Ik ging altijd zo op de drukste paden gewoon snoeihard over de voetpaden rijden. Maar dan niet gewoon beeld. Nee, het beeld van voor op de motorkap zodat je ze goed ziet knallen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik oefen in GTA ook altijd het omver rijden van mensen en natuurlijk hendig sjiek slippen met de handrem.
Tristan wist dat hij na 5 kills een predator missile kreeg.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik oefen in GTA ook altijd het omver rijden van mensen en natuurlijk hendig sjiek slippen met de handrem.
"een vriend van me"quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, een vriend van me wel. Die sukkel moet het nu uitleggen aan zijn vriendin.
snapquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
"een vriend van me"gewoon eerst rustig reacties peilen hier
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ging altijd zo op de drukste paden gewoon snoeihard over de voetpaden rijden. Maar dan niet gewoon beeld. Nee, het beeld van voor op de motorkap zodat je ze goed ziet knallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
daaromquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan weet je partner toch niet van wie het komt. Maar goed, dat heeft alleen zin als zij dus wat met een ander gedaan heeft. Als je zelf de enige bent geweest weet ze genoeg.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
Ik zou het alleen nooit in het echt doen.bovendien schiet je premie omhoogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar ja vrouwen zijn sletten dus die hebben er wel meer dan 1 gehad hoor hahaha ok gr gr johanquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
Ik zou het alleen nooit in het echt doen.Laatst reed er wel 1 voor me en die wou niet doorrijden. Toen tikte ik der achterop en kwam ik erachter dat in tegenstelling tot GTA je niet ineens een code kan doen zodat je eigen auto weer heel is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
ik moest hard lachen om die laatste 2 zinnenquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:54 schreef LXIV het volgende:
Nou, ik heb in principe niets tegen videospellen, maar dit soort extreem-gewelddadige spellen lijkt me meer kwaad dan goed doen.
Ze kunnen toch ook wel spelletjes programmeren zonder geweld en die een educatief/pedagogisch karakter hebben? Dat lijkt me veel beter voor de ontwikkeling van deze gastjes. Bijvoorbeeld een spel dat je bestuurder van een ziekenauto bent en dat je die ziekenauto op tijd op de bestemming moet krijgen terwijl je alle verkeersregels in acht neemt. En dan de juiste handelingen op het slachtoffer zodat hij in leven blijft.![]()
Dat is toch veel leuker dan zinloos schietgeweld? Of bijvoorbeeld een spel waarbij je spelenderwijs de Duitse grammatica onder de knie krijgt. Daar heb je nog wat aan.
hoiquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
maar ja vrouwen zijn sletten dus die hebben er wel meer dan 1 gehad hoor hahaha ok gr gr johan
ik onthou al die namen standaard wordt dat een keer gevraagd bij een quizquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:30 schreef wolvendagen het volgende:
Over een maand weet niemand meer wie Tristan van der Vlis is. Net als Karst Tates, wie is Karst Tates, deed die mee aan de verkiezingen?
zulke mensenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik moest hard lachen om die laatste 2 zinnen
Ik altijd voor aliassen bij online games.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik onthou al die namen standaard wordt dat een keer gevraagd bij een quiz
een ziekenauto terwijl je verkeersregels toepastquote:
tristanthesorcerer082quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik altijd voor aliassen bij online games.
sicke worstelnaam welquote:
Lotto weekend miljonairs.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik onthou al die namen standaard wordt dat een keer gevraagd bij een quiz
50/50?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Lotto weekend miljonairs.
Wie was de persoon die op Koninginnedag 2009, ter Apeldoorn, 7 slachtoffers maakte in zijn Suzuki Swift?
A. Willem Holleeder.
B. Karst Tates.
C. Jan Wolkers.
D. Jomanda.
Bquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Lotto weekend miljonairs.
Wie was de persoon die op Koninginnedag 2009, ter Apeldoorn, 7 slachtoffers maakte in zijn Suzuki Swift?
A. Willem Holleeder.
B. Karst Tates.
C. Jan Wolkers.
D. Jomanda.
We gaan twee antwoorden voor je wegstrepen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schutter Alphen A/D bezat 4 wapens ipv 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |