan heeft. Laat staan dat hij er ook nog eens best veel moeite in heeft gestopt om het hier te kunnen laten zien.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:34 schreef BzP het volgende:
Vietnameesje is helemaal stil van de commotie die zijn vid veroorzaakt heeft
Sommige namen het voor hem op by the way...quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:02 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Deze discussie slaat dan ook werkelijk nergens op. Het kan hier nooit een keer een heel topic normaal zijn waar, als iemand een TDM speelt en daarbij 75% van de score van zijn team haalt, te horen krijgt dat hij het eigenlijk best aardig gedaan heeft. Laat staan dat hij er ook nog eens best veel moeite in heeft gestopt om het hier te kunnen laten zien.
QFTquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:02 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Deze discussie slaat dan ook werkelijk nergens op. Het kan hier nooit een keer een heel topic normaal zijn waar, als iemand een TDM speelt en daarbij 75% van de score van zijn team haalt, te horen krijgt dat hij het eigenlijk best aardig gedaan heeft. Laat staan dat hij er ook nog eens best veel moeite in heeft gestopt om het hier te kunnen laten zien.
hebben jullie geen headset?quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:19 schreef Rijstkoker het volgende:
Bobbanz nog 1 potje TDM voor vanavond en dan ben ik pleitte.
have funquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:07 schreef Rijstkoker het volgende:
Jawel maar zag hem net ff online dacht ik maar hij was alweer offline, ben nu onderweg na meidje.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:59 schreef Parvus het volgende:
Hey jongens ff zomaar een vraagje he.. Welke sensitivity is nou het beste?
wat een onzinquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:11 schreef gniffie het volgende:
dus nog meer grote maps, waar je dus word gelynched als je niet AR speelt.
Vorige mappack was ook al kut
Is goed jonge, wat speel je het meest?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:28 schreef BzP het volgende:
tussenstand poll sensitivity
http://img816.imageshack.us/img816/126/fgedddddrg.jpg (copy/paste deze link)
Zoals vele daar ook zeggen, its all personal preferences and to what fits your playing style..
Grappig is dat daar 1 dude zit die overtuigd is dat als je je sensitivity langzaam omhoog werkt dat dat dan structureel beter is...
tegenpool van Stef daaro
ah cool Bobbanz, spelen we binnenkort ffies![]()
toch wel 90% is wel Domination, heb Schildpad strand dus all good..quote:Op woensdag 20 april 2011 11:32 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Is goed jonge, wat speel je het meest?
Btw; HeadseT?
Domination / S&D / Demolitionquote:Op woensdag 20 april 2011 11:38 schreef BzP het volgende:
[..]
toch wel 90% is wel Domination, heb Schildpad strand dus all good..
ik speel alleen s'avonds na 8 a 9 uur..
En jij? ik hoop toch niet alleen TDM want ik ben er geen fan van!
cool, S&D vind ik iets te traag voor COD imo..quote:Op woensdag 20 april 2011 11:46 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Domination / S&D / Demolition
Hahaquote:Op woensdag 20 april 2011 12:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoogste aantal kills is ook echt 99!
Tony Hawkquote:Op woensdag 20 april 2011 12:47 schreef BzP het volgende:
lol had ik ook vroeger met tony hawk 4..
Kon die 100 miljoen combo maar niet halen..
hoogste was 99 en nog wat![]()
Kwam dr ook nooit meer van
Lol, heb ik nog steeds met Dora The Explorerquote:Op woensdag 20 april 2011 12:47 schreef BzP het volgende:
lol had ik ook vroeger met tony hawk 4..
Kon die 100 miljoen combo maar niet halen..
hoogste was 99 en nog wat![]()
Kwam dr ook nooit meer van
Hoe zit dat met dat samen wonen dan?quote:Op woensdag 20 april 2011 12:55 schreef Rijstkoker het volgende:
Verveel mezelf hard, lig in bed terwijl meidje is werken maar ze komt zo thuis. Het aller allerliefste zou ik nu bitches willen ownen.
heheheeh vroeger was THPS de sHIT!quote:Op woensdag 20 april 2011 12:52 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Lol, heb ik nog steeds met Dora The Explorer
Kan de 10 quests maar niet halen...
Hoogste is tot nu toe 9
En die kut map & diego helpen ook nooit mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |