Inderdaad.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:47 schreef Voorschrift het volgende:
En dan ook nog klagen dat je krap bij kas zit.
Je moet ook niet reageren op emails uit Nigeria, hequote:Op dinsdag 12 april 2011 10:47 schreef Reya het volgende:
Ik heb zes jaar collegegeld betaald zonder enige kennis op te doen.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Inderdaad.
Zou bijna het predikaat financieel onbekwaam verdienen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Goed zo WT, koffie?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:45 schreef Voorschrift het volgende:
Tja, ik blijf conservatief he, alles bij het oude.
Je leert wel de kneepjes van het vak. Ik ga nu psycho-geriatrische instellingen af, prentenderende lidmaatschappen van 50Plus te verkopen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je moet ook niet reageren op emails uit Nigeria, he
In dat geval; bijna alles.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]Oh, dat verklaart de krediet crisis, al die bekwame mannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel eens van campuscontracten gehoord? En je bent bekend met de woningmarkt in Amsterdam? Ik was allang blij een woning te hebben.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:47 schreef eriksd het volgende:
2 jaar collegeld betalen zonder te studeren.
Come on zeg.
Dat lijkt mij een mooie toekomst.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:50 schreef Reya het volgende:
Je leert wel de kneepjes van het vak. Ik ga nu psycho-geriatrische instellingen af, prentenderende lidmaatschappen van 50Plus te verkopen.
Die verhoogden ook enkel maar hun bonus om de parelkettingen van hun eega's te kunnen blijven betalen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, dat verklaart de krediet crisis, al die bekwame mannen
Vergeet Nina Brink niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, dat verklaart de krediet crisis, al die bekwame mannen
Oh, dus je probeerde op die manier een gesubsidieerd huis te krijgen en nu na A ook B moet zeggen begin je je opeens op het hoofd te krabbelen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:51 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Wel eens van campuscontracten gehoord? En je bent bekend met de woningmarkt in Amsterdam? Ik was allang blij een woning te hebben.
Pearl necklace is zo duur niet....quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:52 schreef Reya het volgende:
Die verhoogden ook enkel maar hun bonus om de parelkettingen van hun eega's te kunnen blijven betalen.
Ja en?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:54 schreef EchtGaaf het volgende:
Tristan stemde trouwens PVV volgens het AD.
Volgens mij was hij ook besneden, daar zal 't wel aan liggen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:54 schreef EchtGaaf het volgende:
Dat was een dot com oplichter, geen krediet crisisquote:
Ze is dus geen slimme vrouw?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat was een dot com oplichter, geen krediet crisis
Ik heb in meetings met haar gezeten en iedere kenschetsing van Nina Brink als vrouw en zakenmens is foutief.
De keuzes waren tussen daar blijven zitten en dakloos zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh, dus je probeerde op die manier een gesubsidieerd huis te krijgen en nu na A ook B moet zeggen begin je je opeens op het hoofd te krabbelen.
Jaja, de stereotypen worden weer eens bevestigd.
Is ook niet voor die doelgroep.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat het niks met geweld te maken heeft.
Ik zag trouwens dat hij niet op Linkedin staat.
Of ergens anders gaan wonen omdat je het kennelijk niet kan betalen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:56 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
De keuzes waren tussen daar blijven zitten en dakloos zijn.
Anders raakt ze dakloos.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:57 schreef GSbrder het volgende:
Ik snap niet waarom ik voor Ethi zou moeten betalen eigenlijk
Dat schijnen haatdragende mensen wel vaker te doen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:54 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik kosts echt van die site.quote:
Nou hé, stel je voor dat je een netwerk op wil bouwen. Stel je voor dat je sociaal behendig bent. Een schande.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik kosts echt van die site.
Wat een ballentent._!
Het tekent deze maatschappij. Iedereen waant zich winnaar.
Maar vooral dat ze denkt dat een lening van de overheid door haar nooit terug te betalen is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Anders raakt ze dakloos.
Voor 1100 Euro valt namelijk niets te huren buiten een campus, weet je toch.
Haatdragende mensen kunnen zelfs op GL stemmen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat schijnen haatdragende mensen wel vaker te doen.
Met 1100 euro netto lijkt het me wel armoedig wonen, zeker in Amsterdam.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Anders raakt ze dakloos.
Ben ook geen lid van LinkedIn, m'n vorige CEO wou het er in rammen en heeft 't voor iedereen verplicht, ik heb steevast geweigerd. Wat een onzin.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik kosts echt van die site.
Wat een ballentent._!
Het tekent deze maatschappij. Iedereen waant zich winnaar.
Je hebt gratis OV als student, dan ga je buiten de stad wonen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Met 1100 euro netto lijkt het me wel armoedig wonen, zeker in Amsterdam.
Het is de site waar het meest gefantaseerd en gelogen word. En ja, daar kom je kennelijk heel ver mee. Geeft aan hoe verrot deze maatschappij is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou hé, stel je voor dat je een netwerk op wil bouwen. Stel je voor dat je sociaal behendig bent. Een schande.
Hij was wel werkloos.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:57 schreef EchtGaaf het volgende:
Het heeft ook niets te maken met het feit dat hij Mercedes reed.
Niet zonder mijn werk op te geven nee, aangezien dat verhuizen zou betekenen. En dan krijg ik een uitkering en dan klagen jullie weer.:Pquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Anders raakt ze dakloos.
Oh, geen probleem hoor. Jij betaalt mijn boete, net als Gsbrder dat doet. Dus de enige die gepakt wordt ben jij.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Of ergens anders gaan wonen omdat je het kennelijk niet kan betalen.
Maar nee, het staatsinfuus lonkte.
Je hebt gegokt en verkeerd gegokt, jammer maar helaas. En als iemand zo de boter eruit wil braden, gun ik je van harte dit hogere collegegeld.
Hm, nee, niet echt. Ze is weggekomen met een constructie die haar veel geld heeft opgeleverd maar heeft haar naam daarmee gigantisch besmet. Dat is niet slim.quote:
Dus wat klaag je dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:59 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Niet zonder mijn werk op te geven nee, aangezien dat verhuizen zou betekenen. En dan krijg ik een uitkering en dan klagen jullie weer.:P
[..]
Oh, geen probleem hoor. Jij betaalt mijn boete, net als Gsbrder dat doet. Dus de enige die gepakt wordt ben jij.
Och, als ze minder gretig was geweest was het haar gelukt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hm, nee, niet echt. Ze is weggekomen met een constructie die haar veel geld heeft opgeleverd maar heeft haar naam daarmee gigantisch besmet. Dat is niet slim.
Die kans acht ik niet bijzonder groot.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Haatdragende mensen kunnen zelfs op GL stemmen.
Wat is nou eigenlijk je probleem? Waarom zou iemand jou niet aannemen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is de site waar het meest gefantaseerd en gelogen word. En ja, daar kom je kennelijk heel ver mee. Geeft aan hoe verrot deze maatschappij is.
Daarom mag die "boete" er ook wel komen van mij.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:01 schreef eriksd het volgende:
DotCommunism belichaamt alles wat mis is met de langstudeerders. Klagen om het klagen, dubbeltje eerste rang, geen kritisch geluid dulden, en ervan uitgaan dat anderen haar falen bekostigen.
En dan nog een bezwerend vingertje ook.
Haha, je zit echt zo fout. maar goed, je bent een sociopaat eerste klas, dus ik snap wel dat je je alleen goed kan voelen door anderen af te zeiken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:01 schreef eriksd het volgende:
DotCommunism belichaamt alles wat mis is met de langstudeerders. Klagen om het klagen, dubbeltje eerste rang, geen kritisch geluid dulden, en ervan uitgaan dat anderen haar falen bekostigen.
En dan nog een bezwerend vingertje ook.
Ik zou zo'n zeikwijf ook nooit aannemen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat is nou eigenlijk je probleem? Waarom zou iemand jou niet aannemen?
Niemand verbied jou je in te schrijven of op een campus te wonen, maar je hebt het toch echt zelf gedaan, dus klagen tegen de maatschappij is wat onzinnig.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:02 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Haha, je zit echt zo fout. maar goed, je bent een sociopaat eerste klas, dus ik snap wel dat je je alleen goed kan voelen door anderen af te zeiken.
Dus je post zo'n 1200 keer in SES omdat je het vervelend vindt dat je Erik en mijzelf geld kost?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:59 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Niet zonder mijn werk op te geven nee, aangezien dat verhuizen zou betekenen. En dan krijg ik een uitkering en dan klagen jullie weer.:P
[..]
Oh, geen probleem hoor. Jij betaalt mijn boete, net als Gsbrder dat doet. Dus de enige die gepakt wordt ben jij.
Deze maatschappij creëert zelf Tristannetjes.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Die kans acht ik niet bijzonder groot.
Je kan met predikaten strooien zoveel je wil, de feiten liegen niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:02 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Haha, je zit echt zo fout. maar goed, je bent een sociopaat eerste klas, dus ik snap wel dat je je alleen goed kan voelen door anderen af te zeiken.
Ik weet het niet; ik vind het een licht willekeurige ingreep die meer ingegeven lijkt uit het doel om makkelijk te scoren dan om meer marktprikkels in het hoger onderwijs aan te brengen, hetgeen me op termijn een veel omvattender oplossing lijkt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom mag die "boete" er ook wel komen van mij.
Denken ze wellicht een keer na, voor ze uitgaan van een vangnet van de overheid als standaard.
Dat valt wel mee.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is de site waar het meest gefantaseerd en gelogen word. En ja, daar kom je kennelijk heel ver mee. Geeft aan hoe verrot deze maatschappij is.
Nee, dat is de achilleshiel van inhaligheid. Goede zakenmensen kijken vooruit maar goed, die hebben dan ook niet de kruideniersmentaliteit die zij heeft.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, als ze minder gretig was geweest was het haar gelukt.
Maar goed, dat is een beetje de universele achilleshiel van zakenlui.
Ook geen slecht idee, maar een vrije markt qua kosten zal betekenen dat de schoolgelden gewoon omhoog zullen gaan. Daarmee pak je een grotere groep dan de langstudeerders me dunkt. Kosten van een Bachelor o.i.d. zijn al belachelijk laag in Nederland dus tja.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik weet het niet; ik vind het een licht willekeurige ingreep die meer ingegeven lijkt uit het doel om makkelijk te scoren dan om meer marktprikkels in het hoger onderwijs aan te brengen, hetgeen me op termijn een veel omvattender oplossing lijkt.
Zij keek ook vooruit, maar met foute intenties.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat is de achilleshiel van inhaligheid. Goede zakenmensen kijken vooruit maar goed, die hebben dan ook niet de kruideniersmentaliteit die zij heeft.
Is hij echt W_T?quote:
Wie of wat is W_Tquote:
Whiskey Tango, een rechts conservatieve user die een jaar of wat geleden een perm ban aan zn broek heeft gekregen.quote:
Zit jij de hele dag op linkedin je te ergeren ofzo?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:09 schreef EchtGaaf het volgende:
Goh iedereen is manager op een of ander manier op Linkedin.
Het lijkt wel Cup a Soup.
De koffiejuffrouw heeft ook vrij weinig aan een Linkedin profiel mon amis.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:09 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik dacht overigens niet dat jij hem was, anders heb je mij wel heel lang voor het lapje weten te houden.quote:
Alhoewel collegegelden best wat omhoog kunnen, gaat het me niet zozeer om het compleet vermarkten van het onderwijssysteem; een publiek, breed toegankelijk onderwijssysteem dat zich richt op verscheidene vormen van cognitieve en sociale vorming lijkt me onontbeerlijk. Ik zou eerder denken aan een systeem waarin er kritischer wordt gekeken naar accreditaties, en waarin universiteiten kunnen concurreren om een accreditatie (lees: geld) voor een opleiding binnen kunnen krijgen. Je zou binnen dat systeem ook weer kunnen differentieren naar soort opleiding, gewenste intensiviteit van de studie etcetera.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook geen slecht idee, maar een vrije markt qua kosten zal betekenen dat de schoolgelden gewoon omhoog zullen gaan. Daarmee pak je een grotere groep dan de langstudeerders me dunkt. Kosten van een Bachelor o.i.d. zijn al belachelijk laag in Nederland dus tja.
Wat een gelul. Ik heb een kleine honderd mensen op LinkedIn en daarvan zijn er 6 manager, 4 hoger management en de rest zijn gewoon professionals.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:09 schreef EchtGaaf het volgende:
Goh, wat een verrassing.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:54 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik ben geen klikspaan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:11 schreef Voorschrift het volgende:
Och, je zult wel overspoelt worden door DM's erover, word ik ook.
Door een niet nader te noemen user, die start met een "D".
Hoe dan ook, 50% is gewoon bij elkaar gelogen. En kennelijk werkt dat.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat een gelul. Ik heb een kleine honderd mensen op LinkedIn en daarvan zijn er 6 manager, 4 hoger management en de rest zijn gewoon professionals.
Dat zeg ik niet, zeg alleen dat ik spam ontvang.quote:
Volledig mee eens!quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Alhoewel collegegelden best wat omhoog kunnen, gaat het me niet zozeer om het compleet vermarkten van het onderwijssysteem; een publiek, breed toegankelijk onderwijssysteem dat zich richt op verscheidene vormen van cognitieve en sociale vorming lijkt me onontbeerlijk. Ik zou eerder denken aan een systeem waarin er kritischer wordt gekeken naar accreditaties, en waarin universiteiten kunnen concurreren om een accreditatie (lees: geld) voor een opleiding binnen kunnen krijgen. Je zou binnen dat systeem ook weer kunnen differentieren naar soort opleiding, gewenste intensiviteit van de studie etcetera.
Uh...en jij denkt dat liegen op LinkedIn slim is of zo? Of dat het werkt? Al je vrienden en kennissen die ook op LinkedIn zitten en zien dat je liegt is handig? Ex-collega's zullen vast en zeker jou aan bevelen als je liegt op LinkedIn want ja, daar wil je natuurlijk graag mee geassocieerd worden... *zucht*quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hoe dan ook, 50% is gewoon bij elkaar gelogen. En kennelijk werkt dat.
Nah, het is alleen zo "gemaakt".quote:
Netwerken is moeilijk voor een autistquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Uh...en jij denkt dat liegen op LinkedIn slim is of zo? Of dat het werkt? Al je vrienden en kennissen die ook op LinkedIn zitten en zien dat je liegt is handig? Ex-collega's zullen vast en zeker jou aan bevelen als je liegt op LinkedIn want ja, daar wil je natuurlijk graag mee geassocieerd worden... *zucht*
Neequote:Op dinsdag 12 april 2011 11:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niemand wil je LinkedInvriendje worden heh?
Wil je me vriendje worden op Facebook dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee![]()
Zit trouwens niet op LinkedIn. Ben ik nu cool?
Nee, je bent niet cool als je er niet op zit, maar ook niet als je er wel op zit.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee![]()
Zit trouwens niet op LinkedIn. Ben ik nu cool?
Je lijkt Php wel.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wil je me vriendje worden op Facebook dan?
Vind hij vast niet leuk te horen.quote:
Op LinkedIn kan zelfs een autist netwerken, volgens mij, vereist weinig interactie met mensen, zeg maar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Netwerken is moeilijk voor een autist
Het is ideaal, inderdaad.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Op LinkedIn kan zelfs een autist netwerken, volgens mij, vereist weinig interactie met mensen, zeg maar.
Dat maakt het ook gemaakt en nep.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Op LinkedIn kan zelfs een autist netwerken, volgens mij, vereist weinig interactie met mensen, zeg maar.
Het is ook helemaal geen netwerken in de traditionele zin, het is meer een soort uitgebreid adresboek van mensen met wie je zakelijke contacten mee hebt (gehad).quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:19 schreef Voorschrift het volgende:
Dat maakt het ook gemaakt en nep.
Hou er niet van dat er lijntjes worden getrokken tussen mijn netwerk en andermans netwerk en jij als "middle-man" wordt uitgeschakeld. Het is net alsof het een eigen leven gaat leiden.
Gast.....quote:
1 Euro 80 voor 2 steaks en een biertje.quote:
Je moet gewoon een selectie maken met wie je wel en niet geassocieerd wil worden en af en toe wat kanslozen uit je lijstje kwakken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat maakt het ook gemaakt en nep.
Hou er niet van dat er lijntjes worden getrokken tussen mijn netwerk en andermans netwerk en jij als "middle-man" wordt uitgeschakeld. Het is net alsof het een eigen leven gaat leiden.
Ja, maar daar heb je toch visitekaartjes voor in een visitekaart-map?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het is ook helemaal geen netwerken in de traditionele zin, het is meer een soort uitgebreid adresboek van mensen met wie je zakelijke contacten mee hebt (gehad).
Ik raak ze altijd kwijt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb je toch visitekaartjes voor in een visitekaart-map?
Of ben ik zo ouderwets?
Vriendjes voor vriendjes. Niks meer of minder. Zo werkt het.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:23 schreef Reya het volgende:
Netwerken is vooral goed werk afleveren en een goede band hebben met mensen waarmee je samenwerkt. Daar is niets vreemds of huichelachtigs aan.
Als je zo denkt, kom je inderdaad wellicht lastig aan de bak. Vervelend voor jou.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vriendjes voor vriendjes. Niks meer of minder. Zo werkt het.
Ja en dan bel je iemand na 3 jaar en dat is zijn nummer veranderd, visitekaartjes werken zichzelf niet bij en mijn telefoon (smartphone dus) heb ik altijd bij me maar een map met visitekaartjes..not so muchquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:23 schreef Voorschrift het volgende:
Ja, maar daar heb je toch visitekaartjes voor in een visitekaart-map?
Of ben ik zo ouderwets?
Mwoah, de echt belangrijke hou ik altijd wel bij de hand in een map. De rest die je krijgt als je al een kopje koffie leut op een terras raak ik meestal ook wel terloops kwijt.quote:
Ik spaar de leukstequote:
Hm, misschien in de toekomst maar een keer weer naar kijken dan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja en dan bel je iemand na 3 jaar en dat is zijn nummer veranderd, visitekaartjes werken zichzelf niet bij en mijn telefoon (smartphone dus) heb ik altijd bij me maar een map met visitekaartjes..not so much
Het is wel te zien in welke plaats je woont.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:26 schreef Boze_Appel het volgende:
Bij visitekaartjes moet ik altijd aan American Psycho denken.
Gewoon kritisch mee omgaan en je profiel dicht gooien voor vreemden behalve als je op zoek bent naar een baan, natuurlijk. De meeste mensen zijn gewoon niet kritisch genoeg met sociale media en kwakken er alles maar op en hebben geen flauw idee waar die informatie allemaal heen gaat. Da's dus dom.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, misschien in de toekomst maar een keer weer naar kijken dan.
Van die Vistaprintdingen die gratis te bestellen zijn en waarvan 1 kant reclame is voor de drukker.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:27 schreef Voorschrift het volgende:
Sommigen maken ze ook zelf heb ik gezien, als je met ZZP'ers te maken krijgt, dat is pas armetierig vaak.
Precies, drama.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Van die Vistaprintdingen die gratis te bestellen zijn en waarvan 1 kant reclame is voor de drukker.
Amai, dat is armoedig.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Van die Vistaprintdingen die gratis te bestellen zijn en waarvan 1 kant reclame is voor de drukker.
Oh mijn god...en dat terwijl een mooi visitkaartje nauwelijks wat kost. De triestigheid....quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat heb ik op m'n Facebook inderdaad al, alleen toegankelijk voor mensen die al als vriend te boek staan. Nouja, m'n profielfoto is voor iedereen te zien, maar daar kunnen ze nogal weinig mee, behalve zien dat ze daadwerkelijk de goede man hebben als ze een uitnodiging versturen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Gewoon kritisch mee omgaan en je profiel dicht gooien voor vreemden behalve als je op zoek bent naar een baan, natuurlijk. De meeste mensen zijn gewoon niet kritisch genoeg met sociale media en kwakken er alles maar op en hebben geen flauw idee waar die informatie allemaal heen gaat. Da's dus dom.
Bij LinkedIn zie ik dat kwaad niet zo, zolang je maar niet over opdrachtgevers of andere potentieel gevoelige zaken begint.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Gewoon kritisch mee omgaan en je profiel dicht gooien voor vreemden behalve als je op zoek bent naar een baan, natuurlijk. De meeste mensen zijn gewoon niet kritisch genoeg met sociale media en kwakken er alles maar op en hebben geen flauw idee waar die informatie allemaal heen gaat. Da's dus dom.
En geen connectie tussen Facebook en LinkedIn maken...da's ook wel wijs. Tenzij je graag je prive leven deelt met je zakelijke kennissen natuurlijk. Van die losers die Twitter en Facebook en LinkedIn koppelen...oh boy...daar gaan mijn nekharen van omhoog staanquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat heb ik op m'n Facebook inderdaad al, alleen toegankelijk voor mensen die al als vriend te boek staan. Nouja, m'n profielfoto is voor iedereen te zien, maar daar kunnen ze nogal weinig mee, behalve zien dat ze daadwerkelijk de goede man hebben als ze een uitnodiging versturen.
Social Media kan aardig gevaarlijk zijn idd.
Het grappige is dat pakweg 10 jaar geleden iedereen voor alles een alias gebruikte en moeilijk deed over eigen naam enzo. Tegenwoordig zit iedereen met volledige naam op FB en geeft actief de actuele locatie door dmv. foursquare ed.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat heb ik op m'n Facebook inderdaad al, alleen toegankelijk voor mensen die al als vriend te boek staan. Nouja, m'n profielfoto is voor iedereen te zien, maar daar kunnen ze nogal weinig mee, behalve zien dat ze daadwerkelijk de goede man hebben als ze een uitnodiging versturen.
Social Media kan aardig gevaarlijk zijn idd.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het grappige is dat pakweg 10 jaar geleden iedereen voor alles een alias gebruikte en moeilijk deed over eigen naam enzo. Tegenwoordig zit iedereen met volledige naam op FB en geeft actief de actuele locatie door dmv. foursquare ed.
Toch wel apart dat het van totale paranoia naar alles maar op internet kwakken is gegaan.
Welnee.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En geen connectie tussen Facebook en LinkedIn maken...da's ook wel wijs. Tenzij je graag je prive leven deelt met je zakelijke kennissen natuurlijk. Van die losers die Twitter en Facebook en LinkedIn koppelen...oh boy...daar gaan mijn nekharen van omhoog staan
Heh, ik wel, maar ik ben altijd redelijk paranoide geweest met wat ik online zet, ik heb teveel ervaring met hoe internet bedrijven werken achter de schermen om daar lichtvoetig mee om te gaan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Bij LinkedIn zie ik dat kwaad niet zo, zolang je maar niet over opdrachtgevers of andere potentieel gevoelige zaken begint.
Daar snap ik het nut ook niet van.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het grappige is dat pakweg 10 jaar geleden iedereen voor alles een alias gebruikte en moeilijk deed over eigen naam enzo. Tegenwoordig zit iedereen met volledige naam op FB en geeft actief de actuele locatie door dmv. foursquare ed.
Toch wel apart dat het van totale paranoia naar alles maar op internet kwakken is gegaan.
Nee, daar is de site te verschrikkelijk voor. Nog nooit zo'n poppenkast gezien . Want dat is het.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zit jij de hele dag op linkedin je te ergeren ofzo?
Neem aan dat de mensen op je Facebook (o.i.d.) profiel jouw identiteit al kennen toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heh, ik wel, maar ik ben altijd redelijk paranoide geweest met wat ik online zet, ik heb teveel ervaring met hoe internet bedrijven werken achter de schermen om daar lichtvoetig mee om te gaan.
Ik zet niets online wat traceerbaar is naar mijn echte identiteit waar ik niet 100% achter kan staan of dat nu is tegenover mijn schoonouders of een zakenpartner.
Je zou een blog moeten beginnen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, daar is de site te verschrikkelijk voor. Nog nooit zo'n poppenkast gezien . Want dat is het.
Teringkrant.quote:AMSTERDAM - Wie of wat de jonge en medogenloze killer Tristan van der Vlis (24) ook inspireerde, duidelijk wordt dat hij bezeten was van het schietspel Call of Duty: Modern Warfare 2. Het spel vertoont een bizarre gelijkenis met de manier waarop hij zijn slachtoffers in koelen bloede vermoorde.
Daar had ik het al eerder over dus, ik vermelde alleen de naam van de krant niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:37 schreef KoosVogels het volgende:
Wat slecht, wat vreselijk reteslecht. Telegraaf
'Hij had het altijd over dat spel'
[..]
Teringkrant.
Je hebt het er anders altijd over.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, daar is de site te verschrikkelijk voor. Nog nooit zo'n poppenkast gezien . Want dat is het.
Dat mag ik hopenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neem aan dat de mensen op je Facebook (o.i.d.) profiel jouw identiteit al kennen toch?
Oh, wist niet dat je je baseerde op dat artikel.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar had ik het al eerder over dus, ik vermelde alleen de naam van de krant niet.
Omdat zuiverheid nergens meer te vinden is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je hebt het er anders altijd over.
Waarom erger je je aan zoveel dingen?
Same here, maar dan kan er toch weinig fout gaan neem ik aan? Als mijn familie ziet dat ik een nachtje doorhaalde in een kroegje dan zal me dat een worst wezen eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen![]()
Dat zijn alleen familie en persoonlijke vrienden
Uh....ok....quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is een grote inteelt bende . En zo werkt het blijkbaar.
Maar je loopt je dus de hele dag te ergeren aan alles?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Omdat zuiverheid nergens meer te vinden is.
LinkedIn, de Urk van het internet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is een grote inteelt bende . En zo werkt het blijkbaar.
Zekers, het irriteer(de/t) me mateloos.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat je je baseerde op dat artikel.
Hebben die journalisten van de Telegraaf trouwens onder een steen geleefd. Die discussie over de invloed van games is al wel duizend keer gevoerd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zekers, het irriteer(de/t) me mateloos.
Precies, mijn punt was dat als je het op die manier inricht, scheiding van de geesten dus, je weinig 'overspill' hebt tussen werelden die je liever gescheiden houdt. Da's goed en gezond, wat mij betreft.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:39 schreef Voorschrift het volgende:
Same here, maar dan kan er toch weinig fout gaan neem ik aan? Als mijn familie ziet dat ik een nachtje doorhaalde in een kroegje dan zal me dat een worst wezen eigenlijk.
Blijkbaar genereert het altijd weer gezonde kopij waar dan ook ter wereld. Ridicuul maar waar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hebben die journalisten van de Telegraaf trouwens onder een steen geleefd. Die discussie over de invloed van games is al wel duizend keer gevoerd.
Ah in die trant, ja correct, heb ook geen collega's op m'n Facebook, nooit gehad ook niet. Uitgezonderd van mensen waar ik van tijd tot tijd ook gewoon sociaal mee om ga, en toch al weten wat voor persoon ik ben.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Precies, mijn punt was dat als je het op die manier inricht, scheiding van de geesten dus, je weinig 'overspill' hebt tussen werelden die je liever gescheiden houdt. Da's goed en gezond, wat mij betreft.
Och, gister was er een psycholoog die zei dat je; "Mensen met een wapenvergunning bij een wapenclub in het vervolg net zo moet selecteren als je kandidaten voor het eerste elftal van je voetbalclub."quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hebben die journalisten van de Telegraaf trouwens onder een steen geleefd. Die discussie over de invloed van games is al wel duizend keer gevoerd.
Uh...huh? Serieus? Noem mij maar gek maar als ik naar het eerste elftal kijk van de gemiddelde amateur voetbalclub dan zou ik toch wel 2x nadenken voordat ik ook maar een van hen een wapen gaf.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:44 schreef Voorschrift het volgende:
Och, gister was er een psycholoog die zei dat je; "Mensen met een wapenvergunning bij een wapenclub in het vervolg net zo moet selecteren als je kandidaten voor het eerste elftal van je voetbalclub."
Ik ben het vertrouwen in psychologie volkomen kwijt, dat weet ik wel. Zelfs het artikel van de Telegraaf heeft meer inhoud dan dergelijk geneuzel. En ze krijgen nog zendtijd ook nog dat volk.
Dat, en bovendien is de vergelijking "bal aan de voet" of "automatisch geweer in de hand" wel aardig scheef.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Uh...huh? Serieus? Noem mij maar gek maar als ik naar het eerste elftal kijk de gemiddelde amateurclub dan zou ik toch wel 2x nadenken voordat ik ook maar een van hen een wapen gaf.
Rechtse media bestaan bijna nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:48 schreef KoosVogels het volgende:
No offense, maar met name de rechtse media laten zich van hun beste kant zien. Volgens Elsevier zijn de schuldigen games, drugs en zn oma.
Ik voel een generatiekloof.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:48 schreef KoosVogels het volgende:
No offense, maar met name de rechtse media laten zich van hun beste kant zien. Volgens Elsevier zijn de schuldigen games, drugs en zn oma.
x2.quote:
Ik zou deze media willen bestempelen als 'dom-rechts'.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Rechtse media bestaan bijna niet
Hier distancieer ik mij verre van.
Ik had in Nederland heel lang een wapenvergunning en was jarenlang sportschutter en ik ben best wel een enthousiaste gamer. Nooit heb ik een wapen in mijn hand gehouden met de gedachte, ik ga eens even een scene naspelen uit een game of film en even een aantal mensen neerknallen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:49 schreef Voorschrift het volgende:
Dat, en bovendien is de vergelijking "bal aan de voet" of "automatisch geweer in de hand" wel aardig scheef.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zou deze media willen bestempelen als 'dom-rechts'.
Daarom.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik had in Nederland heel lang een wapenvergunning en was jarenlang sportschutter en ik ben best wel een enthousiaste gamer. Nooit heb ik een wapen in mijn hand gehouden met de gedachte, ik ga eens even een scene naspelen uit een game of film en even een aantal mensen neerknallen.
Oh...ik heb ook veel spannende boeken gelezen.
Het zijn net Amerikanen tegenwoordig, voor alles moet een schuldige gevonden worden en dan het liefst iets zonder gezicht of persoonlijkheid om daar de zondebok van te maken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:52 schreef Voorschrift het volgende:
Daarom.
Maar blijkbaar is dergelijke rationaliteit een groot deel van Nederland vreemd.
Pas maar op, er leest vast een journalist mee.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het zijn net Amerikanen tegenwoordig, voor alles moet een schuldige gevonden worden en dan het liefst iets zonder gezicht of persoonlijkheid om daar de zondebok van te maken.
Nog even en hij was homo die in de kast zat en dan kan men homo's ook nog de schuld geven want die ondermijnen de familie als hoeksteen van de samenleving, dat past wel in het straatje bij de games, boeken en films.
Hoi Koos!quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:56 schreef Voorschrift het volgende:
Pas maar op, er leest vast een journalist mee.
Kijk, jij bent weer nuttig bezig geweest vandaagquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:00 schreef KoosVogels het volgende:
Gelijk even doorgespeeld naar de hoofdredactie.
Liever niet, dan worden straks geconfronteerd met een nieuwe generatie rechts-conservatieven.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:00 schreef Voorschrift het volgende:
Ja verdomme, dan mag ik straks de basisscholen en middelbare scholen weer af om te zeggen hoe normaal ik wel niet ben!
Dat er mensen zijn die daar voor in zijn overigens is al te gek voor woorden.
Ik heb zo het idee dat Bush een stokje heeft gestoken voor die opmars eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Liever niet, dan worden straks geconfronteerd met een nieuwe generatie rechts-conservatieven.
zeg je nu dat Elsevier niet rechts is ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Rechtse media bestaan bijna niet
Hier distantieer ik mij verre van.
Dat is niet mijn rechts vriendquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:06 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
zeg je nu dat Elsevier niet rechts is ?
Hoezo ben jij daartegen ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, gister was er een psycholoog die zei dat je; "Mensen met een wapenvergunning bij een wapenclub in het vervolg net zo moet selecteren als je kandidaten voor het eerste elftal van je voetbalclub."
Ik ben het vertrouwen in psychologie volkomen kwijt, dat weet ik wel. Zelfs het artikel van de Telegraaf heeft meer inhoud dan dergelijk geneuzel. En ze krijgen nog zendtijd ook nog dat volk.
Drempels maken?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:11 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hoezo ben jij daartegen ?
Het selectiesysteem van de schietclub heeft gefaald.. dan moet men daar naar kijken en het wat aanscherpen..
Als die Tristan geen wapenvergunning kreeg omdat de club hem eruit had gemieterd dan was de kans groter dat hij geen wapens had of minder en dat een drama van deze omvang niet was gebeurd.
Het gaat om drempels maken...
Wat jij nu doet... is je eigen wapengeilheid verdedigen
Uh je weet dat het automatische wapen wat hij gebruikte illegaal was en niet onder zijn vergunning viel, toch? Dus hoe jouw drempel had moeten werken ontgaat mij enigzins aangezien hij voorzien was van een illegaal wapen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:11 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hoezo ben jij daartegen ?
Het selectiesysteem van de schietclub heeft gefaald.. dan moet men daar naar kijken en het wat aanscherpen..
Als die Tristan geen wapenvergunning kreeg omdat de club hem eruit had gemieterd dan was de kans groter dat hij geen wapens had of minder en dat een drama van deze omvang niet was gebeurd.
Het gaat om drempels maken...
Wat jij nu doet... is je eigen wapengeilheid verdedigen
schreeuwen om Law&Order, de media met hun geweldsfilms en geweldspelletjes de schuld geven is klassiek rechts.... .. niet allleen iets van Elsevierquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:09 schreef Voorschrift het volgende:
Elsevier is wel rechts, maar af en toe slaan ze gewoon de plank mis. Vaak ook wel de spijker op z'n kop, maar goed drugs en zijn oma is weer zo ver gezocht dat ze een beetje zich het niveau van de gemiddelde pruttel-psycholoog aanmeten. Zonde van de journalistiek.
Niet alles, maar dit soort gewauwel gaat in tegen mijn liberale opvattingen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat is Elsevier dan wel? Alleen maar dom?
Het is niet klassiek-liberaal.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:14 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
schreeuwen om Law&Order, de media met hun geweldsfilms en geweldspelletjes de schuld geven is klassiek rechts.... .. niet allleen iets van Elsevier
Och ja, rechts heeft steevast een hekel aan wapens en geweld inderdaad.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:14 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
schreeuwen om Law&Order, de media met hun geweldsfilms en geweldspelletjes de schuld geven is klassiek rechts.... .. niet allleen iets van Elsevier
Rechts is nou eenmaal gekaapt door de narrow minded. Jammer maar helaas.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet alles, maar dit soort gewauwel gaat in tegen mijn liberale opvattingen.
Puur paternalistisch gezeur over family values en de slechte invloeden van MSM op de jeugd.
Bullshit.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rechts is nou eenmaal gekaapt door de narrow minded. Jammer maar helaas.
Ho-ho!quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als ik dagelijks dat gezeur lees van links op rechts mag je echt wel eens nadenken over jouw stigmatisering. Die is inmiddels erger en dommer dan de angst voor de islamisering.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Doet het je goed dat het stampvoetende PVV-volk zichzelf beschouwt als de hoeder van rechts?quote:
PVV is niet rechts.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Doet het je goed dat het stampvoetende PVV-volk zichzelf beschouwt als de hoeder van rechts?
Wat jij vindt interesseert mij al helemaal geen hol. Vind je het niet opmerkelijk dat je mij allerlei verwijten maakt en vervolgens direct begint te smijten met termen als dom?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als ik dagelijks dat gezeur lees van links op rechts mag je echt wel eens nadenken over jouw stigmatisering. Die is inmiddels erger en dommer dan de angst voor de islamisering.
We moeten ons toch op enige wijze distantiëren van links.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
PVV is niet rechts.
Dat meten ze zichzelf aan, maar ze zijn net zo kapitalistisch als mijn hond dat is. Dat ze achterdochtig zijn naar immigratie is niet mijn definitie van "rechts".
Je bedoelt dat dat recht enkel jou toebedeeld is? Waar je het zelfs niet schuwt veel verder te gaan dan termen als "dom"?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat jij vindt interesseert mij al helemaal geen hol. Vind je het niet opmerkelijk dat je mij allerlei verwijten maakt en vervolgens direct begint te smijten met termen als dom?
Zucht. Ik beweer toch ook niet het tegendeel. Ik stel enkel dat rechts is gekaapt door dergelijke figuren. PVV'ers zijn zelfverklaarde rechtsmensen en beschouwen zichzelf als de hoeders van deze stroming. Dat heb je toch wel gemerkt in POL, mag ik hopen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
PVV is niet rechts.
Dat meten ze zichzelf aan, maar ze zijn net zo kapitalistisch als mijn hond dat is. Dat ze achterdochtig zijn naar immigratie is niet mijn definitie van "rechts".
Wiens kloon ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je bedoelt dat dat recht enkel jou toebedeeld is? Waar je het zelfs niet schuwt veel verder te gaan dan termen als "dom"?
Ja ach.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zucht. Ik beweer toch ook niet het tegendeel. Ik stel enkel dat rechts is gekaapt door dergelijke figuren. PVV'ers zijn zelfverklaarde rechtsmensen en beschouwen zichzelf als de hoeders van deze stroming. Dat heb je toch wel gemerkt in POL, mag ik hopen?
Je zit een beetje vast dat je daarom een gedegen reactie ontwijkt?quote:
nou..nou.... je ben wel driftig bezig je wapengeilheid voor onschuldig te verklaren..quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Drempels maken?
Wat wil je doen, vragen of hij van plan is mensen neer te schieten, en dan hopen dat hij ja zegt? Doe normaal man, je lijkt wel de emigratiebeambte van Australië die mij vroeg of ik genocides op m'n naam had staan, zoja zou ik geweigerd worden._!
Dat kan ik ook niemand kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:20 schreef Picchia het volgende:
[..]
We moeten ons toch op enige wijze distantiëren van links.
Hoepel op. Word schijtziek van dom-rechtse figuren die rood aanlopen als Koosje een bericht post.quote:
Net zo goed als het jou moet doen dat de NCPN zichzelf beschouwt als de hoeder van links.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Doet het je goed dat het stampvoetende PVV-volk zichzelf beschouwt als de hoeder van rechts?
Vreemd. Zie niemand anders, gezien de wijze van reageren, rood aanlopen dan jij.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoepel op. Word schijtziek van dom-rechtse figuren die rood aanlopen als Koosje een bericht post.
En het is hetzelfde volk dat 6 jaar terug nog en masse SP stemde, niet?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zucht. Ik beweer toch ook niet het tegendeel. Ik stel enkel dat rechts is gekaapt door dergelijke figuren. PVV'ers zijn zelfverklaarde rechtsmensen en beschouwen zichzelf als de hoeders van deze stroming. Dat heb je toch wel gemerkt in POL, mag ik hopen?
Je doet net alsof er alleen maar autisten op zo'n schietclub zitten die met niemand praten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:21 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
nou..nou.... je ben wel driftig bezig je wapengeilheid voor onschuldig te verklaren..
je kunt zelf wel bedenken dat mensen in de schietclubs alert zijn op wie ze binnenlaten.... praatje maken..... veel praatjes maken.. bij die persoon op bezoek gaan..en dan kun je merken of iemand een ongezonde geweldsobsessie heeft....
Deze actieve interesse met de leden is als een drempel
Een andere drempel is dat de overheid helemaal geen vergunningen moet geven voor semi-automatische wapens..... gewoon leuke luchtbuksen met kleine kogeltjes is al gevaarlijk genoeg
Ik beweer toch ook niet dat die lui er echt rechtse denkbeelden op nahouden? Ik beweer slechts dat zij de stroming voor zichzelf hebben geclaimd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En het is hetzelfde volk dat 6 jaar terug nog en masse SP stemde, niet?
nou ... dat is jouw eendimensionale benaderingquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och ja, rechts heeft steevast een hekel aan wapens en geweld inderdaad.
Gast, ik was sarcastisch.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
nou ... dat is jouw eendimensionale benadering
het is niet wat ik zeg... en onderwijl ontken je gewoon klassieke rechtse standpunten.
je neigt ernaar jouw soort rechts tot het ware rechts uit te roepen en andere soorten rechtsheid tot niet-rechts te verklaren.
btw.. dit is een normaal trekje van rechts
Probleem van een democratie; de meerderheid heeft gelijk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik beweer toch ook niet dat die lui er echt rechtse denkbeelden op nahouden? Ik beweer slechts dat zij de stroming voor zichzelf hebben geclaimd.
Rood aanlopen past ook beter bij de linksmenschquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vreemd. Zie niemand anders, gezien de wijze van reageren, rood aanlopen dan jij.
Dat klopt. Probleem is dat de links/rechts tegenstelling de laatste jaren weer is gegroeid. Dat is grotendeels te danken aan Wilders, die constant blijft hameren op het falen van links en de linkse grachtengordelelite. Daarmee wekt hij de indruk tot het andere, oftewel het rechtse, kamp te behoren. Zij aanhang neemt dat over en beschouwt zich vervolgens als de belichaming van rechts. Treurig maar waar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Probleem van een democratie; de meerderheid heeft gelijk.
Zodra verzuurde SP-boeren gaan janken dat de PvdA een regentenpartij is en het electoraat met simpele ABC-redenaties voor zich winnen, hebben zij "links". So what, het is geen schreeuwwedstrijd.
je begrijpt het natuurlijk wel, maar het is voor jou makkelijker net te doen alsof de kern van de zaak anders ligt.... anders wordt het te gecompliceerd voor je.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gast, ik was sarcastisch.
Rechts heeft over het algemeen niks principieels tegen goed toegepast geweld, zwaardere straffen of wapens.
Weer.... zit je mijn mening te vervormen tot een makkelijk paaltje om te kunnen pissen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je doet net alsof er alleen maar autisten op zo'n schietclub zitten die met niemand praten.
Deels heb je gelijk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat klopt. Probleem is dat de links/rechts tegenstelling de laatste jaren weer is gegroeid. Dat is grotendeels te danken aan Wilders, die constant blijft hameren op het falen van links en de linkse grachtengordelelite. Daarmee wekt hij de indruk tot het andere, oftewel het rechtse, kamp te behoren. Zij aanhang neemt dat over en beschouwt zich vervolgens als de belichaming van rechts. Treurig maar waar.
quote:Koos Spee blundert met Alphen-tweet
AMSTERDAM - Terwijl Alphen aan den Rijn nog in diepe rouw verkeert, betrekt verkeersgoeroe Koos Spee het drama op zijn eigen agenda.
Maandagavond ontstond ophef op AutoBlog, nadat Spee een opmerkelijke tweet had geplaatst dat hij de aandacht voor Alphen aan de Rijn 'in schril contrast vond staan' met de verkeersdoden die er jaarlijks vallen.
"Vreselijk drama in Alphen a/d Rijn, pers besteedt veel aandacht, schril contrast met de belangstelling voor jaarlijkse herdenking 700 verkeersdoden", twitterde de voormalig verkeersofficier.
Een Koos Spee'tjequote:
Wat bezielt die Koos Spee.quote:
Wat is de blunder exact?quote:
Het is nogal ongepast om meteen te zeggen dat het in schril contrast staat met verkeersdoden.quote:
De noodzaak dat uit te leggen kan ook als blunder beschouwd worden.quote:
Dat rood aanlopen van mij heeft niets te maken met linkse standpunten, of weet ik het wat. Je bent gewoon de zoveelste rechtse passant die POL bezoekt en direct zijn pijlen op mij richt. Moet je verder ook zelf weten, daar niet van. Wel typerend dat jij mij heel goed schijnt te te kennen, terwijl je hier naar veluidt net een weekje rondhopt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Deels heb je gelijk.
Maar als je ziet hoe linksen zaken overnemen en van zich afschreeuwen waarbij veelal goed te merken is dat voor hun onderbuikgevoel enkel telt dat "rechts" een kapitalistische boevenbende is en het op de moslims voorzien heeft en daardoor ten koste van alles "bestreden" moet worden, zelfs ten koste van rationeel denken en realiteitszin (zie bijvoorbeeld de kwaliteitsdiscussie over de Alphse schutter en PVV geruchten en het rood aanlopen van jou in deze discussie), kan ik het niet helpen daar neerbuigend om te lachen.
Ik denk dat jij het je te veel persoonlijk aantrekt. Gezien je taalgebruik en de aanvallen op anderen ook wel een beetje duidelijk. Naar mijn idee zijn we hier in discussie en jouw manier van posten ontlokt bij anderen een reactie. Niet alleen je felheid zo nu en dan maar ook je inhoud.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat rood aanlopen van mij heeft niets te maken met linkse standpunten, of weet ik het wat. Je bent gewoon de zoveelste rechtse passant die POL bezoekt en direct zijn pijlen op mij richt.
Je bedoeld mijn aanmelding. Rond hoppen kan ik wel al langer doen.quote:Moet je verder ook zelf weten, daar niet van. Wel typerend dat jij mij heel goed schijnt te te kennen, terwijl je hier naar veluidt net een weekje rondhopt.
Ach, het zijn met name de PVV-FOK!kers die zich aan mij ergeren. Voor het overige word ik louter gecomplimenteerd met mijn manier van posten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het je te veel persoonlijk aantrekt. Gezien je taalgebruik en de aanvallen op anderen ook wel een beetje duidelijk. Naar mijn idee zijn we hier in discussie en jouw manier van posten ontlokt bij anderen een reactie. Niet alleen je felheid zo nu en dan maar ook je inhoud.
Och, maar natuurlijk.quote:Je bedoeld mijn aanmelding. Rond hoppen kan ik wel al langer doen.
Je kunt dit forum gewoon lezen zonder aanmelding.
Hah, je doet een "Peter R. De Vriesje".quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, het zijn met name de PVV-FOK!kers die zich aan mij ergeren. Voor het overige word ik louter gecomplimenteerd met mijn manier van posten.
Nou, de mensen waarmee je fel discussieert in deze discussie zijn geen PVV'ers. Die vinden zelfs de PVV populistisch.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, het zijn met name de PVV-FOK!kers die zich aan mij ergeren.
Misschien zit daar het knelpunt. Je bent te hoog op een voetstuk gezet waardoor je nu een eigendunk hebt die niet veel kan verdragen.quote:Voor het overige word ik louter gecomplimenteerd met mijn manier van posten.
Je meent het? Nooit geweten dat GS en Voorschrift de PVV populistisch vinden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nou, de mensen waarmee je fel discussieert in deze discussie zijn geen PVV'ers. Die vinden zelfs de PVV populistisch.
Zou het?quote:Misschien zit daar het knelpunt. Je bent te hoog op een voetstuk gezet waardoor je nu een eigendunk hebt die niet veel kan verdragen.
Had Koos niet laatst een date met een jonge deerne die in het begin haar vriendje iets te nadrukkelijk benadrukte en op het eind net wat te open was over de kreukels in haar relatie?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:04 schreef Voorschrift het volgende:
Maar hij is nog wel single toch, als hij er ook nog een beetje leuk uit ziet.
Ik blijf wel aardig.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je meent het? Nooit geweten dat GS en Voorschrift de PVV populistisch vinden.
Jawel; over je horlogesquote:
En zn muziek. Ooh wacht....quote:
quote:
Geen idee, maar klinkt als een goed verhaal.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Had Koos niet laatst een date met een jonge deerne die in het begin haar vriendje iets te nadrukkelijk benadrukte en op het eind net wat te open was over de kreukels in haar relatie?
Leugens!quote:
Jup.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Had Koos niet laatst een date met een jonge deerne die in het begin haar vriendje iets te nadrukkelijk benadrukte en op het eind net wat te open was over de kreukels in haar relatie?
Haar relatie ligt inmiddels trouwens defintief in kreukels, zo leerde ik gisteren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Speltip 9: Weet waar je kansen liggen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haar relatie ligt inmiddels trouwens defintief in kreukels, zo leerde ik gisteren.
GSborder zei het een pagina geleden nog. Voorschrift haalt het wel vaker aan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je meent het? Nooit geweten dat GS en Voorschrift de PVV populistisch vinden.
Het lijkt er wel op. Alleen al om het feit dat je het nodig vindt dat aan te halen.quote:Zou het?
En uiteraard was jij de eerste die het wistquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haar relatie ligt inmiddels trouwens defintief in kreukels, zo leerde ik gisteren.
Bellen. Vrouwen willen aandacht.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Iets met sarcasme.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
GSborder zei het een pagina geleden nog. Voorschrift haalt het wel vaker aan.
Blijkbaar lees ook nog selectief ook.
Jongens, is jullie sarcamse-meter kapot?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En uiteraard was jij de eerste die het wist
Daarnaast; denken dat VS en ik de PVV niet populistisch vinden.. Hoevaak heb ik dát wel niet benadrukt.
Dat moet je niet achteraf doen kerel. Dan verlies je je geloofwaardigheid.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jongens, is jullie sarcamse-meter kapot?
Je weet in welke context 'Je meent het?' veelal wordt gebruikt?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:11 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat moet je niet achteraf doen kerel. Dan verlies je je geloofwaardigheid.
Blijkbaarquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jongens, is jullie sarcamse-meter kapot?
Als die stand-alone was: geldigquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je weet in welke context 'Je meent het?' veelal wordt gebruikt?
Bekend probleem, dat in een tentamenweek, maar och, heb er maar enkelen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:12 schreef eriksd het volgende:
Wilde vandaag aan de studie, weer geen bal uitgevoerd
Tja, ik heb over 6 weken pas weer welgeteld 2 tentamens verspreid over 2 wekenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bekend probleem, dat in een tentamenweek, maar och, heb er maar enkelen.
Ook dat is een bekend probleem in de master.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tja, ik heb over 6 weken pas weer welgeteld 2 tentamens verspreid over 2 weken
Neen, klaarblijkelijk begrijpt Koos dat jij een conservatieve liberaal bent, erik liberaal en ik een tikje klassiek-liberaal. Correct me if I'm wrong.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:25 schreef Voorschrift het volgende:
Zo, terug.
Ik heb weer wat gemist zie ik, maar volgens mij is er toch geen onduidelijkheid over de politieke stroming van mij of Erik of GS neem ik aan? Sarcasme daargelaten.
Nee klopt wel volgens mij, ik schommel wat tussen neo-conservatief en conservatief liberaal, ook al raken die elkaar op enorm veel vlakken. Enige wat ik jammer vind is dat het neo-conservatisme bekend is geworden om religieuze ondertoon, terwijl het weinig met elkaar uit te staan heeft.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Neen, klaarblijkelijk begrijpt Koos dat jij een conservatieve liberaal bent, erik liberaal en ik een tikje klassiek-liberaal. Correct me if I'm wrong.
Hebben jullie zo weinig vertrouwen in mijn politieke inzicht, dat jullie daar aan twijfeleden?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Neen, klaarblijkelijk begrijpt Koos dat jij een conservatieve liberaal bent, erik liberaal en ik een tikje klassiek-liberaal. Correct me if I'm wrong.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:31 schreef GSbrder het volgende:
Kijk: Schutter Alphen a/d Rijn dronk graag Heineken.
Welnee, maar zo af en toe sijpelt er van andere users nog wel eens een dogmatische "PVV'er!" comment door.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hebben jullie zo weinig vertrouwen in mijn politieke inzicht, dat jullie daar aan twijfeleden?
Het af en toe herhalen is toch geen schoffering van jouw inzicht, wel?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hebben jullie zo weinig vertrouwen in mijn politieke inzicht, dat jullie daar aan twijfeleden?
Neuh, maar jullie profileren je toch niet als PVV-tokkies?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het af en toe herhalen is toch geen schoffering van jouw inzicht, wel?
Och, onze verheerlijking erkenning van Wall Street is al genoeg bewijs dat we niets van doen hebben met de PVV.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh, maar jullie profileren je toch niet als PVV-tokkies?
Vandaar dat wij panisch zijn voor dergelijk vergelijk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh, maar jullie profileren je toch niet als PVV-tokkies?
Exact, Wall St. staat verder af van de PVV dan menig salonsocialistje.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, onze verheerlijking van Wall Street is al genoeg bewijs dat we niets van doen hebben met de PVV.
Ik denk anders dat Wilders diep van binnen nog wel van het ongeremde kapitalisme houdt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, onze verheerlijking erkenning van Wall Street is al genoeg bewijs dat we niets van doen hebben met de PVV.
Lijkt me een geweldige woonplek eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Exact, Wall St. staat verder af van de PVV dan menig salonsocialistje.
Ooit nog op een appartement op Wall Street gelogeerd
Dat denk ik niet. Het stemvee van Wilders bestaat toch wel uit kansloze figuren die weinig baat bij een vrije markt economie hebben.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk anders dat Wilders diep van binnen nog wel van het ongeremde kapitalisme houdt.
Kapitalisten komen voor zichzelf op.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:45 schreef betyar het volgende:
Wilders is ook gewoon een kapitalist. Hij komt voor niemand op.
Daarom had de VVD het ook zo makkelijk om hem(!) om te buigen, maar helaas, sommige punten heeft hij toch in stand weten te houden voor z'n achterban(!) die meer de socialistische kant op gaan. Ik kan een partij die pretendeert zowel rechts als links te zijn niet serieus nemen. De VVD vind ik af en toe zelfs wat slapjes, dus de PVV staat al helemaal ver van mij af.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk anders dat Wilders diep van binnen nog wel van het ongeremde kapitalisme houdt.
De SGP?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom had de VVD het ook zo makkelijk om hem(!) om te buigen, maar helaas, sommige punten heeft hij toch in stand weten te houden voor z'n achterban(!) die meer de socialistische kant op gaan. Ik kan een partij die pretendeert zowel rechts als links te zijn niet serieus nemen. De VVD vind ik af en toe zelfs wat slapjes, dus de PVV staat al helemaal ver van mij af.
Mwoah, heel af en toe toont de PVV haar kapitalistische gezicht. Maar, toegegeven, het zijn uitzonderingen. Maar de PVV is dan ook een politieke vlieger die zich laten leiden door de wind des klootjesvolks.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:46 schreef mlg het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Het stemvee van Wilders bestaat toch wel uit kansloze figuren die weinig baat bij een vrije markt economie hebben.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom had de VVD het ook zo makkelijk om hem(!) om te buigen, maar helaas, sommige punten heeft hij toch in stand weten te houden voor z'n achterban(!) die meer de socialistische kant op gaan. Ik kan een partij die pretendeert zowel rechts als links te zijn niet serieus nemen. De VVD vind ik af en toe zelfs wat slapjes, dus de PVV staat al helemaal ver van mij af.
Op sommige punten vind ik ze best gelijk hebben gek genoeg. Ik hou er alleen niet zo van dat het vanuit een of ander religieus oogpunt gezegd moet worden. Was er maar een rechts conservatieve partij zonder al die religieuze meuk.quote:
De PvdA niet dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, heel af en toe toont de PVV haar kapitalistische gezicht. Maar, toegegeven, het zijn uitzonderingen. Maar de PVV is dan ook een politieke windvaan die zich laten leiden door de wind des klootjesvolks.
Dat doet die dolle gek ook.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kapitalisten komen voor zichzelf op.
Soort Republikeinse partij in Nederland?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Op sommige punten vind ik ze best gelijk hebben gek genoeg. Ik hou er alleen niet zo van dat het vanuit een of ander religieus oogpunt gezegd moet worden. Was er maar een rechts conservatieve partij zonder al die religieuze meuk.
Als hij gewoon z'n waffel houdt heeft hij geen bewaking nodig voor hem en z'n gezin.quote:
Als Nederland een GOP tak had dan hadden ze mijn stem en zou ik me morgen nog aanmelden als lid ja.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Soort Republikeinse partij in Nederland?
Ik vind de LP nog steeds sympathiek, maar ze komen niet van dat "piratenpartij" imago af
Ja, oke. Maar ik moest effe terugdenken aan de programma van PVV Gelderland. Daarin stonden enkele punten mbt de vrijheid van bedrijven waarvan ik dacht; 'he, maar dat is best rechts'.quote:
Zoals; Schotse Hooglanders terug naar hun eigen land!quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, oke. Maar ik moest effe terugdenken aan de programma van PVV Gelderland. Daarin stonden enkele punten mbt de vrijheid van bedrijven waarvan ik dacht; 'he, maar dat is best rechts'.
Islamitische broodwerpers.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zoals; Schotse Hooglanders terug naar hun eigen land!
Eigen koeien eerst!
Kijk naar het Amerikaans Republikeins model, moslims zijn gewoon gelijken, maar ze moeten niet zeiken en krijgen totaal geen voordelen t.o.v. de rest van de bevolking. "Get back in line."quote:
Er draait een topic over in NWS.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:53 schreef mlg het volgende:
Ik heb nog niemand erover gehoord dat die Tristan van de V. op de PVV stemde.
Aan wie denkt hij dan? Voor wie komt deze sociale man op? Voor niemand, hij gooit zelfs heel zijn sociale programma om, voor een belachelijk gedoogakkoord waar de mensen die hij naar zich toe heeft getrokken buitenspel worden gezet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als hij gewoon z'n waffel houdt heeft hij geen bewaking nodig voor hem en z'n gezin.
Nee, hij denkt absoluut niet aan zichzelf.
Oh, dan heb ik niet goed opgelet.quote:
Je mist niks.quote:
Och, je geeft in ieder geval toe dat het een "sociaal" programma is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Aan wie denkt hij dan? Voor wie komt deze sociale man op? Voor niemand, hij gooit zelfs heel zijn sociale programma om, voor een belachelijk gedoogakkoord waar de mensen die hij naar zich toe heeft getrokken buitenspel worden gezet.
Z'n ideologische achterban. Hij doet het allemaal voor Henk en Ingrid die gebukt gaan onder linkse hobbies en moslimgeweld. That's it.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Aan wie denkt hij dan? Voor wie komt deze sociale man op? Voor niemand, hij gooit zelfs heel zijn sociale programma om, voor een belachelijk gedoogakkoord waar de mensen die hij naar zich toe heeft getrokken buitenspel worden gezet.
Dat vind jij, maar daar ben je ook rechts voor. Wilders had inderdaad economisch gezien een sociaal programma. die man is van een nationaal socialist naar een nationaal kapitalist gedraaid en zijn de plannetjes met mede VVD'er Rutte goed gelukt. Waar het CDA met blote voeten in de hete kolen van die personen is getrapt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, je geeft in ieder geval toe dat het een "sociaal" programma is.
Gewoon linkse drama meuk dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |