Inderdaad.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:47 schreef Voorschrift het volgende:
En dan ook nog klagen dat je krap bij kas zit.
Je moet ook niet reageren op emails uit Nigeria, hequote:Op dinsdag 12 april 2011 10:47 schreef Reya het volgende:
Ik heb zes jaar collegegeld betaald zonder enige kennis op te doen.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Inderdaad.
Zou bijna het predikaat financieel onbekwaam verdienen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Goed zo WT, koffie?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:45 schreef Voorschrift het volgende:
Tja, ik blijf conservatief he, alles bij het oude.
Je leert wel de kneepjes van het vak. Ik ga nu psycho-geriatrische instellingen af, prentenderende lidmaatschappen van 50Plus te verkopen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je moet ook niet reageren op emails uit Nigeria, he
In dat geval; bijna alles.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]Oh, dat verklaart de krediet crisis, al die bekwame mannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel eens van campuscontracten gehoord? En je bent bekend met de woningmarkt in Amsterdam? Ik was allang blij een woning te hebben.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:47 schreef eriksd het volgende:
2 jaar collegeld betalen zonder te studeren.
Come on zeg.
Dat lijkt mij een mooie toekomst.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:50 schreef Reya het volgende:
Je leert wel de kneepjes van het vak. Ik ga nu psycho-geriatrische instellingen af, prentenderende lidmaatschappen van 50Plus te verkopen.
Die verhoogden ook enkel maar hun bonus om de parelkettingen van hun eega's te kunnen blijven betalen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, dat verklaart de krediet crisis, al die bekwame mannen
Vergeet Nina Brink niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, dat verklaart de krediet crisis, al die bekwame mannen
Oh, dus je probeerde op die manier een gesubsidieerd huis te krijgen en nu na A ook B moet zeggen begin je je opeens op het hoofd te krabbelen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:51 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Wel eens van campuscontracten gehoord? En je bent bekend met de woningmarkt in Amsterdam? Ik was allang blij een woning te hebben.
Pearl necklace is zo duur niet....quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:52 schreef Reya het volgende:
Die verhoogden ook enkel maar hun bonus om de parelkettingen van hun eega's te kunnen blijven betalen.
Ja en?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:54 schreef EchtGaaf het volgende:
Tristan stemde trouwens PVV volgens het AD.
Volgens mij was hij ook besneden, daar zal 't wel aan liggen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:54 schreef EchtGaaf het volgende:
Dat was een dot com oplichter, geen krediet crisisquote:
Ze is dus geen slimme vrouw?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat was een dot com oplichter, geen krediet crisis
Ik heb in meetings met haar gezeten en iedere kenschetsing van Nina Brink als vrouw en zakenmens is foutief.
De keuzes waren tussen daar blijven zitten en dakloos zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh, dus je probeerde op die manier een gesubsidieerd huis te krijgen en nu na A ook B moet zeggen begin je je opeens op het hoofd te krabbelen.
Jaja, de stereotypen worden weer eens bevestigd.
Is ook niet voor die doelgroep.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat het niks met geweld te maken heeft.
Ik zag trouwens dat hij niet op Linkedin staat.
Of ergens anders gaan wonen omdat je het kennelijk niet kan betalen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:56 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
De keuzes waren tussen daar blijven zitten en dakloos zijn.
Anders raakt ze dakloos.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:57 schreef GSbrder het volgende:
Ik snap niet waarom ik voor Ethi zou moeten betalen eigenlijk
Dat schijnen haatdragende mensen wel vaker te doen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:54 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik kosts echt van die site.quote:
Nou hé, stel je voor dat je een netwerk op wil bouwen. Stel je voor dat je sociaal behendig bent. Een schande.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik kosts echt van die site.
Wat een ballentent._!
Het tekent deze maatschappij. Iedereen waant zich winnaar.
Maar vooral dat ze denkt dat een lening van de overheid door haar nooit terug te betalen is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Anders raakt ze dakloos.
Voor 1100 Euro valt namelijk niets te huren buiten een campus, weet je toch.
Haatdragende mensen kunnen zelfs op GL stemmen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat schijnen haatdragende mensen wel vaker te doen.
Met 1100 euro netto lijkt het me wel armoedig wonen, zeker in Amsterdam.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Anders raakt ze dakloos.
Ben ook geen lid van LinkedIn, m'n vorige CEO wou het er in rammen en heeft 't voor iedereen verplicht, ik heb steevast geweigerd. Wat een onzin.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik kosts echt van die site.
Wat een ballentent._!
Het tekent deze maatschappij. Iedereen waant zich winnaar.
Je hebt gratis OV als student, dan ga je buiten de stad wonen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Met 1100 euro netto lijkt het me wel armoedig wonen, zeker in Amsterdam.
Het is de site waar het meest gefantaseerd en gelogen word. En ja, daar kom je kennelijk heel ver mee. Geeft aan hoe verrot deze maatschappij is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou hé, stel je voor dat je een netwerk op wil bouwen. Stel je voor dat je sociaal behendig bent. Een schande.
Hij was wel werkloos.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:57 schreef EchtGaaf het volgende:
Het heeft ook niets te maken met het feit dat hij Mercedes reed.
Niet zonder mijn werk op te geven nee, aangezien dat verhuizen zou betekenen. En dan krijg ik een uitkering en dan klagen jullie weer.:Pquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Anders raakt ze dakloos.
Oh, geen probleem hoor. Jij betaalt mijn boete, net als Gsbrder dat doet. Dus de enige die gepakt wordt ben jij.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Of ergens anders gaan wonen omdat je het kennelijk niet kan betalen.
Maar nee, het staatsinfuus lonkte.
Je hebt gegokt en verkeerd gegokt, jammer maar helaas. En als iemand zo de boter eruit wil braden, gun ik je van harte dit hogere collegegeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |