Niet van subject veranderen....quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:23 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Leer nou eerst maar eens 'competitive' goed te schrijven.
Oh nou is het weer getroll?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:24 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Sowieso betere scores dan met een sniper. En shotgun legt het in elke map af tegen volautomatische wapens, zelfs in kowloon, dus het zegt niet veel over je skills als je in een map als array geen goede scores haalt met shotgun. Daarbij ging het over campers.
En dat je op m'n getroll ingaat.
Snipers in BO.
Ik heb een theorie.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:18 schreef Tauchmeister het volgende:
LitmanenAFCA heeft gewoon gelijk.
Waarom spelen nagenoeg alle players van Major League Gaming en GameBattles anders met sensitivity 2-3?
Kijk nou eens even naar m'n laatste 3/4 posts.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oh nou is het weer getroll?Jesus fuck man, hoe leef jij met jezelf
Wie zegt dat 'gewone' gamers niet zo defensief spelen? Ik in ieder geval wel. Dat dat niet voor jou geldt, betekent nog niet dat iedereen met een AK74U rondrent.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar heb je ooit wel eens een game uit de MLG bekeken?
Het is een fucking campfestijn, gelijk in het begin gaat hij al lekker stilstaan in een hoekje. Verder zie je het hele potje door iedereen een beetje achter hoekjes en balkjes en blokjes enzo zitten.
Het zal vast leuk voor hun zijn, ze zijn vast heel goed, maar 'gewone' gamers met MLG'ers vergelijken is als appels met peren vergelijken.
Typisch dat je met een voorbeeld van vrijdag komt. De 4 dagen die er nog tussen zitten zeker geen goede scores gehaald met shotty?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:26 schreef BzP het volgende:
LOL @ kabouter...
Ik had in Havana Vrijdag 60-7 met stakeout only equipped..
En iin cracked pak ik niks anders als shotties
Of ben je weer aant trollen?
Ik heb in de tussentijd geen BETERE scores gehaald met de shotty nee..quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:28 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Typisch dat je met een voorbeeld van vrijdag komt. De 4 dagen die er nog tussen zitten zeker geen goede scores gehaald met shotty?
Je bewijst m'n punt met deze post.
Iets met uitzondering is de bevestiging op de regel.
Gast ik heb de AK74U al 4 maanden niet meer gebruiktquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:26 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wie zegt dat 'gewone' gamers niet zo defensief spelen? Ik in ieder geval wel. Dat dat niet voor jou geldt, betekent nog niet dat iedereen met een AK74U rondrent.
Wat is je punt? Verandert er niks aan dat assault rifles en submachine guns gewoon 100 keer beter zijn dan shotguns op elke willekeurige map. En shotguns nog 100000000 x zo goed als snipers.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:31 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik heb in de tussentijd geen BETERE scores gehaald met de shotty nee..
Moet ik dan AL mn goede scores vermelden die ik in de tussentijd behaald heb?
ik stond in Cracked ook een x 18-0 met de stakeout tot ik mn eerste lethal killstreak inzette...
(No blackbird voorafgaand btw)
Ja wel interessant om te lezen de discussie, maar ben S&D aan het spelen met Bobbanz maar hij is eten nu.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:34 schreef BzP het volgende:
Vietnameesje is helemaal stil van de commotie die zijn vid veroorzaakt heeft
Ik heb wat tijd terug nog een met fatsoenlijke regels een private match gespeeld tegen Stoma en nog een paar lui maar dat is gewoon een gedeelte van de strategie. Sterke punten overnemen en zorgen dat je controle hebt over de map. Als dit moet gebeuren door te campen so be itquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar heb je ooit wel eens een game uit de MLG bekeken?
Het is een fucking campfestijn, gelijk in het begin gaat hij al lekker stilstaan in een hoekje. Verder zie je het hele potje door iedereen een beetje achter hoekjes en balkjes en blokjes enzo zitten.
Het zal vast leuk voor hun zijn, ze zijn vast heel goed, maar 'gewone' gamers met MLG'ers vergelijken is als appels met peren vergelijken.
Oh dan is het ineens wel geoorloofd?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb wat tijd terug nog een met fatsoenlijke regels een private match gespeeld tegen Stoma en nog een paar lui maar dat is gewoon een gedeelte van de strategie. Sterke punten overnemen en zorgen dat je controle hebt over de map. Als dit moet gebeuren door te campen so be it
Maar zo speel je toch niet in pubs?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb wat tijd terug nog een met fatsoenlijke regels een private match gespeeld tegen Stoma en nog een paar lui maar dat is gewoon een gedeelte van de strategie. Sterke punten overnemen en zorgen dat je controle hebt over de map. Als dit moet gebeuren door te campen so be it
Al weer klaar met essen (:quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:41 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ja wel interessant om te lezen de discussie, maar ben S&D aan het spelen met Bobbanz maar hij is eten nu.
Je kan dit niet vergelijken dus het is niet meten met 2 maten. Verder is er ook een verschil tussen in een hoekje zetten met equipment of een sterk punt in de map coveren wat je in GB niet eens een heel potje vol houdt omdat je dan non stop stuns om je oren krijgt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oh dan is het ineens wel geoorloofd?
Maar als wij met zijn allen een potje DOM spelen en er zit een camper van de enemy op flag C te campen die jou 4 keer achter elkaar neerknalt is dat zeker ineens een 'kankercamper' of een 'fucking homo'?
Meten met 2 maten staat je niet goed Stef
Deze discussie slaat dan ook werkelijk nergens op. Het kan hier nooit een keer een heel topic normaal zijn waar, als iemand een TDM speelt en daarbij 75% van de score van zijn team haalt, te horen krijgt dat hij het eigenlijk best aardig gedaan heeft. Laat staan dat hij er ook nog eens best veel moeite in heeft gestopt om het hier te kunnen laten zien.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:34 schreef BzP het volgende:
Vietnameesje is helemaal stil van de commotie die zijn vid veroorzaakt heeft
Sommige namen het voor hem op by the way...quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:02 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Deze discussie slaat dan ook werkelijk nergens op. Het kan hier nooit een keer een heel topic normaal zijn waar, als iemand een TDM speelt en daarbij 75% van de score van zijn team haalt, te horen krijgt dat hij het eigenlijk best aardig gedaan heeft. Laat staan dat hij er ook nog eens best veel moeite in heeft gestopt om het hier te kunnen laten zien.
QFTquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:02 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Deze discussie slaat dan ook werkelijk nergens op. Het kan hier nooit een keer een heel topic normaal zijn waar, als iemand een TDM speelt en daarbij 75% van de score van zijn team haalt, te horen krijgt dat hij het eigenlijk best aardig gedaan heeft. Laat staan dat hij er ook nog eens best veel moeite in heeft gestopt om het hier te kunnen laten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |