Nouja, je doelt er overduidelijk op dat hij nóg beter zou kunnen zijn, als hij zijn sensitivity aanpast, anders begin je er niet overquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet of wel?
Je kan wel structureel betere scores halen natuurlijk. Maar beter kom jij vanavond ook weer eens BO knallen Michhasquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nouja, je doelt er overduidelijk op dat hij nóg beter zou kunnen zijn, als hij zijn sensitivity aanpast, anders begin je er niet over
Als ik 56-7 speel zal het mij een worst wezen of ik op 10 of op 1 speel, de score liegt er niet om.
Ligt eraan of je offensief of passief speeltquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoge sensitivity heeft 1 maybe 2 keer per potje zijn voordelen precies schieten zonder te sproeien heeft 20 keer een voordeel in een potje.
JIJ vindt datquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan wel structureel betere scores halen natuurlijk. Maar beter kom jij vanavond ook weer eens BO knallen Michhas
2 of 3 wint het iedere dag van de week, precieze boven snelheid. Maar misschien hebben jullie allemaal wel een accuracy van onder de 20.00% en sproeien jullie maar gewoon watquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:14 schreef BzP het volgende:
Als je bvb. de array binnenstormt om de campers uit te flushen
Wat is dan beter om elke hoek uit te kammen?
2-3 of 5-6?
Een stakeout op random sensitivity die je vol in jouw aars kan leegpompen terwijl je om het hoekje ligt te campen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:14 schreef BzP het volgende:
Als je bvb. de array binnenstormt om de campers uit te flushen
Wat is dan beter om elke hoek uit te kammen?
2-3 of 5-6?
Aight neger komt helemaal goed heb zelf ook amper gespeeld de laatste tijd maar vanavond en morgen ga ik er weer even voor zittenquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
JIJ vindt datAls hij elk potje zo speelt heeft het geen nut om sensitivity om laag te zetten
En het is overduidelijk dat hoge scores hem niet vreemd zijn, aangezien hij blackbird, chopper, doggies aan heeft staan. En als je elk potje 15 om 15 speelt haal je die niet hoor
Maar vanavond ben ik er wel weer even bijMits ik geen terrasje ga pakken natuurlijk
Druk geweest met de verhuizing enzo man, daarom weinig online geweest
Mijn accuracy ligt onder de 20, en wij hebben vaak genoeg samen gespeeld Stef, jij weet dondersgoed wat ik kanquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
2 of 3 wint het iedere dag van de week, precieze boven snelheid. Maar misschien hebben jullie allemaal wel een accuracy van onder de 20.00% en sproeien jullie maar gewoon wat
Ik wil jou wel eens een mooie score met een stakeout zien halen op Arrayquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:16 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Een stakeout op random sensitivity die je vol in jouw aars kan leegpompen terwijl je om het hoekje ligt te campen.
mn accuracy is idd 16 ofzo.. maar dat boeit me nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
2 of 3 wint het iedere dag van de week, precieze boven snelheid. Maar misschien hebben jullie allemaal wel een accuracy van onder de 20.00% en sproeien jullie maar gewoon wat
Zeg het zequote:Op dinsdag 19 april 2011 17:18 schreef Tauchmeister het volgende:
LitmanenAFCA heeft gewoon gelijk.
Waarom spelen nagenoeg alle players van Major League Gaming en GameBattles anders met sensitivity 2-3?
Zelfs zonder dropshots haal je makkelijk goede scores.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:18 schreef BzP het volgende:
[..]
mn accuracy is idd 16 ofzo.. maar dat boeit me niet
Maar met rushen en pre firing corners, drop shots etc. etc. heb ik niet bepaald een slechte ratio..
dit is precies wat ik bedoel........quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:18 schreef Tauchmeister het volgende:
Waarom spelen nagenoeg alle players van Major League Gaming en GameBattles anders met sensitivity 2-3?
Blijkt maar weer ik heb zelf redelijk wat GB ervaring met MW2 en COD4 maar daar speelt serieus niemand met een sensitivity boven de 5quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:21 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Het werkt wel, ze zijn gelijk stil.
Que pasa?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:21 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Het werkt wel, ze zijn gelijk stil.
Pubstompen kan iedereen die een beetje kan mikken de echte goede spelers zitten gewoon in GBquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:22 schreef BzP het volgende:
[..]
dit is precies wat ik bedoel........
Die mensen doen aan COMPETETIVE gaming...
in andere woorden, passief spelen tot je kloten er afvallen.
moet ik het in jip en janneke taal NOG eens uitleggen?
Leer nou eerst maar eens 'competitive' goed te schrijven.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:22 schreef BzP het volgende:
[..]
dit is precies wat ik bedoel........
Die mensen doen aan COMPETETIVE gaming...
in andere woorden, passief spelen tot je kloten er afvallen.
moet ik het in jip en janneke taal NOG eens uitleggen?
Allemaal leuk en aardig, maar heb je ooit wel eens een game uit de MLG bekeken?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:18 schreef Tauchmeister het volgende:
Sowieso betere scores dan met een sniper. En shotgun legt het in elke map af tegen volautomatische wapens, zelfs in kowloon, dus het zegt niet veel over je skills als je in een map als array geen goede scores haalt met shotgun. Daarbij ging het over campers.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mijn accuracy ligt onder de 20, en wij hebben vaak genoeg samen gespeeld Stef, jij weet dondersgoed wat ik kan
[..]
Ik wil jou wel eens een mooie score met een stakeout zien halen op ArrayEn dan mag je natuurlijk niet passief spelen he, want dat vind je gay, dus je mag niet de hele tijd binnen blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |